Реклама
Вибір авто $5-7тис.
#1
Опубликовано 30 Январь 2023 - 15:42
Стоїть питання обміну мого авто, купівля якого була незапланована, Skoda Octavia Tour 1.6 Combi 2001 р.в. МКПП на щось новіше/комфортніше. Так як колись в мене була OVC 2.2 2007р.в. і коли подивився на ціни на auto.ria, то був приємно здивований) Перед тим налаштовувався на Renault Megana 3 (мав Renault Modus 1.5 dci, яке в принципі влаштовувало, але набридло і жорсткувате було - Skoda приємніша для їзди ).
Траса/місто приблизно 50/50%, річний пробіг приблизно 8т.км. Не хочеться особо тратитися на експлуатацію авто, але за додатковий драйв/комфорт можу трохи потратитися)
В моєму розумінні комфорт - це підвіска (в принципі, щоб не гірше, як OVC чи Skoda), комплектація (мінімум - клімат, добре датчик дощу і хороші фари, управління магнітолою з руля, на OVC дуже подобалися дзеркала з затемненням).
Про двигун важко сказати конкретно. Ніби і Skoda 1.6 не погано їде. По Вектрі 2.2 тільки приємні спогади. Modus їхав слабенько (75к.с.). Думаю, Меган мав би влаштувати з 1.5 110к.с.
Або вкласти в своє авто $500-700 (заміна всіх рідин, ГРМ і помпи, перебрати ходову, поставити магнітолу з екраном і камерою заднього виду), ще б диски легкосплавні з нормальною резиною ($500) і 2-3 роки покататися, а там може розмитнення подешевшає). Просто шкода вкладати більше $1000 в авто, яке в результаті подорожчає на $200…
Хто що порадить?
#2
Опубликовано 30 Январь 2023 - 17:04
Вектра Ц с честной историей и пробегом
Менять ничего не надо
Сел и поехал.
200 000км
Изменено: Rek, 30 Январь 2023 - 18:32
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#7
Опубликовано 30 Январь 2023 - 19:07
В моєму розумінні комфорт - це підвіска (в принципі, щоб не гірше, як OVC чи Skoda), комплектація (мінімум - клімат, добре датчик дощу і хороші фари, управління магнітолою з руля, на OVC дуже подобалися дзеркала з затемненням).Это всё будет дороже или пробег за 200 или слепленное из говна и палок.
Так як колись в мене була OVC 2.2 2007р.в. і коли подивився на ціни на auto.ria, то був приємно здивований)Чем ?
#10
Опубликовано 30 Январь 2023 - 19:28
#12
Опубликовано 30 Январь 2023 - 20:26
Та будь яке авто після подібних вкладень сильно не подорожчає. То звичайна обслуга, щоб спокійно їздити.Або вкласти в своє авто $500-700 (заміна всіх рідин, ГРМ і помпи, перебрати ходову, поставити магнітолу з екраном і камерою заднього виду), ще б диски легкосплавні з нормальною резиною ($500) і 2-3 роки покататися, а там може розмитнення подешевшає). Просто шкода вкладати більше $1000 в авто, яке в результаті подорожчає на $200…
#15
Опубликовано 30 Январь 2023 - 20:40
Та будь яке авто після подібних вкладень сильно не подорожчає. То звичайна обслуга, щоб спокійно їздити.
Звичайно. Але це старе авто, на якому я точно не збираюся довго їздити. Інше буде зразу з розрахунком мінімум на 3р., тому ці вкладення себе окуплять.
#16
Опубликовано 30 Январь 2023 - 20:42
Звичайно. Але це старе авто, на якому я точно не збираюся довго їздити. Інше буде зразу з розрахунком мінімум на 3р., тому ці вкладення себе окуплять.
Ну якщо на продаж, то звичайно що так. Краще ціну опустити і швидко продати, а наступний власник під себе все зробить.
#17
Опубликовано 30 Январь 2023 - 20:42
Теж про це думаю, але завжди хочеться кращого. По кузову більш-менш (пороги біля арок), мотор і коробка теж. Був би клімат і титани - точно би залишив)В такий час як зараз - вклади гроші в своє авто (якщо кузов не потребує зварювання/косметики).
Закінчиться війна - будеш планувати покращення добробуту.
#19
Опубликовано 30 Январь 2023 - 20:57
в любое купленное авто и так надо 500 баксов на обслугу вложить как минимум думаю...
а тратится всегда придется в войну или нет, я например не рассчитывал что будет прилет в мой дом ( до цоколя снесло) рядом стояла камри,х5,пыжик ... всем досталось кого то осколками кого то кирпичами завалило... две уже восстановили машины... а если не хотите тратится то доводите свою до ума и катайся! лучше ты за эти деньги ничего не возьмешь...
за вектру -
зы если брать что то очень не дорогое в ремонте то японца однозначно !
#20
Опубликовано 01 Февраль 2023 - 10:51
В мене до речі зараз клімат в машині, а регулюю все вручну. Звик від попередньої з кондюком)
Интересно это как?
На климате нельзя сделать холоднее\теплее, только температуру указать, разве что силу обдува можно больше\меньше сделать.
Изменено: nick6482, 01 Февраль 2023 - 10:51
#22
Опубликовано 01 Февраль 2023 - 11:08
Интересно это как?
На климате нельзя сделать холоднее\теплее, только температуру указать, разве что силу обдува можно больше\меньше сделать.
чого це? ставиш темп і він сам як раз робить сильніше- слабіше. Хрень повна- літом норм, а зимою не. Як далеко їхати то стаавлю 20, як по місту- то охота з вулиці швидко зігрітися і ставиш - макс. Один хрен крутиш
Реклама!!!
#23
Опубликовано 01 Февраль 2023 - 11:28
ТС знайомий продає Вектру С в універсалі. 1,9 дизель на ручці. Машина можна сказати клубна - до мого знайомого була в пана Тараса з Луцька. Все що потрібно - вирізано і відшито. Чіп в двигуні, клімат, афл фари, атермальне лобове і т.д. 17 катки літо та 16-ті зима. Пробігу - хз. Рік - 2007. Робити нічього не потрібно. Ну можливо мастило і фільтра.
Цікаво таке щастя?
#24
Опубликовано 01 Февраль 2023 - 11:32
Вручну регулюється температура, обдув, всі заслонки.Интересно это как?
На климате нельзя сделать холоднее\теплее, только температуру указать, разве что силу обдува можно больше\меньше сделать.
Ще один момент, в авто режимі обдув відбувається їз всіх дефлекторів і це змінити не можна. Літом, коли в сандалях їдеш на дальняк, ноги мерзнуть капець)
В ручному режимі, на дефлектор який вибрав, подається практично весь потік. Тому ставлю "на груди", піднімаю вверх і якраз комфортно.
#25
Опубликовано 01 Февраль 2023 - 12:03
В принципі дизель і Універсал - не дуже цікаво, але можу розглянути. Дізнайтеся, будь ласка, пробіг, ціну і якщо є якісь дефекти - краще зразу знати)ТС знайомий продає Вектру С в універсалі. 1,9 дизель на ручці. Машина можна сказати клубна - до мого знайомого була в пана Тараса з Луцька. Все що потрібно - вирізано і відшито. Чіп в двигуні, клімат, афл фари, атермальне лобове і т.д. 17 катки літо та 16-ті зима. Пробігу - хз. Рік - 2007. Робити нічього не потрібно. Ну можливо мастило і фільтра.
Цікаво таке щастя?
Изменено: Eriks, 01 Февраль 2023 - 12:58
#26
Опубликовано 01 Февраль 2023 - 12:32
. Все що потрібно - вирізано і відшито.Пробігу - хз. Рік - 2007. Робити нічього не потрібно. Ну можливо мастило і фільтра. Цікаво таке щастя?
... И подготовить к техосмотру. (вварить и подшить).
якщо є якісь дефекти - краще зразу знати)За 15 лет и 200 т.км ? на любой машине сломаться может, что угодно и когда угодно.
ОВЦа не гниёт, остальное мелочи, которые не должны удивлять на пробеге превышающем ресурс детали.
#27
Опубликовано 01 Февраль 2023 - 14:57
Вручну регулюється температура, обдув, всі заслонки.
Ще один момент, в авто режимі обдув відбувається їз всіх дефлекторів і це змінити не можна. Літом, коли в сандалях їдеш на дальняк, ноги мерзнуть капець)
В ручному режимі, на дефлектор який вибрав, подається практично весь потік. Тому ставлю "на груди", піднімаю вверх і якраз комфортно.
Это что за авто такое, что дует из всех дефлектров постоянно?
У меня зимой - на автомате, основной поток в ноги, летом - в центральные дефлекторы.
А воообще, от установленной на климате температуры и реальной в салоне автоматически меняется и сила обдува и "направление"
#28
Опубликовано 01 Февраль 2023 - 22:22
Якщо нема дірок в порогах дні та крилах і живий двигун - кататися обслуговуючи по мірі необхідності. Хочеться трошки комфорту і якусь обнову - купи магнітолу на андроїді щоб вміла все. Буде зовсім недорого. Якщо гниє багато - терміново на продаж. Головне кузов!
P.S.: Диски легкосплавні - не в коня корм. Ньютонів вони не додадуть, витрата палива не зменшиться. Понти -та нафіг воно потрібно, не юнак же. Я он 3 роки катаюсь на штампах і б/у гумі. Зато не шкода лупашити по рельсах, і в темних дворах кидати на ніч не страшно.
#29
Опубликовано 02 Февраль 2023 - 08:40
Якщо нема дірок в порогах дні та крилах і живий двигун - кататися обслуговуючи по мірі необхідності. Хочеться трошки комфорту і якусь обнову - купи магнітолу на андроїді щоб вміла все. Буде зовсім недорого. Якщо гниє багато - терміново на продаж. Головне кузов!
P.S.: Диски легкосплавні - не в коня корм. Ньютонів вони не додадуть, витрата палива не зменшиться. Понти -та нафіг воно потрібно, не юнак же. Я он 3 роки катаюсь на штампах і б/у гумі. Зато не шкода лупашити по рельсах, і в темних дворах кидати на ніч не страшно.
не скажи- мафон +250, диски +200. Бо все те дешеве - не буде нормальне і не принесе задоволення
Реклама!!!
#30
Опубликовано 05 Февраль 2023 - 09:47
Тему можна закривати)
Вчора мною в Києві успішно придбана OVC 2.2 ГБО МКПП 2008р.в. 220тис.км в хорошому стані і комплектації (AFL, круїз, парктронік, сигналізація, комбінований салон, літня резина на оригінальних дисках…).
Дуже дякую за допомогу Rek’у - зустрів, показав/розказав, допоміг в організаційних моментах. Авто в нього обслуговувалося, тому стан хороший.
#31
Опубликовано 05 Февраль 2023 - 12:19
Слайди! Слайди! Слайди!Всім привіт
Тему можна закривати)
Вчора мною в Києві успішно придбана OVC 2.2 ГБО МКПП 2008р.в. 220тис.км в хорошому стані і комплектації (AFL, круїз, парктронік, сигналізація, комбінований салон, літня резина на оригінальних дисках…).
Дуже дякую за допомогу Rek’у - зустрів, показав/розказав, допоміг в організаційних моментах. Авто в нього обслуговувалося, тому стан хороший.
P.S.: чому не АКПП?
#35
Опубликовано 12 Февраль 2023 - 16:28
Люди вернутся в сентябре (с)
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых