Усім вітання, розглядаю до придбання ось такий пепелац:
https://auto.ria.com...s_33832547.html
Порадьте, чи вартий він уваги, наскільки дорогий буде у користуванні? Я так розумаю, що він 100% з AdBlue?
Опубликовано 30 Январь 2023 - 07:49
Усім вітання, розглядаю до придбання ось такий пепелац:
https://auto.ria.com...s_33832547.html
Порадьте, чи вартий він уваги, наскільки дорогий буде у користуванні? Я так розумаю, що він 100% з AdBlue?
Опубликовано 30 Январь 2023 - 12:03
Брав тест драйв, правда на акп, не робот. На останні не пам"ятаю з якого року робот не ставлять, а айсін 6 ст. Доволі приємне авто, комфортна підвіска. М"ягче для спокійноЇ їзди від Гольфа.
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
Опубликовано 30 Январь 2023 - 12:21
ну так це все засновано на поширеності марки, навіщо братись ща непоширений сітроен тим більше з французькими заморочками чим за той час можна відремонтувати, чи обслужити три Фольксвагена з відповідною тройною фінансовою вигодою.Ще й наші стереотипи "Царя звєрєй, п...у і йолку нє рємантіруєм" і півкраїни фапає на ВАГ і Тойоту
Опубликовано 30 Январь 2023 - 13:30
Rvgu , азяв би , їздив і крутив дулі всім хто розповідає що сітроєн гівно .
Так і є. Кум пересів з Діскавері, який купував новим на новий Пиж 3008. Максимальний дизель на акп. Проїхав за років 6 більше 200 тик і ніяких проблем не має.... Двигуни дизельні у пса надійні, коробки на нових айсін. Якість материалів європейського рівня.
Цей взагалі на механіці, до нас такі офіційно не возили
Ну так ламатись там нічому. А входу авто приємне. Якщо подобається дизайн то чому б і ні?
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
Опубликовано 30 Январь 2023 - 13:50
У мене друг таку купив своїй дружині, був чуть не перший Кактус в місті) Всі обрталися бо червоне з чорним взагалі гарно виглядало. Але той був якихось перших років випуску і на роботі. Я катався за кермом лише раз, пасажиром декілька разів. Машинка комфортна, посадка приємна, підвіска - для міста супер (по трасі не їздив). Єдине що його бісило це робот, що саме не помню, а помню, що були нарікання і щось там перешивали навіть. Прокаталися вони на ньому років з 3 і продали, взяли Кію.
Опубликовано 30 Январь 2023 - 14:43
У Кактуса надо про Кактус спросить, насчет продажной ликвидности и характерных проблем. Думаю в теме)
Я гадаю, якщо не в характері власника міняти машину раз на рік, то це не є проблемою. Якщо у планах користуватись 3-4-5 років, то мені здається потім продати не буде проблемою.
Изменено: Wallenrod, 30 Январь 2023 - 15:04
Опубликовано 30 Январь 2023 - 15:25
Навряд чи наш Кактус буде тримати сітроєнівський Кактус цілий рік . Якщо йому підвернеться , продасть зразу , писатиме що дуже гарне авто , родич опелю .
Я мав на увазі себе і дружину)) У нас Астра була з 2016 року, плануємо і на новій автівці покататись років до 5-ти.
Изменено: Wallenrod, 30 Январь 2023 - 15:25
Опубликовано 30 Январь 2023 - 15:26
Вин левый в обьявеУсім вітання, розглядаю до придбання ось такий пепелац:
https://auto.ria.com...s_33832547.html
Порадьте, чи вартий він уваги, наскільки дорогий буде у користуванні? Я так розумаю, що він 100% з AdBlue?
Опубликовано 30 Январь 2023 - 17:02
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 30 Январь 2023 - 17:29
Изменено: Мірик, 30 Январь 2023 - 17:30
Опубликовано 31 Январь 2023 - 07:05
Изменено: Шусман, 31 Январь 2023 - 07:06
Опубликовано 31 Январь 2023 - 09:00
Якщо для повсякденної їзди то краще хороший автомат чи робот,де це все можна робити педаллю газу без лишніх рухів. Якщо ганяти на треку,то механіка краще.Що може бути краще механіки , коли ти керуєш машиною , а не вона , вибираєш оберти , підстроюєш тягу під свою манеру сам а не дурна залізяка .
В ігнорі - Vigors.
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых