але і не продається:))дорогий,в ціні не просідає.
Реклама
Выбор: авто для Агронома
#37
Опубликовано 14 Январь 2021 - 14:41
Якраз навпакиале і не продається:))
Завдяки невеликій пропозиції на вторинному ринку та своїм всюдихідним якостям затримкою з продажем нема.
Цей автомобіль більше бажаючих купити ніж продати. Екземпляри що продавались оф в Україні мають максимальну комплектацію.
Авто нішеве, має свою аудиторію, випадково чи здуру не купується.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#40
Опубликовано 14 Январь 2021 - 15:33
Конд, гпк, повний привід,електросклопідіймачі вікон, електродзеркала з підігрівом, цз, підігрів сидінь.
Модифікації з акпш та салони з шкіри мододого дермантина розбавлені натуральнлю шкірою включаючи кермо.
Модель 98-18р.в.
На моделях після 18року(4генерація)є різні комплектації.
Підтримаю щодо грейтвола. У знайомого було 2шт. різних генерацій-не підводили. Перший(07р.в) проїхав 160 тик по всій ненці та військовим полігонам.У цьому бюджеті - не зовсім іржавий Грейт Волл Сейф або Кіа Спортедж першого покоління.
Другий(14р.в) наразі має 50тик включаючи бездор.
У першому буле механічне керування роздавальною коробкою у другого електричне.
Для роботи автівка гаразд, але рудіє швидко.
Все придбавалось з салону.
Наразі міркуєм над придбанням наступного.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#42
Опубликовано 14 Январь 2021 - 17:04
туссон продати набагато простіше, джимнік ну дуже вузько направлена техніка.
Той хто збирається придбавати джимні-не подивиться у бік туксона.
Це два принципово різних автомобіля що не мають нічого спільного окрім кількості колес.
моніторю ринок продажу автомобілів давно і постійно, черги за ними нема,
Угу наразі на авторіа десяток продається...
Изменено: Юстас, 14 Январь 2021 - 19:35
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#45
Опубликовано 14 Январь 2021 - 19:39
Начебто, є живі свідки, але це не точно.
Той що 07 року протримався 8років і почав зацвітати.Не активно,але почав.
Наразі той що 15 року рудого не має.
Але й ціна цього возика демократична...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#50
Опубликовано 16 Январь 2021 - 11:20
Подкинул семян раздора и сделал ноги. А вы тут фантазируйте про полный привод за 5 у.еА где про полный привод ТС писал? Не найду - выглядит со стороны что вы себе придумали и мусолите эту тему
В таком бюджете чем проще и новее тем лучше ... Да и ТС в теме что то не видно ...
Надіслано від мого Redmi Note 8 Pro, використовуючи Tapatalk
#53
Опубликовано 17 Январь 2021 - 22:50
Я здеся. У меня вера б x25xe. Кстати трабла случилась, в движение норм, но при стоянке тянет в салон сильно бензином в районе дросселя.А где про полный привод ТС писал? Не найду - выглядит со стороны что вы себе придумали и мусолите эту тему
В таком бюджете чем проще и новее тем лучше ... Да и ТС в теме что то не видно ...
Насчет машинок благодарен за советы можно и полный привод. Но, давайте посчитаем амортизацию, если за 1 км платят 2 грн, средний пробег в месяц 4—5 тыщ. Машинка должна быть окупаема, тобишь запчасти должны быть недорогие и так как авто будет покупаться б/у вложений я думаю она потребует.
<p>Добивати ОВБ з профілю, а гроші собі на наступне авто забрати)</p>
Очень она низкая, жалко верочку, хотя мысли такие есть
Два метри зросту, на розум приходить L200, танки багнюки небояться .Дійсно авто для фермера і причіп затягнути і лебідкою себе витягнути.
Езжу сам на ниве тайга. Елька курит всторонке по проходимости, хотя соглашусь насчет аппарата. Но дорогая в обслуживании
Нужно присмотреться, что по ремонту, дорого тянет.?Якраз навпаки
Завдяки невеликій пропозиції на вторинному ринку та своїм всюдихідним якостям затримкою з продажем нема.
Цей автомобіль більше бажаючих купити ніж продати. Екземпляри що продавались оф в Україні мають максимальну комплектацію.
Авто нішеве, має свою аудиторію, випадково чи здуру не купується.
#54
Опубликовано 17 Январь 2021 - 23:57
Нужно присмотреться, что по ремонту, дорого тянет.?
Лотерея, кум купил с небольшим пробегом и вроде не дорого (на что и повелся), стал менять масло и понеслась, по итогу перебрал пол движка и идеала еще не достиг.
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#56
Опубликовано 18 Январь 2021 - 07:58
Нужно присмотреться, что по ремонту, дорого тянет.?
колодки-олива...
раз на 100тик/6років сайленблоки 12шт.-400уй.
1хрестовина 100уй.
пару аммо на 200тик-200уй.
трос зчеплення 100уй.
з/ч оригінал.
Очень она низкая, жалко верочку, хотя мысли такие есть
гумові проставки під пружини 2см зроблять кліренс 20см.
диф підвищеного тертя в коробку(300уй-600уй) і можна туксони/дустери позаду себе на бездоріжжі залишати.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#58
Опубликовано 18 Январь 2021 - 08:31
andreybelov,
важка,шумить, компроміс...
Достатньо громадянської гуми якщо здуватись...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#59
Опубликовано 18 Январь 2021 - 14:50
Насчет машинок благодарен за советы можно и полный привод. Но, давайте посчитаем амортизацию, если за 1 км платят 2 грн, средний пробег в месяц 4—5 тыщ. Машинка должна быть окупаема, тобишь запчасти должны быть недорогие и так как авто будет покупаться б/у вложений я думаю она потребует.
2грн/км + топливо - я правильно понимаю?
#60
Опубликовано 18 Январь 2021 - 16:15
Наверное, имелось ввиду 2-е поколение
Спойлерт.к. первый тушкан = второй спортедж
Bank, я, можливо, не краще всіх на світі розбираюся у машинах, але ж не настільки погано, щоб плутати перше і друге покоління Спортеджа. До того ж, я навів цілком недвозначну картинку і згадав про Мазду Бонго.
Що таке Тушкан і другий (і наступні) Спортедж, як продукт бедж-інжинірингу Хьонде (який у свою чергу, є вихідцем з конструкторської школи Міцубісі, а не Мазди), я також прекрасно знаю. Як і те, що я нікому не порадив би їх у стані "за 5 куо".
колодки-олива...
раз на 100тик/6років сайленблоки 12шт.-400уй.
1хрестовина 100уй.
пару аммо на 200тик-200уй.
трос зчеплення 100уй.
з/ч оригінал..
Джимні? Скажи ТС скільки коштує Джимні у притомному стані, бо поки що було озвучено бюджет 5 куо.
#61
Опубликовано 18 Январь 2021 - 16:58
Кинь агинь, правда три места всего и в бюджет чуток не влазит
Но можно лавки в кузове сделать
#63
Опубликовано 18 Январь 2021 - 17:58
Заз Вида Хетчбек на автомате айсин.
Она же Chevrolet Aveo T255
Человек 2 метра наверно надо будет люк)))
Я в агрофирмах ничего, кроме Дастеров (иногда Сандеро Степвеев) у менеджеров/агрономов не видел. У топов- Амароки. Машины собственников сейчас не обсуждаем))
Наверное, другое не выживает в полях
Дастер да, сандеро ушатает ,
Думаю тут только рено по минималке и пойдет.
#65
Опубликовано 18 Январь 2021 - 18:12
Ні, при зрості 2 м у Авео Т250 в принципі норм. На відміну від Ніссанів Алмера Классік (взагалі жесть для високого водія), Тііда і Ноут (щодо Мікри не пам'ятаю, Джук норм) і Хьонде Аксент 2007 р.в.
Если авто хочет новое у рено есть норм программа 50 процев и 50 в кредит без процента в течении 5 лет . единственное это полное каско. Ну и в моем понимании агроном должен по полям катать особенно весной , думаю дастер самое то.
#66
Опубликовано 18 Январь 2021 - 18:12
Скажи ТС скільки коштує Джимні у притомному стані,
думаю за 8-10куе можна знайти живий варіант)
озвучено бюджет 5 куо
Поки не зустрічав в такій ціні...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#68
Опубликовано 18 Январь 2021 - 20:04
Тобто, можна очікувати, що за 8 буде дуже живий.
Так...
Але за 5 буде повний труп.
Зробити з Джимні повний труп майже неможливо,якщо це не аварія з погнутою рамою.
За 5 Джимнік розчиниться серед своїх і буде продовжувати життя якщо не в рибальствомисливстві значить в бездорних покатушках-головна умова працюючий ПП.
За 5 вийде Самурай в гідному стані.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#69
Опубликовано 18 Январь 2021 - 20:11
Зробити з Джимні повний труп майже неможливо,якщо це не аварія з погнутою рамою.
За 5 Джимнік розчиниться серед своїх і буде продовжувати життя якщо не в рибальствомисливстві значить в бездорних покатушках-головна умова працюючий ПП.
За 5 вийде Самурай в гідному стані.
Або так.
#70
Опубликовано 19 Январь 2021 - 11:09
Человек 2 метра наверно надо будет люк)))
Не треба.... Досить непогано для водія.
Ні, при зрості 2 м у Авео Т250 в принципі норм.
Я їзжу інколи на Авео дружини.
Поміщаюсь нормально і нормально сідаю...
Але є нюанс. Вона трьохдверна..
Проблема людей 2м росту та нормальної ваги більше центнера то не тільки висота потолка, а ще розмір пройому дверей при посадці і можливість регулювання керма.
ЗІ: Зза рахунок розмірів дверей колись подобалось їздити на Тойоті Соларі. Ото зовсім кайфовий формат для крупного водія.
Изменено: Ugeen_K, 19 Январь 2021 - 11:11
Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди. Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)
Слава Україні!!!
Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых