Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Паливна корекція - довгострокова, astra h z16xe1


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
56 ответов в теме

#36
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8810
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 01:56

Коли виймаєш щупа - з трубки дуже дме? чи навпаки - всмоктує повітря із зовні?
Подождём 

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#37
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15091
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 02:04

Кстати, где-то попадалось, что на неродном клапане мембрана от масла раскисла и на х.х. не отлипала от  "вакуумного"  канала клапана(усилия пружины не хватало), а работало всё когда и газов больше, и разряжение меньше, на оборотах под нагрузкой.


  • 0

#38
sodom

sodom

    Частый гость

    • Сообщений 27
  • Имя:Саша
  • Авто:ланос 1,5
  •  
  • Регистрация: 26.05.2009

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 06:56

Я имел в виду с коррекциями ничего не изменилось. В том смысле, что это не состав картерных газов влияет на их %.




Так этот вопрос не раскрыт...


Это, кстати, тоже. Может там лазили, меняли чего. Как у тебя был китайский, с пружиной из подвески.

Ещё не понятно одинаково ли влияет на % вытаскивание щупа и открытие крышки. Может там с маслосливными каналами проблема, под крышкой норм, а в картере - избыточное(хотя тогда бы уже щуп выбивало и сальники текли бы) или некорректно работает клапан на х.х..
Что-то же двигает ту коррекцию туда-сюда. На ум теперь приходит избыточное давление в картере(именно в картере, где поршня ходят). Если там будет повышенное давление, то это будет создавать дополнительную нагрузку на к\валу, вызывая коррекцию.

Ну или давай свои варианты.


Система вентиляції картерних газів в порядку.

Подождём


При витягнутому щупі рівня масла є незначне розрідження, так і має бути. Система вентиляції картерних газів в порядку.

Так хвилинку, "спробував заглушити штуцер" - це значить тількі роз'єднаний зв'язок дроселя та ветиляції, а надлишковий тиск у картері залишаеться і при цьому нічого не змінюєтьс?
І лише з вийманням щупу корекціця падає?


А як справи з самими картерними газами? Коли виймаєш щупа - з трубки дуже дме? чи навпаки - всмоктує повітря із зовні? Чи однакова ситуація при під'єднаній до впуску вентиляції и при від'єднаній? И чи є різниця, що відкривати - щуп чи кришку маслозаливної горловини?



При заглушеному штуцері вентиляції картерних газів робота двигуна не міняється, хоч з вийнятим щупом чи ні.
  • 0

#39
sodom

sodom

    Частый гость

    • Сообщений 27
  • Имя:Саша
  • Авто:ланос 1,5
  •  
  • Регистрация: 26.05.2009

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 08:23

Робота на газу

Прикрепленные файлы:


  • 0

#40
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 10:18

авто Astra H, двигун Z16XE1,
А що взагалі не влаштовує у роботі мотора?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#41
sodom

sodom

    Частый гость

    • Сообщений 27
  • Имя:Саша
  • Авто:ланос 1,5
  •  
  • Регистрация: 26.05.2009

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 12:54

А що взагалі не влаштовує у роботі мотора?


Довгострокова корекція палива, на х.х до +16%, на прогрітому двигуні.На холодному двигуні можуть трохи гуляти обороти х.х, +-50 обертів. Можливо, я придираюсь, і просто не заважати машині їхати)).
  • 0

#42
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1243
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 14:20

sodom, ось сьогодні надибав по паливній корекції бензинової карти. 

Якщо власник ГБО має бажання занизити розподіл газу то це вимагає ситему ГБО вносити корективи в карту, на що реагує і блок ЕБУ та бензинлова карта. Корекції починають лізти у верх, особливо і довгострокова. 

Дивитися з 6:30. Перфекціоністи. :ad_new: Все таки треба перевіряти перехід з газу на бенз і назад, у всьому діапазоні, на ходу. :faceoff:

http://www.google.co...Wp4w0XXUzw,st:0


Изменено: baton45, 21 Февраль 2024 - 14:21

  • 0

#43
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 14:49

просто не заважати машині їхати)).

Так

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#44
sodom

sodom

    Частый гость

    • Сообщений 27
  • Имя:Саша
  • Авто:ланос 1,5
  •  
  • Регистрация: 26.05.2009

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 18:33

sodom, ось сьогодні надибав по паливній корекції бензинової карти.
Якщо власник ГБО має бажання занизити розподіл газу то це вимагає ситему ГБО вносити корективи в карту, на що реагує і блок ЕБУ та бензинлова карта. Корекції починають лізти у верх, особливо і довгострокова.
Дивитися з 6:30. Перфекціоністи. :ad_new: Все таки треба перевіряти перехід з газу на бенз і назад, у всьому діапазоні, на ходу. :faceoff:
http://www.google.co...Wp4w0XXUzw,st:0


В основному їзджу на бензині, регулюю ГБО сам, карти газові повторюють бензинові, розхід газу на пряму залежить від того, як працює двигун на бензині. Моє запитання: паливна корекція мала би бути в ідеалі наближена до нуля, в моєму випадку+15....+16%.
  • 0

#45
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15091
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 18:36

При заглушеному штуцері вентиляції картерних газів робота двигуна не міняється, хоч з вийнятим щупом чи ні.

Ну тобто впливає таки вміст\кількість цієї складової. А тиск у картері - ні.

 

Ще не вистачає данних щодо  дінамики корекції при вийманні щупа при  роботі на газу.

 

.

Якщо власник ГБО має бажання занизити розподіл газу то це вимагає ситему ГБО вносити корективи в карту, на що реагує і блок ЕБУ та бензинлова карта. Корекції починають лізти у верх, особливо і довгострокова.

baton45, так виходить, що  питання можно умовно розділити на два пункти:

1. Присутність великої корекції на бензі та іі відсутність на газу. Це цілком пояснюється  у наведеному тобою роліку - потрібне правильне налаштування, що й було  припущено ще на початку теми.

2. Зниження коррекції під час разгерметизації вентиляції. За рахунок чого воно відбувається? Цікавий сам механізм зворотнього зв'язку.


  • 0

#46
sodom

sodom

    Частый гость

    • Сообщений 27
  • Имя:Саша
  • Авто:ланос 1,5
  •  
  • Регистрация: 26.05.2009

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 20:18

Ну тобто впливає таки вміст\кількість цієї складової. А тиск у картері - ні.

Ще не вистачає данних щодо дінамики корекції при вийманні щупа при роботі на газу.

.
baton45, так виходить, що питання можно умовно розділити на два пункти:
1. Присутність великої корекції на бензі та іі відсутність на газу. Це цілком пояснюється у наведеному тобою роліку - потрібне правильне налаштування, що й було припущено ще на початку теми.
2. Зниження коррекції під час разгерметизації вентиляції. За рахунок чого воно відбувається? Цікавий сам механізм зворотнього зв'язку.


При роботі на газу все простіше: я можу впливати на величину корекції - збільшуючи чи зменшуючи множник часу відкривання форсунок. Немає повного розуміння, чому бензинова корекція велика. Підсосу не виявлено, ще залишається перевірити тиск палива в рампі. Якщо не помиляюсь, повинно бути 3,9-4 бар.
  • 0

#47
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1243
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 20:32

sodom, ти читав моє повідомлення №42 за сьогодні? Я надав відео  по настроюванні з причинами бензинових корекцій. І час де це подивитися у ролику.

Ти множник міняєш, та міняєш потік паливної енергії через двигун, а двигуну треба не більше, і не менше чим йому достатньо. Коли дитину недокормлюють то вона голодна, коли перекормлюють, то буде ригати від надлишків. Логічно?

 

Карти газові повторюють бензинові, а взагалі так повинно бути чі це не обов"зково. Перехід між бензином і газом,  бензинові форсунки міняють величину імпульсу, чи ні? Це муторна робота, ловити карту по точкам, та ти сам поліз у паливну корекцію. То послухай хоч майстра з ГБО у ролику. Звичайно і тиск палива буде впливати, і тиск повітря. Та ми не побачили газову карту тут на форумі, може там множник менше одиниці?

 

Ох, шось вже я з Реком починаю погоджуватися. :blush:


Изменено: baton45, 21 Февраль 2024 - 20:39

  • 0

#48
sodom

sodom

    Частый гость

    • Сообщений 27
  • Имя:Саша
  • Авто:ланос 1,5
  •  
  • Регистрация: 26.05.2009

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 22:07

sodom, ти читав моє повідомлення №42 за сьогодні? Я надав відео по настроюванні з причинами бензинових корекцій. І час де це подивитися у ролику.
Ти множник міняєш, та міняєш потік паливної енергії через двигун, а двигуну треба не більше, і не менше чим йому достатньо. Коли дитину недокормлюють то вона голодна, коли перекормлюють, то буде ригати від надлишків. Логічно?

Карти газові повторюють бензинові, а взагалі так повинно бути чі це не обов"зково. Перехід між бензином і газом, бензинові форсунки міняють величину імпульсу, чи ні? Це муторна робота, ловити карту по точкам, та ти сам поліз у паливну корекцію. То послухай хоч майстра з ГБО у ролику. Звичайно і тиск палива буде впливати, і тиск повітря. Та ми не побачили газову карту тут на форумі, може там множник менше одиниці?

Ох, шось вже я з Реком починаю погоджуватися. :blush:


Повторюсь ще раз- газова карта в мене практично ідеально повторює бензинову(-5...+5%). Таких відео переглянув десятки, і впевнений, що все зробив правильно.

Просте запитання - хто має досвід експлуатації чи обслуговування двигуна Z16XE1 : при роботі на бензині довгострокова корекція палива в межах+14...+16% це норма чи ні? Підсосу не виявлено, ще залишається перевірити тиск в рампі. Дякую за розуміння)
  • 0

#49
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8810
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 22:12

перевірити тиск в рампі
при резком ускорении не клюёт/не дёргается значит норм. Разгон динамичный без провалов?

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#50
sodom

sodom

    Частый гость

    • Сообщений 27
  • Имя:Саша
  • Авто:ланос 1,5
  •  
  • Регистрация: 26.05.2009

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 22:21

при резком ускорении не клюёт/не дёргается значит норм. Разгон динамичный без провалов?

Не клює, не дьоргає, без провалів. Мабуть треба викинути ELM327 і не заважати машині їхати))))
  • 0

#51
Смарт

Смарт

    Поселенец

    • Сообщений 102
  • Имя:Жека
  • Авто:Омега Б, Y32SE
  •  
  • Регистрация: 05.03.2017

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 22:55

sodom, привіт :hi:

А я в сусідньому розділі борюся навпаки з підняттям корекції на газі.

 

Може тобі спробувати ще почитати не ЕЛМ'ом, а чимось серйознішим? Ну, про всяк. Раптом ЕЛМ помиляється і малює криву цифру?


Изменено: Смарт, 21 Февраль 2024 - 22:56

  • 0

#52
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15091
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 21 Февраль 2024 - 23:20

Мабуть треба викинути ELM327 і не заважати машині їхати))))

И шо, будеш спокійно спати, не з'ясувавши, чому при вийманні щупа корекція приходить у норму? :sm13_:


  • 0

#53
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8810
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 22 Февраль 2024 - 00:34

будеш спокійно спати?
Даёшь 6 страниц!

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#54
sodom

sodom

    Частый гость

    • Сообщений 27
  • Имя:Саша
  • Авто:ланос 1,5
  •  
  • Регистрация: 26.05.2009

Опубликовано 22 Февраль 2024 - 07:10

sodom, привіт :hi:
А я в сусідньому розділі борюся навпаки з підняттям корекції на газі.

Може тобі спробувати ще почитати не ЕЛМ'ом, а чимось серйознішим? Ну, про всяк. Раптом ЕЛМ помиляється і малює криву цифру?


Ще є важча артилерія- OPCOM , цифри такі самі.
  • 0

#55
sodom

sodom

    Частый гость

    • Сообщений 27
  • Имя:Саша
  • Авто:ланос 1,5
  •  
  • Регистрация: 26.05.2009

Опубликовано 22 Февраль 2024 - 09:44

И шо, будеш спокійно спати, не з'ясувавши, чому при вийманні щупа корекція приходить у норму? :sm13_:


Мабуть сходжу до психолога, треба про це поговорити))))
  • 0

#56
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1243
  • Возраст: 52
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 22 Февраль 2024 - 10:24

Нє-нє!! Ми з тобою вже попрацювали, так що за половину на психолога ми магорич заробили. Не треба нікуди йти.

Але от фраза, що в основному їздиш на бензині починає турбувати. "Нє наш чєлавєк..."


Изменено: baton45, 22 Февраль 2024 - 10:26

  • 0

#57
sodom

sodom

    Частый гость

    • Сообщений 27
  • Имя:Саша
  • Авто:ланос 1,5
  •  
  • Регистрация: 26.05.2009

Опубликовано 24 Февраль 2024 - 10:06

Нє-нє!! Ми з тобою вже попрацювали, так що за половину на психолога ми магорич заробили. Не треба нікуди йти.
Але от фраза, що в основному їздиш на бензині починає турбувати. "Нє наш чєлавєк..."


Переконали. Оскільки на газу корекції палива ідеальні, буду більше їздити на цьому виді палива.
ГЕТЬ БЕНЗИН, ДЕЄШ ГБО!!!!
  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых