Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Проблема з лямбда зонд 2


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
9 ответов в теме

#1
Vitaka2101

Vitaka2101

    Завсегдатай

    • Сообщений 74
  • Имя:Віталій
  • Авто:Opel Vectra C 2004
  •  
  • Регистрация: 08.09.2020

Опубликовано 17 Июнь 2022 - 10:34

лямбду 2 міняв, періодично  появляються помилки, каталізатора нема 

Opel vectra C 2.2SE 2004 

 

P0036 - Цепь подогревателя датчика кислорода вне диапазона/рабочих характ. (Блок 1, датчик 2)

(00)  - Не присутствует
 
P0138 - Высокое напряжение цепи датчика О2 (блок 1, датчик 2)        
(00)  - Не присутствует
 
P0140 - Обрыв цепи датчика 02 (блок 1, датчик 2)         
(00)  - Не присутствует
 
P0141 - Неисправность цепи нагревателя датчика О2 (Блок 1, датчик 2)          
(00)  - Не присутствует
 

Хтось стикався з таким ?


Изменено: Vitaka2101, 17 Июнь 2022 - 10:34

  • 0

#2
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 17 Июнь 2022 - 11:16

Помилки не активні...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#3
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24845
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 17 Июнь 2022 - 11:35

Проводку смотреть на 2 зонд

Лямбду подобрали правильно?


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#4
Vitaka2101

Vitaka2101

    Завсегдатай

    • Сообщений 74
  • Имя:Віталій
  • Авто:Opel Vectra C 2004
  •  
  • Регистрация: 08.09.2020

Опубликовано 17 Июнь 2022 - 11:54

Помилки не активні...

а для чого їх вибиває тоді, коли не підключусь op com то вони є, і кожного разу їх збиваю ?



Проводку смотреть на 2 зонд

Лямбду подобрали правильно?

так, під 2.2SE 


  • 0

#5
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48813
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 17 Июнь 2022 - 12:38




так, під 2.2SE

Оригинал?

а для чого їх вибиває тоді, коли не підключусь op com то вони є, і кожного разу їх збиваю ?


Тому що помилки по цепи датчика, а не по самому датчику

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#6
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 17 Июнь 2022 - 19:20

Проводку смотреть на 2 зонд

Я б сказав на підігрів...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#7
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 17 Июнь 2022 - 20:44

Я б сказав на підігрів...

Так там і саме по давачу   питання є

P0138 - Высокое напряжение цепи датчика О2 (блок 1, датчик 2) (00) - Не присутствует P0140 - Обрыв цепи датчика 02 (блок 1, датчик 2) (00) - Не присутствуе

Роз'єм дивитись в першу чергу або його шлейф..


  • 0

#8
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1244
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 30 Ноябрь 2023 - 16:29

      Питання по другій лямбді після каталізатора. Знаю що помилка не впливає на розхід та швидкість, просто по феншую.

Одного разу замінили другу лямбду на неоригінал.

      Потім мені якось варили резонатор новий та випадково розірвали дріт між датчиком та штекром. Точніше там була ізолента і видно були скрутки, бо просто розв"язалося при навантаженні. 

      При скручуванні дротів по своєму кольору вискакує помилка ланцюга датчика. Вангую що цей неоригінал навіть не родич.

Там по дротам два білих дроти (можливо нагрівач з опором 2-4 Ом, а може і більше), чорний дріт (головний контакт на мозги), сірий (допоміжний на мозги) і цей сірий зразу на корпус датчика лямди.

      Свої догадки при нагоді підверджу мультимеьтром, але може вже хто в курсі справ. Дякую за увагу!


  • 0

#9
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1244
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 27 Декабрь 2023 - 16:52

Розбирався недавно.

     Лябда№2 була звичайно ліва і по мануалу та логічному вівченню аналогів два білих дроти це нагрівач, сірий це земляний у схемі, в мене він не прозвонювався на корпус лямбди (цікаво чи повинен?), чорний дріт це сигнальний до ЕБК.

     Та помилка все одно не відпала, можливо треба опком доставати чи скидати клему, що не робилося. Але на лівій лямбді кольори з пінами моєї схеми не сходилися з пінами рідної колодки машини.

    Підозрюю, що лябди в принципі однотипні більш-менш, а от піновка ставиться по-різному, тому для різних моделей та машин різне підключення по дротам, тому біжіть за арігіналом чи аналогом. :ukr:


  • 0

#10
Bravos

Bravos

    Начавший говорить

    • Сообщений 3
  • Имя:Андрей
  • Авто:Опель астра g 1.6
  •  
  • Регистрация: 01.03.2024

Опубликовано 01 Март 2024 - 13:18

Щоб кожен раз не мінять купляй оригінал ,інакше помилки будуть постійно
  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых