Вітаю, шановне паньство!
Маю не те щоб проблему, але мучка мучає...
Вже не перший рік помічаю, що моя AR25 на "чумотеці" на холостому ходу, коли перемикаєш з режиму паркінгу або на нейтралі в драйв або реверс, починає вібрувати так, що аж на кузов відчутно. Причому "на холодну" вібрація значно відчутніше, ніж "на гарячу". В ходу вібрацій немає, якщо додати обертів то наче знижується. Перемикає плавно, без проблем.
Рідину і фільтр міняв років 3-4 назад, методом часткової заміни, залив правда не оригінал, а Elf G3, але сказати що вібрація з'явилася одразу після чи хоч якось у пам'яті співвідносна із заміною хронологічно, не можу.
Що то може бути - насос, подушка (наче ціла, та й мінялася років 4-5 тому на оригінал) чи взагалі - двигун або вихлоп (бо "штани" - польський Полмостров, у якого геть мимо із положенням кронштейна кріплення в районі коробки і той кронштейн не відрізаний-приварений в правильне місце, а трохи підколгосплений через підкладочку)?