Реклама
Outback 3.0 2006
#2
Опубликовано 17 Февраль 2022 - 00:31
Из минусов наверное расход. С другой стороны ты понимаешь за что платишь.
Кузов, субари обычно им не страдают.
Привода, как говорится, если постараться, можно и член сломать.
Машина универсальная, машина дарит эмоции. Мне ещё очень нравятся без рамочные двери.
В остальном, главное чтобы обслужена была, а мелкие косяки у машин этих годов будут у всех
#4
Опубликовано 17 Февраль 2022 - 08:41
Одне з кращих моделей авто які я мав! Авто має душу, зроблене інженерами аби дарувати емоції водієві та пасажирам.
Особливо подобається дорестайл (2003-2006), він же типу трохи потужніший в БК. В рестайлі постійно парили тяжки коректорів світла, кришки омивачів фар ні у по салону було трохи дизайнерських рішень, що на мою думку не відповідали загальній концепції)).
Першочергово звертати увагу на стан кузова. Роки і солі на дорозі залишають свій слід у вигляді корозії на днищі, лонжеронах і особливо під пластиковими накладками порогів та арок. Власне нічого нового як для авто у віці. Особливо стійким до корозії ці авто назвати не можна!
Двигун. 3,0 Н6 розроблявся більше інженерами порше а субарячих спеців приписали до його розробки більше для врегулювання "паперових" питань. Після розробки двигун трохи субаристами модернізувався та не сильно, основні його компоненти змін не зазнали.
Двигун робили для моделі Трибека. Вона більша за аута, двигун великий. Як наслідок практично будь-яка маніпуляція з Н6 в ауті вимагає його демонтажу. П.С. для заміни свічок з котушками навіть на 5-6 циліндрах виймати двигун не треба
Гідриків немає (окрім якоїсь вкрай рідкісної модифікації двигуна, яка звісно ж до нас не їхала). З ГБО власне дружить але необхідність та вартість регулювання ТЗК нівелюють економічну доцільність встановлення оного)
Доречі котушки. На кожному циліндрі своя. І якщо (скоріш за все) передні підкрилки діряві, на котушки летітиме різна херня. Котушки розслоюються і кидають пропуски. Розслоєну котушку легко видно візуально.
АКП класичний 5 ступ. адаптивний гідротрансформатор. На доресті не можна просто нажати кнопочку і полетіти в "спортрежимі", для цього треба трохи понавалювать аби його "взбадріть", тоді все працює) на ресті є так званий СіДрайв - можливість ручного перемикання режиму роботи трансмісії, прикольна штука)
Повний привід - казка! Лопата в багажнику це точно не про субу) Не плутати з фекаліями від мерса чи бемеве, доречніше порівнювати з кваттро (розписувати про тяганину ауді та субару за привід не буду))) Формула передачі крутного моменту практично однакова за винятком дуже не значних технічних моментів, середньостатистичний водій різниці не відчує. Кажуть, що рестайловий коробас у цьому плані трохи більш просунутий. Я хз, різниці з дорестом не відчув.
Ходовка - проблем ніяких. Крайній мій аут 2005 року з пробігом 340К був з рідними стійками та половиною заводських сайлентів. Все ремонтопридатне, дорогих деталей немає в принципі)
Електрика може трохи любити мозок. Будь-яка малесенька помилочка (та ж сама котушка) і відразу гірлянда на приборці і Круїз не працює По перекупськи викрутити лампочку з "чека" не панацея)))
На запчастинах економити не варто і використовувати тільки оригінал. У поєднанні з практикою хороших сервісменів це запорука довгого процесу їх експлуатації, Так дешевше)))
Загалом все як в усіх. Купивши першочергово не найдешевше і збережене авто, зекономиш купу часу на сервіс і насолоджуватимешся драйвом.
#7
Опубликовано 17 Февраль 2022 - 09:33
Гемора, как и влюблю другом моторе.это ты динамику имел ввиду? какой двигатель в 6 году? только 2 или были 2.5?
Есть в этом году 2.5 и 3 литра.
никогда не было авто с оппозитником. много гемора?
Тур, спасибо))) хорошее описание))
#13
Опубликовано 17 Февраль 2022 - 10:44
Тур, Так я был прав в своих предположениях ?
Так ясно?))))
М.Е.А, так ты в поиске? держи в курсе, цикаво шо почем и какие проблемы будут
Тур, а какой расход?
Витрата пального на атмосфері Н6 менше ніж у 2,0т-2,5т Перш за все це заслуга трансмісії (5 ступ АКП був тільки на 3,0 та 3,6, решта 4 ступ, механіка 6 та 5 ст відповідно).
По Києву 20 л - це ти абсолютно перший на усіх світлофорах і залишаєш сліди шин у поворотах. У середньому режимі +/- 14-15 л. Шосе легко 10 л., можна витошнить і менше.
Аеродинаміка та маса у аута/лесі набагато краще трібековської, тому з тим самим двигуном витрата і динаміка краща, ніж трибеки.
Дуже гостро на витрату пального впливає робота усіх систем - запалення, подача пального, екологія. Я не зустрічав Н6 з вибитими катами (їх три) чи перешитим мозком, який би мав адекватну витрату пального!
До пального авто не вибагливе, їде на всьому. Але на якісному пальному їде, звісно ж, відповідно.
#16
Опубликовано 17 Февраль 2022 - 11:14
Как Мазда RX-8,
Якби мазда мала такий зацеп із дорожним покриттям як суба, то можливо недовго їхала би поруч. Але це не так і як переважною більшістю задньопривідних, маздою можна любуватись в дзеркалі занього виду)
Тур, я не знаю. Просвяти и в этом.
Чоловік мислить, а Бог радить (так картина називається).
Це до того скільки коштує таке авто і що реально а що - ні!
#17
Опубликовано 17 Февраль 2022 - 11:19
Нордшляйфе это подтверждает ?
Хз. Подивись, почитай, розкажи. Мені цікаво!)))
І мова йшла про старт на світлофорах а на кільце. На старті субарячий повний привід, що крутиться старим добрим Н6 дасть фору переважній більшості сучасних авто. Мова саме про привід!
#18
Опубликовано 17 Февраль 2022 - 11:35
Про Субару только этот рекорд.
Про Мазду не нашёл, но есть Меган.
Друже, нічого не маю проти мазди, але коні-люди-чємодани!
Мова в темі про що? Про яке авто, з яким двигуном, якого року????
Нема мазди а є меган - взагалі ВАТРА!
Я мав на увазі, що зацеп на старті реально класного повного приводу суби виведе її вперед поруч із можливо більш потужними авто інших марок, можливо з іншим типом приводу. Так зрозуміліше?))
#20
Опубликовано 17 Февраль 2022 - 12:18
Каты выбиты, мозг перешит.
Так ясно?))))
Витрата пального на атмосфері Н6 менше ніж у 2,0т-2,5т Перш за все це заслуга трансмісії (5 ступ АКП був тільки на 3,0 та 3,6, решта 4 ступ, механіка 6 та 5 ст відповідно).
По Києву 20 л - це ти абсолютно перший на усіх світлофорах і залишаєш сліди шин у поворотах. У середньому режимі +/- 14-15 л. Шосе легко 10 л., можна витошнить і менше.
Аеродинаміка та маса у аута/лесі набагато краще трібековської, тому з тим самим двигуном витрата і динаміка краща, ніж трибеки.
Дуже гостро на витрату пального впливає робота усіх систем - запалення, подача пального, екологія. Я не зустрічав Н6 з вибитими катами (їх три) чи перешитим мозком, який би мав адекватну витрату пального!
До пального авто не вибагливе, їде на всьому. Але на якісному пальному їде, звісно ж, відповідно.
По расходу, замер делал, полный -лампочка-полный, получилось 12. Но по бк пишет 15 хз почему.
В первый же день, моцк сделала катушка 5 цилиндра, 1700 грн., 2 часа матюков руки-крюки и вуаля, проблема решена. Так же снимая ролик нятяжного механизма, (в частности там меняется подшипник) была утеряна гайка, да именно она заставила вспомнить мат. Ролик крепится к механизму болт- сзади гайка, гайка тонкостенная и заходит в посадочное место с гранями))
Легко))Даси кружок по кварталу нарізать!
Был в поиске, 48 дней)))М.Е.А, так ты в поиске? держи в курсе, цикаво шо почем и какие проблемы будут
Тур, а какой расход?
Та понятно, 3.0 в продажах 3-4 машины, перелопачено тысячи Сайтов и обзвонено сотни номеров.
Тур, Так я был прав в своих предположениях ?
Корч не бери.
#24
Опубликовано 17 Февраль 2022 - 13:30
Хвастаться нельзя)))
3.0 кожа рожа.
Интересно, сюда си-драйв можно засунуть?!
Тут кайф в драйве, дурна вона капец.
Гаразд. не хвастайся а показуй)))
СіДрайв не впреш, коробаси/проводка/приборка/мозги і т.п. такі однакові і такі різні...)))))
Доречі маю трохи барахлішка різного до неї. Переважно дрібнички по салону. Свого часу свої приводив до такого стану, щоб на них було приємно їздити)
Буде цікаво - пиши в приват
#30
Опубликовано 17 Февраль 2022 - 16:24
У дизелей по некой информации есть проблемы с коленвалами.Тур, а как на них дизеля, глянул на риа, много продается
М.Е.А, он официальный?
Официал, куплен в Украине за 64$Тур, а как на них дизеля, глянул на риа, много продается
М.Е.А, он официальный?
Спасибо)))М.Е.А,
Женя-вітання)
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых