Реклама
стрибки напруги а мережі
#1
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 07:47
потім була ось ця тема
https://www.opel-clu...-h/?hl=мерцание
Короче кілька років вже спостерігаю періодично стрибки напруги в мережі інколи від 13,1 до 13,7 В по бк
завжди бк ( з покупки в салоні показував 13,4-13,5 В)
тобто невеличке таке підблимування світла, освітлення салону, приборної панелі
був в електрика, він перевіряв зарядку і напругу вольтметром казав все ок трішки плаває але ледве помітно
а от сьгодні в дощ напруга почала конкретно стрибати побачив по доволі помітному мирихтінню світла, при старті з місця якщо дати газу може вимкнутись музика, один раз різко прискоривсь все вимкнулось, чек моргнув але не заглохла машина
після 45 хв їзди перестала напруга стрибати
звісно треба їхати до електрика але ж тоді коли це проявляється
може будуть якісь ідеї в чому тут справа? генератор чи контролер якийсь?
перша відео з стрибками напруги
друге без них
https://youtube.com/...Feettxn2kSxa4LA
https://youtube.com/...s-hhmNyLauM3QUp
#15
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 18:49
їхав по трасі назад, проявлялось але не так як вранці
приїхав до електрика ( генераторний), так він встиг тільки побачити, що габарити мерехтіли
як тільки відкрили капот, все ок
не миготить, бк показує 13,4-13,5 В
вольтметр показує 14,2В, з увімкненим дальнім на холостих 14,0-14,1 В
акумулятор на незаведеному авто заряджений
поїхав проїхався 5 км по трасі, напруга стабільна
генераторник каже може перевірити реле на генераторі, може перебрати генератор, профілактику зробити
#19
Опубликовано 16 Октябрь 2023 - 20:47
Яким боком? Акум без гени може вище 12 вольт видавати в мережу?
12,6, якшо бути точним.
При несправному генераторі акумулятор не дасть з'явитися цим симптомам:
при старті з місця якщо дати газу може вимкнутись музика, один раз різко прискоривсь все вимкнулось, чек моргнув але не заглохла машина
#23
Опубликовано 17 Октябрь 2023 - 08:22
може вологість впливає
в стартовому повідомленні є посилання
був довгий час чек потім сам вимкнувсь
помилки 01345Е и 062103
це не може бути повʼязано?
просто сам я зможу перевірити тільки самі прості якісь контакти і тп
може і з цього буде толк тільки треба знати звідки почати
дякую
#25
Опубликовано 17 Октябрь 2023 - 11:03
01345Е
Ні, це помилка по лямбді, низька активність.
062103
А ось це
Неисправность цепи управления лампой "L" генератора
Якщо точніше, то це про сине-білий дріт, який йде від генератора до блока керування двигуном. Подивись на генераторі(регуляторі), чи не порушений контакт. Ну й перевірити на цілістість повністю, від гени до ЕБК, теж треба. Саме по цьому сигналу ЕБК визначає режим генератора та в залежності від нього можуть вимикатися споживачі, шо мало місце в тебе.
В роз'ємі ЕБК ХС100 це пін № 52.
#26
Опубликовано 17 Октябрь 2023 - 18:10
Ви пишете для тих хто на цьому розуміється, в теорії я розумі, загальні принципи і тп але так щоб я це вмів робити, то не скажу-)
Тому, вже вибачте, але розкажіть детальніше-)
куди саме на генератор треба дивитсь? зверху доступ є чи тільки з підйомника?
а біля ЕБК треба якось відʼєднати задній ( той що ближче до салону) розʼєм і подивитись на контакти там?
опелівські розʼєми трохи специфічні-))) тому ще скажіть як правильно його зняти-)) натиснути збоків?
а де на нижньому ринку 52?
дякую
хлопці, дякую всім за поради та підказки!
Изменено: NICKK, 17 Октябрь 2023 - 18:10
#27
Опубликовано 17 Октябрь 2023 - 18:52
куди саме на генератор треба дивитсь? зверху доступ є чи тільки з підйомника?
Ну зверху там навряд чи щось вийде, краще на яму\підйомник.
а де на нижньому ринку 52?
Ну то ж подивись де ряд починається з 49 і закінчується 64 та відраxyй від 49 три піни...
а біля ЕБК треба якось відʼєднати задній ( той що ближче до салону) розʼєм і подивитись на контакти там? опелівські розʼєми трохи специфічні-))) тому ще скажіть як правильно його зняти-)) натиснути збоків?
NICKK, давай краще до електрика. Бо зламаєш роз'єм ЕБК або щось коротнеш у ньому - ми ще крайніми залишимось...
ЗІ. серьйозно, бо там не тіко подивитись треба, а ще й заміряти опір ланки...
Изменено: Andre_71, 17 Октябрь 2023 - 18:54
#28
Опубликовано 17 Октябрь 2023 - 20:22
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых