Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Декілька проблем Z19DTH


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
3 ответов в теме

#1
Karatkin

Karatkin

    Авторитет

    • Сообщений 1293
  • Возраст: 37
  • Имя:Олег
  • Город:Вінниця
  • Авто:Opel Omega B 2.0 16v
    Opel Zafira B 1.9 CDTI AT
  •  
  • Регистрация: 15.07.2015

Опубликовано 15 Декабрь 2023 - 17:46

З`явилось декілька проблем по Z19DTH

Хочу зрозуміти куди рити поки що самому)

1. Став глохнути двигун. Буває раз на тиждень ну і загалом було  5 разів за 3 тижні. Помилок загалом немає окрім помилки по дроселю, яка тут з дня покупки авто. Просто авто глохне і все - потім заводиться і їде собі далі. 

Хочу для профілактики поміняти паливний. Чомусь думаю проблема може бути в регуляторі який на паливній рампі. Якось його можна перевірити взагалі?

 

2. Також місяця два тому помітив що прийшов кінець регулятору на генераторі - видавав 13 вольт.

Змінив акум, перебрав генератор - все що можна окрім діодного моста. Але регулятор по Бошу був лише китайський, а оригінального номера не було.

Зараз періодично коли з ранку завожу - помилка по акуму і видає напругу генератор 11,9-12,3 поки не погазуєш. Далі все нормально. А періодично такої проблеми немає. 

Щось не так з самим регулятором? Чи може бути інша причина?

Дякую.


  • 0

#2
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27401
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 15 Декабрь 2023 - 18:36

Щось не так з самим регулятором?

регулятор по Бошу був лише китайський, а оригінального номера не було.

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#3
Karatkin

Karatkin

    Авторитет

    • Сообщений 1293
  • Возраст: 37
  • Имя:Олег
  • Город:Вінниця
  • Авто:Opel Omega B 2.0 16v
    Opel Zafira B 1.9 CDTI AT
  •  
  • Регистрация: 15.07.2015

Опубликовано 15 Декабрь 2023 - 19:36

Щось не так з самим регулятором?

регулятор по Бошу був лише китайський, а оригінального номера не було.


Мова за два різних регулятори)))

Але загалом на генераторі оригінал Бош, але виготовлений в Китаї.

Номер регулятора напруги - 1986AE0140
  • 0

#4
Kryanya

Kryanya

    Начавший говорить

    • Сообщений 4
  • Имя:Igor
  • Город:Житомир
  • Авто:Opel Zafira b, 2006, 1.9 cdti
  •  
  • Регистрация: 21.06.2022

Опубликовано 29 Апрель 2024 - 07:14

В мене була така сама проблема. Глохла ни з того ніі з цього, потім заводиш їдеш норм. Потом почастіішало. Провели діагностину, мастер чітко вказав на віхреві заслонки, хоча по OBD помилок не було, тльки лампа генератора. Результат: видалив заслонки, заглушив, стало все норм.

Залишилась інша проблема - на прогрітому движку при переході на вищі передачі (автомат) в районі 1800 - 2000 оборотів штовхається, а при заглушеному ЕГР іде нормально. Припускаю, що  проблема з вакумною системою приводу турбіни.


Kryanya, двигун z19DTH, 150 к.с., АКПП Aisin AF40 


Изменено: Kryanya, 01 Май 2024 - 07:27

  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых