Тому справа доїздився до того що ту вирвану"шайбу" обшліфувало і після цього амортизатор вперся в капот.
Вперся це не лихо...Лихо коли нарід приїздить піднятим капотом)
Опубликовано 10 Ноябрь 2020 - 12:01
Тому справа доїздився до того що ту вирвану"шайбу" обшліфувало і після цього амортизатор вперся в капот.
Вперся це не лихо...Лихо коли нарід приїздить піднятим капотом)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 10 Ноябрь 2020 - 13:57
Вперся це не лихо...Лихо коли нарід приїздить піднятим капотом)
Жінка якраз їздила - поки не вирішила всі свої питання так і їздила а амортизатор їй товк по капоту. Тепер в мене дирка в штатній шумці капота і вм"ятина в внутрішньому листі. Уявіть як їй товкло - Мыши плакали, кололись, но продолжали жрать кактус (С)
Опубликовано 13 Ноябрь 2020 - 09:54
Если пружины не от твоего авто. Штатно даже вытертый демпфер стучать не будет.
пружини не стокові H&R, встановлені ще у Швейцарії, вони із заниженням, але є на них бумаги, що під цю модель, да і по коду пробивав, б"ється під зафіру...
а мені цікаво, зверху на кріплені стойки, там де 2 напівмісяці фіксуються, має бути люфт?? зараз відео попробую зняти...
Опубликовано 13 Ноябрь 2020 - 17:43
відео заляти сюда не получається, гляньте, по зсилочці, чи так має бути чи ні?? наперід дякую...
Опубликовано 17 Ноябрь 2020 - 13:32
ну що ж друзі, ніби стук знайдено... вчора поїхав на ще одне сто, майстру нічого не казав, сказав просто, стук в передній підвісці... провірив на вібростенді, потім поліз і так все передьоргав, потім під капотом копався... і так, видав вердикт,поганенька ліва рульова тяга, права ще більш-менш... ну ладно, взяв зразу 2, машину на підйомник, розібрали, а вони не ті))) пробивали по він коду, але уви... потім по параметрам старої тяги пробили і знайшли лише 2 шт в наявності і то в різних магазинах, получилася 1 делфі, друга фаг... кароч, поставили, пробний заїзд і стук як був, так і лишився... вертаюся назад))) сів майстер прокататися зі мною, довго мовчав, потім попросив зупинитися, відкрити капот... заліз в підкапотний простір і поїхали з відкритим капотом(оточуючі всі сміялися, але...) зупиняємося і каже, я вже знаю... заїжаю на підйомник і ось наступна версія...
IMG_20201116_145955.jpg 67,53К 21 раз скачано
IMG_20201116_150006.jpg 82,38К 21 раз скачано
кароч, версія наступна, оскільки на пружинах є сліди свіжопотертого металу, на стаканах все чисто, то получається, витки пружини вдаряються і видають стукіт... для експеременту, кусочок шлангу одіваємо на верху на виток(на обох сторонах), опускаємо машину, пробний заїзд і я не вірю своїм вуха, в машині тишина!!! вчора ще так покатався в очікувані стуку, але все тихо... ось так... пружини спорт H&R... на сто радять поставити стокові, або залишити "чохольчик" на верхньому витку пружини... якось так...
тепер дилема, міняти чи не міняти))))
Изменено: sv808, 17 Ноябрь 2020 - 13:35
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых