Реклама
Мск 10-100 гривен
#1
Опубликовано 26 Октябрь 2021 - 10:48
Тема здесь уже "разжованая" ,но хотел задать пару вопросов .
z16xe 2004г. 165 000 пробег. жрёт уже масло не хило , литра 3-4 на 10000.
Сильно дымит когда еду на задней передачи и когда трогаюсь после простоя на холостых . Да и вообще не понятно, то сильно дымит то вообще не заметно.Тяга вроде нормально.4 цилиндр -свеча чёрная, резьба в масле . Прошлым хозяином на 80 тыс.была замена мск и направляек ,есть квитанция -наряд от Сто .
На 120тыс.установлен газ.
На 140т.горемастера при замене прокладки на выпуске ,разворотили коллектор , был приобретён другой ,и истествен без ката. Дыма стало больше .
Так вот собственно вопрос :
Цены на колпачки от 10 и до... какие лучше ? Здесь на форуме рекомендует corteco цена 30 гривен шт.3RG-70гривен Opel-80
Сальники клапанов, комплект 2430614760
Бренд: Goetze -1500гривен. Цены с exist
И ещё много разных . Какие все-таки приобрести ?
И что нужно купить заодно ,ну там прокладку под клапанную и что ещё ?
Надеюсь мож поможет.
Заранее спасибо .
#5
Опубликовано 26 Октябрь 2021 - 13:30
. Прошлым хозяином на 80 тыс.была замена мск и направляек ,есть квитанция -наряд от Сто .
Ну дик...
Начитаються інтернетів і міняють шо не попадя...
ГБЦ зроблено-заміряти зазор,насунути нові МСК .
Міряти циліндр.Якщо стандарт-точити +0.5(якщо не проскочило) і ставити ремонтну поршньову(наприклад Мале).
Основною помилкою при ремонті Z16XE є ремонт ГБЦ і повний ігнор ЦПГ.
Цей двигун з заводу п'є оливу відрами...
Цены на колпачки от 10 и до... какие лучше ? Здесь на форуме рекомендует corteco цена 30 гривен шт.3RG-70гривен Opel-80 Сальники клапанов, комплект 2430614760
В сальниках "Опель" буде лежати Елрінг...
Сенсу переплачувати зовсім ніякого
Блин -н боязно , опыт только классика есть .
Після класики цей двигун здасться іграшковим.Нічого у ньому страшного нема.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#6
Опубликовано 26 Октябрь 2021 - 13:53
Ну дик...
Начитаються інтернетів і міняють шо не попадя...
ГБЦ зроблено-заміряти зазор,насунути нові МСК .
Міряти циліндр.Якщо стандарт-точити +0.5(якщо не проскочило) і ставити ремонтну поршньову(наприклад Мале).
Основною помилкою при ремонті Z16XE є ремонт ГБЦ і повний ігнор ЦПГ.
Цей двигун з заводу п'є оливу відрами...
В сальниках "Опель" буде лежати Елрінг...
Сенсу переплачувати зовсім ніякого
Після класики цей двигун здасться іграшковим.Нічого у ньому страшного нема.[/quote]
Бляха-муха . Може дешевше контракт знайти ? Чи продати авто зовсім ? Тільки в такому стані ціни не дадуть
Изменено: DedPihto, 26 Октябрь 2021 - 13:55
#7
Опубликовано 26 Октябрь 2021 - 14:18
Это так, для справки.
В поршневую лезть нет необходимости. Если она в норме, что проверяется элементарными замерами, но при помощи приспособ, а не по мнению "мастера".Жор масла в направляющих в этом моторе.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#8
Опубликовано 26 Октябрь 2021 - 16:05
#9
Опубликовано 26 Октябрь 2021 - 16:57
Бляха-муха . Може дешевше контракт знайти ? Чи продати авто зовсім ? Тільки в такому стані ціни не дадуть
Ні,контракт буде в такому ж якщо не гіршому стані...
Зроби нормально двигун(поршньову) і він тобі прослугує мінімум 100тик.
По ГБЦ буде одразу видно роблена чи ні...
Ну і сам подумай-якщо ГБЦ(у тебе робилась) в нормальному стані,то скільки ти її робити не будеш,а без ремонту ЦПГ масложору не позбудешся.
Да..і так для довідки МСК на 1.6ХЕ в оригіналі будуть Елрінг...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#11
Опубликовано 26 Октябрь 2021 - 21:17
Ні,контракт буде в такому ж якщо не гіршому стані...
Зроби нормально двигун(поршньову) і він тобі прослугує мінімум 100тик.
По ГБЦ буде одразу видно роблена чи ні...
Ну і сам подумай-якщо ГБЦ(у тебе робилась) в нормальному стані,то скільки ти її робити не будеш,а без ремонту ЦПГ масложору не позбудешся.
Да..і так для довідки МСК на 1.6ХЕ в оригіналі будуть Елрінг...
+1
DedPihto,
Тю...0,5/1000 расход масла считается в допуске согласно производителю
Так что не все так плохо
#12
Опубликовано 26 Октябрь 2021 - 22:25
Буду розглядати з точки зору фінансів ( можу помилятися , тому що так , на мій погляд )
Перший варіант- зняв , ,поставив, притер ,вибив запресував, привіз,відвіз . Направляйки, токарка , сальники , прокладки. + помічник. То десь в 5000 грив.вряд чи влізу. Це за умов що основну роботу сам. + 4дня на підшкіряному жиру.
Результат, хз !
Варіант другий - ну тут портянку довгу можна скласти ! 15-20.000 . І ще прирахувати те що помічником буду я , то "трудно представить"..
+10 днів на підшкірному .
Результат - ще більше ХЗ .
Та ще й нашому аппендициті факторів ускладнень досить ..
І до того 100.000
- на 2 роки тільки..
Ні , хай буде як є , після зими - на базар !
Всім дякую що приділили увагу. З повагою , до всіх !
) ще б хотілось почути коментарії на моє рішення.
#13
Опубликовано 27 Октябрь 2021 - 06:53
Тю...0,5/1000 расход масла считается в допуске согласно производителю
Так что не все так плохо
Істину глаголєш!)
Перший варіант- зняв , ,поставив, притер ,вибив запресував, привіз,відвіз . Направляйки, токарка , сальники , прокладки. + помічник. То десь в 5000 грив.вряд чи влізу. Це за умов що основну роботу сам. + 4дня на підшкіряному жиру. Результат, хз ! Варіант другий - ну тут портянку довгу можна скласти ! 15-20.000 . І ще прирахувати те що помічником буду я , то "трудно представить"..
Поясню доступно для крайніх народів крайньої півночі...
Ремонт 1.6ХЕ
Всі(хто начитався інтернетів) роблять ГБЦ.У тебе вона вже зроблена попереднім власником-результат дорівнює нулю.
Коли попередній власник робив двигун-модні мотористи бігали з свіжепридбаними вимірювальними приладами,запевняли що "все в допусках стандарту" і...,робили ГБЦ,ставили нові кільця...і масложор прожовжується.
Мало хто звертає увагу,що цей двигун п'є оливу з нов'я...
Єдиним,правильним,підходом до ремонту цього двигуна буде ремонт ЦПГ+0.5 до номіналу.
І тільки після цього масложор зникне! А не після того як вдесяте перебереться ГБЦ цього двигуна.
Багато робив саме цієї модифікації двигуна...Ремонт ГБЦ масложора не прибирає.
Збирай гроші на поршньову.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#14
Опубликовано 27 Октябрь 2021 - 07:20
Юстас
Z16XE на астрі і вектрі різні мотори? Якщо такі самі то масложору нема. В мене була вектра з цим мотором. Купляв 4 літрову банку масла, 3.5 йшло в мотор, а пів літра лишалась на долив. Від заміни до заміни 300-400 грам тільки доливалось. Остатками кулемет змащував. На 160ткм продав без апсолютних признаків масложору.
#15
Опубликовано 27 Октябрь 2021 - 08:45
TPAKTOPICT,
Виключення з правил тільки підтверджує правило
Тут на форумі є тема по масложору цього двигуна(на пару десятків сторінок),можеш при нагоді та бажанні окунутись в атмосферу безкінечного ремонту ГБЦ...)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#16
Опубликовано 27 Октябрь 2021 - 09:48
І в крайньому пості з вами погодився що капіталки не уникнути. Справа ще в тому що сам я таку роботу не потягну і віри немає до ламайстрів. Хіба що може ви порекомендуєте в моєму регіоні ? Маріуполь, Бердянськ
І ціна питання ,по моїм рахунками 1000-1200 $ . Я правильно підрахував ? Ну так ,приблизно?
Я не фанат астри ,і зі шкури не хочу вилазити аби тільки ластівка поїхала .
А так я ви кажете що робили багато таких двигунів , то напевно орієнтуєтесь в ціновій політиці ? Тоді Підскажіть ,приблизно . По Максимуму, мінімум не цікавить . Мож мені краще посунутися на ту сумму майбутньому покупцеві ?
Ціна ремонта + той час що буду без авто ...
Чи варте то того ?
Дякую !
#17
Опубликовано 27 Октябрь 2021 - 09:56
Ціна ремонта + той час що буду без авто ... Чи варте то того ? Дякую !
Якщо не робити двигун,а просто в нього доливати оливу то грошей хватить на 200тис.км.+
Ціна ремонту-біля 1000у.є.
0121203 Мале (комплект на 1поршень)на екзисті подешевшали=1336грн.
Комплект прокладок/сальників на весь двигун-100уй.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#18
Опубликовано 27 Октябрь 2021 - 12:06
Самостоятельно такую процедуру лучше не проводить.
Изменено: Rek, 27 Октябрь 2021 - 12:06
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#20
Опубликовано 27 Октябрь 2021 - 16:34
Прихав до мене N років назад дуже відомий та шанований форумчанин...
-Давай зробимо 1.6ХЕ бо він п'є оливу...
-Ну давай...
Пробіг невеликий-180тик...
Вскрили оглянули,переміряли...Хон на гільзах є,все типу в допусках номіналу.
Кажу-тут треба точити в ремонт поршньову.
Нет!Давай зробимо ГБЦ!На УОК пишуть-проблема саме в ГБЦ!
Зробили ГБЦ...
Як пив двигун оливу,так і продовжував пити...
Через деякий час знову приїздить.
-Зніми ГБЦ,відвезу в спеціалізовану майстерню робити.
Хазяїн-барін.
Зняли ГБЦ,повіз в пафосну,відому майстерню...
Направляйки міняв Мел Гібсон,еремивали Лобода з Пугачихою,фінальна зборка від Мессі...
Прикрутили ГБЦ...Замінили кільця...
Як диміла...,так і димить.
Пройшло ще трохи часу,автомобіль продався...
Приїхав новий власник на ТО...
Умовили колективно придбати поршньову...,замінили безкоштовно...
Вже не пам'ятаю який пробіг після заміни поршньової-двигун до цих пір бере від заміни до заміни 300грм оливи/10тискм.
Мораль
Робити в двигуні тільки ГБЦ-гроші на вітер.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#22
Опубликовано 27 Октябрь 2021 - 19:39
Юстас,Значить заявлений пробіг в ТС і в того кому ти міняв поршневу дуже сильно скручений. На роботі кроми моєї вектри була ще одна в співробітника з таким мотором і також оливи не їла. О, ще зафіра була і також норм. А вот мінус в того мотора це дикий жор бензини в міському циклі.
#23
Опубликовано 27 Октябрь 2021 - 19:44
Значить заявлений пробіг в ТС і в того кому ти міняв поршневу дуже сильно скручений.
Автомобіль купований знов'я у салоні-навіщо крутити спідометр?...
Хоча...
Якщо ТС спочатку зробить ГБЦ...,а потому скине ще раз голову щоб зробити ЦПГ...
То йому точно життя казкою видаватись перестане...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#24
Опубликовано 27 Октябрь 2021 - 22:51
Вскрили оглянули,переміряли...Хон на гільзах є,все типу в допусках номіналу.
Кажу-тут треба точити в ремонт поршньову.
Так а точить то нафига,если всё в допусках?
"Жизнь надо прожить так,чтобы голуби,пролетая над твоим памятником,терпели из уважения!"
Ukrainian Vectra Club
#26
Опубликовано 28 Октябрь 2021 - 07:33
Поясніть, будь ласка, чому так , був один розмір,п'є оливу , розточили +0,5 , вже не п'є? Що не так з попереднім розміром ?
Це запитання до заводу виробника-чому у нього не співпадає розмір гільзи з розміром поршньової.
На номінал вказується більше п'яти типорозмірів номінальної поршньової.Це те,що видає екзист.Що насправді встановлюється і як збирається на заводі-одному алаху відомо.
Серед всієї лінійки двигунів1.6ХЕ самий масложористий.
Шліфовщик при проточці +0.5 підганяє кожен поршень,під кожну гільзу...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#27
Опубликовано 28 Октябрь 2021 - 08:40
Поясніть, будь ласка, чому так , був один розмір,п'є оливу , розточили +0,5 , вже не п'є?Так расточили же.Не должно пить.
Що не так з попереднім розміром ?http://www.elcats.ru...Title=undefined Всё так.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#29
Опубликовано 28 Октябрь 2021 - 11:43
Цікаво ,а що каже виробник моторів на цю проблему, невже ніхто не подавав такий запит ?
Ще є версія про доп.отвіри в поршнях для олії
#31
Опубликовано 28 Октябрь 2021 - 16:15
Скорей всего втягивающее помирает."Прийшла біда -відчиняй ..
Металевий скрежет стартера, начебто зубці проскакують ,але заводится ,поки , що то могло статися ?
Ще й за 50 км до цивілізації!
Життя,то завжди "казка"!!!
Изменено: Rek, 28 Октябрь 2021 - 16:15
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#35
Опубликовано 28 Октябрь 2021 - 20:43
Это толковый шлифовщик
Мне последний раз на чумовском блоке,промерили поршни,оставили себе один,и сказали,что по поршням вопросов нет,без понту оставлять все...запчасти берите качественные,и проблем не будет
"Жизнь надо прожить так,чтобы голуби,пролетая над твоим памятником,терпели из уважения!"
Ukrainian Vectra Club
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых