Реклама

Прошивка под евро 2
#1
Опубликовано 24 Январь 2024 - 18:59
#3
Опубликовано 24 Январь 2024 - 20:00
После того как прошили кат остался на месте, мастер сказал что его можно оставить.
Хотел и узнать не зря прошивал авто под евро 2 с откл 2 лямб. ? Или нужно было оставить так как раньше на евро 4.
#9
Опубликовано 25 Январь 2024 - 08:56
задай вопрос тем кто шил
нафига вообще шил?
Обманку под 2-ю лямбду поставить не?
А нащо якщо кат на місці?
В мене як виявилось немає каталізатора і немає ані обманки ані Джекічана - відповідно залита якась "потрібна" версія. Пригадую, що її останню "допиляну" версію заливав мені комп"ютерщик коли програмував АБС - я не спитав або не запам"ятав яке там Євро він назвав.
Изменено: sapphir, 25 Январь 2024 - 08:56
#11
Опубликовано 25 Январь 2024 - 09:11
Тому що скоріш за все в нього була помилка P0420
После 2 лет решил перепрошить авто под евро 2 с откл 2 лямб.
???? Читаємо між рядків?
Я зрозумів ТС шив щоб 5.7-6 зробити ще меншими тільки як на мене і ці цифри, якщо вони реальні, дуже хороші для авто таких розмірів і ваги. На Фокусі другому з 1.6 бензином на 90 км/год можна було 5 отримати - але де Фокус а де Вектра на 120 км/год
Изменено: sapphir, 25 Январь 2024 - 09:27
#12
Опубликовано 25 Январь 2024 - 09:37
Никаких "допиленных " версий на Z22SE не существует, ашпе, вообще, савсем.
Но пипл хавает.
Также, как и "прошивки" под евро2
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#13
Опубликовано 25 Январь 2024 - 09:46
Що там існує а чого ні - сказати не можу. Помилки по кату не було як на старій прошивці так і на новій ( якщо вона існує ) - це була ініціатива самого діагноста і мені, наскільки я розумію, нічого не коштувала. Зрештою, я їхав на програмування блока АБС з механіки на автомат - він це зробив, все решта не суттєво.
#14
Опубликовано 25 Январь 2024 - 09:58
Были реальные показатели проехал 700 км по трассе показало по бк 5.7 сейчас тот же маршрут но после прошивки 7.2После 2 лет решил перепрошить авто под евро 2 с откл 2 лямб.
???? Читаємо між рядків?
Я зрозумів ТС шив щоб 5.7-6 зробити ще меншими тільки як на мене і ці цифри, якщо вони реальні, дуже хороші для авто таких розмірів і ваги. На Фокусі другому з 1.6 бензином на 90 км/год можна було 5 отримати - але де Фокус а де Вектра на 120 км/год
Изменено: Dinimatrix, 25 Январь 2024 - 09:58
#15
Опубликовано 25 Январь 2024 - 11:37
После 2 лет решил перепрошить авто под евро 2 с откл 2 лямб. ???? Читаємо між рядків?
и что?С какой целью откл.вторые лямбды ты в курсе?
при этом кат не забитый и не оплавленный прикинь!
???? Читаємо між рядків?
Для каких целей это делается решает каждый сам для себя.Кому делать нех а кого то просто чек задолбал на щитке приборов
#30
Опубликовано 25 Январь 2024 - 17:58
#32
Опубликовано 25 Январь 2024 - 19:05
#33
Опубликовано 25 Январь 2024 - 20:33
Як на мене - всі відповіді в темі. Перше - для чого робилось так і не зрозуміло, якщо наші сервісмени кажуть що Євро2 не існує - питання до того хто робив що він там наробив і чи може вернути все назад. В любому випадку дистанційно навряд хтось чимось допоможе бо задача з купою невідомих
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых