Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Saturn Astra XRтак як д2 ворожий ресурс, то перекину журнал сюди ну для істроії)


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
15 ответов в теме

#1
Zdorov7

Zdorov7

    Поселенец

    • Сообщений 121
  • Имя:Юрій
  • Город:Харків
  • Авто:Saturn Astra XR
  •  
  • Регистрация: 05.05.2017

Опубликовано 28 Май 2022 - 13:27

Вітаю! 

 Так як ворогог блокує д2 та і публіка там (переважна більшість) - ворог України, вирішив перекмнутии БЖ сюди. Відповідної гілки теми не знайшов і відсутня альтернатива д2 то буде тут  :blush:  

На даний момент володію (продана   :smile423:  Астра G Z16XE 2003 рікАнтверпен 5двхетчбэкпробіг 236 тыс.кмАстрочка цілком мене влаштовуєале не дружинуНе може вона на механічній КПП. Я запитав пана Андрія (Юстаса), що з Опелів можна взяти недорого і на автоматі? Він радив астру з айсін чи зафіру.Шукав в Україні нормальну Астра H 1.8 АКПП. У всіх пригонок - явно змотан пробігну а там дивитися ще потрібно ну і комплектації не айсНа тому ж мобилде Астра H у хорошому стані АКПП з мін пробігом ціна від 4500 эвро розтаможка і приганяти.

Крчмої знайомі пересіли на битки із США і я якось дивився копарт і побачив Айстра Hтільки вона там не Опельа Saturn Astra XRЦіни на них прийнятніоскільки цей Сатурн пішов у буття (як і інші марки). Знайшов вариант- U18XER (по суті той же Z18XER), АКПП, 5 двхетчбэк, 2008 рікповна комплектація як для тієї країни-
Регулювання руля- висота/нахил
Датчик дощу
Датчики рівня ОЖ і омивайки
Круїз контроль
Элсклопійомники усіх вікон
Електро регулювання і підігрівання дзеркал
Фотохромное дзеркало салону
Автоматичні фари (датчик світла)
Лінзованый галоген
ДХО
ПТФ

Мультикермо
ABS
ESP
подушок безпеки
Кондиціонер
Панорамний дах люк
Шкіряний салон кермо
Підлокітник
Підсклянник для задніх пасажирів
Передні сиденья- регулювання в поперековому відділі
Підігрівання сидінь
Поліпшення освітлення салону
Спортивна підвіска занижена (не така як європейки)
17" диски 225/45
Система контролю тиску повітря в шинах (TPMS)
Передні гальмівні диски 308 ммзад-диски 264 мм
Генератор 120А
Магнітола cdc 40 opera MP3, преміум 7 динаміків
Килимки в салон багажник WeatherTech (ціна на них космос звичайно)
пробіг 65 тисмиль=105 тискмОтримала по морді- праворучПодушки не стрельнулистекла ціліЗапала вона мені в душуРан енд драйв- заводиться і їдеКарфакс- один власник був за весь час. Раз притер її на парковці праву сторонуІ всеПопросив знайомоговін її зіграв за 525 доларів 30 вересня 2021Тепер доставка-розтаможка-ремонт-сертификация-реєстрація.
Вже купив- капот (у колір але фарбувати будупросто усередині не потрібно буде фарбувати), крилоправий окулярбампер підсилювач бампера з кріпленням, решітка радіатора зі значком ОпельПТФ- усе це оригінал з розборокПеред купівлею капот і крило мені перевіряли толщинометром- все нормА ось з вибором решітки радіатора я прогадав- машина те у мене рестайлинговая і решітка рестайлинг (продаван так і говоривАЛЕ вона для 3 двхетчбека ((( Означає буду колхозити- бампер під 7 кріплень решіткиа тут 6,  допиляюНу і отвори на передній панелі телевізора (2штпотрібно буде пересверлитиІ під кришку омивайки стекол тежЗате решітка -гриль і менше хромуа не горизонталькаЗа ціною різниця- цю узяв за 70 доларів а та що треба- 100 . Хоча час ще єможе і знайду за реальні гроші  ту що потрібно,а цю продам.

Ось тут ставили так американці
www.saturnfans.com/forums/showthread.php?t=194737

 

Кузовщина уся із західної частини України, оскільки у  Харкові - немає  або ціни космос ( не ну нове Тайвань є, ну мені потрібен оригінал).
 
 Також куплено мастило ЖМ 5w30 5 L, Bosch свічки 0242229699, фільтр мастила Mann HU6122X, фільтр салону Kamoka 6080030 але не знаю точно яка пічка, а цей має 300 мм*198 мм*30мм (у Астрах G їх два види ну цей має  підходити), мастило АКПП для часткової заміни Mobil ATF 3309- 3 L (по факту там не літр а 900 з чимось). Прокладка заливної кришки масла 55582541. Пробка зливу мастила 40904572.
А, ще побачив, що немає заглушки під кріплення рейлінгів на даху.  Потрібно походу датчик температуры- у мене бампера повністю немає, так що потрібно ще і болти-шурупи, кліпси. Теж знайшов і датчик і кліпси  оригінал. А, антени (прутка) немає після фото у відстійнику, ну може зняли її для транспортування.
По номерах Elcats звичайно ж виручає, але не завжди там зрозуміло де саме місце встановлення той або інший шуруп і к-ть необхідна не завжди прописана. 
 
 Також узяв абсобер (пінопласт) який під фарами на підсилювачі бампера (13225774 і 13238561)
 
І походу передня частина підкрилка теж потрібна.
Акумулятор візьму пізніше вже до приїзду її, старий від G валяється з цією здам і візьму напевно новий Кайнар на 70 AH.
Так от, при купівлі на копарт фото подкапотки- ОР є в нормі навіть. А ось коли машину доставили на склад і фото- то бачок ОЖ- порожній! Я тут вже начитався про 1.8 XER і АКПП- що радіатори можуть текти в систему охолодження АКПП. І ось тепер гадаю- куди пішла ОР?
Можливо при вантаженні зачепили шланг/радіатора і вона пішла. Чи страшний варіант- лопнула трубка охолоджувача в радіаторі охл. і ОР ливнула в АКПП? А мож злили перед вантаженням. Читав, що бенз точно зливають, а тут радіатори примяті мо й злили (ніт- патрубок ОЖ з розвітленням лопнув).
 
 Він код можна вбити на копарті або бідфакс (не знаю чи можна давати посилання тут їх?)
 
W08AT671885095900
Антверпен, але не знаю чи потрапляє радіатор під проблеми? Але думаю, що візьму новий радіатор 630702 Nissens і Hepu G12 ОЖ. Хоча щось основний Ниссенс на Астра G у мене потік через 2 роки. Не дуже якість походу зараз у них. А сюди потрібно хороший. Чи таки виносний радіатор ставити для АКПП, а основний для звичайного XER узяти, він якраз і дешевше буде, але то на то і вийде.
 
 Може ще щось додумаю або підкажуть!) Хоча вже написали ( астра клуб кацапстан)- мотору кірдик (оркам кірдик  :sm17_1:) . Ось тільки не зрозумів, це на основі опису або по фото діагноз ставлять прахфісіанали чи просто тупі флудери астра клубу Мордору? Розумію, що в США до авто не дуже відносяться (це виключення), а тут якраз і потрібно раніше мастило міняти, спостерігати за його чистотою і АКПП теж. Що ж, сподіваємося на краще!
 
Півтора-два місяці доставка.
Чекати і чекати.
 
Цей пост там від 12 жовтня 2021 року.

 

 

 

 



 Машина розмитненаприїхала 3 грудня 2021р.виходить 2 місяці з моменту купівлі на аукціоніОновив знання по географіїколи стежив за контейнером онлайндо речідуже точно все там відображається і дата доставки такожЗробив перший пуск авто після тогояк її привезли в гаражОР в системі немаєдо речі знайшов лопнув штуцеа нижнього патрубка радіаторарадік ОР придавив і він лопнувбратиму оригінал патрубок (ціна -30$) ще б хтось підказав по необхідних розмірах пружинних хомутів (знайшов) бо рідні ржавенькііа нові Norma знати б розміри.
 Ручки чесались- спробувати завестиКрчучора прийшов якосьвставив ключ і з півтичка як кажуть старонула   :sm302:  Акумулятор не міняв до речіа новий узяв вже Кайнар 70 Ам (оскільки кажутьщо акумулятор із США що завжди просівші). Ну і на приборці помилки по ABSStabiliti trak ну чек (.

Від Астра G є у мене сканер синій з Алі експрес ELM 327 V1.5. Зняв декор кришку під ручникома там немає гнізда  :smile8: Глянув ліворуч де водійські ногиАгатам вінпо розумному зробилиможна на постоянку його там залишитиВставив, червоний індикатор на сканері світитьсяа зелений не моргаєЩось не теПоворушиврезультат той же - блютуз телефону не бачить датчикА педалями на Сатурн неможливо зняти помилкиДобрещо у тестя є сканер- чорний з кнопкою вкл/виклтеж з АліСьогодніз його допомогою зміг прочитати помилкияких спочатку було 6. Потім скинув їхПри запуску двигуна їх немаєале якщо заглушити і знову завести те показує знову 3 поилки- U2101 не розумію що вона означає і дві P0073 - це датчики температури зовнішнього повітрята в цій машині їх встановлено два в передньому бамперіякого немаєНу датчики вже купив оригінал фішка від заднього ходу КалиниТут проводка для ВТФ датчики температури габарити (з боків бамперане така як на Ашкену фішка іншадоведеться паятиА ось що робити з першою помилкоюФорум і Гугл говорит-

"U 2101 Максимальний список модулів управління не запрограмований".
Що це і на що впливає? (потім після встановлення датчиків температури зовнішньго повітря, скинув помилки і немаєж вже цих помилок  :sm17_2: )

 

 Звичайно, краще б проїхатися, може при цьому помилки повернуться по ABS (можливо ушкодження проводки до датчиків АБС) або ця U2101 себе проявить.
 
На екрані БК відображається чек- ОР і правий парковочний ліхтар, що як би і логічно.
Кузовний ремонт робитимуть тижнів  два (який я оптиміст був :faceoff: ). Домовився з майстрами ось вже повинен був заїжджати, але там їх друг потрапив в ДТП і він вліз. Ну при поверхневому огляді- правий ланжерон трохи пішов всередину вгору. Витягнуть без проблем сказали. Ну а там при розбиранні ще по-будь-кому щось ще вылезит же. А маляр сказал- колір цікавий. Фарба тут Ultra blue pearl 21b/4cuwa923k. Ну думаю колорист придумає (взагалі без проблем).
 
 Масло в двигуні яскраво коричневе, вище за норму трохи, на холодну. Не міняв ще. При запуску двигла (секунд 10-15 працював) почув легеньке дизеление, якщо це можна назвати дизеление. Тому як слухаю (у Ютубі) інші Z18XER, то це їх нормальна робота. Коли молотить шестерня, то зовсім інший звук. Працює він голосніше ніж Z16XE, ну це запуск в гаражі капот відкритий, а ось у салоні при закритих дверях начебто тихіше виходить. Те може ще стан резонатора/гофри потрібно подивитися (гофра пошкоджена). Але швидше за все так він голосно і працює. (ніт -тихо) А і патьоків мастила по двигуну немає.
 
Масло в АКПП без запуску двигуна (на холодну заглушеному) на щупі вище за норму, яскраво червоного кольору. Коли заводив, то селектор потім перемкнув в "R" і був ледь помітний поштовх (такого зараз і немає)
Задні повороти червоні  на одній лампочці - габарит поврот стоп  :sm12_:  Може від європейки поставити, як воно буде. А щоб перепрограмувати щось, то потрібно теч2 карта GM і там має бути Saturn Astra. Car pass прийшов з сервісною книгою. Поки і не не знаю у кого таке ПЗ може бути (думаю у Bank)? Праву передню фару оригінал Saturn Astra узяв з ебай, оскільки від європейських не та зовсім усередині. Тут на одній лампі 9005 - дхо ближній та дальній, так що від європейських не варіант. Так що думаю і задніми ліхтарями також будет- анриал ( Запитав у электрика- розділить без проблем сказав. (зробив жовті повороти- все гуд)
 
Колеса R17 225/45 всесезонка, на вісях різні пари- Хенкук і ще якась пара (2019 року Вьєтнам виробник здається), залишок хороший, але ось не практичні вони, краще зима і окремо літо. Хоча в Харкові немає снігу і досі ще, ща б ця гума була б -топ). А, колеса були тільки на два болти кожне прикручене. Інші болти в салоні валялися. Правда двох болтів не вистачало, таке говорять часто буває (при завантаженні в контейнер знімають колеса), благо від Астра G у мене були оригінальні, то закрутив їх. І чорних ковпачків для цих болтів не вистачає- 10 з 20 тільки є ну на Али комплект купив вже.
 
 Два диски мають сліди бардюрки. Радіатор охолодження узяв від механіки Ниссанс виносний від Киа для АКПП.
Від форумчанина дізнався, що тут лямбди не такі як на європейських. Замовив і отримав вже лямбди оригінал AcDelco про всяк випадок.
Кришка бардачку погано закривається, з третього разу (то коли морози були, зараз наче норм). Ну я так зрозумів це болячка Ашек. Ремонт- лоторея походу.
Бачок омивайки тече, не знайшов причину ще, ну думаю лопнув він. Узяв бачок з розборки.
Упори (амортизатори) кришки багажника слабенькі, узяв пару Монро.
Тепер ще комплект ГРМ Континенталь, ролик натяжителя Ina, помпу SKF, ремінь доп обладнання- Контитеч,, сальник коленвала сальники розподілвалів (GM), радіатор кондиціонера Ниссанс, кришку розширювального бачка 9202799.


Але повторюсящо потьоків ніде не бачивМоже і не чипатиму  сальникиа тільки ГРМ (так і було)Тому як один майстер радить все замінити і прокладку маслонасоса і теплообмінникаА інший говоритьщо не потрібно туди лізти доки немає необхідностіРобоча температура цього двигуна U18XER =92°З і не така як у європейських - Z18XER =107°можливо і довше трохи це усе ходить тутАмериканці пишутьщо прокладки ТЕ на - 150К хміняли.

 На 11.11 з Али замовив магнітолу з дисплеєм під Ашкуне прийшла щеТут встановлена CDC 40 Operaнорм звукМені та китайська потрібно під камеру заднього видуяка в плафоні заднього номера (прийшла вже з Али). Тому як не знаюкуди тут окремий дисплей поставитиПрийшла магнітола 14.02.22, просто треш доставка- 95 днів  :smile275:  При встановлені- вона не працює! Як так? А там китайці наплутали дроти-фашки живлення. Перекинув- вуаля, стартонула! Магнітола на анроїді-норм.

 Написи на стеклах з аукціону складно було прибрати- антисилікон допомігНу і місце номера двигуна теж іржа дуже, очистив WD - 40, там у них номер той і не потрібноа ось при першій реєстрації у нас обов'язково (питань у експерта при огляді номера не було)

Милі в налаштуваннях БК перемкнув на кмзалишок американського бензину 120 км показує. (зараз ціна у нас на ньго космічна).

 Поліз міняти свічкина Bosch 0 242 229 699, а там стояли autolite ap 5224 і зазор на них звичайно ж більше ніж 0.9 мм. Напевно це і є причинащо тут встановлено новий китайський (?) модуль запалення QYL якийсьУ США немає нормальних катушока з Європи тягнути дорогото напевно і увіткнув він у місцевого дилера цюНу на вигляд вона правда як новенькаважказначно важче чим Делфи для Z16XEІ витягати/засовувати тугоНа Амазоні знайшов відгуки по цьому виробникові катушок для хьюндай/киа- оцінка 4.6 з 5 ( від 643 юзерів). Крчзамінив свічкипоки буду на цьому ноунейм модулі і замовлю таки ДелфіЗавіввсе гуд.

цей пост від 08 грудня 2021р. там



28.01.22 машинку взяли в роботуДо майстрів з якими домовився чергато захворілито ЗЧ чекаютьто свята. Ну раз вирішив вже у них робитито ось дочекавсяПравда машина приплила із США за такий же період простоюЗ гаража я виїхав і потихеньку доїхав до їх боксу - 50 метрівОР немає у бачкуну у блоці вона ж залишилася і сподіваюся що перегрівання не буде за пару хвилинТут буде розбиранняна стапель поруч боксмалярка відповідно теж поручВиліз чек ну і ABS і ESP теж загорілисьРаніше читав помилкито C1221 і C1222 праве і ліве переднє колесо по ABSСкидав помилки і при запуску їх немаєа ось поехала- немає інформації з них- отримаєте чекКоли на стапель поставлятьзнімуть колесато потрібно буде проводку до датчиків подивитисяАбо ж плата ABS від'їхалаКрчпотрібно дивитися/міряти (просто фішка АБС знята була, вставили- все ОК)При знятті підсилювача бамперавидно (у місці ударущо перетиснутий джгут дротів
Трохи розібрав майстердумающо час втрачати (неділя), нехай ГРМ поміняютьРегламент GM 150К км або 10 роківтак що за часом давно пора). Хочазнаходив в США ГРМ і натяжитель 75.000 миль =120.000 км або ті ж 10 роківОгляд ременя приводу допоміжного обладнання 25.000 мл=40.000 кмДумаю потрібно міняти все разомоскільки лазити туди не дуже приємноа якщо щось рвоне або заклинить то буде ще той треш.

Раніше узяв комплект ГРМ Континентальпомпу SKFролик натяжитель INAремінь доп обл-ня Континенталь.
Ремінь ГРМ у відмінному станіПаразитний ролик вже шумів- видавило змазку.

 Помпа туговато вже крутиласяПри ДТП шків помпи порізав нижній патрубок радіатора і шланг кондиціонера ((( Патрубок узяв новий оригінальний 13118272 пружинні хомутиоскільки ці ржавіА шланг потрібно буде глянути якій точноне видно маркування .Але начебто 13100322 Opel трубка кондиціонера має бутиНовий оригинал- космосне розумію за що? Звісно ж з розборки братиму -30$. Крчузяв цю трубу ориг за 10$.

Щоб знову туди не лазитивирішив замінити і термостат (стояв ще оригіналале роки беруть своє). Поставив Facet 78738, по відгуках ціна/якість нормальний.
Також узяв радіатор кондиціонера 94807 Nissensтому що рідний вигнуло трохиНехай вже буде новийТой дам на діагностику, зняли- цілий він наче, ну на діагностику дати треба, най буде оригінал в запасі.

 Шестерні стоять ріднівсе там сухоТому вирішив не міняти сальники РВ і КВхоча купив вже їхтеж оригіналнехай лежать на полиці якомога довше :ad_new: 

 Натяжний ролик (планку) також замінили, хоча вона у відмінному стані. Ну також на полиці лежить.

 Ремінь доп обл-ня теж у гарному станіПравда є одна зачіпканапевно коли шків помпи різав трубку кондиціонера і надірвався ремінь.

Але ось що ще потребує уваги- трохи гуде підшипник генератораЯкщо шків покрутити то ледь чутнолюфт при цьому відсутнійПоки зібрали такАле надаліпланую замінити підшипники генераторатут він на 120АНачебто знайшов що підшипники F00M990410 Bosch передній і F00M990405 Bosch задній. (узяв їхМожливо ще поставити муфтутільки не знаю яку фірмуможе хто підкажеAPD узяв обгінну муфту 535014310 INAНу і якщо в нього лізтито кільце теж тоді мінятиреле глянути.

 Після заміни перевірив- машина заводитьсяозначає ГРМ замінили правильно). 800 грн (28$ курс 28 грн тоді ) за роботуЗЧ - 4500 (160$) давно вже бравНа кришці ГРМ стокова наклейканапис з номером двигуна зтерся коли ганчіркою протерпотрібно від Конти приліпити.

Зараз вже виднощо є невеликі складки на правому лонжероне- знизу і зверхуНу на те вони і майстри щоб це ремонтуватиНа стапелі будуть лазером мірятитягнутиЛіве крило теж знімати будуть і жаботам контрольні точки.
Потімпри збиранні хочу поставити виносний радіатор для АКППУзяв основний для механіки радіатор малий від Киа/Хьюндай ну і усе необхіднебез термостата доки буде, до зими може і підкинуУ масла АКПП не видно муті-світло червоне і хто знаєчи потрапила туди ОЖможливо є якісь хімічні методи виявленняНу мастило звичайно мінятимучастковоНасос для заміни вже купивв двигуні теж з його допомогою потім мінятимуРаз зніматиме жабото узяв віялові форсунки від інсигнії зворотний клапан тойоти.

 Відійшла гофраузяв Bosal 265579, 50*200 mm (треба було довшу бо там також 200 мм) 3 гайки фебі і прокладку елрінг 077470. Підрамник трохи погнулосказали що вирівняти можнаподивимося на розвал/сходження потім (все норм)Слідів від вил (під час завантаження) на днищі не видно.

Цей пост від 31 січня 2022р.

Фото додаю на Гугл диск. Будь ласка ставте сортування за датою додавання, щоб зрозуміліше було

drive.google.com/drive/fo…RbuXmecA3ySD0WNuZ1tHYvF79


  • 0

#2
Zdorov7

Zdorov7

    Поселенец

    • Сообщений 121
  • Имя:Юрій
  • Город:Харків
  • Авто:Saturn Astra XR
  •  
  • Регистрация: 05.05.2017

Опубликовано 28 Май 2022 - 14:13

Отже, щодо майстрів кузовщини. Тато та син. І от син позичив у мене грошей ще у кінці грудня (3500 грн). Як бачите, в роботу вони взяли значно пізніше. Я до того вже хотів змінити майстрів але як потім гроші забрати у того якщо щось, бо він такий не дуже надійний у фінансових питаннях. Вони робили тойоту рав 4 їх друга- стоматолога вже понад місяць і мою паралельно. Я нервував,що ут тойоту крутять, там її під прес би, а вони займаються нею. Ну мою розкидали, потім на стапель поставили. Дзвонить мені батько і каже, давай же про ціну за роботу поговоримо. Давайте, хоча до цьго моменту вже аонв розібраня і я там був можна було обговорити це питання. Він каже- 800 доларів як для сусіда!- Скілько?? :smile8:  800 це гарна ціна каже. Яка нафіг гарна ціна, знімайте її з стапеля буду у інших робити, ви мені стільки голову проморочили і тепер таку ціну оголосили!- ну а скільки ти думаєш?- 500 кажу і то дофіга. - 600 каже. -ну добре, давайте 600. Я чесно офігів і тим паче на той момент з США битки скрізь тобто черга на кузовщину та малярку.

 24 лютого 2022 сумна дата для України. Я прокинувся близько 5 ранку від звуків потужних вибухів у Харокві. Мене аж трусило, м'язи закаменіли, страх за родину. Як їх вивезти? Астрочка G на той момент була продана. Нова Астрочка в процесі збирання.

Близько 9 ранку, я телефоную майстрам і вимагаю зібрати авто. Прийшов у гаражі, батько з сином (майстри) там вже чекають. Син правильно розуміє що відбувається- відкрита війна. Баткько почав мені казати, що це тільки по військовим об'єктам і що це жидарва хоче землі наші забрати... Я запитав- це зараз хто нас бомбить?- воно щось мичало та й інші люди (?)  у гаражах на той момент майже такої думки. Я припинив дискусію на цю тему. Невідомо ще чи ціле СБУ та поліція. Головне- вивезти родину з міста, для цього треба саме це авто з АКПП щоб дружина могла далі сама їхати. І треба,щоб ці нормально зібрали автівку. 

Я їм допомогав і близько 15 години ми (я активно допомогав) зібрали її. Я прогрів та замінив мастило у двигуні (фільтр) та частково у АКПП. До цього моменту тесть вже вивіз родину за місто (наразі вони у Європі) я залишвся у місті...

Ага, син помимо тих грошей ще у мене позичав, ну я казав, що повертати не треба, буде в рахунок роботи. Тато походу про це не знав. А ще, він взяв у мене 3000 грн на фарбу. Після зборки авта, батько питає про гроші. А до цього я дав йому предоплату так би мовити 8000 грн здається. Ну він і хоче решту. А я сину вже напозичав. Добре що на картку йому кидав. Та й кажу, що я нічого вам не винен- вам 8000 дава, то сину. Ну за термінове збирання під обстрілами можу накинути 1000 грн і то на картку лише (курс долара по 29 я рахував). Крч, вийшла їх робота 17500 грн. Фарбу свою я так і не побачив, хоча син запевняв мене, що вона десь є. Ну кажу, як знайдеш і віддаси- то дам ті 3000грн. До речі, фарби він "взяв" 1.5 літра чи щось таке казав. А от маляр (інший) який фарбував, сказав що літра достатньо, навіть +- 100 мл від літри залишилось (правлв він у стик фарбував).

Коли вже більш менш безпечніше у Харкові стало, то поїхав я на розвал/сходження (один з кращих на районі точно). Все у нормі виставив. То  я таки батьку 1000 грн на картку й скинув як і обіцяв. А от що мене хвилювало- то це зазори :ac: 

Так як раніше на ебай я купив новий (!) оригінальний ключ (36 доларів) то думаю слід підв'язати його. Звсіно ж Сатурн це дочка ЖМ, але вони ЕБУ для цієї Астри вигадали своє. Тобто через Опком не вийде майже нічого. То пішов до ключників. Каже -1000 грн нарізати жало і прив'язка ключа. Давай. Він нарізав, запевняв мене що чіп ключа не підійде. Як це, це оригінал і не з Китаю! ну-му. Нарізав жало. Сів в машину ,  а тут не прсто Опель :smile3: він тикав- шукав. Я бачу діла не буде, бо  у програмному забезпечені відсутній Сатурн у ЖМ. Той направив мене до свого гуру який за 3 хвилини зробив привязку, бо  прибор у нього потужніший.

 Знайшов маляра. У Харкові проблема з підбором фарби та іі наявністю. Ледь знайшов на ЛОСКі. Дав їм праве крило, підібрали наче норм. Маляр пофарбував-зібрав (полірнув решту машини та праву фару) за 10 днів і через місяць ще полірнути тре що пофарбовано.

 От 17 травня я її забрав. Результат не супер звісно ж, ну маємо те що маємо :blush:  Геометрія- погано зробили, бо права фара не у зазорі. Приїхав до тих майстрів- батька і показую. Той походив потикав фару, каже тут на фарі резинка ще має бути. Яка нафіг резинка там її не було ніколи і зазор не змінится, бо ви телевізор про...гавили. Каже, ну покатайся поки так, а там... :faceoff: 

Ну, дай Бог щоб машину не рознесли орко обстріли, бо треш продовжується. Але віримо ЗСУ!

 

 

 

 


Изменено: Zdorov7, 28 Май 2022 - 16:34

  • 0

#3
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 28 Май 2022 - 14:17

Zdorov7, а зачем "выносной радиатор"? 


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#4
Zdorov7

Zdorov7

    Поселенец

    • Сообщений 121
  • Имя:Юрій
  • Город:Харків
  • Авто:Saturn Astra XR
  •  
  • Регистрация: 05.05.2017

Опубликовано 28 Май 2022 - 14:56

20 травня пройшов сертифікацію. Як я й казав, задні повороти переробив електрик на жовті, довга процедура, але й результат є. Бо насправді з червоними їздять - п... погане слово. Вирішив самостійно, тобто без бігунків ставити на реєстрацію. з 19 травня в області вже 3 СЦ МВС працюють. Всі документи на руках. електронна черга відсутня (бігунки радіють) 26 травня о 8:20 я був під СЦ. і був я десь 25. О 9:00 по 10 чоловік почали запускати у середину. Далі квиток взяти у терміналі-я 46, хтось по декілька брав, ну я здогадався хто)

 І тут почалось-того завели, то іншого викликали, звісно ж поза чергою. яч розумію коли віськові чи поліцейські без черги, а то ж проплачені.  :ph34r: Там працює 8 фахівців, один з них сутто на водійських посвідченнях сидить, так що кому треба замінити права чи нові- без питань, черга відсутня. А от на реєстрацію- треш ще той.

 А, коли повітряна тривога, то  припиняється обслуговування- компьютери їх відключаються (сервер). Все, робота стала. Тоді за день було 5 тривог одна з них о 15:22 і відбій о 03:20 наступного дня. Я сів за стіл до фахівця о 13:20.  Вінворотив носом і перепитав у охоронця чи є там хтось з меншим номером ніж мій 46-? Там таких не було. А до цього туди заходили і з номерами 100+ :faceoff: Бо я і такі як я (чоловік 15-20 з усіх мабуть що без рішал) от тільки почали заходити. Заповнив Заяву і на огляд до ескпертів і чекати біля авто і олату послуг огляду (199 грн). Так як я знав, що буде довгий процес реєстрації, то взяв термос, бутіри, яйця :ad_new: Голодний прибіг до авто, почав їсти, а тут експерт вже й огляд почав. Я з бутером у руках йому показв (прибрав) коврик пасажира і далі він все сам дивився. Далі знову до фахівця який заповнив і сказав, якщо впевнений що з авто все нормально за базами Інтерполу, то можна йти оплату робити за першу реєстрацію + свідоцтво про реєстрацію ТЗ+ номери і чекати відповід Інтерполу. Та звісно ж все добре, авто на аукціоні куплено, а скільки відповідь чекати?-Півтори години. - скілько?? Чого так довго?- ну такий процес і база даних...

 Як вище писав знову повітряна тривога і близько 16:20 вийшли і сказали, що на сьогодня вже прийом закінчено Приходьте завтра зранку і без черг. Вчора прийшов, там треба саме до того фахівця, я був другим. Десь 40 хвилин щоб віддати документи і квитанцію. І потім через півтори години винесли номери і техпаспорт :sm17_2:  І це тільки нам вчорашнім, бо знову повітряні тривоги і сервера не працюють...

 Без повернення електронної черги, так і буде там безлад. І багато людей підходять- бачять величезну чергу і уцікавляться де знайти бігунка :smile8:

 Для Астрочки купив зимові диски від Зафіри Б, правда посадочне місце більше (ну головне ж не менше щою) и ЕТТ 35 замість 39 сток, не думаю що 4 мм впливають. Зимова резина Дебіка (дочка Гуд єар здається) німецька свіжа-41 тиждень 2021 року. Датчики тиску шин замовив на Ебай, це ж треба їх привязувати до машини і знову до ключьника того з програмним забезпечченнм для ЖМ- Сатурн. 

 Машинка подобається, їздити одне задоволення! Їде класно не дивлячись на 17 тапки- прсто шикарно, як на іншу машину сідаю то як наче на маршрутку якусь. Кондіціонер заправив.В баку залишок на 290 км) ГБО навряд чи ставитиму. Все працює. Чекає на повернення дружини :blush:



здається, що конструкція стокового має недолік- змішування ОЖ та мастила АКПП. Думаю Вам це добре відомо.Тим паче що Ніссенс зараз не той, інший виробник лоторея. А оригінал- дофіга вартує. не став ризикувати 

Zdorov7, а зачем "выносной радиатор"? 


Изменено: Zdorov7, 15 Май 2023 - 13:37

  • 0

#5
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 28 Май 2022 - 15:09

здається, що конструкція стокового має недолік- змішування ОЖ та мастила АКПП.
Нет такого на родных радиаторах.

З.Ы. И в стоке не радитор, а теплобменник.


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#6
Zdorov7

Zdorov7

    Поселенец

    • Сообщений 121
  • Имя:Юрій
  • Город:Харків
  • Авто:Saturn Astra XR
  •  
  • Регистрация: 05.05.2017

Опубликовано 28 Май 2022 - 15:42

Нет такого на родных радиаторах.

З.Ы. И в стоке не радитор, а теплобменник.

 

які саме рідні? Сток? До якогось там номеру партії був трабл- ЖМ міняли без питань (на початку) АКПП через цю причину. Далі там вже лоторея, а так як я не фартовий, то вирішив роз'єднати контур. Чи знаєте надійного виробника (давайте тоді інфу), хоча це також не встановити точно- мікротріщина і буде поступово вбивати коробку. Чи пропонуєте мій рідний на діагностику і встановити? Всі тільки хають цю конструкцію і ставлять виносний, просто я малий поставив  :smile44:


Изменено: Zdorov7, 28 Май 2022 - 15:59

  • 0

#7
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 28 Май 2022 - 15:55

До якогось там номеру партії був трабл- ЖМ міняли без питань (на початку) АКПП через цю причину.
Где меняли? Откуда инфа? 

Такая проблема была только на ОВЦ в 2003-м .


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#8
Zdorov7

Zdorov7

    Поселенец

    • Сообщений 121
  • Имя:Юрій
  • Город:Харків
  • Авто:Saturn Astra XR
  •  
  • Регистрация: 05.05.2017

Опубликовано 28 Май 2022 - 16:05

Где меняли? Откуда инфа? 

Такая проблема была только на ОВЦ в 2003-м .

 

Ви насправді чи тралите мене? :smile8:  Не хочу кидати сюди посилання кацоресурсів- була така проблема яку визнав Опель (ЖМ) у Мордорі "без питань" мяніли АКПП та радіатори ціла тема на цю акцію. Я про Астру H якщо що.

 P.S. на драйвтусру немає більше Saturn Astra :sm17_1:


Изменено: Zdorov7, 28 Май 2022 - 16:05

  • 0

#9
Zdorov7

Zdorov7

    Поселенец

    • Сообщений 121
  • Имя:Юрій
  • Город:Харків
  • Авто:Saturn Astra XR
  •  
  • Регистрация: 05.05.2017

Опубликовано 01 Июнь 2022 - 13:01

Додам ще відео на ютуб

альтернативне відео (фото) на Гугл диску

https://drive.google...SD0WNuZ1tHYvF79


Изменено: Zdorov7, 15 Май 2023 - 13:41

  • 0

#10
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 3608
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & ТурбоОмерика
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 12 Июнь 2022 - 20:19

майфун - андроид?  шо за марка/модель?  что по чем? какой функционал? памяти  сколько? БК работает?


Изменено: bzhasso, 12 Июнь 2022 - 20:19

  • 0

 
:hi: 
 
 


#11
Zdorov7

Zdorov7

    Поселенец

    • Сообщений 121
  • Имя:Юрій
  • Город:Харків
  • Авто:Saturn Astra XR
  •  
  • Регистрация: 05.05.2017

Опубликовано 13 Июнь 2022 - 10:18

майфун - андроид?  шо за марка/модель?  что по чем? какой функционал? памяти  сколько? БК работает?

ага, Андроїд 10, 2/32 GB, марка невідомо- якісний Китай. За функціоналом як планшет- все є і працює і Гугл мепс навігація норм. Ну і через блютуз звісно ж можна з іфоном з'єднати та здійснювати дзвінки, мікрофон комлектний я не ставив до речі, так через вбудований у мафон чути добре.150$ з доставкою на Алі купував але зараз звідти не відправляють до України та й ця мені йшла понад 90 днів що є антирекорд :smile8: БК звісно ж працює з керма там кан бас блок присутній. Вона підходить до Opel Astra H J 2004 Vectra Vauxhall Antara Zafira Corsa C D Vivaro Meriva Veda Carplay Radio (з опису Алі)


  • 0

#12
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 3608
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & ТурбоОмерика
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 13 Июнь 2022 - 10:31

Ок понял, спасибо)
  • 0

 
:hi: 
 
 


#13
Zdorov7

Zdorov7

    Поселенец

    • Сообщений 121
  • Имя:Юрій
  • Город:Харків
  • Авто:Saturn Astra XR
  •  
  • Регистрация: 05.05.2017

Опубликовано 18 Ноябрь 2022 - 18:57

 Майже місяць тому перекинув колеса. Зимові диски навіть у кращому естетичному стані ніж рідні, мо на реставрацію віддати за зиму. Проїхався пару км система TPMS не вивалювала індикатор несправностей (система працює коли швидкість більше 30 км/год і треба якийсь час). Так як на авто не їздив, а з цим снігом довелось пересісти на машину, то після 5-7 км загорівся індикатор- низький тиск повітря колеса. Ну логічно треба активувати датчики на колесах. У продажу є пристрій для активації але я не знаю як на машині увійти у режим запису інфи про нові датчики. Нагуглив електрика який займається такими маніпуляціями. Приїхав, він підкючив "планшет" і у ньому відсутній Saturn Astra (інші моделі є, всього 3), кажу у вас немає те що треба і таке було коли один намагався ключ підв'язати та довелося до іншого майстра їхати щоб підв'язав. Цей продавжував підбирати- то опель астра G, H, Сатурни різні. Не бачить чи не пускає  куди треба. Крч, методом тику йому вдалося увійти в режим прив'язки датчиків і з  передгього лівого по колу пройшов до задього лівого.

 Здавалось все. А ніт, каже не підв'язуються. перевіряє частоту- 433 Мгц. Питає, а ди я їх взяв? Та через Ebay з США замовив ( З аліекспрес думаю також можна) і продавець запевнив що мають підійти. каже- ні, американський ринок частота 315 має бути, тому ці датчики не можливо прив'язати.Отакої, то що я не ті купив?- Так.  :faceoff:  Говорить, старі привези і я точно перевіру частоту. ОК, попхався я у гараж, взяв колесо (літо). А по дорозі індикатор ще світився, далі я не звертав уваги на нього але коли їхав знову до нього то помітив, що індикатор TPMS не світиться більше! Зупинився, заглушив, заводжу і він не світиться. Тобто система працює! :sm302:

  Я все ж таки їду до того електрика, він міряє частоту датчику літнього колеса- 433 МГц :sm17_1:  Кажу воно вже наче все й працює, значить те що треба я купив. Він- як? - Ну так. - А, треба було проїхатись щоб система побачила. - Ну да. Для впевненості він ще перевірив кожен датчик двічі і у системі їх всі видно. Правда два миттєво прибор бачить, а 2 не так швидко. ну все рівно, працює!

 Скільки я винен?- 500 гривень каже. Ну ОК :ac:  А кажу коли літо перекину не треба знову активація? - Та ні каже, система підхопить і ті. Добре.

 Думаю, на літніх датчиках слід замінити батарейки (14 років вже їм походу), правда там не все так просто - треба колхозити щоб дістатись батарейки і знову зробити герметично


Изменено: Zdorov7, 18 Ноябрь 2022 - 19:01

  • 0

#14
Zdorov7

Zdorov7

    Поселенец

    • Сообщений 121
  • Имя:Юрій
  • Город:Харків
  • Авто:Saturn Astra XR
  •  
  • Регистрация: 05.05.2017

Опубликовано 03 Май 2023 - 12:33

Машинку вигулюю пару раз на місяць, за рік пробіг менше 900 км :faceoff: Ну зима тепла то і взимку на велосипеді ганяв. А дружина не дуже ще вміє, хоча більше боїться (новачок) щоб відігнати автівку туди до них на західну частину України. Там трафік і затори, приїжджає у Харків тут катається- значно простіше їй.
Так як покришки на вісях (парами) різні- пара хенкук 2008 року та китайські 2020 року то вирішив оновити їх. Та й на тих китайських з внутрішньої сторони кусок гуми вирвано, навіть нитки корду видно :ac: Крч, в тих самих же що автівки з США ганяють знайшов комплект Continental ProContact R17 225/45, 2019 року виробництва, пара (задні мабуть були) 7.45 мм (нові йдуть 7.5), а пара трохи менше (з передка мабуть). Ціну мені зробили кайф- 3200 комплект. Правда на шиномонтажі віддав 910 грн за перевзування :smile423: Грузики - від 15 до 45 г максимум, норм бо диски ці (оригінал) багато бардюрів почухали у США. Гума M+S але це буде суто літня так як комплект зимових коліс маю. Резина м'якенька, комфортно рулиться гарно. Та й відгуки (У США читав) позитивні, тільки вона не для зими (снігу). Старі покришки продав за 1200 комплект.
Якось при різкому старті з світлофора, вискочив ЧЕК :smile8: В поведінці машини нічого не змінилось. Зупинився, зчитав, код P065E. Опис загальний - Впускний колектор, тюнінг-клапан, Performance Bank 1. Поліз на форум Сатурн Астра, там були такі помилки. Вирішення- очистити датчик MAF, дросельну засувку чи замінити датчик у впускному колекторі. Хм, якщо плавно їхати, не розкручувати двигун, то помилки немає (ну я скинув же). Стартонув знову різко (з нуляну до 90 км десь) і чек загорівся, поведінка не змінилась. На форумі знайшов людину з Грузії яка мала ту саму помилку. Написав. Сказав що вирішив заміною датчику у вп. колекторі. Річ в тім, що конструктори GM для ринку США заморочились та встановили не такий впускний як на європейках. Думаю це через те що там не так турбуються за екологію як ЄС. Двигун же не такий горячий як європейські. Ага, так ось, датчик той окремо не продається, а лише у зборі з впускним колектором. Людина з Грузії знайшла мені вже на розбірці впускний колектор (окремо датчик там не знімають)- 80 доларів. Знайшов посередника щоб доставили.Але поїхав до Андрія на Танкопію (гаражі) на чистку дроселя та що він скаже. Його син Дмитро, поки Андрій поїхав по справам хотів оглянути та підготувати. Від'єднав датчик MAF та поліз від'єнувати патрубок (повітряний) до дросельної засувки, а там хомут взагалі не затягнут, бовтається. Зняв, дросельна чиста. Сенсу немає розбирати та чистити, давай краще датчик купиш і при заміні все почистимо тоді. Андрій приїхав те саме сказав. Ну і ще пошукати на розборках у Польщі чи Литві вп. колектор чи рем. набір якись, крч, інфу по вирішеню проблеми в неті, а вони все тоді зроблять. ОК.
Поки їхав до гаража (відстань 10км десь) то пару раз різко стартував з світлофорів, чек не світився! Потім ще зупинився та погазував (понад 4000 об) в режимі P чек не загорівся. Ну і добре. Буду спостерігати. Зателефонував Андрію та розказав ну і у Грузію написав що поки немає потреби у вп. колекторі. Я так розумію, що при певних обертах, датчик дає сигнал та барабан вп. колектора перемикається з довгого тракту на короткий.
Кажу Дмитро (Андрій ще не повернувся тоді)- щось стукає трохи попереду праворуч на нерівностях. Він- стійка стабілізатора чи втулки стаба. Ну я думаю опори) Каже зараз гукну сусіда розкачаємо, а він у яму. - Права стійка стабілізатора (нижня частина-класика). З ями номера деталі звісно не видно, зніму колесо тоді гляну. Тому що тут комплектація "спорт" не така ж як європейська, просто трохи занижена. Тому знайшов, що для Сатурн Астра є 2 види стійок стаба- 13169439 та 19295444. Перших повно у продажу, а от щодо другого номерка то трабл. ХЗ що там в мене встановлено, єдино видно що пластикові.
Також на приборці з'явився напис Insp. час міняти мастило. Тут бортовий комп сам рахує, ну і раз на рік треба ж :blush: Оберу час та заміню і ще думаю замінити (частково) в єл.гідро підсилювачі керма. Swag мастило (зелена банка).

Изменено: Zdorov7, 10 Сентябрь 2023 - 12:28

  • 0

#15
Zdorov7

Zdorov7

    Поселенец

    • Сообщений 121
  • Имя:Юрій
  • Город:Харків
  • Авто:Saturn Astra XR
  •  
  • Регистрация: 05.05.2017

Опубликовано 03 Май 2023 - 15:20

таки перший номер (попередній пост) стійок стабілізатора підходить, номер змінено на 13327928, сайт де можна підібрати по vin коду автівок концерну GM:
https://www.gmpartsg...extra2=&filter=()&location=pd:,
ну а це значно розширює коло пошуку, тепер слід визначитись що ж взяти- Оригінал GM (вони я так розумію без гайок у комплекті) чи LEMFÖRDER чи TRW? :blush:

 UPD

  Мастило (як і раніше  Motul 8100 Eco-Lite 5W30)

та фільтр (Mahle OX 401D) замінив.

 Почитавши відгуки в неті, перевагу надають LEMFÖRDER, отож його і купив. Стояла стійка стабілізатора ще заводська з колеймом GM, добротна. Так як рік тому (та і зараз місцями) на дорогах ями, то пару раз я влітав у ями правим колесом, один раз в дуже небезпечну( Та і дружина збирає ями, так що думаю скоро настане час і лівої стійки стаба. Отож, підняв, зняв колесо, почистив мет.щіткою, запшикав WD-кою, ключом на 18 зірвав гайку. Тобто вона почала прокручуватись, то ключем на 17 тримав з іншого боку. Ледь йшла, потім взагалі стала. Постукав ще молотком. Недопомагає.  Крч, крутив я цю гайку хвилин 40 :smile8:  До кінця так і не захотіла злазити. Болгаркою зрізав. Нижню потроху відкрутив, пішла норм. Ну і не зручно це робити, дуже невдало придумали з їх монтажем. Встановив швидко. Підняв ричаг та закрутив. На нових ще бітою торкс треба тримати. На болти наніс графітової змазки, на майбутне для демонтажа якщо її звідти не змиє.

 Проїхався. Тиша. :sm302:  Раніше, на маленькій швидкості по нерівній дорозі ледь чутно було, ну все рівно бісило мене. 

 UPD 2

   Також замінив гальмівну рідини DOT4 ATE SL . В бачку було трохи більше від мітки max. До речі, dot купував на розетці за 390 грн з доставкою (безкоштовна) до пункту видачі розетка. Це найдешевша ціна яку знайшов на ate але після моєї покупки ціна там змінилась на 430 грн) А ось рідини в бачку ЕГПК було трохи менше норми, та і кришка не до кінця закручена. Рульова ZF. Отже методом часткової заміни оновив рідину яка була дуже темного кольору. Лив Febi 06161. Спочатку малим шприцем але потім в сусіда взяв трубку під великий шприц та процес пішов значно швидше. Відібрав та залив нової, завів-покрутив кермом туди-сюди 5 раз, заглушив і знову так само ж.

 Так як під час заміни гофри я не був присутній, то звісно ж теплозахист (для пильника шрусу) не встановили. Тому сам вирізав "грибок" та затягнув на хомут. Фото залив на Гугл Диск.


Изменено: Zdorov7, 27 Май 2023 - 14:39

  • 0

#16
Zdorov7

Zdorov7

    Поселенец

    • Сообщений 121
  • Имя:Юрій
  • Город:Харків
  • Авто:Saturn Astra XR
  •  
  • Регистрация: 05.05.2017

Опубликовано 01 Апрель 2024 - 16:59

01.04.24. Пробіг 66866 миль, заміна всіх гальмівних дисків та колодок ATE 13.0470-7179.2; 24012501421; 24011002501; 13.0460-2868.2. Також заміна мастила (рік минув) Мотюль 8100 Eco-Lite 5W30)

 

та фільтр мастила і повітряний. 

 Від доріг (окружна) на ямах засвічювались індикатори- ABS та ESP при зчитуванні- помилки по переднім колесам. Може контакт десь. Скинув, дружина влітає у ями- не горять помилки. Ну і під час різкого натиску на педаль газу все та сама помилка-хвороба цих двигунів- чек по датчику на впускному колекторі (двигун працює рівно без нюансів) тому плавно пересуваюсь, дружина тим паче.

 Десь зникла штукенція-пиптик яка тримає полку у багажнику. Шукав у лючці де електрика (якраз ліворуч) та не знайшов там. Треба замовляти, знайшов її номер 24466022

чи є якісь лайфхаки?


Изменено: Zdorov7, 01 Апрель 2024 - 17:24

  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых