По антифризу звітую. Була постійна втрата антифризу з осені нехай.
Замінив бачок на новий бо старий вже реально тріщинами почав пихкати.
Замінив радіатор двигуна, бо рідний почав сікти через боковушку у вихода патрубка.
Не було мені сильно часу перевірити новий радіатор, бо по ДТП мені марафетили корму по страховій. Вроді рівень тримає ОР, тільки зливник на радіаторі такий слабенький-калічний, боязно його сильно затягувати, але затягнув ще градусів на 70. Нормуль.
Так от ПРОБЛЕМА. Жінка поїхала на Одесу на тиждень. За тиждень витік увесь бачок ОР, плюс 600гр запасної Ж12, півтора літра дистилята, і це все без моїх рук.
На півдорозі до Киева піісля зупинки машина перейшла в аварійний режи і потім не завелась. Скільки там було шухеру у дівчат в онлай режимі... 
Машина завелась через декілька хвилин. Приїхали.
Візуально кругом порозливано навколо бачка антифриз. Жінка каже воно вихльостувало зпід кришки.
Вчора після роботи туди сюди 30км по Києву мінімальний рівень ОР не змінився.
(!!!) Рівень ОР на нулі (півпальця тільки). Відкриваю кришку і в бачок ОР повертається охлаждайки більше половини бачка (!!!)
З шумом і булькотинням.
Так розумію це все ж прокладка ГБЦ. В циліндри чи на випуск не важливо. Оливи в бачку нема. Вихлопна без жиру та потьоків.
Да, помилки по компу окрім помилки суміші глобальні пропуски 300, та циліндри всі окрім третього.
Питання, на скільки можна ще пошкрябати по дорозі не вище 90 по швидкості? Бо на село півтисячі світить. Як би не згадати евакуатора телефон....
Та і взагалі вже цеп тарахтить, треба робити ремонт, прокладка в ОР сипалась. Оливу давить з картера так наче поливали його, хоча масложор менше 100гр стабільно.
Вже всі симтоми до кучі короче.
Изменено: baton45, 01 Июль 2025 - 09:57