Реклама
Вибір авто від 7к до 9К в сучасних реаліях
#1
Опубликовано 10 Июнь 2023 - 15:02
Цікавить, що в сучасних реаліях можна розглянути до придбання маючи 7-9К +-
Якщо із потрібного в авто:
- живий стан самого авто і салону( для всіх різний, але сам в машині не ковиряюся і поряд хороших сто не має)
- автомат
- кондиціонер/клімат
- багажник не менше ОАЖ +-
- вмістимість салону також як у неї.
Коротше машиною я задоволений і так, але відсутність кондиціонера критично мені, а механіка критична дружині.
З того що візуально подобається
- Фокус - седан
- Джета - від 2014
- Сітро С4 - кліренс і візуально
- ваш варіант
Планувався до купівлі ескейп 2.0 на айсн,як основне сімейне авто, але війна розставила пріоритети по іншому. І схоже продовжує це робити.
Авто скоріш за все дружині, поки не захочу розлучитися з астрою.
#6
Опубликовано 10 Июнь 2023 - 20:06
Елантра насторожує своїми двигунами серії Гама, не знаю чи пофіксили вони із якого року масложор і царапання циліндрів.Крім джети, можна ще елантру подивитись, можливо вона буде трохи свіжіша.
Схоже треба глибше цікавитися джетою на 2.5 атмо і 1.8 TSI.
Подобається, але на продажі їх майже не маєС-4 2015 на роботе.
#12
Опубликовано 10 Июнь 2023 - 22:53
Зара певно не занадтоТо вже занадто..
Я за 9 форда ескейпа взяв з 200 пробігу...
Як для 8 років нормальний возик
Нешановні одноклубники які латентно несуть.... або та вимахуються як москалоподібні гуманоїди. Візьміть свою пяту точку і очольте колонну ідучих на північний бангладеш (як мінімум)
Слава Україні!!!
Бидло францюватє, та вишивата, можє шурувати в відомий напрямок .
#13
Опубликовано 10 Июнь 2023 - 22:55
Це пробіг із заявкою на капіталу.Заявлений пробіг 260 тис.
Хоча кожен це все по різному сприймає. Знайомий кожного року чи півтора шукає неушатаний кросовер, їздить і тупо нічого по ньому не робить, а потім продає.
В мене немає стільки ні часу ні досвіду.
І для мене актуальніше брати, на років 5-8, а враховуючи який треш з грошима буде через два роки, то скоріше придбання буде років на 10.
#16
Опубликовано 11 Июнь 2023 - 10:15
Королла з 2008 року не в бюджеті? З 2010 року гідромеханічна АКПШ, до того був робот, який раз на 80-100 ткм вимагав витрат 800 доларів у офіціалів. Випуску після 2010 їх майже не бачив. При правильній ціні, я б розглядав і з роботом.
Ауріс - аналогічно.
С4 з яким двигуном розглядається? При нормальному пробігові і подальшому обслуговуванні там робот може не бути великою проблемою.
#20
Опубликовано 11 Июнь 2023 - 13:23
Стоячи в тянучці під гірку десь на Кіквідзе, іноді думаю, що автомат не найгірша ідея...объяснить, что механика держит ягодицы в тонусе и жена сама расхочет ту АКПП ))
Можливо ще якісь варіанти цікаві?
Стан, за твої гроші можливо знайти не гнилу мацду 3 на автоматі, бажано у хетчі і дружина буде щаслива
Живих мазд ще не бачив. Або вже гнила, або зараз буде гнила...
Я так бачу, що я скоро взагалі відмовлюся від придбання.
Якщо більш предметного говорити.
Форд не рекомендуєте.
Що по Джета на айсиновській коробці поганого можна сказати, крім того що фактично не в бюджеті?
#22
Опубликовано 11 Июнь 2023 - 13:35
у тебя проблема тронуться с места под горку?
если что, там смайлы.. просто, переучивал жену с АКПП на МКПП и всё прошло нормально.
Я жарти розумію, смайли бачив, про переучування пам'ятаю ))))у тебя проблема тронуться с места под горку?
если что, там смайлы.. просто, переучивал жену с АКПП на МКПП и всё прошло нормально.
Мова не про рушання під гору, а про комфорт. Хоча це я так думаю. На автоматі жодного разу не пробував їздити.
#23
Опубликовано 11 Июнь 2023 - 13:51
Я жарти розумію, смайли бачив, про переучування пам'ятаю ))))
Мова не про рушання під гору, а про комфорт. Хоча це я так думаю. На автоматі жодного разу не пробував їздити.
в пробках безусловно удобнее.
но, и расход на пару литров выше и АКПП менее долговечные (менял на МКПП в итоге, баксов в 400-500 встало), т.е. это дело предпочтений..
лично мне больше МКПП нравится. и тонус ягодиц не фактор ))
Изменено: Manager, 11 Июнь 2023 - 13:53
#30
Опубликовано 11 Июнь 2023 - 18:37
Между витарой ( безрамной которая) и sx4 я бы смотрел в сторону последнего)СХ4 і Вітара - це один авто, але різні обгортки, чи різниця є?
Вітара на кросовер більше схожа
Все хорошиТут нужно год уточнять или поколение, хотя они все хороши
,Ездил в один день на двух поколениях: чуть больше понравился "старый" модификацьйон ))
#31
Опубликовано 11 Июнь 2023 - 21:35
СХ4 і Вітара - це один авто, але різні обгортки, чи різниця є?
Вітара на кросовер більше схожа
Suzuki SX4 з двигуном 2.0 буде зі Штатів, скоріше за все 4*4. Мадярська, передньопривідна версія з двигуном 1.5 та 1.6 буде нижча. В "угорського" кросовера інші передній бампер, кольори забарвлення, антена розташована біля лобового скла, оббивка сидіння двокольорова, акумулятор збільшеної до 60 А-год ємності, в багажнику немає подвійної підлоги, а задні крісла складаються повністю, тоді як в "японця"для USA, можливо опустити лише частини спинки. Є відмінності у форми підстаканників і кольорах задніх ліхтарів. У повнопривідного автомобіля кліренс мінімум 173 мм проти 153 мм у машин лише з переднім.Машини з Угорщини мають інші поворотні кулаки і пружини. Дволітровий мотор з фіатівської лінійки Multijet, крім Suzuki, встановлюється на Alfa Romeo 159, Giulietta або Lancia Delta.
В нього є брат близнюк Fiat Sedici.
Вітара коротша на 10см по бездоріжю буде трохи краще, сх4 більш комфортна, особливо по задньому ряду
В "сексіка" не густо на гальорці також.
Изменено: figarey, 11 Июнь 2023 - 21:32
#32
Опубликовано 11 Июнь 2023 - 21:45
Все хороши
,Ездил в один день на двух поколениях: чуть больше понравился "старый" модификацьйон ))
Согласен, так и написал, а вообще то две разные машины
В "сексіка" не густо на гальорці також.
Та нормас там місця, а от в Вітарі як раз на ті 10см менше
В "сексіка" не густо на гальорці також.
Це може тільки в першого
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#33
Опубликовано 11 Июнь 2023 - 21:49
Согласен, так и написал, а вообще то две разные машины
Та нормас там місця, а от в Вітарі як раз на ті 10см менше
Це може тільки в першого
За сім чи дев'ять ми можемо говорити напевно лише за перший. Довжина I - 4135 мм (хетчбек), Довжина II - 4300 мм/ та колісна база 2500 проти 2600мм.
Изменено: figarey, 11 Июнь 2023 - 21:53
#34
Опубликовано 11 Июнь 2023 - 22:09
хочешь, глянь варианты от журналистов:
Назвали кращі б/в машини на «автоматі», які в Україні коштують не більше $8000
#35
Опубликовано 12 Июнь 2023 - 06:43
Ссылка есть?
https://auto.ria.com...t_34323737.html
С4 з яким двигуном розглядається?Только с 1,6 диз.
Бенз даром не надь.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых