Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Astra H. Cluthless vs with clutch compressors


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
9 ответов в теме

#1
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 17876
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:ML400
  • Гос. номер:BANK
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 11 Февраль 2024 - 00:17

Пригнали з Житомира на ремонт Астру Н з разними косяками (Astra H 2004, по віну 2005, МT, Z18XE). Один з косяків - не вмикається компресор кондиціонера.
Коли машину придбали, вона була без компресора. Замовили по він-коду, встановили, заправили систему, почали тестувати. Не працює.
+ до того машина - франкенштейн, мінявся задній блок запобіжників, приборка та дисплей запрограмовані так що не зрозуміло а ні з якої машини все це було, а ні що ж все таки є у рідній комплектації...

Попередньо електрики приговорили проводку - відсутність маси на муфту компресора.
Продзвонив, мінуса дійсно майже немає. Точніше, він є, але якийсь на 5В.
В ЕБК та в блоці клімата був запрограмований тип компресора with clutch.
Поліз дивитися схеми, для 2005 року вони дуже цікаві. Це перехідний рік, де в одному випадку муфта включалася блоком клімата, а в другому - блоком ЕБК через реле.
Поліз до блока клімата і видзвонив що + та - дійсно йдуть напряму з ЕСС до муфти компресора.
Запустити компресор зміг тільки коли кинув датчик температури повітря на прогрітий радіатор і після перепрограмування у ЕБК та ЕСС типу компресора на clutchless.

Основне питання - яким чином можна відрізнити компресор with clutch від сluthless?
P.S. Схеми реально три різні для 2004, 2005 та 2006 років. На прикладі 2005 року "заплутався у 3х соснах" допоки не вирішив подивитися сусідні роки + помилка в ЕБК по низькій напрузі реле А/С повела на хибний шлях...

 

 


  • 0

#2
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 11 Февраль 2024 - 00:37

Точніше, він є, але якийсь на 5В.

Продзвонив, мінуса дійсно майже немає. Точніше, він є, але якийсь на 5В.

Там же ШИМ, мабуть, должен быть. Без муфты - то ж изменяемой производительности, variable.

У меня такой стоит,  на фишке какая-то белиберда скачущая  при включении кондея. Решил что ШИМ управления  производительностью.

 

Основне питання - яким чином можна відрізнити компресор with clutch від сluthless?
Это в каком смысле? Визуально сам компрессор или ещё по каким-то параметрам?
  • 0

#3
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 17876
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:ML400
  • Гос. номер:BANK
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 11 Февраль 2024 - 01:17

Это в каком смысле? Визуально сам компрессор или ещё по каким-то параметрам?

Хоча б візуально і хоча б на прикладі опелів. Або по коду (якого не видно з одного ракурсу)

Там же ШИМ, мабуть, должен быть. Без муфты - то ж изменяемой производительности, variable.
У меня такой стоит, на фишке какая-то белиберда

Цікаво те що з 2006 модельного пішли класичні, з керуванням з ЕБК, можливо після 2008 ще щось міняли, то я вже наступні роки не відкривав
  • 0

#4
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 11 Февраль 2024 - 16:20

Хоча б візуально і хоча б на прикладі опелів.

Это с муфтой. От фишки провод идёт в сторону  соленоида муфты, в сторону шкива.
Sprezarka-klimatyzacji-OPEL-ASTRA-H-04-1
 
А это "переменник", без муфты. Провод от фишки идёт  на другую фишку, в корпусе компрессора, на противоположной от шкива стороне.
5424608600-1437313391.jpg



По маркировке - там их дофига, на разные модели разные коды, там уже надо в "мелкий шрифт" вникать.

Когда-то занимался поиском аналога своего, думал менять. Закончилось  заменой сальника.


  • 0

#5
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 17876
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:ML400
  • Гос. номер:BANK
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 11 Февраль 2024 - 18:01

Жоден з них не схожий. На Астрі провід приєднувався до корпуса у районі шківа (прям майже поруч, провід одразу заходив у корпус. Нажаль, не зробив фото
  • 0

#6
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 11 Февраль 2024 - 18:48

Ну в мене тоже трохи не такий, як на  другому фото, але десь приблизно в тім місці фішка, трохи ближче до середини. І фішка інакша.

Мабуть різні виробники, кожен своє городить.


  • 0

#7
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1999
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 11 Февраль 2024 - 22:51

В принципе, визуально можно отличить только так как написал Андрей

 

В том месте где у обычных компрессоров стоит "бай пасс", у clutchless компрессора находится соленоид управления к которому подведена проводка

Ну, теоретически еще по самому шкиву.  У безмуфтового компрессора он как то по любому должен отличаться от 

"классики" 

 

Прикрепленный файл  clutchless-AC-compressor-1024x778.jpg   62К   15 раз скачано


  • 0

#8
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48813
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 11 Февраль 2024 - 23:06

Ну, теоретически еще по самому шкиву.  У безмуфтового компрессора он как то по любому должен отличаться от  "классики" 
Внеше ашпе не похожи

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#9
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1999
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 11 Февраль 2024 - 23:42



Внеше ашпе не похожи

Ну да, уже увидел ))))))))))))))

Хотя не сказал бы что прям так уже и  "ни разу не похожи", с первого раза можно и не понять

 

У  CVC  компрессоров, тех что называют  "clutchless"  не сцепление, как мы привыкли видеть, а так называемая

"срывная муфта" (torque limiter clutch)

Прикрепленный файл  45AG2TGdo94bZuFkUKVyPpkqsts-960.jpg   86,89К   19 раз скачано

 

Точно так же выглядит передняя часть шкива на  clutchless CVC компрессоре  24466993 от Астры -Н


Изменено: Igor C., 11 Февраль 2024 - 23:43

  • 0

#10
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 12 Февраль 2024 - 00:27

Точно так же выглядит передняя часть шкива на clutchless CVC компрессоре 24466993 от Астры -Н

Ну чтоб совсем уж в оригинале:
image.jpgupload photos


  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых