Реклама
МКПП м32 insigniaПідозра на несправність підшипників в мкпп
#1
Опубликовано 23 Август 2020 - 21:59
#2
Опубликовано 24 Август 2020 - 10:48
Існує підозра на несправність підшипників в мкпп
Вижимаєш щеплення шум пропадає?
Чи є шум коли авто рухається?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#3
Опубликовано 24 Август 2020 - 10:52
провести ремонт
мкпп м32Три "отремонтированных" проходили ровно по полгода. И "запели" снова. М32 проще заменить на контрактную, чем ремонтировать.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#4
Опубликовано 24 Август 2020 - 21:17
Шуму взагалі немає, тільки періодична вібрація ричага КПП на 4й передачі, + на деяких передачах коли додаєш газу то помітні переміщення ричага вперед і назад з амплітудою до 1см може менше, але помітно. Можливо стадія не сильно запущена, але інших показань не виявлено.Вижимаєш щеплення шум пропадає?
Чи є шум коли авто рухається?
Жаль, видел на драйве2, есть те кто после ремонта ездят, возможно зависит от мастеров на сто, там что-то говорят о преднатягах, может там есть какие-то нюансы. А на этих автомобилях ставили подшипники timken или snr? И тоже где гарантия что контрактная будет не убитая хоть и модифицированная, если её тоже нужно будет перебирать. Думал если менять, то все подшипники / сальники и ТД, плюс до кучи сцепление и может маховик. Хотя по деньгам космос выходит.Три "отремонтированных" проходили ровно по полгода. И "запели" снова. М32 проще заменить на контрактную, чем ремонтировать.
#6
Опубликовано 25 Август 2020 - 06:30
Шуму взагалі немає, тільки періодична вібрація ричага КПП на 4й передачі, + на деяких передачах коли додаєш газу то помітні переміщення ричага вперед і назад з амплітудою до 1см може менше, але помітно. Можливо стадія не сильно запущена, але інших показань не виявлено.
При чому коробка до підвіски силового агрегата???
Причина явно не в начинці КПШ...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#7
Опубликовано 25 Август 2020 - 09:43
А на этих автомобилях ставили подшипники timken или snr?БМП. КПП привозили собранными.
И тоже где гарантия что контрактная будет не убитая хоть и модифицированная, если её тоже нужно будет перебирать.От продавца зависит.
Шуму взагалі немаєНе подшипники.
періодична вібрація ричага КПП на 4й передачі,А на 5-й?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#9
Опубликовано 25 Август 2020 - 17:29
Бачив багато відео де в разі переміщення ричага КПП, коли додаєш газу, кажуть, що це саме проблема в коробці, у підшипниках вторинного валу чи в інших, тому зорієнтувався на цю проблему.При чому коробка до підвіски силового агрегата???
Причина явно не в начинці КПШ...
на майже всіх передачах присутнє переміщення ричага КПП самовільне, коли додаєш газу, а як відпускаєш то назад повертається. Помітно вібрує тільки 4 передача. І що найголовніше не завжди. Масло в коробці відносно нове і залито десь 2.3 літриБМП. КПП привозили собранными. От продавца зависит.Не подшипники.А на 5-й?
#11
Опубликовано 25 Август 2020 - 18:27
Я бы наверное грешил на опоры двигателя.Не, переключение тросовое. Там проблема в посадочных местах подшипников. См. выше о трёх КППиз "ремонта"
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#12
Опубликовано 25 Август 2020 - 18:59
Я бы наверное грешил на опоры двигателя.
Раз при смене нагрузки на двигатель ручка двигается - значит двигатель двигается вместе с коробкой на своих опорах.
Візуально двигун ніби нерухомий, плюс вібрацій в салоні немає, порівняно з 3х циліндровими авто, то взагалі все ідеально, навіть можна сказати на рівні з новими авто даного класу. Можливо якби це були опори то були б вібрації і на кузові + пробіг відносно невеликий 100 з копійками тисяч. Буду їздити, нехай ще якісь симптоми вилізуть. А поки б знайти дійсно фахове сто де в разі чого провести ремонт чи принаймні діагностику і відповідно розуміти вартість всієї процесії.
#13
Опубликовано 25 Август 2020 - 20:32
Я бы наверное грешил на опоры двигателя.
Раз при смене нагрузки на двигатель ручка двигается - значит двигатель двигается вместе с коробкой на своих опорах.
нічого добавить...Все логічно.
А поки б знайти дійсно фахове сто
Ти сам собі фахове сто.
Постав авто на ручнік,підклади підкладки під задні колеса.
Імітуй трогання вперед/назад.Слідкуй за переміщенням силового агрегата під капотом та ручки в салоні.
(помічника візьми-двох очей може бути замало)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#14
Опубликовано 25 Август 2020 - 22:16
Гарна ідея, дякую за пораду, спробуюнічого добавить...Все логічно.
Ти сам собі фахове сто.
Постав авто на ручнік,підклади підкладки під задні колеса.
Імітуй трогання вперед/назад.Слідкуй за переміщенням силового агрегата під капотом та ручки в салоні.
(помічника візьми-двох очей може бути замало)
#15
Опубликовано 26 Август 2020 - 10:47
Не, переключение тросовое. Там проблема в посадочных местах подшипников. См. выше о трёх КППиз "ремонта"
Я понимаю что троссовое.
Но каким образом проблема в посадочных местах заставляет двигаться кулису? Какова физика процесса?
Когда коробка двигается внутри двигательного отсека на подушках - то все равно тросики дергаются и кулиса может двигаться. А вот если разбиты посадочные места подшипников - то как они дергают кулису? Или это подшипники валов селектора передач (или как оно там правильно называется, куда тросики к коробке цепляются)?
#20
Опубликовано 26 Август 2020 - 15:14
"Падает" вал, смещается вилка, тянет штоки выбора передач... "Там" до мм, на выходе из-за плеча кулис и ручки - до см... Торсы смещаются синхронно, на ручку не передадут, практически, "игру" силового...
Изменено: Юрий Сергеевич, 26 Август 2020 - 15:15
ПТН ПНХ
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых