Реклама
#8
Опубликовано 11 Апрель 2022 - 09:21
Сейчас ож чистая но вверху расш бочка налёт чёрный, попробовал пальцев терануть а он как пластилин не тягучий очень и не реально его даже пальцем Стереть.
Аналогичная байда была и на моем комбо. Год назад хорошенько промыл систему ОЖ. Несколько раз проганял бутыль с дистилятом, химию для промывки ОЖ перед этим лил. Сейчас не смотрел. Но грязи на дне бытыля хватало и ОЖ была до того такая мутненькая даже после замены на свежую.
Промывку хорошую дать надо!
Кстати узрел во время промывки как закипает дистилят в горячем моторе, это как чернобыльский реактор, мотор уже заглушишь, а кипение в разгаре. Осторожно надо быть, кипяток.
#10
Опубликовано 11 Апрель 2022 - 13:32
3.5 года назад или 45000 кмТи прокладку маслонасоса давно міняв?
химию не использовал, промывал тоже дисцилятом пока не пошла прозрачная вода, хотя и до той замены налёта небыло и ож чистая просто менял по времени, налёт появился вот сейчас месяц спустяАналогичная байда была и на моем комбо. Год назад хорошенько промыл систему ОЖ. Несколько раз проганял бутыль с дистилятом, химию для промывки ОЖ перед этим лил. Сейчас не смотрел. Но грязи на дне бытыля хватало и ОЖ была до того такая мутненькая даже после замены на свежую.
Промывку хорошую дать надо!
Кстати узрел во время промывки как закипает дистилят в горячем моторе, это как чернобыльский реактор, мотор уже заглушишь, а кипение в разгаре. Осторожно надо быть, кипяток.
#13
Опубликовано 25 Декабрь 2023 - 14:42
По питанню нальоту. Виходить більше трьох років тому промивав систему дистилятом. Тиждень тому бачок ОР був весь у коричневому нальоті, на дотик якась ржа з трошки липучою властивістю.
Купив хімію для промивки системи, дистиляту, оригінального концентрату. До того ж ще й пічка почала стрімко не виконувати функцію нагріву. Термостат мінявся рік-два тому і по його роботі не виникає питань.
Чистку робив тиждень тому у вихідні, коли йшли дощі і таяв сніг. Один день потратив на заводську хімію, другий день потратив на лимоннку кислоту. Промивання, полоскання, промивка содовим розчином, полоскання, заливка старої ОР (відстояної). Довго кублався бо під"їхав до гаража, дав підОстити ОР, залив хімію, прогрів, поїздив, оцінив стан, дав остити і так далі з промивками. Поки хімія працювала колупався у гаражі по справам.
Більше усього мене турбувала НЕпрацююча пічка. Чистити усю систему по-людськи з патрубками треба влітку, а зараз повна попа з такою погодою.
Так от після лимонки чимало чого повиносилося, навіть в патрубках були такі слої і ті МОЖЕ трохи обсипалися. У бачку ОР все міцно. Пічка майже не гріє, ніякенька.
Тоді думаю продути систему. Беру насоса від матраца надувного, від"єдную патрубок від водяної помпи, що дивиться на переднього пасажира (то обратка від пічки) підлаштовую шланг повітряного насосу і потроху продавлюю цим насосом, ОР трохи відкачав, щоби не так булькало и колихало в бачку ОР, бо вискакує з таким потоком рідини чимало зі всіх незакритих спочатку отворів.
Зрозуміло щось там зашевелилося. Нагадую що пічка підключена послідовно з редуктором ГБО. От тут і мінус такого підключення, схема послідовна.
Під кінець дня з мокрими ногами від дощу та таючого снігу надворі їду додому. Їхати кілометр-півтори. Пічка почала гріти і швиденько згасла, все, захламилася вщент.
Тому на ці вихідні витягнув сам радіатор пічки. Ставити новий поки не спішив, хоча продавці обіцяли все одно лише довезти в середині цього тижня. Задумався навіть вскрити торець радіатора, все одно на викид піде якщо що, нормально механічно прочистити, та запаяти припоєм для алюмінію (це з газовою горілкою, не паяльник). Хоч повчуся паяти алюмінієві деталі.
Та виявилося, що на рідному радіаторі торець де повертаються канали не суцільний об"єм, а кожний канал повертається до свого брата, це все запресовано акуратно. Значить пайка дуже не підійде, бо заляпати припоєм робочий канал легше простого. Вірішив промивати. Спершу висипався шлам у вигляді дрібного ракушняка, наче чугун двигла сіє, далі у входах трубок промацувався такий липкуватий наліт, ну от як на кухні мазута у куточках електроплити. Типу просохшого жиру. За такий жир і тримамся-закоксувався інший шлам.
Звернув увагу що цей наліт-жир краще мажеться милом господарчим і содою, чим оцетом та лимонкою. Алеж як бути у каналах? Вирішив методом промивки глухих місць у колінах каналізації.
Спочатку залив повністю по горло розчин соди, що аж не розчиняється. Почекав певний час для просякання содою каналів, злив розчин соди, залишивши там на стінках частину кристалів. Далі рішуче заливаю в отвори оцет. Бурна реакція з піною як гаситься сода. Почекав трохи поки заспокоїться, бо і так не гріється. Вилив залишки кислоти. Знову сода, знову пропитка і знову вже лимонка, бо оцету кінець скоро. Розчини лимонки і соди готував на грані НЕрозчинення.
Розчини почерзі можете зливати на викид, можете ще декілька раз по новому використовувати, діло ваше, тільки шлам летить. Після заливки контрасних розчинів і заспокоювання із радіатора витікала рідина кольору ледь темного пива і постійно випадало шмаття. Видно мазута таяла та відпускала шлам. Через годину вже ніяких нових вимивань не біло. При наповнені наполовину та перевертанні відчувалося що деякі канали все одно дихають-булькають слабо (а може і більшість?), вилити всю рідину із радіатора не вдавалося, тільки десь 80-90% із факту по першому перевертанні. Інша частина викапувала при перевертанні декілька разів вже в іншу сторону від початкового напрямку оберту. Прийняв рішення, що 10-20% із максимально можливого не така вже і велика втрата для напівсписаного радіатора. Та й і вже задовбався трясти. Я потім ще й бачок ОР чистив, викрутка, скорлупа яєць, мочалка. Як кажуть "митьйом" і катанням.
Сьгодні поїхав на роботу, пічка гріє чудово, на четвертій швидкості помітна просадка, але якщо не на холостих, то нормально, на перших взагалі агонь.
Зрозуміло, що треба гарно промити систему, краще зі зняттям патрубків, поміняти ОР на нормальну. А далі думати про продуктивність самої пічки, чи варто її міняти. Навіть подумаю чи запаралелити редуктор до пічки як по феншую. Чув версію, і сам інтерпретував, що редуктр ГБО зі своєю жижею у пропановій зоні може передавати елементи мазуту через мембрану до системи ОР нехай на молекулярному рівні. Але ж...
От і все. Усім дякую за увагу, трохи попрактикувався писати твори на українській мові, а то все листи та документи. Помилок наколупав з десятків два. З руснею все на їхному сварюся, один раз сказали чого користуєшся язиком, два дні писав на мові. Як у них там пригорало....Пагано, що майже нічого не розуміли окрім інтернаціональних матюків. Плюнув на них, все одно зетботи проплачені.
P.S. Підчас твору цього твору ніхто не постраждав, текст набивався на робочому компі в робочу годину, і відносно вільний час. Добре, що керівник не спитав, що я так моторно набиваю на клаві, аж завидки беруть, та не заглянув у текст.
Изменено: baton45, 25 Декабрь 2023 - 15:50
#16
Опубликовано 25 Декабрь 2023 - 17:33
Чув версію, і сам інтерпретував, що редуктр ГБО зі своєю жижею у пропановій зоні може передавати елементи мазуту через мембрану до системи ОР нехай на молекулярному рівні.
Замечено не было. 300т на ГБО, бачок чистый.
Тож є сенс задуматись про більш верогідне джерело походження тієї мачмали...
Звернув увагу що цей наліт-жир краще мажеться милом господарчим і содою, чим оцетом та лимонкою.
Так це ж класика: органічні жири краще розчиняються не кислотними засобами, а лужними, найкраще - гідроксид натрию чи калію(є у складі "Крота" для каналізації), але вони і до алюмінію агресивні. Можна замість харчової соди використовувати кальціновану, вона більш активна, але не така, як івище згадані гідроксиди.
Изменено: Andre_71, 25 Декабрь 2023 - 17:33
#17
Опубликовано 25 Декабрь 2023 - 20:31
Що цікаво, в бачку ОР була корка коричневого кольору. Все в бачку було змито механічно. Поки поставив фільтра паливного на канал дросселя, потроху відфільтрує осад, якщо раніше не заб"ється.
Я по рекомендації Юстаса всяв оригінальний антифриз. Та поки система заболочена, почекаю літа і буду чистити серйозно. А може просто злити зараз старий і залити новий. Подивлюся трохи, я ще не відійшов від гарячої пічки.
Замечено не было. 300т на ГБО, бачок чистый. ОЖ розовая, хотя не такая яркая как была тыщ 40 после замены.
Изменено: baton45, 25 Декабрь 2023 - 20:31
#18
Опубликовано 25 Декабрь 2023 - 20:59
baton45,
промивати з лимонною кислотою змінюючи напрямок потоку,при цьому рідина постійно підігрівається ,а в радіатор заштовхується водяним насосом.
Такий бульбулятор в гаражах використовують....Тільки помірковано по часу-бо з'їсть радіатор.опалювача разом з відкладеннями....
Изменено: Юстас, 25 Декабрь 2023 - 21:01
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#19
Опубликовано 25 Декабрь 2023 - 22:44
Таке я бачив у ютубі не один раз. Навіть подумував взяти такий насос як допоміжний для печі салону. Та поки вирішилося локальною чисткою. Доречі кислота мазуту не брала, тільки в тандемі з лужною середою як крапля динаміту.
Изменено: baton45, 25 Декабрь 2023 - 22:46
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых