маю Комбо 1,3 2005р. хочу мати ходові вогні, бо забуваєш вмикати фари часто. може хто вже мав діло з ними. з чого почати. які моделі вогників вибрати. куди підключати. чи повині бути вони і ззаді. дякую
Реклама
Ходові вогникімонтаж своїми руками
#4
Опубликовано 24 Декабрь 2023 - 10:37
Юридично, в нашій країні факультативне встановлення ДХО, як ї іншіх світлових приладів , не передбачених конструкцією ТЗ, є порушенням законодавства.
На практиці, як завжди, все робиться за принципом - "Если нельзя, но очень хочется, то можно"
Тим більш, дякуючі недосконалості нашого законодавства, завжди є куча "дірок" якими можна скористатися
Але, встановлення ДХО сзаду - це вже занадто. Це дійсно - до першоі патрульноі машини )))))
Оффіційно, узаконити ДХО можливо, якщо є знайомі в ДАЇ. Потрібен акт технічної експартизи що ДХО встановлені у відповідності до правил ЕЕК 48 і все інше. Тобто точно такий же акт як і при переобладнанні авто (встановленні ГБО, заміні двигуна і.т.д.)
З приводу того що купувати. Купувати дійсно ДХО які відповідають стандартам, а не дешеві китайскі ліхтарики
Наприклад Осрам 301
https://prom.ua/p145...uRoCMUEQAvD_BwE
Або Філліпс 12831
https://avtozvuk.ua/...31wledx1/p43786
Як бачиш, доволі недешеві іграшки.
Якщо у тебе ПТФ не встановлені, то можна погратися, купити ось таке
https://autoport.com...zap/7413310334/
Або замініти штатні ПТФ на дволампові, з функцією ДХО
Підключення, якщо це ДХО Осрам чи Філліпс не передбачає абсолютно ніякого втручання у штатну проводку ТЗ
+ та - від "інтелектуального" блоку просто підключаються до відповідних клем аккума.
ДХО спрацьовують від стрибка напруги при запуску двигуна (початок роботи генератора), вимикаються при падінні напруги після остановки двигуна
Можна звісно купити якісь дешеві китайські ДХО. На ринку повно цього гівна. Але то вже не ДХО а просто ліхтарики. Та й працюють максимум рік.
#5
Опубликовано 24 Декабрь 2023 - 14:44
Пару штрафов и перестанеш забувати
добра людина)))
Юридично, в нашій країні факультативне встановлення ДХО, як ї іншіх світлових приладів , не передбачених конструкцією ТЗ, є порушенням законодавства.
На практиці, як завжди, все робиться за принципом - "Если нельзя, но очень хочется, то можно"
Тим більш, дякуючі недосконалості нашого законодавства, завжди є куча "дірок" якими можна скористатися
Але, встановлення ДХО сзаду - це вже занадто. Це дійсно - до першоі патрульноі машини )))))
Оффіційно, узаконити ДХО можливо, якщо є знайомі в ДАЇ. Потрібен акт технічної експартизи що ДХО встановлені у відповідності до правил ЕЕК 48 і все інше. Тобто точно такий же акт як і при переобладнанні авто (встановленні ГБО, заміні двигуна і.т.д.)
З приводу того що купувати. Купувати дійсно ДХО які відповідають стандартам, а не дешеві китайскі ліхтарики
Наприклад Осрам 301
https://prom.ua/p145...uRoCMUEQAvD_BwE
Або Філліпс 12831
https://avtozvuk.ua/...31wledx1/p43786
Як бачиш, доволі недешеві іграшки.
Якщо у тебе ПТФ не встановлені, то можна погратися, купити ось таке
https://autoport.com...zap/7413310334/
Або замініти штатні ПТФ на дволампові, з функцією ДХО
Підключення, якщо це ДХО Осрам чи Філліпс не передбачає абсолютно ніякого втручання у штатну проводку ТЗ
+ та - від "інтелектуального" блоку просто підключаються до відповідних клем аккума.
ДХО спрацьовують від стрибка напруги при запуску двигуна (початок роботи генератора), вимикаються при падінні напруги після остановки двигуна
Можна звісно купити якісь дешеві китайські ДХО. На ринку повно цього гівна. Але то вже не ДХО а просто ліхтарики. Та й працюють максимум рік.
да уж, гемор....вже нехочу...
Чогось думав, сам зробив тай годі...
#9
Опубликовано 24 Декабрь 2023 - 15:54
Підключення, якщо це ДХО Осрам чи Філліпс не передбачає абсолютно ніякого втручання у штатну проводку ТЗ+ та - від "інтелектуального" блоку просто підключаються до відповідних клем аккума.
ДХО спрацьовують від стрибка напруги при запуску двигуна (початок роботи генератора), вимикаються при падінні напруги після остановки двигуна
А пів накала, при включенні габаритів, там є, а то можна вночі дізнатись про себе багато нового
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#10
Опубликовано 24 Декабрь 2023 - 16:16
А пів накала, при включенні габаритів, там є, а то можна вночі дізнатись про себе багато нового
У блін, забув. Сонцентрувався на основному підключені при запуску двигуна)))
Звісно є. І не "притушення" в пів накала , а як положено за правилами. При ввімкненні габаритів ДХО гаснуть.
3-й провод чіпляється до лінії габаритних вогнів.
Чогось думав, сам зробив тай годі...
Так точно "не катить"
В цілому, якщо саморобні ДХО не є чимось таким що вже "на голову не налазить" та заважає шим учасникам руху, то на практиці, поліція чіпляється дуже і дуже рідко. Хіба якщо вже зупинили бо щось порушив, або почав бикувати, то да. Можуть ще й приплюсувати самовільно встановлені ДХО "по делу Троцкого"
Суттєво зменьшує питання про встановку ДХО якщо виробник ДХО має сартіфикат відповідності TUV а також на самих ДХО нанесено маркування відповідності стандартам ЕЕК, і вдобавок до цього ДХО встановленні на якомусь "оффіційному" СТО а не в гаражі, з відповідним записом про встановлення додаткового обладнання у сервісній книжці.
А ще, не всі (навіті самі поліцейські) знають положення основного документа, на підстві якого здійснюється сертіфікація авто, та приймається рішення про придатність чи не придатність використання на дорогах.
А там є багато чого цікавого ))))
Изменено: Igor C., 24 Декабрь 2023 - 16:41
#12
Опубликовано 26 Декабрь 2023 - 13:47
Підкажіть, будь ласка (може хто стикався) у мене в Опель Астра h (універсал 2009 р.) ДХО стоять в ПТФ у вигляді Г-образних світильників. Права ДХО погасла - знайти такі на просторах інету не зміг. Навіть не знаю - це комплектація заводська, чи саморобна?
Изменено: dzhaith, 26 Декабрь 2023 - 14:45
#17
Опубликовано 26 Декабрь 2023 - 15:25
https://dropmefiles.net/ru/3ECk
Чогось я навертів...
А просто фотку сюди ніяк?
Изменено: dzhaith, 26 Декабрь 2023 - 15:24
#18
Опубликовано 26 Декабрь 2023 - 15:26
https://dropmefiles.net/ru/3ECk
Чогось я навертів...
А просто фотку сюди ніяк?
просмотр фото на сайте
Опция ВВ-код
https://ru.imgbb.com/ файлообменник
просмотр фото на сайте
Изменено: bzhasso, 26 Декабрь 2023 - 15:28
#19
Опубликовано 26 Декабрь 2023 - 15:29
Перша фотка - це ПТФ ввімкнулася через датчик світла, а на другому ДХО без ПТФ
https://ibb.co/wy6FrqZ
https://ibb.co/RpcBtJV
Дякую...
#21
Опубликовано 26 Декабрь 2023 - 16:00
Выберите опцию вв код , что бы картинка была на форуме ,а не переход по ссылкеПерша фотка - це ПТФ ввімкнулася через датчик світла, а на другому ДХО без ПТФ
https://ibb.co/wy6FrqZ
https://ibb.co/RpcBtJV
Дякую...
+Не було николи в ПТФ ДХО. Колхозинг. В Астре Н скандинавские свитло
Имхо активировать Скандинавский свет и забыть....
Изменено: bzhasso, 26 Декабрь 2023 - 16:00
#22
Опубликовано 26 Декабрь 2023 - 17:39
ДХО стоять в ПТФ у вигляді Г-образних світильників.
НЕзаводський "тюнінг" ))
ДХО у вигляді літери "Г" це з цієї серії
https://prom.ua/p137...e-led-fary.html
Права ДХО погасла - знайти такі на просторах інету не зміг.
Так вся проблема знайти щось на заміну і тількі?
Машинка часом не з Польщі до нас попала? Це там поляки дцже полюбляють таки штуки, і на їхньому "Аллегро"
цього добра достатньо. І з Г-образними ДХО, і з "полуколом" і з "дужками"
Да і в нас таких іграшок по всяким "автотюнінговим магазинам" ще теж достатньо
https://smpower.com....i-fary-led.html
Изменено: Igor C., 26 Декабрь 2023 - 17:40
#26
Опубликовано 26 Декабрь 2023 - 21:04
Підкажіть, як фотку до форуму прикріпити...https://lostpix.com/ после загрузки выбираешь ВВ-код картинки
#27
Опубликовано 26 Декабрь 2023 - 21:21
Имхо активировать Скандинавский свет и забыть....
А вот не помню. Разве UEC разрешит програмирование "Дневного света фар" на ксеноне ?
Если вспомнить опеля начала 2000-х, так реле дневного света фар ставилось по заводу только на авто с галогеновыми фарами
Не встречал чтоб был одновременно установлен и заводской ксенон и реле дневного света фар
#28
Опубликовано 26 Декабрь 2023 - 21:33
Я не силен в электрике но скандинавский свет жтод обязательная опция для продажи авто там на рынке , и там все равно что ксенон что галоген.А вот не помню. Разве UEC разрешит програмирование "Дневного света фар" на ксеноне ?
Если вспомнить опеля начала 2000-х, так реле дневного света фар ставилось по заводу только на авто с галогеновыми фарами
Не встречал чтоб был одновременно установлен и заводской ксенон и реле дневного света фар
Тем более насколько я вообще понимаю/ помню - эта опция регулируется : ставиться/ убирается программно через опком ( вкл/выкл) до реле ( если оно там есть конечно)
P s.
Я вот почти год не могу к Сане aka BANK доехать активировать несколько опций+ да пару моментов по проводке подшаманить.... Так бы точно владел вопросом)))
#30
Опубликовано 26 Декабрь 2023 - 22:09
Думаешь он там штатный? Сомневаюсь.
Во всяком случае, если как пишет ТС
Основні ксенон з авторегулюванням
Значит активированный, в режиме AHL так точно. Иначе бы не работало
Вот и думаю, а шо так можно, чтоб активировать и ксенон и дневной свет фар или будет ругаться и выдавать ошибки
Если технически это можно, то возникает вопрос "экономической целесообразности"
Не жалко ксеноновые лампы палить?
#32
Опубликовано 26 Декабрь 2023 - 23:21
Я не силен в электрике но скандинавский свет жтод обязательная опция для продажи авто там на рынке , и там все равно что ксенон что галоген.
Тем более насколько я вообще понимаю/ помню - эта опция регулируется : ставиться/ убирается программно через опком ( вкл/выкл) до реле ( если оно там есть конечно)
P s.
Я вот почти год не могу к Сане aka BANK доехать активировать несколько опций+ да пару моментов по проводке подшаманить.... Так бы точно владел вопросом)))
Не всегда, и не везде. Он потому и называется "скандинавский" что в основном с завода активирован на машинах идущих на "северный" рынок И как правило, это машины с галогеном.
Пару лет назад, Саша (Банк) выкладывал на Ю-тюбе видео , активации ксенона на Астре -Н
Та же история. Машина с завода была с галогеном. Daytime light был запрограмирован на какой то из 5 вариантов, а вот AHL \ AFL надо было активировать
Вот не помню. Он после активации ксенона деактивировал дневной свет, или так и оставил
Я постоянно сталкивался с ситуацией точно наоборот. На машинах с ксеноном, особенно если фары AFL, не встречал чтоб дневной свет был активирован
Опять же, активировать дневной свет чтоб ксенон светил постоянно - лампы жалко. Одна штатная лампа D2S стоит как десяток галогенок (даже таких как Найт-брейкер)
.
В дойчляндии вроде ксенон без омывателей низзя... имхо
И без автокорректора
Изменено: Igor C., 26 Декабрь 2023 - 23:24
#34
Опубликовано 26 Декабрь 2023 - 23:39
Меньше
9 ? )))))
P.S. Хотел пошутить, а оно, если брать в среднем , то кругом бегом получается таки да
Philips D2S X-trene vision где то в районе 2,5 кило грн., а если это Осрам, да еще и в упаковке GM , то все 4
Лампы Osram Night Breaker в среднем по 350 грн
Где то так и выходит ))))
Изменено: Igor C., 27 Декабрь 2023 - 00:22
#35
Опубликовано 27 Декабрь 2023 - 08:33
NC0
ОБОРУДОВАНИЕ,ЕВРОПЕЙСКИЙ СОЮЗ
NT4
ВЫБРОСЫ ГАЗОВ,EEC 05
PXF
ОТДЕЛКА,ALPHA/ВИНИЛ
QGF
ШИНЫ,205/55 R 16-91H
QQ0
КОЛЕСО 16X6.5, АЛЮМИНИЕВОЕ, 7 ДВОЙНЫХ СПИЦ
T2Q
ФАРЫ,АВТОМАТИЧЕСКОЕ ВКЛЮЧЕНИЕ-ВЫКЛЮЧЕНИЕ
T6K
ОТДЕЛОЧНАЯ ПАНЕЛЬ,ВНУТРЕННЯЯ,ВИНИЛОВАЯ
T96
ПЕРЕДНЯЯ ПРОТИВОТУМАННАЯ ФАРА
T9P
ОРНАМЕНТ ТЕМНЫЙ, КОРПУС ГЛАВНОЙ ФАРЫ
TN6
АККУМУЛЯТОРНАЯ БАТАРЕЯ,55AH
TPV
РЕШЕТКА РАДИАТОРА, ЧЕРНАЯ, С ХРОМИРОВАННОЙ РАМОЙ
TR0
ЛАМПА САЛОНА, ЗАДНЯЯ, ДЛЯ УДОБСТВА И ДВОЙНАЯ ДЛЯ ЧТЕНИЯ
TRP
РАМА,РАДИОПРИЕМНИК
TSP
ЛАМПА, КОМПЛЕКТ, ИНДИВИДУАЛЬНЫЙ САЛОН
TSQ
СВЕТИЛЬНИК САЛОННЫЙ DELUXE
TT2
ГЛАВНЫЕ ФАРЫ,ПОВОРАЧИВАЮЩИЕСЯ ВЫСОКАЯ НАСЫЩЕННОСТЬ РАЗРЯДКИ,НИЗКИЙ КСЕНОНОВЫЙ ЛУЧ, ВЫСОКИЙ КСЕНОНОВЫЙ ЛУЧ/ГАЛОГЕНОВЫЙ
TTX
ВСПОМОГАТЕЛЬНЫЙ РАЗЪЕМ РАДИООБОРУДОВАНИЯ ПОДВОДЯЩИЙ
U66
ГРОМКОГОВОРИТЕЛЬ, 7
U68
ИНФОРМАЦИОННЫЙ КОМПЬЮТЕР
UAG
ГРАФИЧЕСКИЙ ИНФОРМАЦИОННЫЙ - МОНОХРОМНЫЙ
UCH
РАДИО AM/FM СТЕРЕО,ПОИСК,КД,ETR,АВТОМАТИЧЕСКИЙ АКУСТИЧЕСКИЙ БАЛАНС,MP3
UD7
ДАТЧИК СИСТЕМЫ КОНТРОЛЯ ПАРКОВКИ
Доброго ранку усім . Ось знайшов по віну опціі на свою машинку - ПТФ та ксенон є, а ДХО не прописані
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых