Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Insignia 2015 2.0 cdti a20dtr biturbo - p0299 underboostНедодув турбін, P0299 в режимі 100% нажатої педалі акселератора


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
28 ответов в теме

#1
Stranger88

Stranger88

    Частый гость

    • Сообщений 36
  • Имя:Serhiy
  • Авто:Insignia
  •  
  • Регистрация: 28.01.2020

Опубликовано 05 Июнь 2023 - 16:44


Доброго дня.
Є авто, Insignia 2.0 cdti biturbo a20dtr, 190кс.
Недодув по графіку , найбільший при натисканні на педаль газу, далі майже доходить до 2bar , але майже.
Є дані, що від 0-1500 обертів має працювати лише мала турбіна, від 1500-3000 обидві а далі лише велика. Таке відчуття з графіків, що мала взагалі не працює.

Якщо педаль вдавити на Макс з нуля або в русі то через 2-3 передачі вискакує P0299, яка проходить або в русі через 1-5 хв або після перезапуску двигуна.

За ці 1-5 хв в русі при натисканні знову на педаль газу оберти більше 2-3 тис не піднімаються, поки помилка активна.

Хто зтикався зі схожою ситуацією, ідеально саме на бітурбо?
Чи можете щось сказати з графіку, це так коли недодуває чи то норм?
Та чому на холостому ході тиск бажаний в турбіні одразу 150kpa? Барометричний 100kpa,звідки ще 50кпа якщо авто не в русі?

Додаю фото, відео ( якщо завантажиться )

https://youtu.be/TQee-5_xAqQ

P.S. Видимих тріщин в трубах, підтікань масла і тд немає.
Також вакуумні клапана нові.
ЕГР, заслінка чисті
MAP/MAF чисті
Масло двигун не споживає надмірно, 0.5 л на 10тис
Каталізатор стабільно кожні 400-600 км робить регенерацію з падінням відсотку з 80-90 до 25-30% .
Дані записані опкомом.

Буду вдячний за допомогу.

Доброго дня.
Є авто, Insignia 2.0 cdti biturbo a20dtr, 190кс.
Недодув по графіку , найбільший при натисканні на педаль газу, далі майже доходить до 2bar , але майже.
Є дані, що від 0-1500 обертів має працювати лише мала турбіна, від 1500-3000 обидві а далі лише велика. Таке відчуття з графіків, що мала взагалі не працює.

Якщо педаль вдавити на Макс з нуля або в русі то через 2-3 передачі вискакує P0299, яка проходить або в русі через 1-5 хв або після перезапуску двигуна.

За ці 1-5 хв в русі при натисканні знову на педаль газу оберти більше 2-3 тис не піднімаються, поки помилка активна.

Хто зтикався зі схожою ситуацією, ідеально саме на бітурбо?
Чи можете щось сказати з графіку, це так коли недодуває чи то норм?
Та чому на холостому ході тиск бажаний в турбіні одразу 150kpa? Барометричний 100kpa,звідки ще 50кпа якщо авто не в русі?

Додаю фото, відео ( якщо завантажиться )

https://youtu.be/TQee-5_xAqQ

P.S. Видимих тріщин в трубах, підтікань масла і тд немає.
Також вакуумні клапана нові.
ЕГР, заслінка чисті
MAP/MAF чисті
Масло двигун не споживає надмірно, 0.5 л на 10тис
Каталізатор стабільно кожні 400-600 км робить регенерацію з падінням відсотку з 80-90 до 25-30% .
Дані записані опкомом.

Буду вдячний за допомогу. Screenshot_2023-06-04-15-01-01-956_com.google.android.apps.photos.jpg Screenshot_2023-06-04-15-00-51-143_com.google.android.apps.photos.jpg Screenshot_2023-06-04-15-00-33-660_com.google.android.apps.photos.jpg Screenshot_2023-06-04-14-59-56-436_com.google.android.apps.photos.jpg Screenshot_2023-06-04-14-58-58-192_com.google.android.apps.photos.jpg Screenshot_2023-06-04-14-58-45-717_com.google.android.apps.photos.jpg Screenshot_2023-06-04-14-58-33-266_com.google.android.apps.photos.jpg Screenshot_2023-06-04-14-56-15-021_com.google.android.apps.photos.jpg

Фото кращої якостіПрикрепленный файл  Screenshot_2023-06-04-15-01-01-956_com.google.android.apps.photos.jpg   59,21К   12 раз скачано Прикрепленный файл  Screenshot_2023-06-04-15-00-51-143_com.google.android.apps.photos.jpg   60,79К   11 раз скачано Прикрепленный файл  Screenshot_2023-06-04-15-00-33-660_com.google.android.apps.photos.jpg   61,22К   10 раз скачано Прикрепленный файл  Screenshot_2023-06-04-14-58-58-192_com.google.android.apps.photos.jpg   60,94К   10 раз скачано Прикрепленный файл  Screenshot_2023-06-04-14-58-45-717_com.google.android.apps.photos.jpg   60К   10 раз скачано Прикрепленный файл  Screenshot_2023-06-04-14-58-33-266_com.google.android.apps.photos.jpg   60,17К   8 раз скачано Прикрепленный файл  Screenshot_2023-06-04-14-56-15-021_com.google.android.apps.photos.jpg   59,87К   9 раз скачано

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk

Прикрепленные файлы:


Изменено: Stranger88, 05 Июнь 2023 - 16:42

  • 0

#2
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48821
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 06 Июнь 2023 - 11:48

Графики ни о чём. Сравнить с таким же мотором, чтоб понять нужно ли что-то вообще делать

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#3
Stranger88

Stranger88

    Частый гость

    • Сообщений 36
  • Имя:Serhiy
  • Авто:Insignia
  •  
  • Регистрация: 28.01.2020

Опубликовано 06 Июнь 2023 - 12:44

Графики ни о чём. Сравнить с таким же мотором, чтоб понять нужно ли что-то вообще делать

А жовта лінія Desired Boost Pressure, це хіба не те значення, яке мало б бути , розраховане автомобілем?
Або що тоді значить Desired Boost Pressure ?

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#4
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48821
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 06 Июнь 2023 - 13:23

Продолжаем смотреть графики

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#5
Stranger88

Stranger88

    Частый гость

    • Сообщений 36
  • Имя:Serhiy
  • Авто:Insignia
  •  
  • Регистрация: 28.01.2020

Опубликовано 16 Июнь 2023 - 08:38

Продолжаем смотреть графики

Головна проблема не в швидкості набору буста а в P0299, яка стається при Макс навантаженні.

Також хотів додати, що в прохолодну погоду ( або з не прогрітим автом) не реально зробити P0299.

Проявляється лише в жару або на вже дуже добре розігрітому авто.

Чи може , що при сильному нагріві клинить калітка актуатора(вестгейт) ?
Або що ще можна перевірити беручи до уваги все, що вже було перевірено. ?

P.S. Опресовку системи також робили на цьому тижні , зі слів майстра все ок.

Ось схема, як працюють ці дві турбіни в авто. https://youtu.be/_4whYqwi76M

Також ось відео - на 13 секунді помилка P0299, яка пройде через 1-5 км сама по собі.
https://youtu.be/j-UnWtSkjjQ

Вдячний за поради наперед, що ще можу глянути.

В додатку фото турбіни для розумінняПрикрепленный файл  Screenshot_2023-06-02-12-31-20-531_com.android.chrome.jpg   34,97К   7 раз скачано

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#6
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48821
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Июнь 2023 - 09:18

Впускной тракт чистый?


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#7
Stranger88

Stranger88

    Частый гость

    • Сообщений 36
  • Имя:Serhiy
  • Авто:Insignia
  •  
  • Регистрация: 28.01.2020

Опубликовано 16 Июнь 2023 - 09:34

Впускной тракт чистый?

Від повітряного фільтра та до турбіни - так, на виході від турбіни до двигуна також ( дросель, ЕГР, металева трубка біля ЕГР, MAP - знімав, було зовсім трохи сажі, почистив, без змін)

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#8
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48821
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 16 Июнь 2023 - 09:40

кулер?


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#9
Stranger88

Stranger88

    Частый гость

    • Сообщений 36
  • Имя:Serhiy
  • Авто:Insignia
  •  
  • Регистрация: 28.01.2020

Опубликовано 16 Июнь 2023 - 09:59

кулер?

Типу ззовні чи не забиті соти ?
Чи з середини якось потрібно перевіряти?


Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#10
Stranger88

Stranger88

    Частый гость

    • Сообщений 36
  • Имя:Serhiy
  • Авто:Insignia
  •  
  • Регистрация: 28.01.2020

Опубликовано 16 Июнь 2023 - 11:26

кулер?

Чи що саме по кулеру глянути?

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#11
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 3622
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & ТурбоОмерика
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 16 Июнь 2023 - 17:26

Возможно имеется ввиду целостность кулера...
Дмрв не может глючить?..
  • 0

 
:hi: 
 
 


#12
Stranger88

Stranger88

    Частый гость

    • Сообщений 36
  • Имя:Serhiy
  • Авто:Insignia
  •  
  • Регистрация: 28.01.2020

Опубликовано 26 Июнь 2023 - 07:10

кулер?

Глянув кулер через решітку - це кулер кондиціонера, велика частина сот загнуті, не просвічуються, може бути, що поганий доступ повітря через це на основний радіатор?
https://youtu.be/E03u3AVz5nM

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#13
Stranger88

Stranger88

    Частый гость

    • Сообщений 36
  • Имя:Serhiy
  • Авто:Insignia
  •  
  • Регистрация: 28.01.2020

Опубликовано 26 Июнь 2023 - 07:58

Возможно имеется ввиду целостность кулера...
Дмрв не может глючить?..

Кулер скинув відео, хіба те що є візуально, так як опресовку робили та не виявили нічого, зі слів сервіса.
По дмрв - не розумію зв'язок з температурою зовнішньою, як він може впливати на недодув?

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#14
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48821
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 26 Июнь 2023 - 09:10

Визуально много чего можно увидеть, но только не причину.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#15
Stranger88

Stranger88

    Частый гость

    • Сообщений 36
  • Имя:Serhiy
  • Авто:Insignia
  •  
  • Регистрация: 28.01.2020

Опубликовано 26 Июнь 2023 - 09:23

Визуально много чего можно увидеть, но только не причину.

Зрозуміло, можливо щось порадите перевірити конкретніше та яким методом?

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#16
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48821
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 26 Июнь 2023 - 09:54

можливо щось порадите перевірити конкретніше та яким методом?
На диагностику

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#17
Stranger88

Stranger88

    Частый гость

    • Сообщений 36
  • Имя:Serhiy
  • Авто:Insignia
  •  
  • Регистрация: 28.01.2020

Опубликовано 27 Июнь 2023 - 07:48

На диагностику

Вже був, кажуть, що підтягнули актуатори , бо не закривались калітки, взяли 4 тис, + опресували систему та нічого не виявили - динаміка та помилка без змін.... Більше на такі сервіси не маю бажання віддавати авто, тому й написав тут, так як вважаю, що толку буде більше.

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#18
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 3622
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & ТурбоОмерика
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 27 Июнь 2023 - 08:06

По дмрв - не розумію зв'язок з температурою зовнішньою, як він може впливати на недодув?

Хз , давно это было, не помню ,но на Рено БТ менял дмрв и перепаивал полностью кулер, только тогда машина поехала.
Причем кулер снаружи типа был целый , но свищи были... его в воду опускали и подавали воздух
  • 0

 
:hi: 
 
 


#19
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24849
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 27 Июнь 2023 - 09:55

Як що тракт наддува герметичен та клапана керування в нормі більш схоже на сам бітурбомодуль.

Знімати та вести в нормальний турбосервіс на перевірку(ремонт)

 

До офіціалів не іздив до речі?Може на програмному рівні недолік або є готове технічне рішення даноі проблеми заводом виробником


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#20
Stranger88

Stranger88

    Частый гость

    • Сообщений 36
  • Имя:Serhiy
  • Авто:Insignia
  •  
  • Регистрация: 28.01.2020

Опубликовано 27 Июнь 2023 - 10:01

Як що тракт наддува герметичен та клапана керування в нормі більш схоже на сам бітурбомодуль.
Знімати та вести в нормальний турбосервіс на перевірку(ремонт)

До офіціалів не іздив до речі?Може на програмному рівні недолік або є готове технічне рішення даноі проблеми заводом виробником

Так, знімати турбіни це також варіант.
Найближчий офф сервіс - Львів, я з Ужгорода. Нема зараз можливості туди потрапити.

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#21
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24849
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 27 Июнь 2023 - 10:08

Ось що видає гугл до речі

 

 

 

 

Инсигнии 2011 года выпуска VIN B1000208-B1219305

 

Периодическая потеря мощности двигателя (горит контрольная лампа SVS), код неисправности P0299 (слишком низкое давление наддува). Чаще всего неисправность возникает при высокой температуре окружающей среды (> 25°C), когда двигатель работает с высокой нагрузкой. Иногда устанавливается также код неисправности P0014/00 (привод регулирования фазы выпускного распредвала).

 

В описанных условиях окружающей среды необходимо перепрограммировать блок управления двигателем. Исключение составляют случаи, когда потеря мощности происходит регулярно (с занесением кода неисправности P0299) при более низкой температуре окружающей среды.

 



https://www.opel-ins...-tis-2009-2012/

 


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#22
Stranger88

Stranger88

    Частый гость

    • Сообщений 36
  • Имя:Serhiy
  • Авто:Insignia
  •  
  • Регистрация: 28.01.2020

Опубликовано 27 Июнь 2023 - 10:27

Хз , давно это было, не помню ,но на Рено БТ менял дмрв и перепаивал полностью кулер, только тогда машина поехала.
Причем кулер снаружи типа был целый , но свищи были... его в воду опускали и подавали воздух

Дякую що поділились досвідом, але сервіс, на якому був, робив опресовку - з їх слів пропусків немає.
По дмрв - можу спробувати замінити.

Додатково хочу попередньо замінити EGR вакуумний клапан, його ще не міняв

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk

Ось що видає гугл до речі




Инсигнии 2011 года выпуска VIN B1000208-B1219305

Периодическая потеря мощности двигателя (горит контрольная лампа SVS), код неисправности P0299 (слишком низкое давление наддува). Чаще всего неисправность возникает при высокой температуре окружающей среды (> 25°C), когда двигатель работает с высокой нагрузкой. Иногда устанавливается также код неисправности P0014/00 (привод регулирования фазы выпускного распредвала).

В описанных условиях окружающей среды необходимо перепрограммировать блок управления двигателем. Исключение составляют случаи, когда потеря мощности происходит регулярно (с занесением кода неисправности P0299) при более низкой температуре окружающей среды.



https://www.opel-ins...-tis-2009-2012/

Там описано по двигуну A20NHT , це бенз з однією турбіною, в якої актуатор турбіни керується не вакуумом а тиском. Також то по 2011-2012 рокам.

В мене дизель, 2015 року, з двома турбінами.

Я не відкидаю програмування, можливо попередній власник перепрограмовував авто, це також один з варіантів.

Але, в будь яку погоду по графіку та по відео видно, що мала турбіна , до 1500 обертів дує лише 0.5 бара, а має бути 2.0 бара вже при 1500 обертів.

P0299 виникає дійсно лише в жарку пору, дійсно десь від +25, і лише при режимі "тапка в пол" і саме в момент перемикання передач(підвищення думаю між 4-ю та 5-ю) , в цей момент оберти падають до 2500, і в цей момент велика турбіна ще не дує на повну потужність ( бо на Макс вмикається з 3000) а мала вже не дує на повну, бо від 1500 і до 3000 вона від Макс задіяності доходить до мін задіяності, але беручи до уваги те, що мала турбіна вже на 1500 не може витягнути 2 бара, то після 1500 вона швидше взагалі не задіяна, і не може допомогти великій турбіні саме при тапці в пол, коли двигун хоче максимальний стабільний тиск, і так виникає Р0299.

З вищеописаного, я вважаю, що P0299 це наслідок того, що мала турба не дує на Макс з самого початку.

Турбіни на вигляд реставровані , є теорія, що при реставрації малої використали не той вал для гарячої частини, і вона просто не може коректно обертатись.

На перевірку цього всього хіба знімати турбіну та відправляти на реставрацію, як радили вище, але не факт, що все ж проблема в турбінах.

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#23
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24849
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 27 Июнь 2023 - 10:31

Тому я б перевірив програмне забезпечення ЕБУ ДВС спочатку

 

Вакуумний насос який вакуум создає?

 

Вихлоп перевіряли на пропускну здатність?


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#24
Stranger88

Stranger88

    Частый гость

    • Сообщений 36
  • Имя:Serhiy
  • Авто:Insignia
  •  
  • Регистрация: 28.01.2020

Опубликовано 27 Июнь 2023 - 10:52

Тому я б перевірив програмне забезпечення ЕБУ ДВС спочатку

Вакуумний насос який вакуум создає?

Вихлоп перевіряли на пропускну здатність?

Вакуумний насос створює та держить вакуум, але який саме не заміряв. Але, якщо вакуум є і насос його тримає, то сила цього вакууму може лише повпливати на швидкість закриття клапану Вест гейт на малій турбіні, але не на загальний тиск , бо вакуум, чи сильний чи слабкий , він все одно вакуум і рано чи пізно закриє перепускний клапан на турбіні.

По сажевому - він стабільно чиститься з 70-90% до 20-25%, кожні приблизно 600км. Зворотній тиск не перевіряв по цій причині.

Одне що - при тапці в пол та спекотній погоді - температура в сажевому дуже швидко доходить до 600+ градусів. Типу, виглядає так, що щось дуже швидко його нагріває, і звісно, при такому нагріванні тиск в ньому виростає, і тому я думаю про EGR систему, яка може охолоджувати та перепускати вихлоп через себе та повертати знов в двигун частину, а може напряму максиму пускати в сажевий, щоб швидше його нагріти та пришвидшити регенерацію.
От і хочу сьогодні замінити вакуумний клапан EGR , який відповідає за цей перепуск газів.

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#25
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24849
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 27 Июнь 2023 - 11:41

при тапці в пол та спекотній погоді - температура в сажевому дуже швидко доходить до 600+ градусів.

 

 

То не є норм.

 

От і хочу сьогодні замінити вакуумний клапан EGR , який відповідає за цей перепуск газів.

 

Відпишись за результатом перевірки



Який пробіг авто?


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#26
Stranger88

Stranger88

    Частый гость

    • Сообщений 36
  • Имя:Serhiy
  • Авто:Insignia
  •  
  • Регистрация: 28.01.2020

Опубликовано 27 Июнь 2023 - 13:24

То не є норм.


Відпишись за результатом перевірки


Який пробіг авто?

Ок, відпишусь.
Пробіг 230, я проїхав останні 20.
Попередній власник ( авто купувалось в Польщі) робив заміну :
- Двигун на 170 тис
- АКПП на на 190 тис
- реставрацію обох турбін при заміні двигуна.

А ось і саме авто :
https://youtu.be/Kvj0rw-hBFg

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#27
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48821
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 27 Июнь 2023 - 13:48

После "реставрации" турбин может быть всё, что угодно.
Выходных данных по турбинам после ремонта нет?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#28
Stranger88

Stranger88

    Частый гость

    • Сообщений 36
  • Имя:Serhiy
  • Авто:Insignia
  •  
  • Регистрация: 28.01.2020

Опубликовано 10 Июль 2023 - 17:20

То не є норм.


Відпишись за результатом перевірки


Який пробіг авто?

Замінив вакуумний клапан ЕГР - без результату.
Оновив прошивку ECM до ".ORI" - по відчуттям підхват та розгін став кращий. Доречі стояв мод прошивки. Обидві маю тепер на флешці.
По помилці після перепрошивки - поки що помилка не виникала.
Також знайшов статтю по Saab TTiD, виробник GM, в якому та сама турбіна та та сама проблема - в кінці вирішилось так само перепрограмуванням....

https://www.uksaabs....hp?f=2&t=139532

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk

После "реставрации" турбин может быть всё, что угодно.
Выходных данных по турбинам после ремонта нет?

Є, це ті графіки , які в першому пості

Надіслано від мого 21091116UG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#29
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24849
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 10 Июль 2023 - 20:21

По помилці після перепрошивки - поки що помилка не виникала.

 

дай бог


  • 0
316fcbf74f6b.jpg




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых