Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Astra H 2012 MT A16XER не вмикається вентилятор


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
29 ответов в теме

#1
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 17876
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:ML400
  • Гос. номер:BANK
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 07 Февраль 2024 - 15:39

Приїхала машинка Astra H 2012 MT A16XER, після 115 починає кипіти бо не вмикається вентилятор.
Тестами перевірено, вентилятор робочий, працюють усі швидкості. А в робочому режимі, від 103 до 118 - нічого.
Які будуть ідеї? Як лікувати?
P.S. Машинка відремонтована за 15хв і вже все працює. Тема на поміркувати. Пізніше напишу що було зроблено.
Rek, ти вже і так знаєш, то ж не підказуй


  • 0

#2
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1244
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 07 Февраль 2024 - 16:16

Так это всем известно, у этого мотора зазор клапанов слабое место. :sm13_:


  • 0

#3
poroh21

poroh21

    Авторитет

    • Сообщений 1163
  • Возраст: 35
  • Имя:Misha
  • Город:Чернигов
  • Авто:був OKE 13nb, була OAG z14xe, зараз ОАН a16xer
  •  
  • Регистрация: 16.07.2017

Опубликовано 07 Февраль 2024 - 16:33

датчик температури в радіаторі?


  • 0

#4
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 07 Февраль 2024 - 16:55

датчик температури в радіаторі?

Так ЕБК керує вентиляторами по температурі мотора, а не радіатора. По данних з датчика радіатора повинен лише підвищену швидкість вмикати, якщо радіатор  не справляється.



Прям аж цікаво. Проводка вся у нормі, якщо тести проходить.

А значення температури наведені за штатними показниками ЕБК? Без усяких лазерних пірометрів?


  • 0

#5
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8812
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 07 Февраль 2024 - 17:27

реле?


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#6
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 07 Февраль 2024 - 17:34

реле?

Тестами перевірено, вентилятор робочий, працюють усі швидкості.

:smile44:


  • 0

#7
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 17876
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:ML400
  • Гос. номер:BANK
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 07 Февраль 2024 - 17:38

Так ЕБК керує вентиляторами по температурі мотора, а не радіатора. По данних з датчика радіатора повинен лише підвищену швидкість вмикати, якщо радіатор  не справляється.

Слушне зауваження, але незважаючи на це обидва датчика працюють справно, з різницею в пару градусів. Радіатор швидше нагрівається і швидше охолоджується.
З датчиками все ОК



:smile44:

Саме так, тести ОК, датчики ОК. Тому одразу виключив і керуючий, і силовий ланцюги повністю


  • 0

#8
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 07 Февраль 2024 - 17:54

З логики виходить, що ЕБК  не вважав за потрібне вмикати  вент., а це в свою чергу відбувається, коли він не бачить для цього підстав. Тобто таки невірно сприймав данні з датчика. Щось штибу пропадання\погіршення контакту в ланці датчика при нагріві(зелень у фішці, пошкоджений дріт).



Просто якихось заброняючих роботу вентилятора алгоритмів наче не має бути. І кондей, і аварійний режим при виході з ладу  датчика темп. двигуна навпаки примусово вмикають вентилятори.


  • 0

#9
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48813
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 07 Февраль 2024 - 21:29

:smile284:


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#10
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8812
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 07 Февраль 2024 - 21:51

Не герметичная крышка расширительного бачка.


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#11
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 07 Февраль 2024 - 22:57

Не герметичная крышка расширительного бачка.

Тоже считаешь, что кипение при 115 - ненормально, значит нет давления?

Но как это влияет  на нежелание ЭБУ включать охлаждение?

Паровая пробка в районе датчика ТОЖ и необъективная оценка  температуры датчиком?


Изменено: Andre_71, 07 Февраль 2024 - 23:04

  • 0

#12
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48813
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 07 Февраль 2024 - 23:06

Не герметичная крышка расширительного бачка.
Мимо

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#13
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 17876
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:ML400
  • Гос. номер:BANK
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 00:50

Но как это влияет на нежелание ЭБУ включать охлаждение?

От і я думав, як? Не хоче і все… І помилок нема
  • 0

#14
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8812
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 03:37

Включён нагреватель на термостате постоянно?


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#15
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 04:59

Включён нагреватель на термостате постоянно?
Во-первых как? Пробой силового ключа в ЭБУ разве что...

Во-вторых - почему это должно давать запрет на включение  вент.? Скорее наоборот -  интенсивный режим работы подразумевает интенсивное охлаждение -> включение вентилятора.


  • 0

#16
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 17876
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:ML400
  • Гос. номер:BANK
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 09:22

Просто залив в ЕБК стокову прошивку і все запрацювало…
  • 0

#17
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1244
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 10:48

Так там ще й прошивки злітають? :faceoff:


  • 0

#18
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8812
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 12:26

Во-первых как?
3.37,

 нужно же было какую ни будь дичь написать))

залив в ЕБК стокову прошивку
Это считается тоже ремонтом? Думал ремонт это мех поломка, а это уже программирование. И если её кто то уже менял то почему и нет.

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#19
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 17876
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:ML400
  • Гос. номер:BANK
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 12:29

Это считается тоже ремонтом? Думал ремонт это мех поломка, а это уже программирование. И если её кто то уже менял то почему и нет.

А не відомо чи хтось щось міняв. Якщо вентилятори працюють, тести проходять, датчики видають потрібні параметри, то що ще залишається? Ну, окрім заміни ЕБК.
  • 0

#20
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8812
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 12:35

Ну, окрім заміни ЕБК.
так про него была речь, что он косячит. Считаю вопрос не корректным. Это можно было увидеть обычному ремонтнику только подменой ЭБУ. Очень далеко не все могут по месту ремонта перепрошить блок. Ладно я от Игнака не далеко живу)

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#21
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 17876
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:ML400
  • Гос. номер:BANK
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 12:41

что он косячит. Считаю вопрос не корректным. Это можно было увидеть обычному ремонтнику только подменой ЭБУ

Не побачив щоб хтось написав що проблема в ЕБК.
Та і до чого тут простий/не простий. Цю тему я створив для того щоб показати що іноді навіть в проводку не потрібно лізти щоб продіагностувати. А також що не завжди ЕБК потрібно одразу міняти.
  • 0

#22
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8812
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 12:55

Так ЕБК керує вентиляторами


одразу міняти.
подменна на рабочий

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#23
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48813
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 13:03



подменна на рабочий

У меня триста ЭБУ на подмену лежит ждёт))
Где его взять на подмену?
Это раз.
Сколько это займет времени?
Это два. По сравнению с 15-ю минутами описанными выше.

А не відомо чи хтось щось міняв.

До последнего ремонта(не у меня) никто ничего не менял. Машина в штатной конфигурации была.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#24
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8812
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 13:07

Где его взять на подмену?
там же, где всё для перепрошивки)

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#25
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48813
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 14:02

там же, где всё для перепрошивки)

Напуркуа? Если всё гораздо проще решается.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#26
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8812
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 15:13

Если всё гораздо проще решается.
Помедленнее. Я записываю!(С)

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#27
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 16:16

Просто залив в ЕБК стокову прошивку і все запрацювало…

Міркувалось, що чимось  схожим і завершиться, бо з твоїми можливостями гаяти час на  колупання - ну таке собі... Але сподівався, що задача таки про  якесь несподіване "залізячне" рішення, як Дмитрий Владимирович пише(хоча логика підказує, що  воно не в залізі).

Глюкі софта - це  взагалі окремий всесвіт.

Ось тема(ВПН треба) https://astraclub.ru...ЅС‚илятор

 

Теж вирішилось  лише заміною ЕБК.


А не відомо чи хтось щось міняв.

До речі: не глянув, що саме  було "залито"? якась стокова чи кастом якийсь?


  • 0

#28
lame

lame

    Авторитет

    • Сообщений 27640
  • Возраст: 57
  • Имя:Victor
  • Город:Kiev
  • Авто:ООБ'98 X20XEV Sport Caravan
  • Гос. номер:AA7233EP
  •  
  • Регистрация: 24.10.2005

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 17:00

До речі: не глянув, що саме  було "залито"? якась стокова чи кастом якийсь?

 

Просто залив в ЕБК стокову прошивку і все запрацювало…


  • 0

#29
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 17876
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:ML400
  • Гос. номер:BANK
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 08 Февраль 2024 - 20:52

До речі: не глянув, що саме  було "залито"? якась стокова чи кастом якийсь?

Щоб це перевірити потрібно було б йти за іншим обладнанням, зливати те що є, потім те що залив. То нікому не було потрібно, тому не робив


  • 0

#30
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3516
  • Возраст: 40
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 09 Февраль 2024 - 12:38

У меня на нексии такое было. Мозг перестал включать вентилятор, машина закипела, радиатор потек. Я поменял радиатор, вкрутил туда датчик включения вентилятора тм-108 вроде 92-87 и релюху добавил которая управлялась датчиком и включала вентилятор на полную мощность. Первую скорость так и не сделал, лень было еще один более холодный датчик лепить, хотя можно было, резисторы целые. Так ее и продал, эбу менять лень было.
  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых