Всем доброго времени, Собственно пред история, На прошлой неделе померял напряжение на аккумуляторе, 13,4... Давно хотел поменять генератор и вот купил новый на свою зафиру 130 ампер с тремя контактами B+ D+ DFM , новая муфточка (ролик) и новый ремень. Поменял, поставил новый ремень, Первые 2 дня давал зарядку 14,2-14,3 вроде бы идеал и даже в Бк посмотрел в системе тоже самое,... и вот через пару дней после около 1000 пробега меряю снова и на акум приходит 13,8... а в БК показывает 13.2... клемы при этом холодные...В чем причина? кто разьяснит?
Реклама
Генератор не дает заряд
#2
Опубліковано 12 серпень 2022 - 06:05
Первые 2 дня давал зарядку 14,2-14,3
Може АКБ трохи підзаряджався...
и вот через пару дней после около 1000 пробега меряю снова и на акум приходит 13,8.Якщо така зарядка на ХХ з усіма ввімкненими споживачами,то можна тільки радуватись.
13.8 це дуже чудова зарядка...
.В чем причина? кто разьяснит?АКБ в якому стані?І який він взагалі?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#4
Опубліковано 15 серпень 2022 - 17:45
АКБ в якому стані?І який він взагалі?
Акб вже маэ 1,5 року вiд купiвлi, GROM 77 Ампер годин, ставив його на iншу автiвку з норм генератором,..все ок 14,2
Доречi сьогоднi знайшов де пропадав 1вольт у системi, це мiсце бiля блоку безпечникiв там де силовi провода iдуть вiд гени до безпечника 80 ампер потiм цей один вольт пропадав вiд безпечника 80 ампер до гаэчки блоку безпечникiв, зачистив контакт все гуд, компютер показуэ так як на акб....
Генератор на сьогоднi видаэ 13,79 з увiмкненою клiмою та afl...
Може то эбу керуэ подачою струму на акб та у систему?
#8
Опубліковано 16 серпень 2022 - 21:21
А це взагалi нормально?
Нормально що? Що всім керує регулятор напруги? То це конструкційне рішення виробника. Зворотня харектеристика термо-компенсації генератора теж закладена у конструкцію. А самі цифри напруги - то треба дивитись в яких умовах вони зняті. Якщо на холодний генератор, то замало, а якщо при спеці (30+) та прогрітому підкапотному - то +\- норм. Ну і міряти на самому АКБ, а не по БК.
#11
Опубліковано 17 серпень 2022 - 21:50
Нормально що? Що всім керує регулятор напруги? То це конструкційне рішення виробника. Зворотня харектеристика термо-компенсації генератора теж закладена у конструкцію. А самі цифри напруги - то треба дивитись в яких умовах вони зняті. Якщо на холодний генератор, то замало, а якщо при спеці (30+) та прогрітому підкапотному - то +\- норм. Ну і міряти на самому АКБ, а не по БК.
Так , мiряв при 30 градусах на вулицi та прогрiтий мотор (94-97) на клемах АКБ, а от вранцi до працi iхав то БК показував 13,7-13,9 скакало... а чому на iнших зафирах 14.2 ??? чи то така специфiка генератора?
#15
Опубліковано 21 серпень 2022 - 10:53
Раз в квартал ДОзаряжать АКБ отдельно, приблизительно до 14,4-14,7В токами 1-2%.(не 0,1С, а 0,01С). Долго, но полезно. И можете не спрашивать почему.
Это как менять масло через 7-8 тыс. км по рекомендациям туташних мотористов, а не 15 тыс. как по паспорту.
#19
Опубліковано 22 серпень 2022 - 20:23
если 15,0-15,5 В подавать для дозарядки, то надо аб отключить от авто, т.к. электронике авто это напряжение может не понравиться.
До 16,5 давал много раз, астра-н(та же зафира-б), не самая простая по электронике машина. все норм. Максимум блоки по КАН-шине уйдут в аут до снижения напряжения заряда до референтного.
Но если есть опасения, то можно и скинуть клемму, раз в квартал не критично.
#20
Опубліковано 23 серпень 2022 - 06:01
современная электроника на это расчитана
Приєднуюсь...
Книжка пише-запустіть двигун,перевірте напругу при 2000об/хв. Напруга повинна бути 14.4-15В.
В залежності від температури РР напруга має коливання
-30*С=15.5В
20*С=15В
90*С=14.4В
(це було для Сузукі з двигуном М13А)
Виправлено: Юстас, 23 серпень 2022 - 06:02
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#21
Опубліковано 23 серпень 2022 - 08:24
Раз в квартал ДОзаряжать АКБ отдельно, приблизительно до 14,4-14,7В токами 1-2%.(не 0,1С, а 0,01С). Долго, но полезно. И можете не спрашивать почему.
Это как менять масло через 7-8 тыс. км по рекомендациям туташних мотористов, а не 15 тыс. как по паспорту.
На вектрі с мозги по реаліям їзди самі видавали коли міняти масло. При обнуленню показувало заміну через 15К, а через 6-7К вискакував сервіс у моєму випадку. Зараз на гольфі в мене вискочив сервіс бо пройшов рік після останньої заміни, хоч мотор реально пройшов 2-3К максимум.
#22
Опубліковано 23 серпень 2022 - 11:31
Зараз на гольфі в мене вискочив сервіс бо пройшов рік після останньої заміни, хоч мотор реально пройшов 2-3К максимум.Ну дик заміна по терміну)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#23
Опубліковано 23 серпень 2022 - 18:57
Ну дик заміна по терміну)
Я до того що тепер машини кажуть коли міняти. Ну і судячи з багатолітньої експлуатації вектри 7-8К сервіс період сходиться з рекомендацією тутешніх майстрів. Но я ,чесно кажучи, пару раз забивав і на 3-4К протягував з заміною. В гольфі не забиваю бо такі мотори до нас ще не приходять.
#29
Опубліковано 30 серпень 2022 - 23:24
Угу
То я Грише ответил у него Гольф
А,.. ясно, пока вы тут писали и писали, у меня уже вторая зафира появилась, походу буду переезжать на другой форум )) размножается гадина как поменял гену )
Виправлено: Skaz04nick, 30 серпень 2022 - 23:33
#30
Опубліковано 31 жовтень 2022 - 16:35
I нарештi знайшов я проблему сьогоднi чому БК показував малу напругу в системi i де пропадав цiлий вольт,... Зняв я повнiстю блок безпечникiв UEC витянув усi фiшки/коси...вiдкрутив силовi безпечникi та усi клеми плюсовi котрi йшли вiд акумулятора,.. викрутив та дiстав пiдставку для UECа а там пiд нею э така фiгурна фiшка з силовим проводом вiд акб, яка вставляэться в пластикову пiдставку UEC... а у мiсцi пайки провода та фiшки трохи зелень була,.. я в тим мiсцi молотком приплюснув все зiбрав пiдключив, i тепер БК показуэ 13,9-14.1 постiйно... глаза бояться руки роблять(тепер додатковий провод масси не потрiбен)
Виправлено: Skaz04nick, 31 жовтень 2022 - 16:36
1 користувачів дивляться цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих