Я би виключно G30 розглядав. Але це виключно IMHO
Реклама

Audi A4 45TDI 2020колишня "Вибір авто в межах 40 кє"
#37
Опубликовано 08 Сентябрь 2021 - 14:40
для немца и 300 тыс каенище как новый - дизель только обкатался с таким пробегом да по их то условиям эксплуатации
#38
Опубликовано 08 Сентябрь 2021 - 14:52
для немца и 300 тыс каенище как новый - дизель только обкатался с таким пробегом да по их то условиям эксплуатации
Ну спроси у немцев, когда они тачки сливают на таких пробегах. Они и не такое расскажут)

#40
Опубликовано 08 Сентябрь 2021 - 15:39
Killaherz,
Я би виключно G30 розглядав. Але це виключно IMHO
був в салоні bmw, дивився на 5. можна 2-річну 520d взяти за 33-35, а 535 і вище - то там цінник від 45
по приколу глянув на 3 л кайена. можна взяти за 50+
подобається, зараза. хочеться і колеться. хоча обслуговування, мабуть, космос
посіяв ідею половинці, подивимося, чи приживеться )))
#41
Опубликовано 08 Сентябрь 2021 - 15:49
хоча обслуговування, мабуть, космосТа ну, фігня там обслуговування. У товариша на попередньому поколінні на 200ткм наступила капіталка. Із нею та заміною двох турб вийшло всього лише 12 тисяч доларів. Двигун - 4,8бт.

#42
Опубликовано 08 Сентябрь 2021 - 16:08
Та ну, фігня там обслуговування. У товариша на попередньому поколінні на 200ткм наступила капіталка. Із нею та заміною двох турб вийшло всього лише 12 тисяч доларів. Двигун - 4,8бт.
200 тис в режимі "педаль до підлоги"? то ще норм для 4.8 л. а тут скромний 3 л дизель. по автобану 160-200 км/год має бути норм)))
хоча бюджет росте безбожно. коли почав придивлятися, то думав в 30-ку вмазатись
#43
Опубликовано 08 Сентябрь 2021 - 16:15
Land Rover Discovery Sport
Таке авто частіше їздить на СТО або з СТО
активно шукаю авто в межах +-40 тис європейських грошей.
як варіант https://www.mobile.d.../329926205.html
гарний калькулятор поряд з кулісою КП
#44
Опубликовано 08 Сентябрь 2021 - 23:43
теперь твоя половинка с тебя не слезет за каен
сейчас никто уже в черный бумер не полезет все умные
расходы - обслуга - главное если давишь на газульку не забывать чистить раз в полгода радиаторы охлаждения от пеницилина и не заливать на то муть со дна бочки что бы задиры не пришли в гости
#45
Опубликовано 09 Сентябрь 2021 - 06:48
Таке авто частіше їздить на СТО або з СТО
Кому Паша як не тобі знати все про ведровер?...
Товариш взяв вже другий ведровер катати по полігону і горя не знає...
Все сухо і комфортно...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#47
Опубликовано 09 Сентябрь 2021 - 12:22
норм тазик. Качает на скорости и обслуга адекватная. На 40ткм сальник привода отвалился. Все с работой стало всего в 40кгрн.Land Rover Discovery Sport товарищ купил говорит доволен дизель 2.2 панорама крыша

#48
Опубликовано 09 Сентябрь 2021 - 12:40
кайен, звичайно, круто. але преміум є преміум - видатки відповідні. та й за +- норм 17-18 року треба дати від 50 є. і це за фейсліфт другого покоління. а за третє -ціна космос, і дизелів нема
А панамеры там по чём?
панамери дизельні від 17 року стартують від 65 і до безкінечності
як варіант https://www.mobile.d.../329926205.html
glc щось не дуже заходить ))
#49
Опубликовано 10 Сентябрь 2021 - 10:47
Кому Паша як не тобі знати все про ведровер?...
Таке авто тільки у мене та Майкла Джексона
glc щось не дуже заходить
GLE не у твоєму бюджеті
до речі, GLE-купе виглядає
#52
Опубликовано 19 Сентябрь 2021 - 13:50
Купить Опель за 40 тысяч евро?
дык это же даром)
кто купил неликвид за 40, тот у же не имеет финансово оправданной возможности с ним расстаться)
за 40 евро эт хороший рендж спорт
прёт крепко, стоит на дороге отлично
ну или бемеве х6
Изменено: трой, 19 Сентябрь 2021 - 13:52
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
#53
Опубликовано 19 Сентябрь 2021 - 15:16
за 40 евро эт хороший рендж спорт прёт крепко, стоит на дороге отлично ну или бемеве х6
за такі гроші буде або старе, або пробіг великий
Завершение темы будет?!)))
Буде)) завтра іду в салон говорити предметно за річну А4/A5 з 3 л тді на 231 або 286 кс
а там дасться чути
#57
Опубликовано 24 Октябрь 2021 - 14:53
Ніяк не доходять руки, щоб написати пару слів про фінальний вибір.
Отже, куплено Audi A4 45TDI на 170 KW, 20 року випуску з пробігом у 23 тис.
З приємних бонусів: 2 комплекти резини (літня та зимова) на оригінальних нових 18 дисках та 5 річна гарантія від Audi.
За 3 тижні наїздив 1300 км, перші враження хороші.
буде більше часу, то створю бортовик і відпишуся більш детально
#62
Опубликовано 25 Октябрь 2021 - 23:16
Красивая
За сколько взял?
так, візуально виглядає гарно. по верхній межі закладеного бюджету
Romich_90,Вітаю і поздоровляю. Не моніторив наскільки та ауді подорожала відносно весняних цін? Да і добре що купив, спаду цін на б/у не очікуют до літа 2022, тільки підвиження на сегмент 2017-2020 автомобілів.
Дякую!
як не дивно, ціни не змінилися за останній час (декілька місяців). Хоча попит на машини доволі значний.
дилер, в якого купував машину, має дуже хороші продажі. так навскидку, машин 10-15, а може й більше, на тиждень
Вітаю, файна машинка хай служить.
Дякую!
#63
Опубликовано 26 Октябрь 2021 - 11:17
А сколько такая новая у вас стоит?Отже, куплено Audi A4 45TDI на 170 KW, 20 року випуску з пробігом у 23 тис.
Вот не понимаю я этих бюргеров,на этом авто ещё ездить да ездить,а они её можно сказать только обкатав продают.
Изменено: Sanyokk, 26 Октябрь 2021 - 11:20
В ігнорі - Vigors.
#64
Опубликовано 26 Октябрь 2021 - 12:23
только обкатав продают.... или Укатав. На Субару ВРХ была гарантия 1 год или 20 т.км.
http://www.nuerburgr...es_records.html
#65
Опубликовано 26 Октябрь 2021 - 14:07
А сколько такая новая у вас стоит?
Вот не понимаю я этих бюргеров,на этом авто ещё ездить да ездить,а они её можно сказать только обкатав продают.
я прикидав на онлайн конфігураторі в своїй комплектації (правда зараз тільки є можливість взяти з 3 л TDI на 286 кс; маркується 50 TDI) то виходить близько 56 євро.
Тому-що більшість машин беруть у лізинг, на рік - два
... или Укатав. На Субару ВРХ была гарантия 1 год или 20 т.км.
http://www.nuerburgr...es_records.html
переваги купівлі авто в Німеччині у офіційного дилера такі, що при покупці складається контракт, де дилер засвідчує, що з авто нема проблем (у моєму випадку - це називається premium selection, де перевіряють за 110 пунктами). якщо щось не так, що малоімовірно, дилер ремонтує, чи відшкодовує - інакше суд. в мене ще, додатково, попередній власник придбав продовжену гарантії до 5 років, чи 100 тис км.
#67
Опубликовано 26 Октябрь 2021 - 22:28
Снаружи кажется больше
Є таке.
проте для нас (2+1) в цей момент цілком підходить. дружина їздить переважно ззаду з дитиною.
я, зі свої зростом 1.88, цілком нормально сідаю сам позаду себе.
от по ширині на задньому дивані трьом чоловікам буде не дуже зручно ))) хоча там і спинки в дивані відформовані під двох пасажирів.
#68
Опубликовано 26 Октябрь 2021 - 22:31
Romich_90, так шо, фоток машини більше не буде?
Ніколи не пробуйте спорити з дебілом...бо можете опуститись до його рівня, де він задавить вас своїм досвідом
Отих, від кого йде наруга три категорії всього: мій ворог, ворог мого друга та ще друг ворога мого.
Слава Україні!
#70
Опубликовано 27 Ноябрь 2021 - 16:13
Привіт усім.
отже черкану пару слів про нашого нового мембера сім'ї. не було часу раніше - робота як не як :)))
пройшло вже майже 2 місяці та 2 тис км, як забрав машину в дилера.
враження - хороші!
особливу увагу заслуговує двигун. 3 л дизель з 500 нм крутного - це сила. запас тяги з будь-яких обертів. Динаміка - супер, особливо динамічно розганяється до 160-180. на автобані їхав за 220 км/год - дуже стабільно і прогнозовано.
Їздив до Мюнхена і назад (760 км), то середній розхід вийшов 6.5 л на сотню. хто не їздив Німеччиною, то поясню, що їзда тут -це не розмірена їзда з крейсерською швидкістю, як багато хто може думати. я їхав тривалий час заміською дорогою, де обмеження у 100 км/год. на автобані, як було вільно тримав 160-200, з частими гальмуваннями до 130 (багато хто виїжджає на ліву смугу, щоб обігнати, і не дивиться що ти їдеш біля 200 позаду). далі були корки на автобані довжиною у 10 км, де стоять всі 3 смуги і швидкість руху дуже схожа до львівських пробок (5-10 км на год). потім навігатор повів в об'їзд якимось селами і містечками... краще б не вів, а то я виявився не один, а нас було таких багато - і вже корки були в містечках на світлофорах). Далі були ремонти автобанів, перекриті смуги, і т.д. Хоча середня склала 82 км/год, вона складалася з високої швидкості за 160 і тягнучок -10-20 км/год. Тому розхід, як на мене доволі непоганий (хоча і за бортовиком, може в реалі і більший). зараз, коли похолодало, і дистанція до роботи лише 5 км - біля 10 л. двигун навіть не встигає прогрітися до роб температури.
Підвіска збалансована, і не жорстка, і не м'яка. якраз оптимально.
Повний привід - супер. дозволяє реалізувати потужність двигуна. і в поворотах на високій швидкості почуваєшся впевнено.
Коробка на 8 передач, в економ режимі вже включає 7 передачу на 60-70 км на год. переключається дуже плавно, часом не відчуваєш.
З асистентів найбільш сподобався адаптивний круїз з утриманням в полосі. машина їде сама з гальмуванням і рушанням. тільки час від часу матюкається, якщо забираєш руки з керма. Спочатку було якось стрьомно, коли їдеш на автобані з швидкістю біля 200 на круїзі, а хтось виїжджає на твою смугу, і авто починає само гальмувати. весь час хочеться тримати ногу на гальмі, але потім звикаєш і перестаєш боятися )))
на жаль, нема матричного світла, а лише LED з автоматичним перемиканням ближнє-дальнє, хоча якість світла на дуже хорошому рівні.
одним з бонусів від дилера був комплект нової літньої гуми на нових 18 дисках (1.5 кє)
додатково докупив комплект гумових килимків на зиму (80 євро)
якось так...
далі буде :)
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых