Добре, закрию балон і спробую знову. А стосовно пластини, то заміню по можливостіМоже мати місце "нетримання" форс. Балон закрутити і дати випрацювати газ з системи.
Так само, як і інші можливі компоненти...
А верогіднівсть - 50\50. Або він, або ні...
Реклама
Знову помилки, знову проблеми
#38
Опубликовано 26 Июнь 2023 - 06:58
Как то у вас ремонты от самого дорогого. Не проще для начала уменьшить зазор или подменить на свечи , которые стояли перед этими. Наверняка они рабочие на 99.9%. Похоже на умирающий модуль. На ГБО сухая смесь, а значит и сопротивления пробоя искры выше. Как правило на ГБО проблемы начинаются заметнее.
Пропуск газа незначительный в ходу будет даже не заметен, при том объёме воздуха.. Разве что после долгого простоя первый пуск.
Зы. Как то попались мне новые свечи двух контактные, даром. Поставил. Через 3км вернулся в гараж и заменил на родные. Началось подёргивание и тупость. Не для этого модуля они. А какие е свечи у ТС? NGK, а число соответствует?
#45
Опубликовано 26 Июнь 2023 - 17:53
До помилок по модулю так точно в небо
двигуни ХЕП люблять викидати помилки пропуску запалення при механічних причинах....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#47
Опубликовано 26 Июнь 2023 - 20:58
двигуни ХЕП люблять викидати помилки пропуску запалення при механічних причинах....
Як на мене пропуски це слідство помилок по первічке/вторичке модуля
Як сюди привязати ДПКВ хз...можливо співпадіння можливо в нього є спільний ел.ланцюг з модулем або йде якесь накладання сигналів тощо..
Р0335 несправність в ланцюгу датчика положення коленвалу (датчик замінений декілька місяців назад)
Якоі фірми датчик встановив до речі?
І яка була причина заміни?Та сама помилка по ньому була?
Изменено: LEXA SHUMI, 26 Июнь 2023 - 20:58
#48
Опубликовано 26 Июнь 2023 - 21:20
Поставив датчик Delphi. Причина заміни - помилка по датчику КВЯк на мене пропуски це слідство помилок по первічке/вторичке модуля
Як сюди привязати ДПКВ хз...можливо співпадіння можливо в нього є спільний ел.ланцюг з модулем або йде якесь накладання сигналів тощо..
Якоі фірми датчик встановив до речі?
І яка була причина заміни?Та сама помилка по ньому була?
перепрошую, читайте уважніше моє повідомлення. Я спитав які свічки краще брати, бо деякі люди пишуть про зазор 0,8мм, а деякі кажуть що то пустерасскажи это модулю)
Ну давай будешь проводить поиск от самого дорогой детали. Действительно. Зачем делать манипуляции бесплатно)То пусте. Есть то все хотят.
Доречі, другий день тільки на бензині. Помилок поки немає, але машина періодично може смикнутись на ходу, загориться машинка з ключиком на пару секунд і зникає
#49
Опубликовано 26 Июнь 2023 - 21:38
які свічки краще братиИсравные. Все свечи одинаково поджигают смесь( не важно же от какой спички прикурить сигарету или только "Балабановские"?). Важно калильное число. В интернете есть таблица
сравнений разных производителей. Каждый маркирует по своему.
про зазор 0,8ммПлохо, когда на физике курил)
Rek, я так же.
#50
Опубликовано 26 Июнь 2023 - 21:43
Доречі, другий день тільки на бензині. Помилок поки немає, але машина періодично може смикнутись на ходу, загориться машинка з ключиком на пару секунд і зникає
Яку помилку викидує?
Поставив датчик Delphi. Причина заміни - помилка по датчику КВ
Помилка була то сама 0335 на старому датчику?
Наскільки корректно було втручання в штатну проводку при підключенні ГБО?Чи нормальні там зєднання?Окісли?
На рахунок датчика фірми делфі нічого ні плохого ні хорошого сказати не можу.....НО такі речі всеж таки рекомендував би ставити виключно в оригіналі
#51
Опубликовано 26 Июнь 2023 - 21:59
Стосовно помилки не можу нічого сказати, бо не мав сьогодні обл. По ГБО встановлено добре, бо ставив у тих майстрів вже на третє авто. Ніколи не було нарікань та і на цьому авто ГБО стоїть вже три роки. По датчику - помилки були саме по ньому і інколи водночас з'являлись помилки пропусків запалювання в деяких циліндрах. Доречі це могли бути різні. Закономірності немаєЯку помилку викидує?
Помилка була то сама 0335 на старому датчику?
Наскільки корректно було втручання в штатну проводку при підключенні ГБО?Чи нормальні там зєднання?Окісли?
На рахунок датчика фірми делфі нічого ні плохого ні хорошого сказати не можу.....НО такі речі всеж таки рекомендував би ставити виключно в оригіналі
#52
Опубликовано 27 Июнь 2023 - 07:43
По ГБО встановлено добре, бо ставив у тих майстрів вже на третє авто. Ніколи не було нарікань та і на цьому авто ГБО стоїть вже три роки.
Друже, питання було не про майстрів, а про
Наскільки корректно було втручання в штатну проводку при підключенні ГБО?Чи нормальні там зєднання?Окісли?
Мова йде про конкретно твою автівку, бо сторонні втручання в штат завжди під підозрою, незалежно від того, як професійно вони виконані. Тут штатне може чудити, бо ми живемо не в ідеальному середовищі...
Изменено: Юрий Сергеевич, 27 Июнь 2023 - 07:44
ПТН ПНХ
#57
Опубликовано 27 Июнь 2023 - 20:37
Для тс - пропуски зажигания в цилиндре 2 и 3 - две страницы обсуждения и ни слова о компрессии в цилиндрах.
Неправда ваша)
В повідомленні №33 чітко вказано і не тільки про компрес,а саме про відсутність правильних зазорів клапанів в наслідок користування ГБО.На цих двигунах-єнто біч....
Можна до безкінечності міняти свічки,модулі,чистити форсунки...,але якщо немає компресу/зазорів в клапанах-двигун буде трухати постійно.
Але ж тема не прикладна,а розважально популярна)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#59
Опубликовано 27 Июнь 2023 - 20:50
компрессия
Питання до ТС тільки одне.
Чи є компрес і чи відповідають зазори в клапанах?
Всі інші навколонаукові диспути не мають нічого спільного з діагностикою та ремонтом...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#61
Опубликовано 27 Июнь 2023 - 21:30
Всі інші навколонаукові диспути не мають нічого спільного з діагностикою та ремонтом...
Повторюся ще раз-яким боком помилки по ДПКВ та модулю до компресіі?
і інколи водночас з'являлись помилки пропусків запалювання в деяких циліндрах. Доречі це могли бути різні. Закономірності немає
Тобто компрес немає у всіх циліндрах виходить
Розходимось)
#66
Опубликовано 28 Июнь 2023 - 21:45
Якби була можливість заміряти компресію прямо зараз, то вже б то зробивя вот думаю, а что мешает тс померять компрессию сейчас и выложить данные, а не ссылаться на то, что было пол года назад. Далее пропуски зажигания это - высокое напряжение (свечи), топливо (форсунки) и компрессия - это для справки
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых