Реклама
Нагнетатель AISIN AMR500
#1
Опубликовано 16 Октябрь 2020 - 21:43
#2
Опубликовано 17 Октябрь 2020 - 07:33
все не покидают меня мысли бюджетно добавить низов омеговскому ЧУМу
низи чуму не завадять. особливо на омезі. на леганзі менше 2000 об/хв тяжко рушити
в общих чертах понимаю
я правильно розумію - тобі треба інформація по електроніці яка буде заправляти запалюванням та вприском?
на просторах али экспрэса попался на глаза компактный и очень бюджетный нагнетатель г
виклади його ТТХ
#5
Опубликовано 21 Октябрь 2020 - 06:08
https://www.drive2.r...86721574241606/
#6
Опубликовано 21 Октябрь 2020 - 12:09
https://youtu.be/nKnXPGNuQZMот лодир))
кинь хоть відос
сомниваюсь что на родных валах с гидрикамт от этого будет какой то толк.Низов можно перекрытием добавить. Имхо дешевле и проще распредвалы покрутить, чем компрессор лепить к мотору.
https://www.drive2.r...86721574241606/
#7
Опубликовано 21 Октябрь 2020 - 13:32
https://youtu.be/nKnXPGNuQZM сомниваюсь что на родных валах с гидрикамт от этого будет какой то толк.
При чем тут гидрики? У меня же есть толк на z14xep с гидриками
#9
Опубликовано 16 Декабрь 2020 - 22:47
ні, вирішив що компресор не зовсім те що треба краще буде маленька турба, по перше він замалий , хоч китайці й пишуть що підійде , на 2.0 потрібен sc14, по друге дуже не зручний в монтажі, по третє значно дорожчій за турбу , четверте у разі ремонту із запчастинами проблема , п'яте відбирає потужність мотору дуже шумить та жре зайве пальне , наразі зупинився на турбі вольво тd04L14T їх вибір великий недорога знайшов за 100$ в ідеалі з усіма пайпами , на неї є всі запчастини , вона дуже компактна та потужна, десь при 2000об вже починається буст,на ній в же встановлений байпас це великий + , буде менше колгоспу , вона не хворіє тріщинами горячої частини, колектор буду робити короткий з рідного омеговського під верхнє росташування , злив зроблю у трубку картерних газів вона як раз вище рівня мастила , звільнив вже місце в лівому куті переднього бамперу де продувка ката її викинув повністю , там буде кулєр , з ним ще не визначився потрібен якийсь квадратний розмір не міряв .купив?
Изменено: fire1, 16 Декабрь 2020 - 22:58
#12
Опубликовано 18 Декабрь 2020 - 21:32
все буду робити на весні , зара немаю часу , турбу планую купити до нового року, іншого раxуй нічого й не треба , кулєр буду ставити з 2,5 мотору в його штатне місце у правому підкрилку , там зара стоїть компресор пневми його перенесу , він хоч і не великий думаю що його вистачить ,буде мало поставлю вентилятор.Чекаєм продовження...
Изменено: fire1, 20 Декабрь 2020 - 04:34
#14
Опубликовано 20 Декабрь 2020 - 04:52
топлива добавлю газовыми мозгами лз у меня отключен все будет в открытрй цепи хотя и он не помеха , на машину буду ставить метан у него порог детонации еще выше чем у пропана , думаю даже угол не прийдется крутить ,наддувом управлять не буду машина не для спорта , мотор разжимать менять поршня шатуны и т.д. тоже пока не буду посмотрю как будет на том что есть , если будет хватать что бы ехало ну и ок.Управлять турбой как будешь?
Мозги моторные менять/чиповать?
#16
Опубликовано 20 Декабрь 2020 - 10:51
низы нужны не с хх а именно рабочий диапазон примерно с 2000 до 4000, делал я газом людям турбы "100500" раз и без вариаторов ездят и без показометров все норм .достаточно один раз нормально сделать показометром и оно от туда ни куда не денется , скажу больше я людям даже слегка обеднял и моторы ездят и горя не знают , и только радуются и тяге и расходу;)Газ вливать будешь до турбы? Ставь показометр для лямбды чтобы видеть смесь а то спалишь мотор. Метан гуд для такого дела. Но если ты низов хотел добавить, то компрессор лучше был бы.Кстати вариатор стаг позволяет углы и в минус крутить
#18
Опубликовано 20 Декабрь 2020 - 14:16
буду ставить метан
по чому метан зараз у вас?
метанові АГНКС - це сітка "укравтогаз"?
у нас- 14.40 мінус знижки
п.с.
експлуатую зараз дві машини на метані. ГБО -2 покоління. Якщо зможу чимось допомогти - буду радий. По факту, думаю, у Роми буде чому повчитися
#19
Опубликовано 20 Декабрь 2020 - 15:33
все буду робити на весні , зара немаю часу ,
Чекаєм продовження...
продовжуєм чекати продовження...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#21
Опубликовано 20 Декабрь 2020 - 20:30
Дык зима только началась
-26грудня по хвилині день додає.
-1-14 січня новорічний експрес
-19січня-водохрище
-14люте,день закоханого
-23 люте день РСЧА
от тобі і вся зима...Не встигнеш озирнутись як на деревах розпустяться бруньки...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#29
Опубликовано 21 Декабрь 2020 - 18:48
грубо 1гр куб со светом , если часто заправлять и выскочить за лимит будет где то 1,8гр. И есть у меня 2 баллона по 11 кубов тоже по свободе планирую снизу вместо ниши запаски бака.А почем в трубе?
та то таке... під час карантину 2 місяці що дня робив , і ще не все основну сварку закінчив ,лишилось дріб'язок але треба багато токарки робитишара - солодка річ
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых