друг ищет передние пружины усиленные на зафиру б... Б/У
Реклама
куплю пружины зафира Бпередние пакет плохие дороги
#3
Опубликовано 08 Февраль 2024 - 22:09
Дизельні бувають CN, CP, та рідко СR. Це оригінальні. Найтовщі останні. 14мм. Перепробував все. Але лише проставки 2см товщиною вирішили всі питання, піднявши машину до рівня попередньої моєї Зафи 1,8 укр.збірки, де по заводу стояв ППД, а насправді, якраз ті самі пружини від дизеля СN. Геометрія при цьому ніяк не постраждала. Довго переміряв і вивчав різницюдруг ищет передние пружины усиленные на зафиру б... Б/У
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
#6
Опубликовано 09 Февраль 2024 - 10:47
Якщо так думати, то українська збірка дефекта ще з заводу ????. Ясно,що робота самої стійки буде трохи обмеженою, фізику і механіку ніхто не відміняв. Але положення кузова і геометрія на дизельній тяжчій машині стала такою ж, як і на бензиновій з заводу. Відкатав на 2см проставках 4 роки і ніяких мінусів не побачив. Пробував перед тим найтовщий варіант пружин. Нічого не дало. Якщо на кросовера не вистачає, то найдешевший варіант від зафіри до нього - то 2см проставок. 3-5 см то вже зло, абсолютно згоден з ВамиГоловне - вірити.
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
Через повідомлення читаємо? На українській збірці з ППД стоять пружини від дизельного європейського авто, товщиною прута 13,7 мм. Бензинові пружини мають 13,5 мм прут.я думал может с украинской зафиры если они такие бывают
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
#7
Опубликовано 09 Февраль 2024 - 19:54
Народ проставками балуется якобы усиления для.
Проставки для посилення? Народ фізику в школі явно прогулював
Дизельні бувають CN, CP, та рідко СR. Це оригінальні. Найтовщі останні. 14мм. Перепробував все. Але лише проставки 2см товщиною вирішили всі питання, піднявши машину до рівня попередньої моєї Зафи 1,8 укр.збірки, де по заводу стояв ППД, а насправді, якраз ті самі пружини від дизеля СN. Геометрія при цьому ніяк не постраждала. Довго переміряв і вивчав різницю
Геометрія може і не постраждала, а робота підвіски критичних ситуаціях могла піднести сюрприза, тому на перед проставки не розглядав, тільки на зад і то тому що була проблема купити нормальні пружини не за всі гроші світу, на перед пробував оригінал б/в від дизеля, машина піднялась, але через пару місяців одна лопнула, тому взяв бюджетну Камоку відкатав пару років і з ними і продав, сутте вої просадки не побачив, на відміну від задніх Каяб
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#8
Опубликовано 10 Февраль 2024 - 09:56
Проставки для посилення? Народ фізику в школі явно прогулювавУсиление подвески и поднятие кузова(с) Имярек какой-то
пружини від дизельного європейського авто, товщиною прута 13,7 мм. Бензинові пружини мають 13,5 мм прут.Діаметр має значення?))
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#10
Опубликовано 10 Февраль 2024 - 12:30
Думаю, що діаметр прута таки має значення при виборі пружини для збільшення кліренсу, якщо про оригінал йде мова. Не думаю, що інженери використовували космічні нанотехнології, щоб пружини стали легшими і тоншими,і при цьому отримали більше навантаження. Звісно, характеристики металу і висота пружини теж впливають. З мого скромного досвіду, який не порівняти вашим, можу сказати: була тут табличка з параметрами передніх пружин для Комбо. Згідно з нею,чим більше вантажопідйомність, тим товща пружина, за оригінальними каталогами, залежно від типу двигуна. 5 років катав Комбо. По заводу там стояли передні пружини Z6, для бензинових і пасажирських варіантів. Я ставив замість них інші оригінальні NE, які були на 1см нижчими, але прут майже на 1мм товщим. Так само задні оригінальні для комбо від пасажира QH мають прут 14мм, але при цьому вони вищі від вантажного варіанту QJ, який має прут 15мм. Для Зафи ситуація така ж, бензинові двигуни мають пружини з тоншим прутом, здається CL, до 13,5мм. Про нові оригінальні пружини зараз мову вести не доцільно. А з часом всі оригінальні пружини сідають, хоч небагато, але це реальність, тому діаметр прута якраз і має значення. Про ідеальні умови і нові пружини мова не йде. Неоригінальні нові пружини дуже швидко сідають. Я дав пораду, як раціонально збільшити кліренс, з власного досвіду, 3-5см проставки не раджу, бо то занадто вже, хоча багато хто й на них їздить. Далі кожен вирішує самУсиление подвески и поднятие кузова(с) Имярек какой-то
Діаметр має значення?))
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
#11
Опубликовано 10 Февраль 2024 - 14:38
Думаю, що діаметр прута таки має значення при виборі пружини для збільшення кліренсу, якщо про оригінал йде мова. Не думаю, що інженери використовували космічні нанотехнології, щоб пружини стали легшими і тоншими,і при цьому отримали більше навантаження. Звісно, характеристики металу і висота пружини теж впливають.
Цікаво що Зафіра А не набагато легша за модель В, а передні пружини на 1,25мм тоньші
На українській збірці з ППД стоять пружини від дизельного європейського авто, товщиною прута 13,7 мм. Бензинові пружини мають 13,5 мм прут.
Окрім невеликої різниці в діаметрі, ще є різниця по висоті, в Зафіри А 20мм, а у В десь біля 10мм
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#12
Опубликовано 10 Февраль 2024 - 15:40
Більше того, всі пишуть,типу, стійки на Зафу А/ Астру G, так само, як і на Зафу Б/ Астру Н. Тобто вони вважаються умовно однаковими що на мінівен, що на седан, що на універсал, чи хетч. Я про передні. А пружини конкретно різні, і за діаметром прута і за висотою. Знаю, що Астра Н 1,7 в універсалі від німців навіть на 15"колесах значно більший кліренс має, ніж та сама Зафа Б з таким же двинуном, на 16" колесах. На Астрі Н пружини до 13мм прутом. І чомусь їх на зафу не ставлять, і не згадують про взаємозамінністьЦікаво що Зафіра А не набагато легша за модель В, а передні пружини на 1,25мм тоньші
Окрім невеликої різниці в діаметрі, ще є різниця по висоті, в Зафіри А 20мм, а у В десь біля 10мм
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
#14
Опубликовано 03 Апрель 2024 - 17:13
Хотів спитати а чому різниця? Зрозуміло що десь товще десь тонше. Як то впливає на характеристики ходової , поясніть будь ласка
#15
Опубликовано 03 Апрель 2024 - 17:40
Оригінальні пружини мають так звані витки комфорту, тобто прут по краях завужений. Як наслідок, де тонко, там і ламає. Аналоги майже всі мають сталу товщину прута. В робочому положенні підвіски, ці витки комфорту завжди зажаті, тобто, особливого ефекту від них немає, як на мене. Є ще оригінальні від метанових двигунів, то вони також мають однакову товщину прута. Я 5 років відкатав задні оригінальні з маркуванням SP+ проставки під ними з обох боків по 1см. Нічого поганого не скажу. Не лопали. Може тому, що машина 2013 року булаХочу купити задні пружини , пропонують варіанти зі змінним діаметром прута і з постійним . Перший варіант в два рази дорожче.
Хотів спитати а чому різниця? Зрозуміло що десь товще десь тонше. Як то впливає на характеристики ходової , поясніть будь ласка
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
#16
Опубликовано 03 Апрель 2024 - 19:20
DedPihto, Пружина із змінним діаметром перерізу витка- це ті що до кінчиків втоншаються....так звана-"зона комфорту". Такі пружини йшли на авто з заводу...На їх авто комфортнійше....але якраз ці кінчики з часом і відламуються в першу чергу...особливо якщо використовувати авто як вантажівку...
Реалізація нових з/частин до OPELів Жми сюда!!!
моб.0638808885 Viber, Telegram
Instagram, Facebook http://l.ead.me/opelmagua
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых