Реклама

Машина гальмує ривками після ремонту тормозної системи
#1
Опубликовано 31 Декабрь 2023 - 15:13
- заміна гальмівних дисків по колу
- заміна колодок по колу
- заміна рідини в системі.
Після цього машина гальмує ривками. Якщо на швидкості 50 км ривки ще терпимі, хоча і не зрозумілі, то на швидкості 100+ якщо потрібно різко відтормозитись, то таке відчуття, що колеса відірве.
По словах майстра повинно було стертись захисне покриття на дисках. Проїхав, покриття стерлося, а проблема не пропала.
На старих дисках + колодках все було чудово.
Єдина різниця, що тепер педаль "гальмує" вище, ніж на старих запчастинах.
Підкажіть куди копати, будь ласка
#6
Опубликовано 31 Декабрь 2023 - 16:58
Так вказано Меріва АСорри, з телефону профиль не видно.
Диски АBS.Гуано
Забув додати - при гальмуванні ще йдуть удари по педалі гальмівЩось не так зібрали
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#7
Опубликовано 31 Декабрь 2023 - 17:58
З того що було по наявності, вибрали саме нормальне.Гуано
Щось не так зібрали
Що наприклад могли не так зібрати?
Майстер пропонує приїхати поставити старі диски, але це не дуже гарна ідея, як на мене. ТО не для того робив, щоб ставити втомлені диски, один з яких ще й перегрітий виявився
#9
Опубликовано 31 Декабрь 2023 - 18:17
З того що було по наявності, вибрали саме нормальне.Цеж саме дно
Майстер пропонує приїхати поставити старі диски,Зміни майстра
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#12
Опубликовано 31 Декабрь 2023 - 18:39
Посадочне місце диску гальмівного на ступиці. Після очистки не завадить змастити (наприклад мідна) перед встановленням нового комплекту.Можна більш точніше, що треба було почистити?
Зустрічне питання - на старих запчастинах було ж все ок, чому не було ривків?
Як варіант. Але це лише спец вимірювальний прилад покаже на "биття"Криві диски...
Изменено: merik_and1, 31 Декабрь 2023 - 18:39
#17
Опубликовано 01 Январь 2024 - 12:19
Для любителів "феншуя" є товариш і з знаннями, і з токаркою, і з вимірювальними приладами :
https://www.youtube.com/@PPHALTURA
Пересилка копійчана - 28 кг Львів-Одеса або Львів-Миколаїв з страхівкою в 13т грн коштує 208 грн
Изменено: sapphir, 01 Январь 2024 - 12:21
#18
Опубликовано 01 Январь 2024 - 13:58
Токарка по замовчуванню враховує знання та наявнісь вимірювальних приладів. Бо без цього, це як стару бабку навчити іздити тільки вперед на першій швидкості.
Якщо хто забув механообробка в ПТУ не один рік проводилася у навчальному процесі, чи як у кого там називалося.
Робочий клас. Старі дідусі токаря-фрезерувальники могли повісті писати технічні, замість діда Панаса учням легенди розповідати.
Що поробиш, досвід не купиш, тільки з часом якщо повезе.
Колись пару рочків токарничав після школи, трохи відео навіяло спогадами.
#19
Опубликовано 01 Январь 2024 - 14:27
Робочий клас. Старі дідусі токаря-фрезерувальники могли повісті писати технічні, замість діда Панаса учням легенди розповідати.
Що поробиш, досвід не купиш, тільки з часом якщо повезе.
Нагадало ))))
Колись, дуже давно, у минулому сторіччі, коли я ще був високим кучерявим блондином ))) , працював у єлектромеханічному цеху СРЗ
( Хто в Одесі стикався в ті роки, той знає яка там була "живописная публика")
Прийшов до нас новий майстер цеху, котрий закінчив чі "водний інститут" , чи щось там ще з "червоним дипломом".
Щось начав він там права качати, що він все знає, щось типа такого
Так одного дня , зам начальника цеху сквзав йому, "золоті слова" - "Бачиш бригада повертається з об'єкту??
Так ось вони з синіми носами, в єлетрообладнанні розбираються краще та знають більше, ніж ти со своїм червоним дипломом" ))))
#20
Опубликовано 01 Январь 2024 - 14:44
Справа в тому, що вузько направлене вдосконалення веде до великих успіхів і знань у вузько направленому спектрі. Цей дядько з червоним дипломом міг би розвитися до цікавого бізнесу з червоною та чорною ікрою на французькій булці.
Я не заперечую досвід та класність тих роботяг, та вони себе почувають тільки гвинтиками у механізмі. Ну то такоє. Кожна цеглинка, яка би вона не була проста несе певне навантаження усієї конструкції, друге питання як ця цеглинка до цього ставиться.
А взагалі майстер із відео молодець, да і всі інші хто займається самотужки в своїх майстернях та використовують силу свої накопичених знань для прожиття.
Изменено: baton45, 01 Январь 2024 - 14:55
#21
Опубликовано 01 Январь 2024 - 16:13
А взагалі майстер із відео молодець, да і всі інші хто займається самотужки в своїх майстернях та використовують силу свої накопичених знань для прожиття.
Дядько специфічний але по знанням і обладнанню, якшо всі відео глянути, вище середнього рівня. Але і свій труд цінує тому "за пляшку" навряд зробить. А так, іноді навіть занадто заморочується - я без токарки відсотків 80 проблем вирішую.
#22
Опубликовано 01 Январь 2024 - 16:27
Та в тому то і справа, що все залежить від звичайних виконавців, тобто безпосередньо від работяг які ту чи іншу роботу виконують
Інженерно технічний персонал, будь вони навіть тричі з черврними дипломами, "гайки не крутять"
Сама система освіти побудована так, що люди після інститутів знають "як воно має бути", а ось "як це зробити" знають работяги
Тим більш, треба визнати що на жаль, наша система м'яко кажучі "ні яка". В нас немає профессійної освіти, в нас є тількі система обміну грошових знаків на діпломи
Якщо згадати совок, то навіть на звичайного маляра-штукатура, і то потрібно було 3 роки в ПТУ вчитися.
А зараз? Подивітся на ці "автосервіси"
Будь хто, хто десь на тракторі вдало з'єднав 2 провода, і його не довбануло , і нічого не спалив, вже вважає себе єлектриком.
#23
Опубликовано 01 Январь 2024 - 16:34
Будь хто, хто десь на тракторі вдало з'єднав 2 провода, і його не довбануло , і нічого не спалив, вже вважає себе єлектриком.А якщо з першого разу правильно полярно встановив світлодіодну лампу, то вже єлектронщик
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#24
Опубликовано 01 Январь 2024 - 17:07
Якщо так, то треба міняти їх.
Тут питання чи не може бути це щось інше? Повітря в системі (бо рідину міняли), або головний гальмівний циліндр?
Достатньо встановити на токарний станок, або будь чим розкрутити диски на великих обертах. Там і буде видно биттяТак я з и без приладу "биття" визначаю. Прикинь)
#25
Опубликовано 01 Январь 2024 - 17:35
Тут питання чи не може бути це щось інше? Повітря в системі (бо рідину міняли), або головний гальмівний циліндр?
Треба не тут питання ставити, а їхати до майстра і хай він вирішує проблему, або дає докази кривих запчастин
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#27
Опубликовано 01 Январь 2024 - 17:45
Новые,пусть даже и дешёвые диски и сразу кривые?Практически не реально
Мало того шо не реально, так же і не дає такого ефекту, колись по бідності взяв на розборці диски у гарному стані, поставив і з"явилося незначне биття, вирішилось проточкою дисків, ефекту ривків не було зовсім, вангую, шо для ривків треба таку вісімку, шо її і на глаз можна визначити, і вона б терла за колодки
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#29
Опубликовано 01 Январь 2024 - 18:35
достатньо обрати іншого майстра.
Достатньо встановити на токарний станок, або будь чим розкрутити диски на великих обертах. Там і буде видно биття
Справа не в дисках
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#32
Опубликовано 01 Январь 2024 - 19:41
Майстра знаю вже не перший рік. Обслуговує не тільки мою машину в родині, а іще пару. Завжди все було на високому рівні.достатньо обрати іншого майстра.
Справа не в дисках
Це перший такий випадок.
Але єдина проблема, що поки що немає розуміння проблеми, окрім що пропонує поставити старі диски.
Насправді ціна десь на рівні bosch, яких нажаль не було в наявності на той момент.Новые,пусть даже и дешёвые диски и сразу кривые?Практически не реально
Изменено: Scout., 01 Январь 2024 - 19:44
3 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых