Після купівлі Антари 16 року з дизелем 2.0, стикнувся з тим що цей двигун (B 2.0 DTH) відносно новий і незнайомий нашим сервісантам. Двигун також встановлюється на Інсігнії і Зафіри.
Пробіг 150тис.км. з Європи приводить до думки що в двигуні ще ніхто нічого не робив (це гарантійний пробіг), тому після придбання авто вирішив замінити комплект ГРМ і всі фільтри.
Запчастини виявились досить дорогими оскільки замінників немає тільки оригінал. Комплект ГРМ, фільтри, мастило, водяна помпа винесло 12000 грн. Робота по заміні 2500 грн. (це було зі знижкою для мене, бо колись працював на цьому сервісі)
Знятий ремінь був в прекрасному стані і міг сміло пройти ще тисяч 50. Заміна його виявилась не надто складною і сюрпризів не принесла.
Водяну помпу купив, але вирішив не міняти оскільки вона має привід від ремня генератора а не ГРМ. Люфту не було проверталась тугенько, тому моторист порадив не міняти.
Мастило з фільтром замінилось як і на моєму Комбо 1.7DI (без проблем) пішло 5,2л.
А от паливні фільтри (Їх дві штуки) знаходяться під авто і при заміні витікає десь біля літри соляри.
В загальному сюрпризів не було і робота по часу зайняла біля трьох годин.