Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Проблема з клапаном егр.


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
9 ответов в теме

#1
Dzot

Dzot

    Говорящий редко

    • Сообщений 7
  • Имя:Діма
  • Авто:Opel Zafira B
  •  
  • Регистрация: 10.11.2021

Опубликовано 08 Декабрь 2021 - 22:42

Всім привіт намалювалась ще одна проблема,Опель Зафіра Б 1.7 cdti 92квт Горів чек з помилкою на заліпання клапана егр,після чого був прочищений перевірений,після установкі нічого не помінлось так само било чек.Ну думаю щось з електро клапаном тому замовив нового фірми:Quinton Hazell 

.Встановив і результат знову той самий !!!!!!Підключив опком провірив обидва раз через раз то є сигнал в обох то не має від чого залежить не знаю,можливо є в когсь думки бо вже зявилась думка заглушити все разом з сажевим.І коли вибиває ключик або чек на холостих піднімаються обороти до1000 і тримаються при нажиманні на гальма опускаються до норми.



Підправлю себе сигнал в обох є після стирання помилки і після того як спершу зявляється ключик сигналу вже не має і жоден не реагує на тест.
  • 0

#2
Maxim B.

Maxim B.

    Авторитет

    • Сообщений 2446
  • Имя:Максим
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega B седан, 2001, 2.2 DTI
  • Гос. номер:2107
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 09 Декабрь 2021 - 11:02

 

Всім привіт намалювалась ще одна проблема,Опель Зафіра Б 1.7 cdti 92квт Горів чек з помилкою на заліпання клапана егр,після чого був прочищений перевірений,після установкі нічого не помінлось так само било чек.Ну думаю щось з електро клапаном тому замовив нового фірми:Quinton Hazell 

.Встановив і результат знову той самий !!!!!!Підключив опком провірив обидва раз через раз то є сигнал в обох то не має від чого залежить не знаю,можливо є в когсь думки бо вже зявилась думка заглушити все разом з сажевим.І коли вибиває ключик або чек на холостих піднімаються обороти до1000 і тримаються при нажиманні на гальма опускаються до норми.



Підправлю себе сигнал в обох є після стирання помилки і після того як спершу зявляється ключик сигналу вже не має і жоден не реагує на тест.

 

Який номер помилки?
 


  • 0
Отключение ЕГР, вихревых заслонок, сажевого фильтра, AdBlue, Eolys, Twinport, прошивка под евро2, увеличение мощности. Диагностика\ремонт дизельных опелей. - 093-995-66-02 (Viber, Telegram)

#3
Dzot

Dzot

    Говорящий редко

    • Сообщений 7
  • Имя:Діма
  • Авто:Opel Zafira B
  •  
  • Регистрация: 10.11.2021

Опубликовано 09 Декабрь 2021 - 12:59

40062

Изменено: Dzot, 09 Декабрь 2021 - 13:02

  • 0

#4
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 894
  • Возраст: 42
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 09 Декабрь 2021 - 13:05

40062

Вітаю. А фото або скріншот помилки можна зробити? Дещо інший формат помилки має бути

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#5
Dzot

Dzot

    Говорящий редко

    • Сообщений 7
  • Имя:Діма
  • Авто:Opel Zafira B
  •  
  • Регистрация: 10.11.2021

Опубликовано 09 Декабрь 2021 - 15:17

IMG_20211209_150611559_800.jpg

Після скидання помилки тест егр:IMG_20211209_150653984_800.jpg

Тест егр коли вибило знову помилку:70372IMG_20211209_150847973_800.jpg
  • 0

#6
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 894
  • Возраст: 42
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 09 Декабрь 2021 - 19:12

Помилка 0400 дійсно вказує на систему ЄГР. Але одразу міняти його на новий трохи недоцільно, мабуть. Я на своїй Зафі вже 2,5 роки майже з відшитим клапаном ЄГР і сажевим катаюсь, і горя не знаю. Толковий діагност потрібен без варіантів. Або MaximB

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#7
nick6482

nick6482

    Авторитет

    • Сообщений 2836
  • Возраст: 55
  • Имя:Николай
  • Город:г. Харьков
  • Авто:Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI
  •  
  • Регистрация: 15.03.2009

Опубликовано 10 Декабрь 2021 - 09:26

Как по мне - вырезать ЕГР и сажевый нужно если только сажевому кирдык пришел. Либо при не желании найти причину поломки и ее устранить.

Задача ЕГР понизить темепературу в камере сгорания плюс быстрее двигатетель прогревается. Если его вырезать - в выпускном коллектроре температура поползет вверх однозначно вверх.

Как при этом он себя поведет - быстрее всего выдержит, но тепловая нагрузка на него возрастет однозначно.


Изменено: nick6482, 10 Декабрь 2021 - 09:27

  • 0

#8
Dzot

Dzot

    Говорящий редко

    • Сообщений 7
  • Имя:Діма
  • Авто:Opel Zafira B
  •  
  • Регистрация: 10.11.2021

Опубликовано 07 Январь 2022 - 20:56

Вітаю всіх з Різдвом!Проблему так і не знайшов,мене цікавить чи може давати дану помилку теплообмінник,якщо він забитий?Єгр справний але припустимо належна кількість газів не проходить через забитий теплообмінник і компютер вважає що причина в клапані видає помилку про заліпання клапана?Можливо в когось є якісь думки,чи хоч припущення в яку сторону копати?
  • 0

#9
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48821
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 07 Январь 2022 - 21:11

забитий теплообмінник
Теплообменник чего?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#10
Dzot

Dzot

    Говорящий редко

    • Сообщений 7
  • Имя:Діма
  • Авто:Opel Zafira B
  •  
  • Регистрация: 10.11.2021

Опубликовано 07 Январь 2022 - 21:34

Теплообмінник системи рецеркуляції.

Ще один варіант що можливо й новий клапан від Quinton Hazell якийсь глючний але провіряти купуючи ще один не маю бажання!
  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых