Реклама
Причина смерті нового модуля запалювання Delphi
#36
Опубликовано 03 Ноябрь 2021 - 23:49
Звучить максимально логічно, бо газова суміш більш щільна, ніж бензинова, і, відповідно, розряд має бути сильніший
То, виходить, що я спалив модуль, коли оберти впали до ~1к, іскра просто не змогла прошити суміш і спалила модуль?
Якось сумно і ненадійно звучить. Свічки далеко не найгірші стоять - нжк 2контактні. Які ж свічки тоді ставити?
#37
Опубликовано 04 Ноябрь 2021 - 08:07
Та вже ясно, що основне питання не до ГБО, а до запалювання суміші
Форс чистили, але навіть якщо йому вафля, це не пояснює троїння на бензі
Чому ж не пояснює-все дуже добре пояснює.І питання повинно бути спочатку саме до ГБО.Бо ця система є імплантованою в двигун.Всі інші системи заводські.
Якщо газова форсунка не перекривається під час роботи паливної форсунки(і навпаки),то буде троїти завдяки перезбагаченню паливної суміші.
Ти не поспішай купувати все підряд.Перевір ще раз газову форсунку.
Звучить максимально логічно, бо газова суміш більш щільна, ніж бензинова, і, відповідно, розряд має бути сильніший
Звучить максимально приємно.
А є впевненість що газова форсунка в 3 циліндрі працює і чи працює адекватно?
Навіщо лізти у високі матерії не перевіривши елементарного?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#39
Опубликовано 04 Ноябрь 2021 - 08:48
мабуть, все ж проблема не в них,
Мабуть...Але це первинно що потрібно перевірити,щоб впевнено крокувати далі.
Інакше-може бути нестерпний біль за витрачений час та викинуті кошти на непотрібні послуги та запчастини.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#40
Опубликовано 04 Ноябрь 2021 - 09:17
У меня была похожая пляска почти год назад, до этого года полтора медленно начинал хандрить мотор. Заводишь после большого простоя, захлебывается двигатель и через полминуты глохнет. Если сразу заводить на горячую, то без проблем, постояла несколько часов, кранты. Вычитал, что могут не держать форсунки, травить постоянно газ, переобогащение смеси, неувереноое зажигание. Конкретные цилиндры с ошибками.
В итоге на проге ГБО поигрался с переключением форсунок газ-бензин, осознал больные цилиндры, разобрал ГБО планку форс перенес в соседние, ошибка переползла в новый цилинд. Вывод явно померли некоторые форсы. Т.к. форсы были ленди рензо и очень дорогие по замене, то обошелся стаговским набором за 900 грн. Ни одного дня не жалею, подброшенные чепчики до сих пор летают в небе.
И из личного, каждый раз ездить к газовщику жирно, лучше иметь старенький ноут, шнурок и прогу, окупается стремительно, если есть желание и стремление.
#41
Опубликовано 04 Ноябрь 2021 - 10:23
Ох, ну це прям по болючому. Я за ТО редуктора віддав 1750 + за чистку 450И из личного, каждый раз ездить к газовщику жирно, лучше иметь старенький ноут, шнурок и прогу, окупается стремительно, если есть желание и стремление.
Якось дуже кучеряво виходить. Спочатку думав, що це - та система, в яку сам не буду лізти, але чьот якось задорого виходить
#42
Опубликовано 04 Ноябрь 2021 - 10:46
Господа - в теории если пропуски зажигания по какому то цилиндру, то надо проверить 3 вещи. 1 Высокое напряжения (об этом тут писали), 2 форсунку (если и на бензине и на газу то этот пункт исключаем), и 3 - компрессия в цилиндре. А тут об этом ни слова?
#44
Опубликовано 04 Ноябрь 2021 - 11:23
(если и на бензине и на газу то этот пункт исключаем),
Ні...,не виключаєм цей пункт.Стосується як газової так і паливної форсунки.
3 - компрессия в цилиндре. А тут об этом ни слова?
До компреса ще не дійшли-не зрозуміло чи працює форсунка яка відмовила вчора.
До речі компрес у цьому циліндрі буде нижчий ніж у всіх інших.До поки циліндр нормально не попрацює.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#45
Опубликовано 04 Ноябрь 2021 - 13:38
Ні...,не виключаєм цей пункт.Стосується як газової так і паливної форсунки.
Я много лет не хотел доверять Юстасу по поводу "ГБО-- зло", чуть что с мотором, дуй к газовщикам.
Но когда уперся в пропускающие форсы газовые... Отсекать газовые форсунки, да, накладно трубочки 4-5 шт надеть на штуцера газовые в коллекторе , но круг сразу сужается и очень существенно.
А еще подсосы по штуцерам во впускном, берем медицинский стетоскоп, снимаем мембрану до шланга и концом шланга водим в месте подозрения, слишно шипение аж гудит. Если вы не внук академика медицины, то берите шланг на метр для удобства дотянуться, можно толстый силиконовый 10-12мм. Одну сторону к уху, вторую к месту поиска, кстати довольно не плохо слышно треск подшипником на фоне работающего мотора. Ну хоть проверите впускник на подсосы. ЕГР послушать и т.д.
Изменено: baton45, 04 Ноябрь 2021 - 13:44
#46
Опубликовано 04 Ноябрь 2021 - 17:51
Поставив старі одноконтактні свічки нжк, поїздив і на ГБО, і на бензі, і, здається, пропусків не було. Сказав про це газовщику, він відповів, що йому здається, що на ці двигуни двоконтактні і не ставляться,а тільки одно, хоча не зміг пояснити, чому двоконтактні в цьому випадку зло. На старих зазор перед встановленням зменшив до 0.8. Нові 2конт нжк купляв на екзисті, мала б бути не підробка.
Хтось може підтвердити чи спростувати сентенцію про одноконтактні свічки, і який треба мати зазор? Їжджу практично 100% часу на газу, здебільшого траса.
Дякую заздалегідь!
Изменено: DenisLV, 06 Ноябрь 2021 - 09:43
#48
Опубликовано 04 Ноябрь 2021 - 18:12
Дякую
Не можу зрозуміти, що рекомендує завод виробник.
Пишу в інтернеті z16xe spark plugs, на всіх сайтах пропонує bkr5ek(та, що в мене зараз нові 2конт)
В друкованій мурзілці Astra G+ Zafira A (без уточнення дригуна, але по фото бачу, що z16xe) пише bkr6e-11 1конт
Изменено: DenisLV, 04 Ноябрь 2021 - 19:26
#49
Опубликовано 04 Ноябрь 2021 - 18:16
Зачем вам листать "Газовщикам?"Их толковых попробуй еще найди.
Перекрыть кран на балоне и выработать газ из магистрали.Поездить денек другой на бензе и все станет ясно
і, здається, пропусків не було
Ошибки или есть в памяти ЭБУ ДВС или нет.Беременным на половину быть нельзя
#50
Опубликовано 04 Ноябрь 2021 - 18:22
Не хочу вас ображати і казати, що ви не праві, але в мене була купа випадків, коли машину дьоргало, і жодної помилки в пам'яті
От вчора спеціально грав машину, щоби виліз чек, їхав з підключеним ноутом, натиснув на тапок на супер низьких обертах, при мені в графі 'пропуски запалення' вибило АЖ 50 і НІЧОГО не записало в пам'ять
Я був розчарований, бо хотів побачити, по якій саме банці ідуть пропуски
#53
Опубликовано 04 Ноябрь 2021 - 21:04
Дмитрий Владимирович,
Дякую
Не можу зрозуміти, що рекомендує завод виробник.
Пишу в інтернеті z16xe spark plugs, на всіх сайтах пропонує bkr5ek(та, що в мене зараз нові 2конт)
В друкованій мурзілці Astra G+ Zafira A (без уточнення дригуна, але по фото бачу, що z16xe) пише bkr6e-11 1конт
По заводу йдуть двохконтактні свічки opel 1214000 (bosch) , але зараз вже йдуть в продажу як заміник opel 1214117 (champion).
#54
Опубликовано 04 Ноябрь 2021 - 21:41
Я много лет не хотел доверять по поводу "ГБО-- зло", чуть что с мотором, дуй к газовщикам. Но когда уперся в пропускающие форсы газовые... Отсекать газовые форсунки, да, накладно трубочки 4-5 шт надеть на штуцера газовые в коллекторе , но круг сразу сужается и очень существенно. А еще подсосы по штуцерам во впускном, берем медицинский стетоскоп, снимаем мембрану до шланга и концом шланга водим в месте подозрения, слишно шипение аж гудит.
Зачем вам листать "Газовщикам?"Их толковых попробуй еще найди.
Можна й самому знайти-якщо бажання є.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#55
Опубликовано 04 Ноябрь 2021 - 23:16
Після цього, як виявилося, невдалого експерименту з 2конт свічками хотів би спробувати 1конт (нжк 1конт стояли, коли я купив машину + продаван показав в багажнику комплект 1конт ДжіЕм з понтом, типу це оригінал, який стояв з заводу). Бо, як мінімум, їх легше контролювати по зазору і підгинати. Втратив віру в 2конт, коротше
Запитання до аудиторії:
Чи перехід на 1конт може якось негативно вплинути на роботу дригуна?
Изменено: DenisLV, 04 Ноябрь 2021 - 23:17
#56
Опубликовано 04 Ноябрь 2021 - 23:57
може якось негативно
По заводу и были одноконтактные за №12 14 031. Потом номер по каталогу на сменился. Я купил FQR8LEU2 NICKEL (OPEL) (пр-во BOSCH) 0 242 229 699. Езжу на них давно и без проблем. 50т выхаживают.
Изменено: Дмитрий Владимирович, 04 Ноябрь 2021 - 23:58
#57
Опубликовано 05 Ноябрь 2021 - 06:42
их вместе с маслом раз в 10к. Проблем не было. Они бы и дольше ходили, но при их цене, выкинуть через 10к не жалко и ездить на новых и чистых.
Изменено: andreybelov, 05 Ноябрь 2021 - 06:42
#59
Опубликовано 05 Ноябрь 2021 - 08:06
Вчора шерстив Інтернет і вирішив, як і порадивДмитрий Владимирович, поставити 12 14 031, вони ж Бош 0 242 229 699. От тільки треба шукати не з раші,а німецькі
#62
Опубликовано 05 Ноябрь 2021 - 09:33
при мені в графі 'пропуски запалення' вибило АЖ 50 і НІЧОГО не записало в пам'ять
Изучал когдато книжицу по работе ЭБУ, ошибки нужно накопить и иметь степень важности, тогда будет чек.
Один моторист на ютубе говорил, что простые моторы по умолчанию так и считаются "двигателями с пропусками зажигания". Вы думаете откуда лучшая экономия у более современных моторов, но там усложнения капец.
#63
Опубликовано 05 Ноябрь 2021 - 19:05
Найкраще джерело інформації це електронний каталог, а не те що пишуть в інеті чи рекомендують треті лиця. Ставити можеш що вважаєш за потрібне, хоч безконтактні) я дав відповідь як власник аналогічного двигуна і ставив завжди такі, на 60 тис (без гбо) без проблем. Додаю вирізку з мурзілки)Всім дякую за поради! Цікаво, що merik_and1, каже, що по заводу ідуть 2конт, а Дмитрий Владимирович, каже - 1конт. На сайті нжк програма з підбору каже, що треба ставити 2конт. На сайті opel parts com ua для z16xe пропонують 2конт 1214000 або 1214117
Вчора шерстив Інтернет і вирішив, як і порадивДмитрий Владимирович, поставити 12 14 031, вони ж Бош 0 242 229 699. От тільки треба шукати не з раші,а німецькі
Прикрепленные файлы:
#64
Опубликовано 05 Ноябрь 2021 - 20:41
Всім дякую за поради! Цікаво, що merik_and1, каже, що по заводу ідуть 2конт, а Дмитрий Владимирович, каже - 1конт. На сайті нжк програма з підбору каже, що треба ставити 2конт. На сайті opel parts com ua для z16xe пропонують 2конт 1214000 або 1214117
Вчора шерстив Інтернет і вирішив, як і порадивДмитрий Владимирович, поставити 12 14 031, вони ж Бош 0 242 229 699. От тільки треба шукати не з раші,а німецькі
Денис, как говорят в Одессе, это две большие разницы
У Дмитрия Владимировича 16ХЕР, а у вас 16ХЕ
На "твинпортовых" движках серии ХЕР используются одноконтактные свечки FQR8LEU2, это 12 14 031, она же GM 93176801
С завода на 16ХЕ ставились 2-х контактные FLR8LDCU, в зависимости от года выпуска движка либо
12 14 117 (GM 90542918) либо 12 14 000 (GM9195109)
Мирослав очень даже справедливо заметил
Найкраще джерело інформації це електронний каталог, а не те що пишуть в інеті чи рекомендують треті лиця.
Я бы даже его поправил. Не просто лучший источник информации, а единственно правильный официальный источник информации это только каталог
А каталог "вещает" что
На 16ХЕ тоже вполне можно ставить 12 14 031, и более того эти свечи как видите тоже включены в список, но с одной очень существенной оговоркой на которую И вам и Дмитрию Владимировичу кстати тоже, следовало бы обратить внимание.
Там же "русским по белому" написано что свечи 12 14 031 (93176801) не предназначены для работы с ГБО
#65
Опубликовано 05 Ноябрь 2021 - 20:52
Сам консультувався з оф джерелами, пише 2конт, але вони мене підвели цього разу, тому і вирішив так радикально змінити напрямок
Але якщо ви кажете, що вони, більш того, ще і не рекомендовані до використання на газу - тоді однозначно - зась!
Буду шукати 2конт рекомендовані заводом
І взагалі, сьогодні виїхав з гаража до дому і назад, машина так толком і не прогрілася до робочої температури - були пропуски, аж гай гудів. В один момент показало сумарно 20 пропусків, але машину не ковбасило. Нічого не можу зрозуміти. Куплю комплект нових 2конт, одразу поїду на стенд, перевірю і куплені, і ті, на яких було троїння. Тут-то і може виявитися, що все ж проблема в модулі:'(
#66
Опубликовано 05 Ноябрь 2021 - 20:56
На 16ХЕ тоже вполне можно ставить 12 14 031
в жодного виробника для такого мотора не буде в підборі вказаної свічки.
я на свій більшість перелопатив і у всіх двоконтактні.
Буду шукати 2конт рекомендовані заводом
Champion OE019 (1214117)
якщо пропустити російські 1214000
Изменено: vigors, 05 Ноябрь 2021 - 20:58
#67
Опубликовано 05 Ноябрь 2021 - 22:06
в жодного виробника для такого мотора не буде в підборі вказаної свічки.
я на свій більшість перелопатив і у всіх двоконтактнi
Естественно,
производители ОЕ аналогов в основном ориентируются на изначальую оригинальную комплектацию авто,
и как не странно, без учета последующих модификаций
Я с этим сталкивался и не раз.
Особенно с двигателем Z14XEP, когда так называемые "производители" запчастей как минимум 5 из 10 понятие не имеют что на Астре -Ж их было 2 модификации
У вас же тоже 14ХЕ а не ХЕР поэтому 12 14 031 к вашему мотору производители аналогов даже не рассматривают.
Хотя опять же существуют официальные каталоги и те кто считает себя производителями ОЕ аналогов должны бы как то в них иногда заглядывать
Не доверяете "Элкатс",?
вот более понятный нам каталог Опель с указанием своих "внутренних" каталожных номеров соответствующих им номеров GM
Как видите, ваш 14ХЕ напротив свечки 12 14 031 стоит первым в списке движков где эта свечка может применяться
Буду шукати 2конт рекомендовані заводом
Самое лучшее решение, если ты уже ездишь на "газовой зажигалке", то бери те свечи которые опель ставит на двигатели с заводским ГМО
В данном случае, смотри в каталоге что стоит на "газовом" аналоге твоего движка z16yng.
Могу сказать сразу. там по каталогу сначала были двухконтактные FR7DPP33 (GM 93175994), и потом пошли более новые, те же самые 12 14 000 FLR8LDCU
#69
Опубликовано 05 Ноябрь 2021 - 22:30
вибери корса с з моїм мотором, там все що треба і правильно
Смотрел. Вот это я понимаю. На Корсу 14ХЕ идёт только один вид свечек. 12 14 000 и всё! И никаких дискуссий по поводу подходит - не подходит
п.с. не їде вона на 031 від слова зовсім...
Согласен. Эта свечка для твинпортовых движков, и там она она прекрасно работает
Если откроешь каталог по Астре 14ХЕР, то увидишь такую же картину как с Корсой .
Кроме 031-й никакие другие свечи на 14ХЕР по каталогу не идут
Понятия не имею из каких соображений немцы втулили в каталог 12 14 031 как заменную для 12 14 000
не смотря на то, что сами же любят повторять "edem das seine!"
#70
Опубликовано 05 Ноябрь 2021 - 22:50
Смотрел
пробував, реалії.
в автівці 2 комплекти 1214000 (німець і параша) з пробігом до 5 тис. Троїння і пропуски як по замовленню.
Після чемпіонів про всі ці трабли забув, до глюка ДПКВ, але свічки як нові і всі з однаковим опором ...
варто брати що потрібно і не заважати автівці... вони це люблять...
п.с. а ще дпкв може наліпити на себе всякого г..на металевого і глючити, тому таки варто і його почистити, для спокою душі....
Изменено: vigors, 05 Ноябрь 2021 - 22:54
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых