Автостронг бульбашівський подає суть проблеми
Так, також їх подивився https://youtu.be/FZO...8YbICJpykZvlfIA
Тільки там він розповідає що проблема частіше на 1,2,5,6 передачах, тому що авто з трасовим пробігом довше використовують 6 передачу, що впливає на задній підшипник.
Якщо планується ремонт, то замовляти підшипники лише після розбору своєї КПП потрібно.
Давай так, витрачати 250$ наперед не знаючи чи підійде ця деталь, сумнівне заняття. Тим паче після дефектовки може виявитись проблема з валом або зубами синхронізатору
Звідти
Згідно керівництву обслуговування масло в коробці не підлягає заміні на протязі всього терміну служби. Однак, Ви ж не їздите без заміни моторного масла на протязі 100 000 км? По цьому не зовсім зрозуміло чому таке ставлення до масла в КПП.
Тому і вважав що коробка не обслуговується
Протягом свого життєвого циклу М32 пережила не одну модернізацію, а якщо точніше – 2. Перше покоління, як вже здогадались, виявилось найбільш проблематичним, що випускалося з 2004 до 2012 року, при чому більшість проблем пов’язані з автомобілями, що виходили з конвеєра в період 2010-2012 років. До 2010 року підшипники поставляла компанія Timken. Пізніше General Motors замінив постачальника на FAG і NGBC. Нові підшипники виявилися менш якісними, ніж попередні, що й пояснює велику кількість проблем в період 2010-2012 років.
Коли вибирав авто, дорестайлингові були дешевше в обслуговуванні. У рестайлингу вже дорога помпа, яка проблемна, заміна грм (ціп) на 1.6 у більшості випадків зі зніманням двигуна з рами і т.д. Про коробку якось не міг подумати що МКПП може стати такою проблемою, на OAF я особисто проїхав 150тис із загальних 320тис і жодного разу не було проблем з коробкою
Особисто я не рекомендую купувати коробку Б.В. Ти купиш таку саму, з пробігом 200+ Поставиш і через місяць загуде все по новій.
Б.в. буду розглядати, якщо проблема у мене буде не з підшипниками. Скільки коштує наприклад вал на 3,4 передачу?
Вся хрінь в тому, шо в каталозі нема всіх підшипникиів як окрема запчастина. Звідси і витікає, що підібрати підшипники можна розібравши твою, або купувати небюджетний комплект LUK та INA. Там вже збірна зібрана солянка.
Можливо я не зрозумів, але коли розберуть коробку, навіть тоді як зрозуміти який саме підшипник потрібно, заміряти кожен штангенциркулем?
Вже не перший раз чую що коли хочеш замінити 1-2 підшипники, які вийшли з ладу, краще вже замінити усі інші також, тому що коробка вже розібрана, а скільки інші підшипники протримаються, невідомо...особливо коли це загальновідома проблема
Це одну знайшов. Продавана знаю давно. Пише, що модернізована є. 400 зезених.
Дякую, буду мати на увазі.
Але поки планую все таки розібрати та спробувати замінити підшипники, якщо одними підшипниками справа не вирішується, буду шукати б/в
Народ пише що воно може так ще дуже довго їздити. Маю запасну коробку але не можу її провірити на предмет шумів тому зараз вкласти гроші в роботу і отримати то саме не бачу змісту.
Воно може довго їздити, але потім проблема буде не тільки у підшипниках. Взагалі маючи коробку на заміну, можна і спробувати забити на шум
Шото за дивна їзда, навіщо так затягувати з перемиканням?
Чому дивна? в мене перша 0-20км, друга 20-40, третя 40-55, четверта 55-75, п'ята 75-90, шоста 90-...190
На екрані до речі завжди пропонує підвищити передачу, якщо великі оберти та нижча передача, намагаюсь такого не допускати, якщо не обгін