астра ж раньше на холодную були обороти 1100 прогрелась понижались а сейчас 1000 и падают датчик температури рабочий ??
Реклама

z14xer при холодной заводке обороти 1000 а було 1100астра ж z14xer нет режима автопрогрева
#3
Опубликовано 04 Март 2023 - 14:05
Такого мотора не існує
Наименование Характеристика Марка Z14XER Маркировка 1364 см. куб Тип Инжектор Мощность 90 л.с. Топливо Бензин Клапанный механизм 16 клапанный Количество цилиндров 4 Расход горючего 6.3 литров Экологическая норма Евро-4 и Евро-5 Диаметр поршня 73.4 мм Ресурс 200-250 тыс. кмДвигатель Z14XER — силовой агрегат разработанный компанией General Motors для транспортных средств Opel. Но, кроме этого, движок получил распространение на некоторые модели Chevrolet.
Технические характеристики
Z14XER — это развитая модель Z14XE для установки на автомобили Opel. Выпуск этого силового агрегата начался в 2003 году с установки на транспортные средства Corsa. Модифицированный и изменённый двигатель получил чугунный блок.Из ещё одних нововведений стоит отметить наличие блока управления Bosch ME7.6.1/Bosch ME7.6.2.
#5
Опубликовано 04 Март 2023 - 14:40
Цитата
Z14XER — это развитая модель Z14XE для установки на автомобили Opel. Выпуск этого силового агрегата начался в 2003 году с установки на транспортные средства Corsa. Модифицированный и изменённый двигатель получил чугунный блок.Из ещё одних нововведений стоит отметить наличие блока управления Bosch ME7.6.1/Bosch ME7.6.2.
Звідкі інфо, цікаво?
Немає такого мотору Z14XER. Тим більш з 2003 року
З 2003 на заміну z14XE спочатку на "Корсі", потім з 2004 і на Астрі - Ж почали встановлюватися саме z14XEP (1-ша генерація) і усі приведені вище технічні характеристики це як раз характеристики "твінпортового" Z14XEP
З 2005 пішла "2-га генерація" Z14XEP, ну і ще пізніше z14XEL
З індексом XER мотори об'ємом 1,4Л є тількі A14XER
Z14XER пробег 230т
Может все таки Z14XEP?
#9
Опубликовано 04 Март 2023 - 15:29
Та дійсно, нам то яка різниця.
От якби ТС ще вказав як саме падають (до якої мінімальної відміткі.)
Вже 16 років їзджу на z14xep. і спостерігаю що все залежить від температури повітря
Взимку, після старту спочатку крутить 1050-1100, потім скидає в два етапи.
Спочатку до 900, потім на свої "робочі" 780-790
С підвищенням температури після старту 1000, потім 900 потім 780
Влітку, спочатку 1000, потім доволі швидко скидає на 780
Якщо казати за несправності, впливаючі на "прогрівочні" оберти, та на оберти холостого ходу - то це зазвичай грязюка
Грязний дроссель, або забитий ЕГР, або забита трубка ВКГ, та що йде у коллектор за дросселем
Або дивитися чи ще "живий" твінпорт (планка твінпорта та хвости заслонок)
Датчик температури - цілком можливо, але навряд. Якщо б почав відходити у інший світ датчик температури ОР, то окрім "прогрівочних обертів" ще б почали жити своїм окремим життям вентілятори
Изменено: Igor C., 04 Март 2023 - 15:40
#10
Опубликовано 04 Март 2023 - 16:11
Та "Гуглу" по ходу один "XER" що XEP, що XER![]()
![]()
ТС-у - по ходу, також...
хай ТС скаже якого року Астра -Ж, і вона "іноземка", чи наш ЗАЗ. Одразу стане все ясно.
Ну звідки на ОАЖ може бути А14 XER? Хто б це на зняту з виробництва розробником модель дозволив ставити новий двигун, розроблений під інші еко-вимоги і призначений для нових модельних лінійок?
А Z14XER не існує в природі...
#11
Опубликовано 04 Март 2023 - 16:39
Ну звідки на ОАЖ може бути А14 XER?
Та я не те мав на увазі.
Звісно, A14XER не те що на Астрі -Ж, навіть на Астрі -Н не буває.
Я про те, що сказав би ТС одразу, що то Астра "украінка", року десь так 2006-го, одразу було б ясно що мається на увазі "старий добрий" твінпорт 14ХЕР :-))
P.S. Десь років 3 тому, така дрібниця як XEP чи XER ні в кого бурної реакції не викликала.
http://www.opel-club...maslo-v-z14xer/
Изменено: Igor C., 04 Март 2023 - 18:34
#12
Опубликовано 05 Март 2023 - 08:46
z14xep опель заз привик по народному на укр мові -ХЕР І ПИШУ ...
Якщо казати за несправності, впливаючі на "прогрівочні" оберти, та на оберти холостого ходу - то це зазвичай грязюка
Грязний дроссель, або забитий ЕГР, або забита трубка ВКГ, та що йде у коллектор за дросселем
Або дивитися чи ще "живий" твінпорт (планка твінпорта та хвости заслонок)
ДРОСЕЛЬ ще нечищений трубка забита теж
#16
Опубликовано 05 Март 2023 - 10:36
Малоймовірно
Було таке.
Не пам'ятаю як воно там скидало оборти, плавно чи різко, але самі оберти на прогріві почали чогось гуляти між 900 і 1000
Дроссель був відносно чистий, трубки ВКГ не забиті.
Добрався до ЕГР. Він не клинив, помилок по ЕГР не вискакувало, але на усяк випадок помив і його, і скількі зміг не знімаючи коллектор прочистив металеву трубку від ЕГР до коллектора.
Пройшло.
Так що, поки не виключаємо.
В усякому разі, хай спочатку помиє дроссель, та прочистить трубки. Там буде видно.
Изменено: Igor C., 05 Март 2023 - 10:39
#17
Опубликовано 05 Март 2023 - 17:56
і скількі зміг не знімаючи коллектор прочистив металеву трубку від ЕГР до коллектора.Це, швидше за все, воно і було.
Не ЕГР
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Также с меткой «z14xer»
Гараж →
Ремонт →
Двигатель →
Тече масло в Z14XERпотрібна порада, до чого дивитися Автор: shalenui • Дата: 18 Ноябрь 2019 ![]() |
|
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых