Доброго вечера форум, таке сталось в мене перед заміною був стук йшов десь з під капота, стук тільки при нагрузці, 3/4 майстра казали що стукає демфер і зчеплення вже в тебе мертве потрібно замінити на 4 майстрі рішив зупинитись, купив: Масло в КПП, Масло в Двигун, Фільтра, Комплект зчеплення, Вижимний і Демфер все як має бути новеньке, після заміни зчеплення в КПП було залито 1,8 л масла сказали це його норма 6-ступка КПП, забрав я машину включається коробка класно, приїхав додому залишив машину ночувати. Починається саме цікаве, вівторок приходжу до машини їхати на роботу, запускаю двигун постояв 2-3 хв включати передачу а передача не включається 1-2-3-4-5-6 всі перепробував як в стіну, задзвонив майстру об'яснив ситуацію каже що може бути ще завоздушена система, за 10 хв після того як машина попрацювала коробка почала включатися ідеально так як після ремонту, після роботи під'їхав до нього з 200 г. тормозної рідини, розвоздушив систему нібито все класно включається, повернувся додому і зранку все повторилось знову передачі як в стіну, 10 хв постояла все працює ідеально на заглушену пробував все включається, після роботи рішаємо що може бути не хватка масла в коробці на форумах пишуть що 2,2-2,4 л рекомендовано залили 2,3 л це було сьогодні зранку як поведе себе не знаю, буде видно але стук не пропав і думаю що передачі дальше будуть включатися як в стіну перших 10 хв.
Можливо хтось стикався з цим або є догадки куда лізти дальше, чи розбирати і дивитись чи нормально все зібрали ?
Був в електрика день назад, перевіряв щось по типу форсунок на заведену машину показувало 1-2-3 циліндр 1.4 Кпа якщо не помиляюсь а 4 циліндр показувало 2.8 стук можливо через форсунку? Чи потрібно міряти компресію і від того відштовхуватися?
Реклама
Opel Insignia 2.0D A20DTH Демфер, зчепленняЗаміна демфера і зчеплення A20DTH
#1
Опубликовано 29 Сентябрь 2023 - 19:59
#2
Опубликовано 29 Сентябрь 2023 - 21:00
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
#3
Опубликовано 29 Сентябрь 2023 - 21:45
Масла туди в М32 потрібно 2,4-2,8л. В даному випадку підтверджує практика, що кашу маслом не зіпсувати. Це перевірено не раз. Але рівень масла не впливає на ,,завоздушеність,, системи і на вмикання передач
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
Зараз в КПП орієнтовно 2,3-2,4л. Найбільше всього мене підкидує стук з під капотки. Після заміни стук не пропав. Може бути що через не стачу масла стук давав вторичний вал або шестерні?
Хотя по факту стук тільки на 1-2-3 передачах, за 10 хв роботи машини стук пропадає всерівно 1-2-3-4-5-6 передача стуку немає, заглушу заведу знову роблю рух 1-2-3 передача стук.
Изменено: Roman123321123, 29 Сентябрь 2023 - 21:48
#4
Опубликовано 29 Сентябрь 2023 - 21:48
Гадання на гущі не допомагає зазвичай. Лише діагностика в нормального майстра. Стук на нейтральній? Чи в ходу?Зараз в КПП орієнтовно 2,3-2,4л. Найбільше всього мене підкидує стук з під капотки. Після заміни стук не пропав. Може бути що через не стачу масла стук давав вторичний вал або шестерні?
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
Изменено: Андрюха 1981, 29 Сентябрь 2023 - 21:49
#5
Опубликовано 29 Сентябрь 2023 - 21:54
Гадання на гущі не допомагає зазвичай. Лише діагностика в нормального майстра. Стук на нейтральній? Чи в ходу?
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
По факту стук тільки на 1-2-3 передачах, за 10 хв роботи машини стук пропадає всерівно 1-2-3-4-5-6 передача стуку немає, заглушу заведу знову роблю рух 1-2-3 передача стук.
Зараз закину відео який стук
https://youtube.com/...g?feature=share
Тримайте
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых