Доброго дня.
Є авто, Insignia 2.0 cdti biturbo a20dtr, 190кс.
Недодув по графіку , найбільший при натисканні на педаль газу, далі майже доходить до 2bar , але майже.
Є дані, що від 0-1500 обертів має працювати лише мала турбіна, від 1500-3000 обидві а далі лише велика. Таке відчуття з графіків, що мала взагалі не працює.
Якщо педаль вдавити на Макс з нуля або в русі то через 2-3 передачі вискакує P0299, яка проходить або в русі через 1-5 хв або після перезапуску двигуна.
За ці 1-5 хв в русі при натисканні знову на педаль газу оберти більше 2-3 тис не піднімаються, поки помилка активна.
Хто зтикався зі схожою ситуацією, ідеально саме на бітурбо?
Чи можете щось сказати з графіку, це так коли недодуває чи то норм?
Та чому на холостому ході тиск бажаний в турбіні одразу 150kpa? Барометричний 100kpa,звідки ще 50кпа якщо авто не в русі?
Додаю фото, відео ( якщо завантажиться )
https://youtu.be/TQee-5_xAqQ
P.S. Видимих тріщин в трубах, підтікань масла і тд немає.
Також вакуумні клапана нові.
ЕГР, заслінка чисті
MAP/MAF чисті
Масло двигун не споживає надмірно, 0.5 л на 10тис
Каталізатор стабільно кожні 400-600 км робить регенерацію з падінням відсотку з 80-90 до 25-30% .
Дані записані опкомом.
Буду вдячний за допомогу.
Фото кращої якостіДоброго дня.
Є авто, Insignia 2.0 cdti biturbo a20dtr, 190кс.
Недодув по графіку , найбільший при натисканні на педаль газу, далі майже доходить до 2bar , але майже.
Є дані, що від 0-1500 обертів має працювати лише мала турбіна, від 1500-3000 обидві а далі лише велика. Таке відчуття з графіків, що мала взагалі не працює.
Якщо педаль вдавити на Макс з нуля або в русі то через 2-3 передачі вискакує P0299, яка проходить або в русі через 1-5 хв або після перезапуску двигуна.
За ці 1-5 хв в русі при натисканні знову на педаль газу оберти більше 2-3 тис не піднімаються, поки помилка активна.
Хто зтикався зі схожою ситуацією, ідеально саме на бітурбо?
Чи можете щось сказати з графіку, це так коли недодуває чи то норм?
Та чому на холостому ході тиск бажаний в турбіні одразу 150kpa? Барометричний 100kpa,звідки ще 50кпа якщо авто не в русі?
Додаю фото, відео ( якщо завантажиться )
https://youtu.be/TQee-5_xAqQ
P.S. Видимих тріщин в трубах, підтікань масла і тд немає.
Також вакуумні клапана нові.
ЕГР, заслінка чисті
MAP/MAF чисті
Масло двигун не споживає надмірно, 0.5 л на 10тис
Каталізатор стабільно кожні 400-600 км робить регенерацію з падінням відсотку з 80-90 до 25-30% .
Дані записані опкомом.
Буду вдячний за допомогу. Screenshot_2023-06-04-15-01-01-956_com.google.android.apps.photos.jpg Screenshot_2023-06-04-15-00-51-143_com.google.android.apps.photos.jpg Screenshot_2023-06-04-15-00-33-660_com.google.android.apps.photos.jpg Screenshot_2023-06-04-14-59-56-436_com.google.android.apps.photos.jpg Screenshot_2023-06-04-14-58-58-192_com.google.android.apps.photos.jpg Screenshot_2023-06-04-14-58-45-717_com.google.android.apps.photos.jpg Screenshot_2023-06-04-14-58-33-266_com.google.android.apps.photos.jpg Screenshot_2023-06-04-14-56-15-021_com.google.android.apps.photos.jpg







Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk
Прикрепленные файлы:
Изменено: Stranger88, 05 Июнь 2023 - 16:42