Вітаю!
Так як ворогог блокує д2 та і публіка там (переважна більшість) - ворог України, вирішив перекмнутии БЖ сюди. Відповідної гілки теми не знайшов і відсутня альтернатива д2 то буде тут
На даний момент володію (продана ) Астра G Z16XE 2003 рік, Антверпен 5дв. хетчбэк, пробіг 236 тыс.км. Астрочка цілком мене влаштовує, але не дружину. Не може вона на механічній КПП. Я запитав пана Андрія (Юстаса), що з Опелів можна взяти недорого і на автоматі? Він радив астру з айсін чи зафіру.Шукав в Україні нормальну Астра H 1.8 АКПП. У всіх пригонок - явно змотан пробіг, ну а там дивитися ще потрібно ну і комплектації не айс. На тому ж мобил. де Астра H у хорошому стані АКПП з мін пробігом ціна від 4500 эвро розтаможка і приганяти.
Крч, мої знайомі пересіли на битки із США і я якось дивився копарт і побачив Айстра H? тільки вона там не Опель, а Saturn Astra XR. Ціни на них прийнятні, оскільки цей Сатурн пішов у буття (як і інші марки). Знайшов вариант- U18XER (по суті той же Z18XER), АКПП, 5 дв. хетчбэк, 2008 рік, повна комплектація як для тієї країни-
Регулювання руля- висота/нахил
Датчик дощу
Датчики рівня ОЖ і омивайки
Круїз контроль
Эл. склопійомники усіх вікон
Електро регулювання і підігрівання дзеркал
Фотохромное дзеркало салону
Автоматичні фари (датчик світла)
Лінзованый галоген
ДХО
ПТФ
Мультикермо
ABS
ESP
6 подушок безпеки
Кондиціонер
Панорамний дах люк
Шкіряний салон кермо
Підлокітник
Підсклянник для задніх пасажирів
Передні сиденья- регулювання в поперековому відділі
Підігрівання сидінь
Поліпшення освітлення салону
Спортивна підвіска занижена (не така як європейки)
17" диски 225/45
Система контролю тиску повітря в шинах (TPMS)
Передні гальмівні диски 308 мм, зад-диски 264 мм
Генератор 120А
Магнітола cdc 40 opera MP3, преміум 7 динаміків
Килимки в салон багажник WeatherTech (ціна на них космос звичайно)
пробіг 65 тис. миль=105 тис. км. Отримала по морді- праворуч. Подушки не стрельнули, стекла цілі. Запала вона мені в душу. Ран енд драйв- заводиться і їде. Карфакс- один власник був за весь час. Раз притер її на парковці праву сторону. І все. Попросив знайомого, він її зіграв за 525 доларів 30 вересня 2021. Тепер доставка-розтаможка-ремонт-сертификация-реєстрація.
Вже купив- капот (у колір але фарбувати буду, просто усередині не потрібно буде фарбувати), крило, правий окуляр, бампер підсилювач бампера з кріпленням, решітка радіатора зі значком Опель, ПТФ- усе це оригінал з розборок. Перед купівлею капот і крило мені перевіряли толщинометром- все норм. А ось з вибором решітки радіатора я прогадав- машина те у мене рестайлинговая і решітка рестайлинг (продаван так і говорив) АЛЕ вона для 3-х дв. хетчбека ((( Означає буду колхозити- бампер під 7 кріплень решітки, а тут 6, допиляю. Ну і отвори на передній панелі телевізора (2шт) потрібно буде пересверлити. І під кришку омивайки стекол теж. Зате решітка -гриль і менше хрому, а не горизонталька. За ціною різниця- цю узяв за 70 доларів а та що треба- 100 . Хоча час ще є, може і знайду за реальні гроші ту що потрібно,а цю продам.
Ось тут ставили так американці
www.saturnfans.com/forums/showthread.php?t=194737

Машина розмитнена, приїхала 3 грудня 2021р., виходить 2 місяці з моменту купівлі на аукціоні. Оновив знання по географії, коли стежив за контейнером онлайн, до речі, дуже точно все там відображається і дата доставки також. Зробив перший пуск авто після того, як її привезли в гараж. ОР в системі немає, до речі знайшов лопнув штуцеа нижнього патрубка радіатора, радік ОР придавив і він лопнув, братиму оригінал патрубок (ціна -30$) ще б хтось підказав по необхідних розмірах пружинних хомутів (знайшов) бо рідні ржавенькіі, а нові Norma знати б розміри.
Ручки чесались- спробувати завести. Крч, учора прийшов якось, вставив ключ і з півтичка як кажуть старонула Акумулятор не міняв до речі, а новий узяв вже Кайнар 70 Ам (оскільки кажуть, що акумулятор із США що завжди просівші). Ну і на приборці помилки по ABS, Stabiliti trak ну чек (.
Від Астра G є у мене сканер синій з Алі експрес ELM 327 V1.5. Зняв декор кришку під ручником, а там немає гнізда . Глянув ліворуч де водійські ноги. Ага, там він, по розумному зробили, можна на постоянку його там залишити. Вставив, червоний індикатор на сканері світиться, а зелений не моргає. Щось не те. Поворушив, результат той же - блютуз телефону не бачить датчик. А педалями на Сатурн неможливо зняти помилки. Добре, що у тестя є сканер- чорний з кнопкою вкл/викл, теж з Алі. Сьогодні, з його допомогою зміг прочитати помилки, яких спочатку було 6. Потім скинув їх. При запуску двигуна їх немає, але якщо заглушити і знову завести те показує знову 3 поилки- U2101 не розумію що вона означає і дві P0073 - це датчики температури зовнішнього повітря, та в цій машині їх встановлено два в передньому бампері, якого немає. Ну датчики вже купив оригінал фішка від заднього ходу Калини. Тут проводка для ВТФ датчики температури габарити (з боків бампера) не така як на Ашке, ну фішка інша, доведеться паяти. А ось що робити з першою помилкою? Форум і Гугл говорит-
"U 2101 Максимальний список модулів управління не запрограмований".
Що це і на що впливає? (потім після встановлення датчиків температури зовнішньго повітря, скинув помилки і немаєж вже цих помилок )


Але повторюся, що потьоків ніде не бачив. Може і не чипатиму сальники, а тільки ГРМ (так і було). Тому як один майстер радить все замінити і прокладку маслонасоса і теплообмінника. А інший говорить, що не потрібно туди лізти доки немає необхідності. Робоча температура цього двигуна U18XER =92°З і не така як у європейських - Z18XER =107°, можливо і довше трохи це усе ходить тут. Американці пишуть, що прокладки ТЕ на - 150К хміняли.
На 11.11 з Али замовив магнітолу з дисплеєм під Ашку, не прийшла ще. Тут встановлена CDC 40 Opera, норм звук. Мені та китайська потрібно під камеру заднього виду, яка в плафоні заднього номера (прийшла вже з Али). Тому як не знаю, куди тут окремий дисплей поставити. Прийшла магнітола 14.02.22, просто треш доставка- 95 днів При встановлені- вона не працює! Як так? А там китайці наплутали дроти-фашки живлення. Перекинув- вуаля, стартонула! Магнітола на анроїді-норм.
Написи на стеклах з аукціону складно було прибрати- антисилікон допоміг. Ну і місце номера двигуна теж іржа дуже, очистив WD - 40, там у них номер той і не потрібно, а ось при першій реєстрації у нас обов'язково (питань у експерта при огляді номера не було)
Милі в налаштуваннях БК перемкнув на км, залишок американського бензину 120 км показує. (зараз ціна у нас на ньго космічна).
Поліз міняти свічки, на Bosch 0 242 229 699, а там стояли autolite ap 5224 і зазор на них звичайно ж більше ніж 0.9 мм. Напевно це і є причина, що тут встановлено новий китайський (?) модуль запалення QYL якийсь. У США немає нормальних катушок, а з Європи тягнути дорого, то напевно і увіткнув він у місцевого дилера цю. Ну на вигляд вона правда як новенька, важка, значно важче чим Делфи для Z16XE. І витягати/засовувати туго. На Амазоні знайшов відгуки по цьому виробникові катушок для хьюндай/киа- оцінка 4.6 з 5 ( від 643 юзерів). Крч, замінив свічки, поки буду на цьому ноунейм модулі і замовлю таки Делфі. Завів, все гуд.
цей пост від 08 грудня 2021р. там
28.01.22 машинку взяли в роботу. До майстрів з якими домовився черга, то захворіли, то ЗЧ чекають, то свята. Ну раз вирішив вже у них робити, то ось дочекався) Правда машина приплила із США за такий же період простою) З гаража я виїхав і потихеньку доїхав до їх боксу - 50 метрів, ОР немає у бачку, ну у блоці вона ж залишилася і сподіваюся що перегрівання не буде за пару хвилин. Тут буде розбирання, на стапель поруч бокс, малярка відповідно теж поруч. Виліз чек ну і ABS і ESP теж загорілись. Раніше читав помилки, то C1221 і C1222 праве і ліве переднє колесо по ABS. Скидав помилки і при запуску їх немає, а ось поехала- немає інформації з них- отримаєте чек. Коли на стапель поставлять, знімуть колеса, то потрібно буде проводку до датчиків подивитися. Або ж плата ABS від'їхала. Крч, потрібно дивитися/міряти (просто фішка АБС знята була, вставили- все ОК). При знятті підсилювача бампера, видно (у місці удару) що перетиснутий джгут дротів.
Трохи розібрав майстер, думаю, що час втрачати (неділя), нехай ГРМ поміняють. Регламент GM 150К км або 10 років, так що за часом давно пора). Хоча, знаходив в США ГРМ і натяжитель 75.000 миль =120.000 км або ті ж 10 років. Огляд ременя приводу допоміжного обладнання 25.000 мл=40.000 км. Думаю потрібно міняти все разом, оскільки лазити туди не дуже приємно, а якщо щось рвоне або заклинить то буде ще той треш.
Раніше узяв комплект ГРМ Континенталь, помпу SKF, ролик натяжитель INA, ремінь доп обл-ня Континенталь.
Ремінь ГРМ у відмінному стані. Паразитний ролик вже шумів- видавило змазку.
Помпа туговато вже крутилася. При ДТП шків помпи порізав нижній патрубок радіатора і шланг кондиціонера ((( Патрубок узяв новий оригінальний 13118272 пружинні хомути, оскільки ці ржаві. А шланг потрібно буде глянути якій точно, не видно маркування .Але начебто 13100322 Opel трубка кондиціонера має бути. Новий оригинал- космос, не розумію за що? Звісно ж з розборки братиму -30$. Крч, узяв цю трубу ориг за 10$.
Щоб знову туди не лазити, вирішив замінити і термостат (стояв ще оригінал, але роки беруть своє). Поставив Facet 78738, по відгуках ціна/якість нормальний.
Також узяв радіатор кондиціонера 94807 Nissens, тому що рідний вигнуло трохи. Нехай вже буде новий. Той дам на діагностику, зняли- цілий він наче, ну на діагностику дати треба, най буде оригінал в запасі.
Шестерні стоять рідні, все там сухо. Тому вирішив не міняти сальники РВ і КВ, хоча купив вже їх, теж оригінал, нехай лежать на полиці якомога довше
Натяжний ролик (планку) також замінили, хоча вона у відмінному стані. Ну також на полиці лежить.
Ремінь доп обл-ня теж у гарному стані. Правда є одна зачіпка, напевно коли шків помпи різав трубку кондиціонера і надірвався ремінь.
Але ось що ще потребує уваги- трохи гуде підшипник генератора. Якщо шків покрутити то ледь чутно, люфт при цьому відсутній. Поки зібрали так. Але надалі, планую замінити підшипники генератора, тут він на 120А. Начебто знайшов що підшипники F00M990410 Bosch передній і F00M990405 Bosch задній. (узяв їх) Можливо ще поставити муфту, тільки не знаю яку фірму, може хто підкаже. APD узяв обгінну муфту 535014310 INA. Ну і якщо в нього лізти, то кільце теж тоді міняти, реле глянути.
Після заміни перевірив- машина заводиться, означає ГРМ замінили правильно). 800 грн (28$ курс 28 грн тоді ) за роботу, ЗЧ - 4500 (160$) давно вже брав. На кришці ГРМ стокова наклейка, напис з номером двигуна зтерся коли ганчіркою протер, потрібно від Конти приліпити.
Зараз вже видно, що є невеликі складки на правому лонжероне- знизу і зверху. Ну на те вони і майстри щоб це ремонтувати. На стапелі будуть лазером міряти, тягнути. Ліве крило теж знімати будуть і жабо, там контрольні точки.
Потім, при збиранні хочу поставити виносний радіатор для АКПП. Узяв основний для механіки радіатор малий від Киа/Хьюндай ну і усе необхідне, без термостата доки буде, до зими може і підкину. У масла АКПП не видно муті-світло червоне і хто знає, чи потрапила туди ОЖ, можливо є якісь хімічні методи виявлення? Ну мастило звичайно мінятиму, частково. Насос для заміни вже купив, в двигуні теж з його допомогою потім мінятиму. Раз зніматиме жабо, то узяв віялові форсунки від інсигнії зворотний клапан тойоти.
Відійшла гофра, узяв Bosal 265579, 50*200 mm (треба було довшу бо там також 200 мм) 3 гайки фебі і прокладку елрінг 077470. Підрамник трохи погнуло, сказали що вирівняти можна, подивимося на розвал/сходження потім (все норм). Слідів від вил (під час завантаження) на днищі не видно.
Цей пост від 31 січня 2022р.
Фото додаю на Гугл диск. Будь ласка ставте сортування за датою додавання, щоб зрозуміліше було
drive.google.com/drive/fo…RbuXmecA3ySD0WNuZ1tHYvF79