Але все таки спочатку треба переконатися що діло в каталізаторі. Першу лямбу однозначно викручувати і заглянути туди. Бо знизу він буде як новий, нічого не побачите. Плавиться зверху . Да і ще як варіант, не повністю вибивати кат а , зняти колектор і тупо просверлити в каталізаторі декілька отворів свердлом, чи один великий посередині, все гарненько продути компресором і все. Якби мені раніше підказали би то так і зробив би , а так взнав про це пізніше. Звук вихлопу буде тихішим в такому випадку .
Коли його довбають - типу твердий, почнеш свердлити якоюсь коронкою - обов"язково втрісне або розсипиться Тому ідея лишити але з отвором - ну така собі тим більше що працювати він вже не буде а уламками може так само заштопорити канал.