Питання по другій лямбді після каталізатора. Знаю що помилка не впливає на розхід та швидкість, просто по феншую.
Одного разу замінили другу лямбду на неоригінал.
Потім мені якось варили резонатор новий та випадково розірвали дріт між датчиком та штекром. Точніше там була ізолента і видно були скрутки, бо просто розв"язалося при навантаженні.
При скручуванні дротів по своєму кольору вискакує помилка ланцюга датчика. Вангую що цей неоригінал навіть не родич.
Там по дротам два білих дроти (можливо нагрівач з опором 2-4 Ом, а може і більше), чорний дріт (головний контакт на мозги), сірий (допоміжний на мозги) і цей сірий зразу на корпус датчика лямди.
Свої догадки при нагоді підверджу мультимеьтром, але може вже хто в курсі справ. Дякую за увагу!