Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
Изменено: Андрюха 1981, 12 Октябрь 2023 - 18:15
Опубликовано 12 Октябрь 2023 - 16:31
Изменено: Андрюха 1981, 12 Октябрь 2023 - 18:15
Опубликовано 13 Октябрь 2023 - 15:48
В чому була причина? Який стан загалом коробки після розтину?
Раковини у підшипниках, тому і гуділа. Стан особисто не бачив, але наскільки зрозумів, стан задовільний якщо тільки підшипниками обійшлось
Мастила скільки було?
За це не запитував, мабуть в межах норми якщо не акцентували на цьому
більше половини вартості - зчеплення . Яке саме ставили? Люка
GM by LuK
Мастило оригінал заливали? Бо 380грн якось мало за літр оригіналу
Mannol 75W90, у рахунку якийсь ноунейм
Щодо регулювання так званої куліси маю сумнів. Немає там, чого регулювати. Там троси.
Є регулювання, ось на драйві
Є ще відео у групі телеграм скинули https://t.me/astrajukraine/1/413258
Українською вірно писати "ЗЧЕПЛЕННЯ"
Дякую, виправив
Опубликовано 13 Октябрь 2023 - 16:58
Вижимний новий був у комплекті зчеплення? Я б краще оригінальне мастило лив, як і робив на своїй Зафі. Але то ІМХО. Дорогий ремонт вийшов, аднака. Зчеплення не рахуючи. Але ж, грубо кажучи, 22 тисячі грн.ремонт вийшов. Підшипники і сальники лише. Але ж і причина не усунута. Просто замінені дефектні деталі. Кожен сам обирає свій шлях самурая, залежно від гаманця. Але за такі гроші я точно брав би вже модернізовану КПП з правильною задньою кришкою. За регулювання т.з куліси в салоні не знав. Але зрозумів би цю процедуру в разі заміни тросів, КПП, чи ще якихось глобальних механізмів, подушок двигуна тощо. P.S. Хай більше не ламається. Моя Зафа за 4 роки і 130т.км мене вберегла від таких витрат. Продав з пробігом 360т.км і симптомів жодних не намічалосяРаковини у підшипниках, тому і гуділа. Стан особисто не бачив, але наскільки зрозумів, стан задовільний якщо тільки підшипниками обійшлось
За це не запитував, мабуть в межах норми якщо не акцентували на цьому
GM by LuK
Mannol 75W90, у рахунку якийсь ноунейм
Є регулювання, ось на драйві
Є ще відео у групі телеграм скинули https://t.me/astrajukraine/1/413258
Дякую, виправив
Опубликовано 13 Октябрь 2023 - 17:58
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 22 Октябрь 2023 - 19:45
Вижимний новий був у комплекті зчеплення?
Диск, корзина, вижимний, маховик, болти. Все нове в оригіналі
грубо кажучи, 22 тисячі грн.ремонт вийшов Підшипники і сальники лише.
Чому 22? 8 робота, запчастини 10 = 18
Кожен сам обирає свій шлях самурая, залежно від гаманця. Але за такі гроші я точно брав би вже модернізовану КПП з правильною задньою кришкою.
Брати б/в КПП - це кіт у мішку, я би його розглядав тільки якби запчастини які необхідно замінити неможливо було придбати у розумні терміни.
Але ж і причина не усунута. Просто замінені дефектні деталі.
Причина ремонту - гул на 3 та 4 передачі та рух важеля КПП на 1 та 5. Цю причину повністю усунули, але з'явились нові: складність у вмиканні 1 та 2 передач (іноді 5 та 6) та скрип педалі зчеплення коли її вже піднімаєш (це добре відчуваєш у пробках)
На початку тижня заїхав до СТО де робили ремонт, щоб подивились в чому може бути проблема. Менеджер з порогу заявив що потрібно налаштувати кулісу, але вони таким не займаються! по механіці так, а от по всіляким налаштуванням ні. Мене це здивувало, але попросив діагностику. Діагност коли сів за кермо, заявив що таке враження що начебто зчеплення не до кінця вижимається, тому деякі передачі важче вмикати, можливо десь повітря, потрібно прокачати. Через хвилин 40 виїхало авто, зі слів діагноста він не помітив ніяких змін після прокачки, потрібно поспостерігати. На жаль, я також. Якщо потримати педаль зчеплення трохи довше, передача трохи легше вмикається, це мабуть пов'язано з тим що шестерні перестають рухатись тому і легше. У мене є враження що зазори налаштували не вірно на одному валу, тому є складність саме з деякими передачами. Я поки що розглядаю різні варіанти, але це не виключаю.
Сьогодні був на іншому СТО, думав щоб вони налаштували КПП, але вони проїхались і сказали що ніякого налаштування куліси не потрібно, усі передачі вмикаються, можна зробити тільки гірше. Поспілкувались, із того що вони запропонували: покататись 1000-2000км, може притертись і стане краще. Скрипу педалі не почули, сказали приїхати якщо скрип стане сильним. Як варіант, замінити головний циліндр. Також натякнули що в оригінальній оливі в'язкість інша, ніж тій що залили, тому передачі вмикаються важче ніж до ремонту. Чому таке відбувається тільки з 1 та 2 передачею, а на 3 та 4 такого не спостерігається, пояснити не змогли.
Планую ще раз зв'язатись зі СТО де робили ремонт та запитати за людський фактор, якщо невірно налаштували коробку, що будемо робити. Далі від їх відповідей можливо замінити головний циліндр та оливу на оригінальну. В те що притреться через 1000 км віри замало, спілкувався із людиною, який на Astra J також мав такі самі проблеми на М32 як і я, він замінив підшипники і комплект зчеплення, і в нього одразу все працювало як годинник, ніяких обкаток
з.і. щодо скрипу педалі, сьогодні зняв маленький бардачок, знайшов шток педалі і заприскав wd40. Помітив що все таки педаль хитається. Це також може бути причиною скрипу
Опубликовано 22 Октябрь 2023 - 20:13
Паш, я про причину поломки писав. Тобто , з часом, скоріше всього, буде те саме новим підшипникам. Болячка не усунута, від якої підшипники перші крякнули. Модернізована КПП вже без цих болячок. Вартість ремонту мабуть я не так порахував. Цихверки дрібненькі на квитанції . Мало віриться у регулювання куліси, як на мене. Причина-- або вилізе,або притретьсяДиск, корзина, вижимний, маховик, болти. Все нове в оригіналі
Чому 22? 8 робота, запчастини 10 = 18
Брати б/в КПП - це кіт у мішку, я би його розглядав тільки якби запчастини які необхідно замінити неможливо було придбати у розумні терміни.
Причина ремонту - гул на 3 та 4 передачі та рух важеля КПП на 1 та 5. Цю причину повністю усунули, але з'явились нові: складність у вмиканні 1 та 2 передач (іноді 5 та 6) та скрип педалі зчеплення коли її вже піднімаєш (це добре відчуваєш у пробках)
На початку тижня заїхав до СТО де робили ремонт, щоб подивились в чому може бути проблема. Менеджер з порогу заявив що потрібно налаштувати кулісу, але вони таким не займаються! по механіці так, а от по всіляким налаштуванням ні. Мене це здивувало, але попросив діагностику. Діагност коли сів за кермо, заявив що таке враження що начебто зчеплення не до кінця вижимається, тому деякі передачі важче вмикати, можливо десь повітря, потрібно прокачати. Через хвилин 40 виїхало авто, зі слів діагноста він не помітив ніяких змін після прокачки, потрібно поспостерігати. На жаль, я також. Якщо потримати педаль зчеплення трохи довше, передача трохи легше вмикається, це мабуть пов'язано з тим що шестерні перестають рухатись тому і легше. У мене є враження що зазори налаштували не вірно на одному валу, тому є складність саме з деякими передачами. Я поки що розглядаю різні варіанти, але це не виключаю.
Сьогодні був на іншому СТО, думав щоб вони налаштували КПП, але вони проїхались і сказали що ніякого налаштування куліси не потрібно, усі передачі вмикаються, можна зробити тільки гірше. Поспілкувались, із того що вони запропонували: покататись 1000-2000км, може притертись і стане краще. Скрипу педалі не почули, сказали приїхати якщо скрип стане сильним. Як варіант, замінити головний циліндр. Також натякнули що в оригінальній оливі в'язкість інша, ніж тій що залили, тому передачі вмикаються важче ніж до ремонту. Чому таке відбувається тільки з 1 та 2 передачею, а на 3 та 4 такого не спостерігається, пояснити не змогли.
Планую ще раз зв'язатись зі СТО де робили ремонт та запитати за людський фактор, якщо невірно налаштували коробку, що будемо робити. Далі від їх відповідей можливо замінити головний циліндр та оливу на оригінальну. В те що притреться через 1000 км віри замало, спілкувався із людиною, який на Astra J також мав такі самі проблеми на М32 як і я, він замінив підшипники і комплект зчеплення, і в нього одразу все працювало як годинник, ніяких обкаток
з.і. щодо скрипу педалі, сьогодні зняв маленький бардачок, знайшов шток педалі і заприскав wd40. Помітив що все таки педаль хитається. Це також може бути причиною скрипу
Опубликовано 22 Октябрь 2023 - 20:41
Намагаюсь фото додати IMG_20231022_193016.jpg 50,85К 8 раз скачаноДиск, корзина, вижимний, маховик, болти. Все нове в оригіналі
Чому 22? 8 робота, запчастини 10 = 18
Брати б/в КПП - це кіт у мішку, я би його розглядав тільки якби запчастини які необхідно замінити неможливо було придбати у розумні терміни.
Причина ремонту - гул на 3 та 4 передачі та рух важеля КПП на 1 та 5. Цю причину повністю усунули, але з'явились нові: складність у вмиканні 1 та 2 передач (іноді 5 та 6) та скрип педалі зчеплення коли її вже піднімаєш (це добре відчуваєш у пробках)
На початку тижня заїхав до СТО де робили ремонт, щоб подивились в чому може бути проблема. Менеджер з порогу заявив що потрібно налаштувати кулісу, але вони таким не займаються! по механіці так, а от по всіляким налаштуванням ні. Мене це здивувало, але попросив діагностику. Діагност коли сів за кермо, заявив що таке враження що начебто зчеплення не до кінця вижимається, тому деякі передачі важче вмикати, можливо десь повітря, потрібно прокачати. Через хвилин 40 виїхало авто, зі слів діагноста він не помітив ніяких змін після прокачки, потрібно поспостерігати. На жаль, я також. Якщо потримати педаль зчеплення трохи довше, передача трохи легше вмикається, це мабуть пов'язано з тим що шестерні перестають рухатись тому і легше. У мене є враження що зазори налаштували не вірно на одному валу, тому є складність саме з деякими передачами. Я поки що розглядаю різні варіанти, але це не виключаю.
Сьогодні був на іншому СТО, думав щоб вони налаштували КПП, але вони проїхались і сказали що ніякого налаштування куліси не потрібно, усі передачі вмикаються, можна зробити тільки гірше. Поспілкувались, із того що вони запропонували: покататись 1000-2000км, може притертись і стане краще. Скрипу педалі не почули, сказали приїхати якщо скрип стане сильним. Як варіант, замінити головний циліндр. Також натякнули що в оригінальній оливі в'язкість інша, ніж тій що залили, тому передачі вмикаються важче ніж до ремонту. Чому таке відбувається тільки з 1 та 2 передачею, а на 3 та 4 такого не спостерігається, пояснити не змогли.
Планую ще раз зв'язатись зі СТО де робили ремонт та запитати за людський фактор, якщо невірно налаштували коробку, що будемо робити. Далі від їх відповідей можливо замінити головний циліндр та оливу на оригінальну. В те що притреться через 1000 км віри замало, спілкувався із людиною, який на Astra J також мав такі самі проблеми на М32 як і я, він замінив підшипники і комплект зчеплення, і в нього одразу все працювало як годинник, ніяких обкаток
з.і. щодо скрипу педалі, сьогодні зняв маленький бардачок, знайшов шток педалі і заприскав wd40. Помітив що все таки педаль хитається. Це також може бути причиною скрипу
Изменено: Андрюха 1981, 22 Октябрь 2023 - 20:40
Опубликовано 22 Октябрь 2023 - 21:05
з часом, скоріше всього, буде те саме новим підшипникам
Теоретично так, нічого не буває вічного. Якщо це станеться через 220 тис, я не проти
Вартість ремонту мабуть я не так порахував. Цихверки дрібненькі на квитанції
Порахував можливо вірно, але я не казав що запчастини були ті що виставили в рахунку на СТО, я самостійно їх шукав. Різниця вийшла 27тгрн між їх цінником та тим за скільки я знайшов. Так, довелось трохи розібратись в мануалах та пошукати, дякуючи небайдужим, ціна стала настільки меншою.
Опубликовано 14 Ноябрь 2023 - 15:14
А потім ти хочеш шоб у тебе все працювало після ремонту Нагрів СТО на 17кгрн
Нікого я не нагрів, заявлену ціну за роботу було оплачено, те що я не захотів брати їх запчастини, це не заборонено.
Помітив що все таки педаль хитається.
Тиждень назад був замінений штифт педалі зчеплення (в оригіналі пластиковий, замінив на металічний + втулки з підшипниками). Два дні промучались з кумом.
Подивився відео https://youtu.be/zJ0...75JYYiRETDD7c4K
Думав все зрозуміло, потрібен був тільки гараж та інструмент. Зробив гачок як на відео, почав розбирати, а в мене інша пружина, дивився як інші це робили, ні в кого такої не бачив
Зелена стрілка - там де у мене пружина, вона вставляється у металевий паз, позаду педалі
Червона стрілка, де у багатьох на відео кріпилась пружина іншої форми
Коли почали збирати педаль, вставляємо в паз цю пружину, але коли до кінця витискаєш педаль - вона злітає
Педаль не бовтається, можливо стало трохи легше витискати, але не так як раніше...
замінити головний циліндр та оливу на оригінальну
На цих вихідних було на СТО був замінений головний циліндр зчеплення + масло в коробці, яке проїхало всього 1500 км замінили на оригінальне.
Одразу педаль здалася м'якіше, але коли попросив зробити щось із пружиною, щоб педаль до кінця піднімалась, вони промудохались 2 години, вже був вечір, сказали приїхати на наступних вихідних, щоб підбиратись до неї треба розібрати панелі.
Сів за кермо, педаль знову дубова, передачі краще не вмикаються.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых