Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Antara, проблема з зарядкою

antara зарядка генератор

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
41 ответов в теме

#1
yuracher

yuracher

    Частый гость

    • Сообщений 10
  • Возраст: 36
  • Имя:Юрій
  • Город:Коломия
  • Авто:Opel Antara 2010 2.0 CDTI AT
  •  
  • Регистрация: 12.04.2021

Опубликовано 12 Апрель 2021 - 04:59

Вітаю. Маю проблему з зарядкою на Antara 2.0 CDTI 2010. Спочатку була висока напруга (близько 17), електроніка "сходила з розуму", екран БК то гаснув то вмикався, іноді F замість показів, табло теж або гасло або світилися чи блимали багато індикаторів помилок. Замінили регулятор генератора (шоколадку), тепер напруга то нормальна (13-14), то низька (близько 11), частіше низька, вже доводилось заводити з "прикурюванням" від іншого авто. Знаходив схожі проблеми на інших форумах, кажуть регулятори часто не підходять. Буду вдячний за будь-які поради.

Изменено: yuracher, 12 Апрель 2021 - 05:01

  • 0

#2
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 12 Апрель 2021 - 06:32

напруга то нормальна (13-14), то низька (близько 11), частіше низька, вже доводилось заводити з "прикурюванням" від іншого авто. Знаходив схожі проблеми на інших форумах, кажуть регулятори часто не підходять.

Треба поставити оригінальний РР і проблеми зникнуть.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#3
yuracher

yuracher

    Частый гость

    • Сообщений 10
  • Возраст: 36
  • Имя:Юрій
  • Город:Коломия
  • Авто:Opel Antara 2010 2.0 CDTI AT
  •  
  • Регистрация: 12.04.2021

Опубликовано 12 Апрель 2021 - 16:00

Не підкажете де можна замовити? Обдзвонив уже безліч магазинів та розборок, ніде нема оригінального регулятора, ні нового ні вживаного. Також не вдалося знайти цілого вживаного оригінального генератора. В офіційних сервісних центрах пропонують новий оригінальний генератор, орієнтовна вартість якого 800 доларів, не впевнений варто брати новий.


  • 0

#4
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48797
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 12 Апрель 2021 - 16:33

Здесь точно не подскажут.))
Где ремонтировал генератор?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#5
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 12 Апрель 2021 - 17:01

Не підкажете де можна замовити?

Потрібен № по Бошу...

Пошукай на Алегро свій генератор...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#6
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 12 Апрель 2021 - 19:05

Також не вдалося знайти цілого вживаного оригінального генератора.

Починаючи від 50баксів-в наявності.

https://allegro.pl/k...fd-aut-1-4-0412

 


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#7
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1989
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 12 Апрель 2021 - 22:46

 Замінили регулятор генератора (шоколадку), тепер напруга то нормальна (13-14), то низька (близько 11), частіше низька, вже доводилось заводити з "прикурюванням" від іншого авто. Знаходив схожі проблеми на інших форумах, кажуть регулятори часто не підходять. Буду вдячний за будь-які поради.

А какой регулятор поставили?

 

Не підкажете де можна замовити? Обдзвонив уже безліч магазинів та розборок, ніде нема оригінального регулятора, ні нового ні вживаного. Також не вдалося знайти цілого вживаного оригінального генератора. В офіційних сервісних центрах пропонують новий оригінальний генератор, орієнтовна вартість якого 800 доларів, не впевнений варто брати новий.

Это какой сервисный центр такую сумму вломил??

800 баксов, это даже "Экзист" в 2 раза переплюнули

Оригинальный генератор 120А для Антары Z20DM/Z20DMH  даже на Экзисте стоит в районе 400 у.е.

 

Первое. Прежде чем покупать, разберись какой именно тебе нужен а зависимости от номера шасси. Их 3  модели

GM#96627029   120A  - для шасси до №№ 70094734

GM#93169267   125A -  для шасси от № 70094735  до № 80999999

GM#96988215    120А - для шасси от №№ 9В000001 и до конца

 

Второе - если чего то не можешь найти на опель - ищи по его американским "братьям близнецам"

Если у тебя стоит генератор 120А первый или третий из списка выше, то он полностью взаимозаменяем с генератором Delco Remy, который ставится на "Каптиву" 2.0 cdti. GM#96766018

 

Его в 100раз проще найти чем Опелевский, и макс.цена нового 250у.е.  

 

Либо, можно поставить  "Каптивовское" РР  Delco Remy.  Вообще не вопрос.

https://avtostarter....-chevrolet.html


  • 0

#8
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 13 Апрель 2021 - 05:43

Igor C., :sm302:


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#9
yuracher

yuracher

    Частый гость

    • Сообщений 10
  • Возраст: 36
  • Имя:Юрій
  • Город:Коломия
  • Авто:Opel Antara 2010 2.0 CDTI AT
  •  
  • Регистрация: 12.04.2021

Опубликовано 13 Апрель 2021 - 10:11

А какой регулятор поставили?

Поставили такий: https://i.imgur.com/zAxu3Pu.jpg

Раніше стояв такий: https://i.imgur.com/0bAehwe.jpg

Поки що такий самий як у мене був я знайшов тільки тут https://spolshy.com....uct/8581384532/, але замовити зараз неможливо.

 

 

Это какой сервисный центр такую сумму вломил??

Офіційні партнери Opel в Івано-Франківську -- ТОВ "МОДЕРН-АВТО".

 

 

Первое. Прежде чем покупать, разберись какой именно тебе нужен а зависимости от номера шасси. Их 3  модели ...

Дякую, дуже корисна інформація. У мене такий генератор https://i.imgur.com/Z989FnJ.jpg, інших маркувань на генераторі не було.

 

Либо, можно поставить  "Каптивовское" РР  Delco Remy.  Вообще не вопрос.

https://avtostarter....-chevrolet.html

Цей не підійде, він на три конаткти, а мені потрібен на два. Знайшов ще кілька варіантів інших виробників, але так як один підходящий по параметрах працює некоректно то поки що боязко брати ще один не оригінал.



Потрібен № по Бошу...

Це не те маркування, яке на моєму генераторі https://i.imgur.com/Z989FnJ.jpg, якщо ні то де можна глянути?

 

 

Починаючи від 50баксів-в наявності.

https://allegro.pl/k...fd-aut-1-4-0412

Я шукав, серед тих, які мають якісні фото з різних сторін регулятор або на три конаткти або з іншим гніздом. Пошукаю ще раз, дякую. Ось ще кілька фото мого оригінального регулятора https://i.imgur.com/XDfHsBF.jpghttps://i.imgur.com/lKp8ZYA.jpg.



Где ремонтировал генератор?

На місцевому СТО, за відгуками одні з кращих фахівців у Коломиї.


Изменено: yuracher, 13 Апрель 2021 - 10:13

  • 0

#10
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 13 Апрель 2021 - 11:11

Це не те маркування, яке на моєму генераторі https://i.imgur.com/Z989FnJ.jpg, якщо ні то де можна глянути?

На самому РР нема?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#11
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1989
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 13 Апрель 2021 - 11:44

Поставили такий: https://i.imgur.com/zAxu3Pu.jpg

Раніше стояв такий: https://i.imgur.com/0bAehwe.jpg

Понятно. У тебя двухконтактный с широкой фишкой

(на Антаре были еще 2-х контактные с узкой фишкой)

 

Тот что у тебя стоял изначально - это Delco 220735 (цифры на разъёме это и есть его заводской номер "Дэлко") 

Тот что тебе поставили - это польский ARE1057. Отсюда наверно и все проблемы

 

 

Поки що такий самий як у мене був я знайшов тільки тут https://spolshy.com....uct/8581384532/, але замовити зараз неможливо.

 

Да ну на фиг!  Не за такую же цену.

Согласен.  Почему то оригинал регулятор Delco 22735 отдельно от генератора у нас найти невозможно.

Везде продают аналоги. Хотя в долбаной РФ сего можно спокойно приобрести.

 

Но, в любом случае. 4000 грн за регулятор, пусть даже самый оригинальный - это уже перебор.

Проще уже действительно за такую цену купить Шевролетовский генератор 96866018 в сборе с регулятором

https://avto.pro/par...208;0000;181299

 

Ну или на том же самом Одесском сайте есть вроде те регуляторы что тебе надо, но опять же новые - только ОЕМ аналоги

https://avtostarter....-chevrolet.html

Знаю что  у них бывают и  Б/У оригиналы

Позвони, спроси, может и завалялся.

 

 

 

Дякую, дуже корисна інформація. У мене такий генератор https://i.imgur.com/Z989FnJ.jpg, інших маркувань на генераторі не було.

 

Это только идентификатор комплектации.   И судя по нему, вообще какая то ерунда получается

С идентификатором AD если верить каталогам - это генераторы на 140А, которые ставились на Антару 2,2 (А22DM)

Это точно родной генератор? Ничего не менялось?

На дизельных Антарах 2.0 по всем существующим каталогам генератор с 2-х котактной широкой фишкой регулятора должен быть либо АА либо АВ но не AD


Изменено: Igor C., 13 Апрель 2021 - 13:12

  • 0

#12
yuracher

yuracher

    Частый гость

    • Сообщений 10
  • Возраст: 36
  • Имя:Юрій
  • Город:Коломия
  • Авто:Opel Antara 2010 2.0 CDTI AT
  •  
  • Регистрация: 12.04.2021

Опубликовано 13 Апрель 2021 - 17:47

На самому РР нема?

Крім цих фото https://i.imgur.com/0bAehwe.jpg, https://i.imgur.com/lKp8ZYA.jpg більше ніяких маркувань на РР немає.

 

Тот что тебе поставили - это польский ARE1057. Отсюда наверно и все проблемы

 

Ну или на том же самом Одесском сайте есть вроде те регуляторы что тебе надо, но опять же новые - только ОЕМ аналоги

https://avtostarter....-chevrolet.html

Знаю что  у них бывают и  Б/У оригиналы

Позвони, спроси, может и завалялся.

Поцікавлюся у них на рахунок оригіналів. Якщо оригіналу не буде то візьму напевно цей https://avtostarter....-chevrolet.html, він дорожчий за той що я купив, можливо якісніший, хоча бачу маркування ARE1057 у ньго теж присутнє і країна виробника теж Польща, боюсь щоб не був той самий. Якщо з цим теж будуть проблеми тоді напевно доведеться брати цілий генератор.

 

Проще уже действительно за такую цену купить Шевролетовский генератор 96866018 в сборе с регулятором

https://avto.pro/par...208;0000;181299

Сподіваюсь що інший регулятор працюватиме коректно, але на всякий впадок, бачу що тільки деякі генератори з цього списку мають коментарі стосовно контактів, наприклад тут https://avto.pro/par...208;1000;116598 зазначено "на 3-ри контакти", а тут https://avto.pro/par...;41;1000;139065 -- "ЕСТЬ ДВА ВАРИАНТА ФИШКИ", якщо брати цілий генератор то обов'язково двоконтактний з широкою фішкою бо саме через цю фішку пікдлючаєтсья до авто, так?



Это только идентификатор комплектации.   И судя по нему, вообще какая то ерунда получается

С идентификатором AD если верить каталогам - это генераторы на 140А, которые ставились на Антару 2,2 (А22DM)

Это точно родной генератор? Ничего не менялось?

На дизельных Антарах 2.0 по всем существующим каталогам генератор с 2-х котактной широкой фишкой регулятора должен быть либо АА либо АВ но не AD

Відколи це авто у мене точно не мінявся генератор. Продавець, у якого я купив практично одразу після пригону каже що в Україні не міняли генератор. Зараз ще пошукаю у сервісній книжці, можливо у Німеччині міняли.


Изменено: yuracher, 13 Апрель 2021 - 17:42

  • 0

#13
yuracher

yuracher

    Частый гость

    • Сообщений 10
  • Возраст: 36
  • Имя:Юрій
  • Город:Коломия
  • Авто:Opel Antara 2010 2.0 CDTI AT
  •  
  • Регистрация: 12.04.2021

Опубликовано 13 Апрель 2021 - 19:09

У сервісній книжці теж не знайшов чогось що натякало б на заміну генератора.


  • 0

#14
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1989
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 13 Апрель 2021 - 19:15

 

Поцікавлюся у них на рахунок оригіналів. Якщо оригіналу не буде то візьму напевно цей https://avtostarter....-chevrolet.html, він дорожчий за той що я купив, можливо якісніший, хоча бачу маркування ARE1057 у ньго теж присутнє і країна виробника теж Польща, боюсь щоб не був той самий. Якщо з цим теж будуть проблеми тоді напевно доведеться брати цілий генератор.

 

Сподіваюсь що інший регулятор працюватиме коректно, але на всякий впадок, бачу що тільки деякі генератори з цього списку мають коментарі стосовно контактів, наприклад тут https://avto.pro/par...208;1000;116598 зазначено "на 3-ри контакти", а тут https://avto.pro/par...;41;1000;139065 -- "ЕСТЬ ДВА ВАРИАНТА ФИШКИ", якщо брати цілий генератор то обов'язково двоконтактний з широкою фішкою бо саме через цю фішку пікдлючаєтсья до авто, так?



Відколи це авто у мене точно не мінявся генератор. Продавець, у якого я купив практично одразу після пригону каже що в Україні не міняли генератор. Зараз ще пошукаю у сервісній книжці, можливо у Німеччині міняли.

ARE1057 ,  220735 (Delco) это у них варианты замены (типа аналоги)

Тот регулятор что именно на фото это GNR

 

По поводу генератора в сборе - ну естественно. Если брать, то уже с тем регулятором который тебе подходит по разъёму. Тебе же по большому счету нужен не столько генератор сколько сам регулятор.  

Только уточни если 2-х контактная фишка то широкая или узкая (почти квадратная) их оказывается тоже 2 вида.

2-х контактные узкие были на машинах с генераторами Valeo.  но это вроде как более поздние машины.

 

Если положение совсем безвыходное, то люди вполне успешно приколхоживают и 3-х контактные регуляторы.

Все отличие это то что на двухконтактной фишке  контакты "F"( у некоторых производителей отмаркированы как FR или DFM ) и "L", а на 3-х контактной  "F", "L"  и  "I" (иногда пишут IG)

Контакт "I" это всего лишь проводок от ключа зажигания, его просто не подключают если он изначально не был предусмотрен. 

 

Насчет замены генератора - все таки посмотри.

Мне уже аж самому интересно стало.  Opel EPC по поводу идентификатора AD выдает такое что на голову не налазит.

Я ошибся. 140 - амперный на Антаре 2,2  это идентификатор AAD, а просто AD - каталог  EPC видит вообще как генератор от дизельной Корсы 1,3, к тому же БНО (больше не производится)

(смотри №9)

https://nemigaparts....opel/s07/p1/39/


Изменено: Igor C., 13 Апрель 2021 - 19:18

  • 0

#15
yuracher

yuracher

    Частый гость

    • Сообщений 10
  • Возраст: 36
  • Имя:Юрій
  • Город:Коломия
  • Авто:Opel Antara 2010 2.0 CDTI AT
  •  
  • Регистрация: 12.04.2021

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 09:02

Ну или на том же самом Одесском сайте есть вроде те регуляторы что тебе надо, но опять же новые - только ОЕМ аналоги

https://avtostarter....-chevrolet.html

Знаю что  у них бывают и  Б/У оригиналы

Позвони, спроси, может и завалялся.

Щойно з ними спілкувався, оригіналу у них немає, а регулятор за цим посиланням https://avtostarter....-chevrolet.html теж фірми AS, тобто швидше за все такий самий як я уже придбав, тільки у них дорожче на ~200 грн. Цілих генераторів теж не мають. Бачу є ще аналоги регулятора фірми Mobiletron і Transpo може варто спробувати якийсь з них? Який виробник вважаєтсья якіснішим? Маю можливість через знайомих замовити Mobiletron за 440 грн, не впевнений чи варто.

 

 

Насчет замены генератора - все таки посмотри.

Мне уже аж самому интересно стало.  Opel EPC по поводу идентификатора AD выдает такое что на голову не налазит.

Я ошибся. 140 - амперный на Антаре 2,2  это идентификатор AAD, а просто AD - каталог  EPC видит вообще как генератор от дизельной Корсы 1,3, к тому же БНО (больше не производится)

(смотри №9)

https://nemigaparts....opel/s07/p1/39/

Схоже що я остаточно заплутався. Тобто є ймовірність що у мене встановлено генератор від Opel Corsa 1.3 і проблеми саме через цілий генератор, а не через його регулятор?


  • 0

#16
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 09:46

Бачу є ще аналоги регулятора фірми Mobiletron і Transpo може варто спробувати якийсь з них?

Як регулятор-регулює,але з задумливими затримками...Шукай щось якісніше...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#17
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48797
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 10:19

У сервісній книжці теж не знайшов чогось що натякало б на заміну генератора.

Сервиска не показатель. Доставай свой генератор и смотри номер. Твой или нет? От этого и плясать проще.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#18
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1989
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 11:25



Щойно з ними спілкувався, оригіналу у них немає, а регулятор за цим посиланням https://avtostarter....-chevrolet.html теж фірми AS, тобто швидше за все такий самий як я уже придбав, тільки у них дорожче на ~200 грн. Цілих генераторів теж не мають. Бачу є ще аналоги регулятора фірми Mobiletron і Transpo може варто спробувати якийсь з них? Який виробник вважаєтсья якіснішим? Маю можливість через знайомих замовити Mobiletron за 440 грн, не впевнений чи варто.

 

Столкнулся с катушками зажигания  "Мобилетрон".   Одним словом - говно.   Наверно и регуляторы у них такие же

 

Смотри, это оно??

https://avto.pro/part-9012273-GM-58/

 

GM (Chevrolet) 93744561, 

GM (SAAB)      93744610

GM (Opel/Daewoo)  9012273

AC Delco 220006, 220407

TESLA  TT31759

Даже "япошка" Suzuki (с генератором Delco) - 3250086Z00

 

Всё указанное выше это регуляторы напряжения 120А, которые идут как "кроссы" (аналоги) к регулятору Delco 220735 котрый у тебя стоял изначально.

 

 

 



 

Схоже що я остаточно заплутався. Тобто є ймовірність що у мене встановлено генератор від Opel Corsa 1.3 і проблеми саме через цілий генератор, а не через його регулятор?

Та уже все запутались.

Я ничего не утверждаю, я просто констатирую факт что генератора с буквенным  идентификатором AD (если верить твоему фото) для Антары даже Opel EPC в упор не видит.

Вот генератор дизельной Антары 2.0 (Z20DM) - у него идентификатор "АА"

[attachment=503431:1614352431214_default.jpg]

Вот более свежие 2.0 (Z20DMH) - у него идентификатор "АВ"

[attachment=503432:1614352823110_default.jpg]

 

Есть еще заменные (после заводской ре-кондиции) с идентификаторами "КК" 

 

А по идентификатору "AD"  пробиваются только генераторы Delco  и  Denso  13222935 для Корсы 1,3cdti

вот такие вот     https://zapchasti.ri...059565.amp.html

 

Только вот маленькая неувязочка.   У генераторов для Корсы, разъём регулятора такой же как и у Астры-Н - 2-х контактный маленький

(если обратил внимание на фото) и они 100-амперные а не 120.

Бес его знает.  Может вся проблема в том что твой генератор - это "сборная солянка" и реле регулятор не соответствует генератору???

Теоретически возможно, что меняли генератор, втюхали сам генератор от дизельной Корсы, а поскольку не подходил разъём,  то регулятор переставили  тот что и был

 

Короче. Если поставишь новый регулятор, а проблема продолжится, то моё предположение верно.


  • 0

#19
yuracher

yuracher

    Частый гость

    • Сообщений 10
  • Возраст: 36
  • Имя:Юрій
  • Город:Коломия
  • Авто:Opel Antara 2010 2.0 CDTI AT
  •  
  • Регистрация: 12.04.2021

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 12:00

Сервиска не показатель. Доставай свой генератор и смотри номер. Твой или нет? От этого и плясать проще.

Крім https://imgur.com/Z989FnJ більше ніяких маркувань на генераторі не було. Думаю знімати його ще раз є сенс вже коли матиму інший регулятор або генератор бо знімати генератор тільки для того щоб подивитися і поставити назад не дуже хочеться, як і залишати авто розібране поки не знайду заміну.


  • 0

#20
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 12:01

Одним словом - говно. Наверно и регуляторы у них такие же

Як реле регулятор,-нічим не відрізняється від справжнього кизяка...

Хоча,зараз в тему набіжать адепти мобілетрона і доведуть що це набагато краще Боша...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#21
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1989
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 12:19



Крім https://imgur.com/Z989FnJ більше ніяких маркувань на генераторі не було. Думаю знімати його ще раз є сенс вже коли матиму інший регулятор або генератор бо знімати генератор тільки для того щоб подивитися і поставити назад не дуже хочеться, як і залишати авто розібране поки не знайду заміну.

 

Черт бы побрал этот долбаный по голове GM с ихним вечным круговоротом деталей между разными поизводителями.

Нашел твой генератор!!!!   Все в порядке.   Это чистый "америкос" Дэлко - Реми, его каталожный номер 96988215

Вот оно!  [attachment=503433:s-l1600.jpg]

 

 

Изначально ставился именно в "Каптивы" и  "Бьюики", а так же В  GM Antara (производство Бразилия)

Потому его Опель ЕПК и не видит.

 

В немецкие Антары ставился только в машины с номерами кузовов  после  93......................

 

Так что все в порядке, с генератором не обманули.

Полнейший аналог твоего генератора это Шевролетовский   96866018

 

Либо бери Шевролетовский регулятор (список я тебе привел выше)  либо весь генератор в сборе и не парься.

 

 

P.S.  И вот оно мне, старому больному еврею, это надо пол дня сидеть рыться в каталогах??? :sm13_:  :sm13_:


  • 0

#22
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48797
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 12:38

Так, американец.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#23
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1989
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 12:54

https://avto.pro/par...-DELCO_REMY-26/

На удивление, на Экзисте дешевле. Что то в лесу сдохло

https://exist.ua/sea...uct_id=21525427

 

Тут надо прежде чем покупать позвонить узнать точно ли это 96988215

(на фото у них генератор с 3-х контактной фишкой)

https://razborka.ua/5031728

 

Ну, и наконец  из Германии.

Не знаю, пересылает ли еще Олег (Нимеччина) что либо с немецкого е-бей. Если да, то это вариант

https://www.ebay.de/...9-/301982051585


  • 0

#24
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 13:05

P.S. И вот оно мне, старому больному еврею, это надо пол дня сидеть рыться в каталогах??? :sm13_: :sm13_:

Не зря хліб їси.Це вищий пілотаж. :sm302:


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#25
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1989
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 13:58

Смущает другое.  Дело даже не в том сколько контактов в фишке, а как именно они подписаны.

Песмотрел еще раз все эти реле регуляторы Дэлко, которые считаются как взаимозаменяемые.

Не все так гладко.  Фишки ТО у них одинаковые. 2-Х контактные широкие, но на разъёме одних контакты подписаны слева на право  L - F (или L - DFM)

На других вроде бы точно таких же наоборот L cтоит справа. 

L - это контрольная лампа,  F (DFM) - выход обмотки возбуждения

На некоторых контакты вообще подписаны I - L.   I - это +12В от зажигания (ignition), а что выход обмотки не нужен?

Фигня какая то полная с этими Джи-Эмовскими регуляторами.

Получается  прежде чем покупать надо спрашивать фотку разъёма, как точно он подписан

 

Так же и с генераторами.  Интересное вообще то заявление продавца "Есть с 2-мя вариантами разъёма 2-х контактный и 3-х контактный) Это как?   Если генераторы отличаются по конструкции регулятора и схеме подключения то у них не может быть один и тот же каталожный номер.

 

Выходит что единственный безошибочный вариант это взять у немцев с е-бей точно такой же генератор с буквами AD.

 

Либо. 

У Дэлко разъём подключения регулятора один и тот же, не имеет значения сколько там контактов.

Разъём в любом случае будет 4-х контактный, просто задействовано в зависимости от модели регулятора 2 или 3 контакта, а вместо остальных пустые места.

Перед подключением перепроверять, совпадают ли распиновки регулятора и проводки авто, и если что, то переставить клемы в разъёме


  • 0

#26
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48797
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 14:01

Есть такое дело с разъёмами. Часто приходится перепиновывать разъемы под реле регуляторы

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#27
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1989
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 14:34



Есть такое дело с разъёмами. Часто приходится перепиновывать разъемы под реле регуляторы

Та вот уже тоже к этому склоняюсь.

Если найти именно тот оригинальный регулятор который стоял с завода такая архисложная проблема, и если это вдобавок стоит каких то дурных денег, то не проще ли взять любой Дэлко на 120А и перепаковать разъём,

Думаю да.

 

Всего то 3 провода  

У ТС разъём такой     [attachment=503437:6b1b079s-960.jpg]      задействованы 2 центральных контакта  L и F

Регуляторы Дэлко которые предлагают для Дизельной Каптивы вот такие

  [attachment=503438:79b3079s-960.jpg]

Всего лишь задействован еще крайний контакт "I" чтоб подать питание на регулятор при включении зажигания

 

Сколько бы там контактов на регуляторе не было, фишка проводки по любому 4-х контактная

[attachment=503439:cccb079s-960.jpg]

2 центральных у него задействованы на регулятор, а вместо 2-х крайних пустые места.

 

Если уже совсем беда, нигде нельзя будет найти оригинальный регулятор (либо оригинальный генератор в сборе), то что стоит взять 3-х контактный и докинуть дополнительный провод +12В от зажигания к разъёму регулятора?

 

Думаю любой соображающий электрик это сможет сделать.


  • 0

#28
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 14:38

Выходит что единственный безошибочный вариант это взять у немцев с е-бей точно такой же генератор с буквами AD.

:sm17_2:

Або у поляків.

Одразу ж був за цей варіант.



Думаю любой соображающий электрик это сможет сделать.

Якщо в оригінальному РР стерлись щітки їх можна перепаяти...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#29
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1989
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 15:01

:sm17_2:

Або у поляків.

Одразу ж був за цей варіант.

 

Да щось з поляками зараз якось дуже стрьомно стало зв'язуватись.

Одну запчастину намагався придбати починаючи з Лютого.

Спочатку був "Luxpl" -  промурижили 2 тижні - потім вибачилися, повернули гроші, сказали що не можуть бо Польща геть закрита . Повний локдаун

Потім були "Zapchasti. lviv.ua" - одразу сказали "тимчасово немаємо можливостіб карантін"

"Motorpoland" та "Motoalegro" взагалі відморозилися.  Замовлення прийняли, повідомлення прислали - і на цьому тиша. Так ніхто досі і не передзвонив. Добре що хоч гроші не втиг переказати.

Ну а "Otpravka.com.ua" - це взагалі шахраї №1

 

У підсумку, чисто випадково знайшов то що шукав на ОЛХ та отримав наступного дня за ту ж саму ціну що з Польщі  :sm13_:  :sm13_:


Изменено: Igor C., 14 Апрель 2021 - 15:10

  • 0

#30
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 15:10

Igor C.,

думаю у хлопців з Коломиї повинні бути тісні зв'язки з за кордоном))


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#31
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1989
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 15:13

:sm13_:  :sm13_:

Думаю, що не тількі в Польщі, а і в Німеччині знайдуться :sm13_:

 

yuracher

 

Юра, якщо без жартів - спитай ще тут. може якраз те що тобі треба.

https://westcars.ua/...l=&tag=96866018

чи по списку продавців, який видає "Авто-Про", зв'яжись з Харківським "Marine"

який в них там генератор за 2700 грн. Бо незрозуміло б/в чи новий


Изменено: Igor C., 14 Апрель 2021 - 15:42

  • 0

#32
yuracher

yuracher

    Частый гость

    • Сообщений 10
  • Возраст: 36
  • Имя:Юрій
  • Город:Коломия
  • Авто:Opel Antara 2010 2.0 CDTI AT
  •  
  • Регистрация: 12.04.2021

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 16:09

Дуже дякую за допомогу, чесно навіть не сподівався на таку завзятість ;).

 

На упаковці регулятора, який я придбав маркером написано "L-DFM", але не впевнений що саме таке маркування на конатктах безпосередньо регулятора, чомусь мені здається що там було L I (я оглядав на касі магазину, треба було ще сфоткати). З цим регуляторм  іноді нормальна зарядка (вчора кілька разів заводив авто і переважно зарядка була приблизно 14,6), але бували випадки що зарядка була низька (близько 12), хоча був вийняток -- одразу після заведення авто зарядка була низька, навіть засвітився на табло індикатор у виглядіі акумулятора, трохи погазував, індикатор зник і зарядка стала нрмальна. Якщо там L I то трохи дивно що воно запрацювало без перепіновки, чи не так? Думаю що з аналогами регуляторів краще більше на зачіпатися бо якщо там контакти в різних порядках то є ймовірність що маркування переплутано, якщо ще й з перепіновкою щось наплутати то може стати ще гірше.

Поки що схиляюсь до двох варіантів:

  1. Оригінальний новий регулятор. Думаю малоймовірно що вживаний регулятор може бути цілком справний, навряд чи його б витягнули з справного генератора і продавали окремо, хіба якщо решта складових генератора постраждали. Якщо в оригінальних регуляторах завжди ідуть в однаковому порядку то перепіновувати не довдетьеся. До речі, якщо оригінальний регулятор на 3 контакти то що краще, взагалі не задіювати третій чи подати додатковий провід від запалювання?
  2. Оригінальний вживаний генератор. По ціні виходить приблизно як оригінальний новий регулятор. Тільки боюсь що у вживаного генератора може бути така ж проблема з регулятором як у мене.

Так, є знайомі, які їздять і у Польщу і у Німеччину, але потрібен хтось хто розбираєтсья саме у автозапчастинах, огляне той генератор і переконаєтсья що він такий як треба. Зараз обдзвоню продавців, контакти яких надав Igor C.. До речі, можете надати контакт Олег (Нимеччина)?


Изменено: yuracher, 14 Апрель 2021 - 16:40

  • 0

#33
yuracher

yuracher

    Частый гость

    • Сообщений 10
  • Возраст: 36
  • Имя:Юрій
  • Город:Коломия
  • Авто:Opel Antara 2010 2.0 CDTI AT
  •  
  • Регистрация: 12.04.2021

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 16:39

чи по списку продавців, який видає "Авто-Про", зв'яжись з Харківським "Marine"

який в них там генератор за 2700 грн. Бо незрозуміло б/в чи новий

Кажуть що новий, оригінальний але з заводу йде в іншій упаковці. Не впевнений чи парвильно почув, але якщо не помиляюсь під час розмови вжили "remanufactured", тобто відновлений. Я попросив щоб прислали кілька фото з різних сторін, зокрема з контактною фішкою та маркуванням, обіцяли сьогодні-завтра надіслати фотки.


  • 0

#34
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1989
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 14 Апрель 2021 - 17:23

У GM-овских машин на оригинальных регуляторах пишут обозначения только

F либо FR  либо DFM (очень редко просто "М") - это всё одно и то же. - вывод сигнала обмотки возбуждения на ЭБУ  (модуль моторного отсека)

L  либо WL иногда IND - выход на приборку (контрольная лампа)

I  либо IG - зажигание.

Если у регулятора есть  контакт "I" (зажигание) значит для работы регулятора требуется подача питания 12в при включении зажигания.

По идее, если перепутать контакты  L и F то должно происходить то, что у тебя происходило при старом регуляторе, и будет выбивать ошибку.  Если на вход "I" просто не подать питание, то регулятор не будет работать. Короче, будут такие симптомы как будто генератор работает вообще без регулятора. Будет скакать напряжение в обе стороны.

Если приобретешь 3-х контактный Дэлко, то для начала убедись или правильно подключены контакты L и F.

Попробуй. Если регулятор не будет работать как надо, то естественно надо будет подать на 3-й пин12В  от  зажигания.

 

Контакты Олега

http://www.opel-club...5851-nime44ina/

 

В свое время, он постоянно этим занимался. Очень многим в клубе привозил запчасти  (включая меня)



На,  лови

https://freak-stuff....leb-rste-regler

 

Как это я блин забыл за "Freak-Suff" , наш украинский е-бей.  :sm13_:

 

Думаю что у них уже точно найдешь

https://freak-stuff....tor opel antara

 

https://freak-stuff....866018-lra03218

 

Кажуть що новий, оригінальний але з заводу йде в іншій упаковці. Не впевнений чи парвильно почув, але якщо не помиляюсь під час розмови вжили "remanufactured", тобто відновлений. Я попросив щоб прислали кілька фото з різних сторін, зокрема з контактною фішкою та маркуванням, обіцяли сьогодні-завтра надіслати фотки.

remanufactured - это нормальная практика у всех автопроизводителей.

Это деталь, которая была по какой либо причине заменена по гарантии.

Такие детали "оффициалы" отправляют назад производителю авто, а производитель авто в свою очередь оправляет её непосредственно тому кто конкретно эту деталь сделал

Если деталь ремонтопригодна, то её ремонтируют на заводе где её сделали, и отсылают назад уже не автопроизводителю на конвейер , а на склады "оффициалов", всякие диллерские СТО и тому подобное

 

В каталогах такие детали называются "ремонтная замена" либо просто "замена" и естественно могут идти в другой упаковке и под другим номером.


Изменено: Igor C., 14 Апрель 2021 - 18:35

  • 0

#35
yuracher

yuracher

    Частый гость

    • Сообщений 10
  • Возраст: 36
  • Имя:Юрій
  • Город:Коломия
  • Авто:Opel Antara 2010 2.0 CDTI AT
  •  
  • Регистрация: 12.04.2021

Опубликовано 20 Апрель 2021 - 19:07

Сьогодні замінили генератор, після чого їздив по справах, заводив/глушив авто кілька разів, зарядка весь час 14+, схоже що все гаразд. Дуже дякую всім хто долучився до вирішення цієї проблеми, особлива подяка Igor C..


  • 0





Также с меткой «antara, зарядка, генератор»

0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых