Років 5-6 назад я топив за те, що ставити китайські лед-лампи в фари - то є зло і прямий шлях до цеглини в лобове. З того часу багато змінилося...
І якщо я і далі катаю ксенон і міняти його на леди не збираюся, то кум в своєму Авенсісі дуже незадоволений штатними галогеновими лінзами і прийшло бажання поставити замість них бі-лед лінзи. Реально - навіть після полірування і виставлення фар, поставивши туди Найтбрейкер лазер - світла майже немає. А раз лізти всередину міняти лінзи, то чому б не зробити одразу по-сучасному.
Шляхом довгого розглядання інтернетів було вирішено, що оригінальні модулі від осраму чи който за 10кгрн від ставити він не буде, а є пара китайський варіантів, які можна замовити за 4-4,5кгрн. За відгуками і оглядами на ютубі вони дають доволі пристойне світло. В усякому разі, краще за галоген, це 146%
Виробник начебто один і той же, тільки коробки різні - iphcar, infolight, ams... Моделі - i3 і i8. У і3 алюмінієвий відбивач, у і8 - два пластикові відбивачі (для ближнього і далекого), але світло у і8 наче краще.
і8
i3.jpg 34,63К 18 раз скачано
i3
Режим експлуатації - місто, фари потрібні аби з роботи додому і з дому на роботу доїхати; 2-3 рази на місяць виїзди за місто, але в основному по світлому. Встановлені недешеві філіпсівські ДХВ, тож ближнє за містом вмикається лише по темному. Отже, за рік може 120 годин насвітить ближній, а дальній - не більше 10.
Але в одному огляді почув, що пластикові відбивачі можуть "стікати" на світлодіод. Не хотілося б мати таку халепу.
Можливо, у когось є власний досвід з цього приводу?
Чи якісь слушні поради щодо інших моделей у цьому ціновому діапазоні?