Реклама
Выбор каблука
#7
Опубликовано 08 Февраль 2023 - 10:25
Років 8 тому тесть поїхав на жигулі четвірці на село, загрузив машину усяким хламом, кришу медогонкою заставив, за Броварами по неуважності налетів на бордюр і вініс передню вісь. Визвав мене на комбику на допомогу. Жигуля забрав евакуатор, в мій комбик при покладеному другому ряду стільців у салоні зайшло все знаряддя з медогонкою, ще тесть сидів на на ящиках під потоком і казав що місця ще вистачає. А ви кажете омега та ланос.... Коли щороку везу додому картоплю на дві сім"ї, чи коли за літо три ходки по 5 алюмінієвих бідонів меду на Київ, то самі розумієте. Ванна, двері влазять на ура. Років 8 тому навіть по діагоналі на ребро втулив шведску стінку 2,5 метри). Хоча інколи косишся на кадік чи добло максі, але це раз на 5 років. Абсолютно достатня машинка для сімії та невеликого господарства. А жопу довести на дві години раніше до Одеси не аргумент, от півбазара від одеси до Киева то веселіше.
Колия шукав пиріжок, мені моторист опельний сказав, якщо купиш італьянця або француза, можеж мене забути. Так що друге авто було знову німецьке, ваген кусався, на опеля вистачило.
#10
Опубликовано 08 Февраль 2023 - 21:26
Просвятите что в бюджете 3-4 тыс. лучше купить, из кенго, добло, берлинго, партнер, комбо? Мотор я так для себя понимаю лучше обычный атмосферный дизель?
У кого кузова более устойчивы к корозии? Что дешевле будет обслуживать?
Добав в список інку і кадіка.
#13
Опубликовано 09 Февраль 2023 - 13:32
Просвятите что в бюджете 3-4 тыс. лучше купить, из кенго, добло, берлинго, партнер, комбо? Мотор я так для себя понимаю лучше обычный атмосферный дизель?
У кого кузова более устойчивы к корозии? Что дешевле будет обслуживать?
Багато грошей - відносно свіже кенго, мало - відносно старий комбо (але пошукати цілий, правда не знаю чи вони ще залишились на ринку). Якщо нічого з цього не знайдеться - дивився б партнер та добло.
#15
Опубликовано 09 Февраль 2023 - 15:51
дивися собі Комбо для господарства.
мав уже такого.
власне завдяки йому і тут зареєструвався.
1,7 мотор нормальна штука, якщо деякі моменти вже полікували.
більш менш стан можна знайти за 4000.
список игнорируемых: Andre_71, Sergey78,KVS, M*A*S*H, Player, Leka,Кнапик, Шусман
#16
Опубликовано 10 Февраль 2023 - 09:30
Мав кілька років в родині оригінального пасажира Combo C 2004 року з двигуном 1.7DTH. нарікань жодних взагалі. На момент продажу у 2013 році пробіг був 220 тискм, новий власник (мій товариш) катає по сьогодні. Пробіг далеко за 300 тискм, каже поки не закінчить будувати хату навіть не планує продавати
#17
Опубликовано 10 Февраль 2023 - 09:57
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
Богдане, якщо колеса на твоєму Комбо були на 4 болти, і задні гальма були барабанними, то двигун був не DTH. Z17DTH двигун без варіантів був на Комбо з розболтовкою 5*110 та задніми дисковими гальмамиМав кілька років в родині оригінального пасажира Combo C 2004 року з двигуном 1.7DTH. нарікань жодних взагалі. На момент продажу у 2013 році пробіг був 220 тискм, новий власник (мій товариш) катає по сьогодні. Пробіг далеко за 300 тискм, каже поки не закінчить будувати хату навіть не планує продавати
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
#19
Опубликовано 10 Февраль 2023 - 17:37
Атмосферний це кінець дев'яностих - початок двохтисячних. З середини двохтисячних всі дизеля турбовані, що власне не погано. У вашому бюджеті все буде +\- однакове, перевіряйте стан, робіть хорошу діагностику.
Партнер/Берлінго у кузові M59 (рестайл першого покоління) у пасажирському варіанті випускався в Туреччині як мінімум до 13 року, у вантажному - як мінімум до 15 року, і до 12 року обидва були представлені у офіційних дилерів в Україні. З атмосферним дизелем 1.9, маркування DW8B.
В Аргентині цей кузов випускається до сих пір, причому і двигун цей присутній чи не до сих пір, але стосовно цього треба перевірити.
P.S. В Аргентині також до 15 року 1.9Д був, далі незрозуміло: https://www.automobi...pace_1_9_d.html
Хоч тема про Комбо на форумі вже десь далеко посіялась
Нічого не посіялось, висить прикріплена: http://www.opel-club...bo-chastina-ii/
#21
Опубликовано 03 Май 2023 - 11:47
Каблук поки в пошуку, трохи змінився бюджет в більшу сторону)), хочу придбати в знайомого зараз кенго 2 покоління 2009 року в досить гарному стані, з пробігом 160тис 1,5 дизель, в доках пасажир, але був переобладнаний.
Хтось з таким мав справу? На що там дивитись треба на старті?
Як там зрозуміти шо за мотор стоїть, бо дивився в гуглі цих 1,5 диз ставилось декілька.
#22
Опубликовано 03 Май 2023 - 12:21
Думаю вже це бачив, "Кузова класс остальне гівно"
"""https://www.youtube.com/watch?v=57jJqiHCB40&ab_channel=MAXAUTO"""
Коли я вибирав каблучка, мені майстер по опелям сказав, візьмеш француза чи італьянця можеш про мене забути. На каддіка не доложив тай там як на табуретці. Тому я на на корсі.
Изменено: baton45, 03 Май 2023 - 12:22
#23
Опубликовано 03 Май 2023 - 19:14
Прикольний огляд, раніше не бачив. Як на мене, тут багато залежить від екземпляру.Думаю вже це бачив, "Кузова класс остальне гівно"
"""
Коли я вибирав каблучка, мені майстер по опелям сказав, візьмеш француза чи італьянця можеш про мене забути. На каддіка не доложив тай там як на табуретці. Тому я на на корсі.
На цей вид транспорту глаз поклав ще з часів придбання приватного будинку, зараз в армії також буде в пригоді. Вимоги до нього на сьогодні не великі, дешево їздити, мати місткий багажник\салон та не виносити мозок власнику, після омеги з 500 т.км., думаю повинно бути менше гемору.
Катався на комбо 1,7д, але не зайшов мені, як на мене дуже тісний.
#24
Опубликовано 03 Май 2023 - 20:08
Прикольний огляд, раніше не бачив. Як на мене, тут багато залежить від екземпляру.
На цей вид транспорту глаз поклав ще з часів придбання приватного будинку, зараз в армії також буде в пригоді. Вимоги до нього на сьогодні не великі, дешево їздити, мати місткий багажник\салон та не виносити мозок власнику, після омеги з 500 т.км., думаю повинно бути менше гемору.
Катався на комбо 1,7д, але не зайшов мені, як на мене дуже тісний.
Ну да, після салону Омєги!!!
Вам вже, батєнька, тільки на грузовому ліфті вже їздити.
Колись на початку епопеї з каблучком десь поїхали далеко і жінка захламила все сувенірами речами для привозу у Київ. Кажу, якби я купив самосвала, то ти б і його завалила всяким непотрібом.
А що поробиш, апетит приходить під час іжі. Інколи в подумках і вага транспортера не вистачило би.
А кенго 2 це як і комбо 2 і далі фіати і інші, вони вже були розраховані під європалєти, там ширина вже інша чим у перших серіях, є куди рости.
Изменено: baton45, 03 Май 2023 - 20:14
#25
Опубликовано 03 Май 2023 - 20:48
Думаю вже це бачив, "Кузова класс остальне гівно"
"""https://www.youtube.com/watch?v=57jJqiHCB40&ab_channel=MAXAUTO"""
Коли я вибирав каблучка, мені майстер по опелям сказав, візьмеш француза чи італьянця можеш про мене забути. На каддіка не доложив тай там як на табуретці. Тому я на на корсі.
самые экономные дизеля у французов. мастер не шарит
Каблук поки в пошуку, трохи змінився бюджет в більшу сторону)), хочу придбати в знайомого зараз кенго 2 покоління 2009 року в досить гарному стані, з пробігом 160тис 1,5 дизель, в доках пасажир, але був переобладнаний.
Хтось з таким мав справу? На що там дивитись треба на старті?
Як там зрозуміти шо за мотор стоїть, бо дивився в гуглі цих 1,5 диз ставилось декілька.
на пробег 160)))) и состояние. ходовая простая. копеечная
Люди вернутся в сентябре (с)
#26
Опубликовано 03 Май 2023 - 21:45
Про ходову дуже не переживаю, як виявити проблеми з паливною системою? Наскільки розумію паливна тут може "без штанів" залишити.самые экономные дизеля у французов. мастер не шарит
на пробег 160)))) и состояние. ходовая простая. копеечная
З пробігом.. вроді не скручений, судячи зі стану підкапотки, салону. Але явно зрозуміти як що він кручений не розумію як.
#27
Опубликовано 03 Май 2023 - 22:36
самые экономные дизеля у французов. мастер не шарит
Мастер не экономит, мастер ремонтирует.
Ну так если машинка знакомого, неужели он не расскажет все её болячки или не промониторил на будущее?
Топливная без штанов??? А на бензине и ГБО нЄ?
Изменено: baton45, 03 Май 2023 - 22:41
#28
Опубликовано 04 Май 2023 - 07:47
БазаПро ходову дуже не переживаю, як виявити проблеми з паливною системою? Наскільки розумію паливна тут може "без штанів" залишити.
З пробігом.. вроді не скручений, судячи зі стану підкапотки, салону. Але явно зрозуміти як що він кручений не розумію як.
Сканер
Намыть любой труп можно
Грузовик в Европе со 100 пробега в возрасте 10 лет быть не может.
Люди вернутся в сентябре (с)
#29
Опубликовано 04 Май 2023 - 14:35
База
Сканер
Намыть любой труп можно
Грузовик в Европе со 100 пробега в возрасте 10 лет быть не может.
По легенді продавця, машина заїхала вантажною з пробігом 130 тис в 2014 чи 2015 році, решта пробігу тут, зараз на щитку 165тис, але знаю що в нього пару бусів для роботи, ця дійсно була під домашні справи, і їздила його жінка, тому допускаю що це дійсно так.
Хто підскаже де в Житомирі перед покупкою можна діагностику їй зробити (саме паливної системи), і може якось опріділити чи не кручений пробіг, бо я тут геть не місцевий, та й до служби зараз прив'язаний.
#33
Опубликовано 04 Май 2023 - 21:30
жовті кенго поштовики і з 60-80 пробігу приїзжали.. але ці кілометри були намотані по місту « від стовба до стовба» -машини трупи.. але з чесними пробігами.5-ти річні Астри, Гольфи приїжджають з європи з пробігом 200-250, а комерційний каблук 130..
Хоча всяке буває, деколи жіночка вазони клієнтам розвозить по місту, може якраз той випадок.
#34
Опубликовано 04 Май 2023 - 22:23
Мастєр якраз шарить - він хоче, щоб клієнт і далі до нього їздив, а розбиратися у неопелі йому влом. Інтереси клієнта - не його інтереси.
Майстер якраз був завалений роботою завжди, до нього стояла черга. Останні роки просто покинув всіх і взявся за американців.
До речі якщо я ремонтую опеля, особливо двигун, я прошусь до майстра по опелевським двигунам, наприклад хоч до Юстаса чи Река. Рядом є універсальне СТО, чотири підйомники, стільки же майстрів. Кожний вчиться на моїй машині з круглими очима? Ні дякую рЄбята. Мене такий цирк не устраює, особливо у важливих елементах.
Такі вам майстри попадалися на жаль, як один казав "не наебешь- не проживешь", я розвернувся і пішов до більш надійних.
Розбиратися у багатьох машинах можна, а бути класним майстром по профілю, це вже знайдете на пальцях однієї руки.
Ладно, бачу тема ніачом, бувайте здорові.
Изменено: baton45, 04 Май 2023 - 22:33
#35
Опубликовано 05 Май 2023 - 07:58
baton45, у меня разные авто и проблемы
Мастера 1 не нашёл
Сейчас даме подбирал машину, ее мастер консультирует… такие перлы шокапец….. выбирает теперь сама
Клио 16 год дизель Европа робот 220 щиток за 11
Или фабия 19год бензин 1.6 ламповый на айсине официал 70км за 10
Угадайте совет мастера)
Люди вернутся в сентябре (с)
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых