Треба такий
Реклама
Як підібрати вентилятор охолодження astra g(z14xep)
#2
Опубликовано 02 Январь 2024 - 19:25
Не можу ніде знайти
А де шукаєш?
такий як треба вентилятор охолодження двигуна,А який треба?
всі що бачив в продажу не з таким двигуном і трьох контактні.
А крім кількості контактів другої інформації нема?
Підкажіть може хто стикався?
Обов'язково. Як тільки вкажеш технічні подробиці - рік випуску та наявність чи відсутність кондиціонера.
Треба такий
Дуже вичерпна інформація...
#6
Опубликовано 02 Январь 2024 - 23:14
всі що бачив в продажу не з таким двигуном і трьох контактні.
А тобі на скількі контактів потрібен якщо ти пишеш що машина без кондіціонера?
На Астрі z12xe - z 14xe - z14xep без кондіціонера вентилятор 3-х контактний (2-х швидкістний)
на 4 контакта (3-х швидкістний) це для машин з кондіціонером
Шукав в автомагазинах місцевих, один купив він не підійшов інші теж не такі, в інтернеті теж не знайшов. Я вже й пробував його ремонтувати , допомогло ненадовго. Машина 2006 року без кондиціонера.
Не підійшов бо тобі впарюють вентілятор або від z14xe, або від z14xep зразка 2004 року ("німкеня") Там моторчик більшого диаметру
В тебе авто 2006 року, це "українка", там вже встановлен двигуни z14xep "другої генерації", такі як встановлювали вже на Астру - Н , і вентилятор охолодження той самий що стоїть на Астрі -Н. Моторчик меньшого диаметру, і діаметр крильчатки 390мм
Шукай Bosch 0 130 307 297 або за каталожним номером GM 13147272
Изменено: Igor C., 02 Январь 2024 - 23:17
#7
Опубликовано 02 Январь 2024 - 23:20
Igor C., я б сказав, що там не в контактах справа, то все перепаяти можна. Там двигун малого розміру(90Вт) і, відповідно, під нього креплення в рамці радіатора. ТС мабуть хоче знайти саме оригінал, але ця позиція досить екзотична, дійсно нема ничого або є за дурні гроші.
По хорошому туди б поставити популярний Бошевський 0130303300, 0130303298,0130303314, 0130303245
XwinkX, я так розумію, що оцей варіант , за 1666грн - то занадто для б\ушного?
https://avto.pro/par...47272-OPEL-331/
Изменено: Andre_71, 02 Январь 2024 - 23:45
#8
Опубликовано 02 Январь 2024 - 23:29
Igor C., я б сказав, що там не в контактах справа, то все перепаяти можна. Там двигун малого розміру(90Вт) і, відповідно, під нього креплення в рамці радіатора.
Так я ж про це і кажу.
На українках з "малим" моторчиком це такий як на астрі -Н GM#13147272
а йому втюхали від z14xep зразка 2004, це GM# 90570738 (з більшим діаметром) , звісно не стане в рамку
Розповсюджена помилка "продаванів" котрі не в курсі.
Так само як і з масляними фильтрами на "українках" ))))))))
А роз'єми абсолютно ідентичні. Всі "безкондерні" вентилятори на 3 контакта, нічого перепаювати не треба
В українках z14xep взагалі, всього одна швидкість вентілятора )))))
Изменено: Igor C., 02 Январь 2024 - 23:32
#10
Опубликовано 02 Январь 2024 - 23:47
А ціну на нього бачив?
Та то хіба ціна, Якихось 9 000 грн. Це дитячи іграшки )))
Ось майже штука евро , оце ціна))))
https://www.avaruosa...rolet/13147272/
Хто шукає той завжди знаходить
Якщо припекло, то можна і цей купити
https://www.olx.ua/d...rt-IDShl4a.html
Аби працював. Все одно краще ніх їздити без вентілятора
А можна і Polcar. Розумію що "Полкар" це гівно за великим рахунком, але пару років за свої гроші точно попрацює
Изменено: Igor C., 02 Январь 2024 - 23:50
#12
Опубликовано 02 Январь 2024 - 23:53
Якщо припекло, то можна і цей купити https://www.olx.ua/d...rt-IDShl4a.html
А, тобто ТС - ледацюго, погано шукав?
Все одно краще ніх їздити без вентілятораТа взимку можна й так...
#14
Опубликовано 03 Январь 2024 - 00:00
А шо, всего два
И продавцы вечно норовят "короткий" втюхать, и еще обижаются, когда их носом тыкаешь
Такие детали на z14xep "украинку" , как масляный фильтр , корпус, прокладку, или звёзды распредвалов, и еще там есть кое чего по движку, и электрике, надо либо точно знать каталожный номер, либо если берешь на базаре, то сразу говорить что на Астру -Н z14xep )))
А, тобто ТС - ледацюго, погано шукав?
Ну чого одразу ледацюго )))))))
Щоб щось знайти, треба знати що точно шукаєш. За каталожним номером, воно якось швидше шукається
Та взимку можна й так...
Ну, дивлячись де )))))))))))))))
В нас наприклад +10, перед Новим Роком пру днів було +16.
Щось якось не дуже й зимно блін
Изменено: Igor C., 03 Январь 2024 - 00:10
#15
Опубликовано 03 Январь 2024 - 09:33
Хто шукає той завжди знаходить
Неодноразово ставив на безкондейний дифузор українки вентилятор з європейки...,або ж прикріплював до радіатора дифузор з моторчиком від європейки....
В самих бюджетних випадках встановлював мотор з вентилятором від КадеТТо (з невеликих об'ємів) на безкондейний дифузор
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#16
Опубликовано 03 Январь 2024 - 10:43
Неодноразово ставив на безкондейний дифузор українки вентилятор з європейки...,або ж прикріплював до радіатора дифузор з моторчиком від європейки....
Болгарка робить і не такі дива )))))))))))))
А взагалі, може я помиляюся, але як я розумію, проблема в тому що ТС шукає моторчик з крилчаткою щоб встановити в "рідний" дифузор
А чого не взяти вентілятор в сборі с діффузором від "європейки" z14xep? Да і на розборках, як правило вентілятори продають с діффузором в сборі
Справа в тому, що вентілятори трохи різні, але основний радіатор один і той ж самий, тому діффузор від "німкені" по кріпленням становится на радіатор безкондейної "українки" без проблем
Розїєми та розпиновка теж однакові.
Можна навіть, прибрати перемичку між 1-ю та 2-ю швидкостями в жгуті ЕБК, та й буде 2-швидкістний вентілятор, як це було початково
Изменено: Igor C., 03 Январь 2024 - 11:23
#18
Опубликовано 04 Январь 2024 - 09:28
А взагалі, може я помиляюся, але як я розумію, проблема в тому що ТС шукає моторчик з крилчаткою щоб встановити в "рідний" дифузор
так....
А чого не взяти вентілятор в сборі с діффузором від "європейки" z14xep? Да і на розборках, як правило вентілятори продають с діффузором в сборі Справа в тому, що вентілятори трохи різні, але основний радіатор один і той ж самий, тому діффузор від "німкені" по кріпленням становится на радіатор безкондейної "українки" без проблем
без колгоспу не стає...
Різні кріплення дифузора до радіатора....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#19
Опубликовано 04 Январь 2024 - 10:44
Різні кріплення дифузора до радіатора....
На всі без винятку Астри-Г z14xep без кондіціонера є один єдиний радіатор. 9202491(ідентіфікатор GU).
Іншого навіть у каталогах не існує
То не можуть же бути різні кріпленя під діффузор на одному й тому ж радіаторі
660мм між нижніми "лапами" що в одного що в другого діффузора. Верхні болти теж співпадають це точно.
Друге діло якщо діффузор не з ветилятора z14xep
От якщо б ТС сказав який саме номер запчвстинм він купив, (той що не підійшов) було б більш зрозуміло
#23
Опубликовано 04 Январь 2024 - 20:12
На всі без винятку Астри-Г z14xep без кондіціонера є один єдиний радіатор. 9202491(ідентіфікатор GU).
Іншого навіть у каталогах не існує
То не можуть же бути різні кріпленя під діффузор на одному й тому ж радіаторі
660мм між нижніми "лапами" що в одного що в другого діффузора. Верхні болти теж співпадають це точно.
Друге діло якщо діффузор не з ветилятора z14xep
От якщо б ТС сказав який саме номер запчвстинм він купив, (той що не підійшов) було б більш зрозуміло
Ну дик саме про це і кажу......
На радіатор без кондиціонера не стане дифузор з кондейного радіатора без колгоспа.....
Радіатори/моторчики на хеп різні з і без кондиціонера...
моторчик вентилятора з кондиціонером не стане в безкондейний дифузор українки
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#24
Опубликовано 04 Январь 2024 - 20:52
Тю, так ми про різні речі кажемо.
Звісно що діфузор з вентілятором від z14xep з кондіціонером не стане на "безкондейну" машину. Бо радіатор на машині з кондіціонером на 3 см довший
Да від машини з кондіціонером не то що діффузор, а сам вентілятор не підійде навіть не за діаметром, бо 3-х швидкісттний з 4-х контактним роз'ємом. Треба буде перепаювати сборку резістора
Я зовсім про інше.
Справа в тому, що на z14xep саме БЕЗ КОНДІЦІОНЕРА було 2 типа вентіляторів. Я ж писав вище. З початку, 2003-2004 рр на "європейках" встановлювали GM# 90570738, це Бош, з моторчиком більшого діаметра
Починаючи з 2005, на українках почали встановлювати 90- ватний вентілятор GM#13147272 з моторчиком меньшого діаметра (такий самий як на Астрі - Н без кондіціонера)
Оці два взаємозамінні якщо ставити в сборі з їхніми дифузорами.
Я мав на увазі, що ТС шукає або такий самий мотрчик щоб встановити в "рідний" діффузор, або такий самий вентілятор в сборі з діффузором
А між тим, можна же просто купити ветілятор з діффузором від такого самого z14xep без кондіціонера , тількі "старого зразка", тобто з машини 2003-2004 р
Скажу більше, на радіатор українки ЗАЗ без кондіціонера, становляться діффузори від z12xe без кондіціонера (така як у Євгена),
Тому й кажу, неплохо було б якби ТС якось поділився, що саме він купив і не підійшло, і доречі, яка причина заміни вентілятора взагалі? Згорів мотор? Чи може звичайна боляка, прогнили резістори ветілятора?
Так це лікується заміною тількі резистора, весь вентілятор міняти не обов'язково
Изменено: Igor C., 04 Январь 2024 - 20:56
#25
Опубликовано 04 Январь 2024 - 21:13
А між тим, можна же просто купити ветілятор з діффузором від такого самого z14xep без кондіціонера , тількі "старого зразка", тобто з машини 2003-2004 р Скажу більше, на радіатор українки ЗАЗ без кондіціонера, становляться діффузори від z12xe без кондіціонера (така як у Євгена),
Це б/у мається на увазі?....
Навряд чи така деталь знайдеться...
Да від машини з кондіціонером не то що діффузор, а сам вентілятор не підійде навіть не за діаметром, бо 3-х швидкісттний з 4-х контактним роз'ємом. Треба буде перепаювати сборку резістора
два дроти припаяв до моторчика і забув....,а в безкондейний дифузор можна поставити любий опелівський моторчик з крильчаткою.Навіть мотор з кондейного дифузора...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#26
Опубликовано 04 Январь 2024 - 21:54
Це б/у мається на увазі?....
Навряд чи така деталь знайдеться...
Так, вже з розряду рарітетів
Ну можно ж і Nissens підібрати, наприклад цей, судячи з розмірів стане
https://drossel.ua/c...a-nissens-85154
два дроти припаяв до моторчика і забув....,
Так ось і кажу, може всього лише требя замінити резистор а не весь вентілятор
Изменено: Igor C., 04 Январь 2024 - 22:00
#28
Опубликовано 04 Январь 2024 - 22:14
Так ОАН это "отверточная" СКД сборка. Причем сборка категории "0"
Как то и "украинкой" её особо не назовешь)))
Там приходил уже готовый "машинокомплект" где почти всё было уже собрано
Никакого "простора для творчества" ЗАЗу не оставили )))))))
Вот ОАГ - это да. собранная из "того что немцы прислали", плюс наши "умельцы" наэкономили)))
Изменено: Igor C., 04 Январь 2024 - 22:25
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых