Реклама
Зміна двигуна.
#2
Опубликовано 05 Декабрь 2020 - 08:51
По технике не подскажу. Заменить в базе номер мотора, если мощность совпадает и двиг не в розыске/угоне. Или нифига не делать, а дать эксперту при осмотре (при перерегистрации) , чтобы написал, что, типа, номер не читается, коррозия.... они знают.
ПТН ПНХ
#5
Опубликовано 05 Декабрь 2020 - 12:40
По технічній частині можеш звернутися до хлопців з пр-ту Правди, вони тісно звязані з цими двигунами - 0635858600 Андрій
По програмній частині можу допомогти я 0939956602
#9
Опубликовано 05 Декабрь 2020 - 20:36
Потужність однозначно не буде співпадати.
Якщо співпадає об'єм двигуна-мозок ніхто компастувати не буде...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#12
Опубликовано 06 Декабрь 2020 - 10:04
я знаю що вони різні. Тому й цікавлюсь на скільки проблемно замінити.
При наявності всіх з/ч ніяких проблем нема...Це ж не з Хонди інородне тіло пересадовить треба,а прикрутити болт он те,що по заводу живе під капотом.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#13
Опубликовано 06 Декабрь 2020 - 14:29
Якщо співпадає об'єм двигуна-мозок ніхто компастувати не буде...
Ошибочное мнение. Эксперты бьют по базе винкод и если там мотор не той серии и МОЩНОСТИ, то требуют справочку из Сантадора о переоборудовании. Если мощность меньше, но мотор серийный, то возможно решение вопроса по месту.
Изменено: Юрий Сергеевич, 06 Декабрь 2020 - 14:29
ПТН ПНХ
#14
Опубликовано 07 Декабрь 2020 - 08:46
Ошибочное мнение. Эксперты бьют по базе винкод и если там мотор не той серии и МОЩНОСТИ, то требуют справочку из Сантадора о переоборудовании. Если мощность меньше, но мотор серийный, то возможно решение вопроса по месту.
В лютому продавав своє старе авто - там був змінений блок двигуна(старий дав тріщину). В СЦ МВС при огляді експерт просто зробив позначку, що замінений двигун, і вписав новий номер. Нічого не платив та не "мазав" .
#15
Опубликовано 07 Декабрь 2020 - 09:15
Ошибочное мнение. Эксперты бьют по базе винкод и если там мотор не той серии и МОЩНОСТИ, то требуют справочку из Сантадора о переоборудовании. Если мощность меньше, но мотор серийный, то возможно решение вопроса по месту.
Сядем рядком-побалакаєм ладком...
-Купував Астро Г Вен,робив переобладнання з вантажної в пасажирську в УкрНДІ,потім міняв документи в мрео.
-Замінив двигун з 1.7 дизель на 2.0(три різні модифікації встановлював) теж робив переобладнання,благо наш форумчанин(заядлий тюнер) працює в УкрНДІ,тому проблем не виникало+міняв документи(тоді ще МРЕВ).
До створення нової поліції,якщо мотор меншої потужності/без зміни типу палива-можна було вирішити питання по місту.Наразі(по чутках) вимагають щоб номер блока стояв під капотом.Якщо привозиш номерний блок(що вписаний в бумаги на авто)в габажнику-крутять носом навіть якщо об'єм менший ніж був встановлений.
Якщо двигуни однооб'ємні з тим же типом палива-ніхто не доколупується,але "свій" блок на всяк випадок повинен бути в габажнику...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#21
Опубликовано 07 Декабрь 2020 - 16:19
Недопонял...
Що тут незрозумілого.Видумкуваті органи реєстрації полюбляють ускладнювати,а не спрощувати життя автовласників...Пам'ятаєш світловідбивні полоски над задніми габаритами?
Та ж сама фігня і співпадіння потужності однооб'ємного двигуна....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#23
Опубликовано 07 Декабрь 2020 - 18:27
А АКПП - af40,
на дизельних 1.9 Астрах, Вектрах і.т д. встановлювалась МКПП - м32За них и речь, что разные на разных моторах.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#25
Опубликовано 07 Декабрь 2020 - 21:15
Видумкуваті органи реєстрації полюбляють ускладнювати,а не спрощувати життя автовласників.
Дык это он мне упрощал)) Мы хорошо знакомы)) Андрей, пересичного заставили бы ещё и сертификацию на газ делать при замене мотора даже 1в1. Они (начальники) мне помогали при выборе мотора и проверяли по интерполу и угону. Продавец перед оплатой высылал мне фото номера мотора и далее по тексту...
Изменено: Юрий Сергеевич, 07 Декабрь 2020 - 21:16
ПТН ПНХ
#27
Опубликовано 08 Декабрь 2020 - 00:57
Задумка отримати потужніше і динамічніше авто.
+- 150 л.с. і 360 моменту за ціною в 10 раз меншою ніж задуманий свап вас влаштує?
Изменено: Maxim B., 08 Декабрь 2020 - 00:58
#29
Опубликовано 18 Ноябрь 2021 - 11:15
По технике не подскажу. Заменить в базе номер мотора, если мощность совпадает и двиг не в розыске/угоне. Или нифига не делать, а дать эксперту при осмотре (при перерегистрации) , чтобы написал, что, типа, номер не читается, коррозия.... они знают.
а разве сейчас № двигла где-то указывается? я думал, что двигатель как запчасть, можно спокойно менять....
#31
Опубликовано 23 Май 2023 - 22:29
Ошибочное мнение. Эксперты бьют по базе винкод и если там мотор не той серии и МОЩНОСТИ, то требуют справочку из Сантадора о переоборудовании. Если мощность меньше, но мотор серийный, то возможно решение вопроса по месту.
Підтверджую!
Не вийде просто так вписати новий мотор якщо він по номеру мотора має другу модель.
Тость пояснюю на своєму опиті:
в листопаді 2022 року оформляв на себе комбо. минулий хозік віддав старий мотор в багажніку. ну я й знав, що будуть качелі.
Мотори ці до рестайлінгові на комбо 1.7дізель є два вида, на 65лс і 75лс. Різниця тіки в інтеркулері та кпп ф13 замість ф17(тіпа трохи виносливіша). Сам мотор ТУПО такий самий. Але в номері мотора є три букви 1.7 DTL або 1.7DT - без букви Л. Оформляв через рішал,завчасно договорився. Але вона мені каже, що зрівняй номера моторів...Бо якщо хоч одна буква не та = торба, це сантадор, вони то мені це порішають але лавешка буде набагато зовсім інша. Ну і я спочтаку глянув на покойніку, що стояв в гаражі,ага ДТЛ, ну думаю хоч би в мене на машинв був той що з буквою Л, розібрав ФУХ такий як треба. Вписали новий мотор без проблем.
Інша історія 2019 рік. Форд фокус 3. торба мотору, треба міняти. Найшли від фокуса 2. 1.6бенз. Він такий самий. різниця тіки в ребрах жосткості на блоці, трохи не такий малюнок - іто це хто дотошний замітить. Але всьо, торба, чотири букви в номері мотора різні. Переобладнання 5000грн рішалам заїхало від мене.
Тоді ж знакомий міняв на ВАЗ 2114 мотор. точніше купив таку зі старим в багажнику. Оказалося,що там мотор тож трохи не такий поставили. Тож влип на 5К грн. тость даже на ВАЗах таке може бути.
Нащо таке в мрео придумали? --- я хз
#34
Опубликовано 24 Май 2023 - 20:24
якщо людина ставить потужний двигун,то вона переробляє тормоза.
Тут розмова не про це... але ж Вам видніше...
зазвичай воно на 90% уніфіковано виробником
Навіть в допотопному ланосі на 1.6 моторі в порівнянні з 1.5 геть більші тормоза, шруси...
Изменено: Юрий Сергеевич, 24 Май 2023 - 20:26
ПТН ПНХ
#35
Опубликовано 25 Май 2023 - 06:51
Тость пояснюю на своєму опиті:
Але всьо, торба, чотири букви в номері мотора різні. Переобладнання 5000грн рішалам заїхало від мене.
Різні робив переобладнання...
З груз в пас і з дизеля в бензин...
Двічі за допомогою клубня що працює в УкрДорНІІ...
Ніякий проблем у цьому не бачу...
Наразі катаюсь на М16А.Заводський М13А зняв через 40 тик,не хватало мені його потужності-наразі стоїть в гаражі...
Якби продавав авто,то мав би за щастя щоб підсунути 5кгрн за безпроблемне переоформлення....
5000грн порівняно з переставити двигун,або з вартістю свапа1.5-5куе-сущі копійки та безгеморність....
Щоб було безпечно... при різних потужностях мотору різні: вага, тормоза, деталі підвіски.... це якщо мислити не категоріями жигулів з москвичами))
Та ладно, зазвичай воно на 90% уніфіковано виробником.А в інших випадках, якщо людина ставить потужний двигун,то вона переробляє тормоза.
Якщо людина ставить потужний двигун,то зазвичай всипає іншу підвіску....
В деяких випадка(наприклад) під Астру Класік 1.4ХЕП приганявся з Європи донор(наприклад 2.0 чумотек) і переставлялось все включно з проводкою,кондиціонером...
Але...,ще за часів доісторичного матеріалізму-коли птеродактилі клювали в дупу мамонтів існував трендовий авто Аскона/КадеТТо.
В які,замість 1.3 двигуна вкорячувався легендарний 2.0НЕ разом з коробасом.Підвіска не мінялась.
Бралась дизельна піввісь з Аскони(наружний шрус великий/внутрішній маленький під Ф13)переверталась і...великий внутрішній ШРУС передавав через через піввісь на маленький ШРУС 1.3 момент до колеса....
При цьому ставились збільшені передні вже дискові вентильовані гальма від Веро А і колхозились задні дискові гальма....
Так само робилось і коли вкорячували 2.0НЕ в КорсуБ+ міняли радіатор на дизельний...
Чого тільки не робили...5кгрн(120уй) на переоформлення...ну таке....ні а чьом.
Були періоди,що на об'єм двигуна під капотом в Мрео ніхто не дивився.Головне,щоб він був з цієї марки авто і не крадений.
Изменено: Юстас, 25 Май 2023 - 06:54
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых