Приїхала машинка Astra H 2012 MT A16XER, після 115 починає кипіти бо не вмикається вентилятор.
Тестами перевірено, вентилятор робочий, працюють усі швидкості. А в робочому режимі, від 103 до 118 - нічого.
Які будуть ідеї? Як лікувати?
P.S. Машинка відремонтована за 15хв і вже все працює. Тема на поміркувати. Пізніше напишу що було зроблено.
Rek, ти вже і так знаєш, то ж не підказуй
Реклама
Astra H 2012 MT A16XER не вмикається вентилятор
#1
Опубликовано 07 Февраль 2024 - 15:39
#4
Опубликовано 07 Февраль 2024 - 16:55
датчик температури в радіаторі?
Так ЕБК керує вентиляторами по температурі мотора, а не радіатора. По данних з датчика радіатора повинен лише підвищену швидкість вмикати, якщо радіатор не справляється.
Прям аж цікаво. Проводка вся у нормі, якщо тести проходить.
А значення температури наведені за штатними показниками ЕБК? Без усяких лазерних пірометрів?
#7
Опубликовано 07 Февраль 2024 - 17:38
Так ЕБК керує вентиляторами по температурі мотора, а не радіатора. По данних з датчика радіатора повинен лише підвищену швидкість вмикати, якщо радіатор не справляється.
Слушне зауваження, але незважаючи на це обидва датчика працюють справно, з різницею в пару градусів. Радіатор швидше нагрівається і швидше охолоджується.
З датчиками все ОК
Саме так, тести ОК, датчики ОК. Тому одразу виключив і керуючий, і силовий ланцюги повністю
#8
Опубликовано 07 Февраль 2024 - 17:54
З логики виходить, що ЕБК не вважав за потрібне вмикати вент., а це в свою чергу відбувається, коли він не бачить для цього підстав. Тобто таки невірно сприймав данні з датчика. Щось штибу пропадання\погіршення контакту в ланці датчика при нагріві(зелень у фішці, пошкоджений дріт).
Просто якихось заброняючих роботу вентилятора алгоритмів наче не має бути. І кондей, і аварійний режим при виході з ладу датчика темп. двигуна навпаки примусово вмикають вентилятори.
#11
Опубликовано 07 Февраль 2024 - 22:57
Не герметичная крышка расширительного бачка.
Тоже считаешь, что кипение при 115 - ненормально, значит нет давления?
Но как это влияет на нежелание ЭБУ включать охлаждение?
Паровая пробка в районе датчика ТОЖ и необъективная оценка температуры датчиком?
Изменено: Andre_71, 07 Февраль 2024 - 23:04
#15
Опубликовано 08 Февраль 2024 - 04:59
Включён нагреватель на термостате постоянно?Во-первых как? Пробой силового ключа в ЭБУ разве что...
Во-вторых - почему это должно давать запрет на включение вент.? Скорее наоборот - интенсивный режим работы подразумевает интенсивное охлаждение -> включение вентилятора.
#19
Опубликовано 08 Февраль 2024 - 12:29
А не відомо чи хтось щось міняв. Якщо вентилятори працюють, тести проходять, датчики видають потрібні параметри, то що ще залишається? Ну, окрім заміни ЕБК.Это считается тоже ремонтом? Думал ремонт это мех поломка, а это уже программирование. И если её кто то уже менял то почему и нет.
#21
Опубликовано 08 Февраль 2024 - 12:41
Не побачив щоб хтось написав що проблема в ЕБК.что он косячит. Считаю вопрос не корректным. Это можно было увидеть обычному ремонтнику только подменой ЭБУ
Та і до чого тут простий/не простий. Цю тему я створив для того щоб показати що іноді навіть в проводку не потрібно лізти щоб продіагностувати. А також що не завжди ЕБК потрібно одразу міняти.
#23
Опубликовано 08 Февраль 2024 - 13:03
У меня триста ЭБУ на подмену лежит ждёт))
подменна на рабочий
Где его взять на подмену?
Это раз.
Сколько это займет времени?
Это два. По сравнению с 15-ю минутами описанными выше.
До последнего ремонта(не у меня) никто ничего не менял. Машина в штатной конфигурации была.А не відомо чи хтось щось міняв.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#27
Опубликовано 08 Февраль 2024 - 16:16
Просто залив в ЕБК стокову прошивку і все запрацювало…
Міркувалось, що чимось схожим і завершиться, бо з твоїми можливостями гаяти час на колупання - ну таке собі... Але сподівався, що задача таки про якесь несподіване "залізячне" рішення, як Дмитрий Владимирович пише(хоча логика підказує, що воно не в залізі).
Глюкі софта - це взагалі окремий всесвіт.
Ось тема(ВПН треба) https://astraclub.ru...ЅС‚илятор
Теж вирішилось лише заміною ЕБК.
А не відомо чи хтось щось міняв.
До речі: не глянув, що саме було "залито"? якась стокова чи кастом якийсь?
#30
Опубликовано 09 Февраль 2024 - 12:38
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых