Коли виймаєш щупа - з трубки дуже дме? чи навпаки - всмоктує повітря із зовні?Подождём
Реклама
Паливна корекція - довгострокова, astra h z16xe1
#38
Опубликовано 21 Февраль 2024 - 06:56
Я имел в виду с коррекциями ничего не изменилось. В том смысле, что это не состав картерных газов влияет на их %.
Так этот вопрос не раскрыт...
Это, кстати, тоже. Может там лазили, меняли чего. Как у тебя был китайский, с пружиной из подвески.
Ещё не понятно одинаково ли влияет на % вытаскивание щупа и открытие крышки. Может там с маслосливными каналами проблема, под крышкой норм, а в картере - избыточное(хотя тогда бы уже щуп выбивало и сальники текли бы) или некорректно работает клапан на х.х..
Что-то же двигает ту коррекцию туда-сюда. На ум теперь приходит избыточное давление в картере(именно в картере, где поршня ходят). Если там будет повышенное давление, то это будет создавать дополнительную нагрузку на к\валу, вызывая коррекцию.
Ну или давай свои варианты.
Система вентиляції картерних газів в порядку.
Подождём
При витягнутому щупі рівня масла є незначне розрідження, так і має бути. Система вентиляції картерних газів в порядку.
Так хвилинку, "спробував заглушити штуцер" - це значить тількі роз'єднаний зв'язок дроселя та ветиляції, а надлишковий тиск у картері залишаеться і при цьому нічого не змінюєтьс?
І лише з вийманням щупу корекціця падає?
А як справи з самими картерними газами? Коли виймаєш щупа - з трубки дуже дме? чи навпаки - всмоктує повітря із зовні? Чи однакова ситуація при під'єднаній до впуску вентиляції и при від'єднаній? И чи є різниця, що відкривати - щуп чи кришку маслозаливної горловини?
При заглушеному штуцері вентиляції картерних газів робота двигуна не міняється, хоч з вийнятим щупом чи ні.
#42
Опубликовано 21 Февраль 2024 - 14:20
sodom, ось сьогодні надибав по паливній корекції бензинової карти.
Якщо власник ГБО має бажання занизити розподіл газу то це вимагає ситему ГБО вносити корективи в карту, на що реагує і блок ЕБУ та бензинлова карта. Корекції починають лізти у верх, особливо і довгострокова.
Дивитися з 6:30. Перфекціоністи. Все таки треба перевіряти перехід з газу на бенз і назад, у всьому діапазоні, на ходу.
http://www.google.co...Wp4w0XXUzw,st:0
Изменено: baton45, 21 Февраль 2024 - 14:21
#44
Опубликовано 21 Февраль 2024 - 18:33
sodom, ось сьогодні надибав по паливній корекції бензинової карти.
Якщо власник ГБО має бажання занизити розподіл газу то це вимагає ситему ГБО вносити корективи в карту, на що реагує і блок ЕБУ та бензинлова карта. Корекції починають лізти у верх, особливо і довгострокова.
Дивитися з 6:30. Перфекціоністи. Все таки треба перевіряти перехід з газу на бенз і назад, у всьому діапазоні, на ходу.
http://www.google.co...Wp4w0XXUzw,st:0
В основному їзджу на бензині, регулюю ГБО сам, карти газові повторюють бензинові, розхід газу на пряму залежить від того, як працює двигун на бензині. Моє запитання: паливна корекція мала би бути в ідеалі наближена до нуля, в моєму випадку+15....+16%.
#45
Опубликовано 21 Февраль 2024 - 18:36
При заглушеному штуцері вентиляції картерних газів робота двигуна не міняється, хоч з вийнятим щупом чи ні.
Ну тобто впливає таки вміст\кількість цієї складової. А тиск у картері - ні.
Ще не вистачає данних щодо дінамики корекції при вийманні щупа при роботі на газу.
.
Якщо власник ГБО має бажання занизити розподіл газу то це вимагає ситему ГБО вносити корективи в карту, на що реагує і блок ЕБУ та бензинлова карта. Корекції починають лізти у верх, особливо і довгострокова.
baton45, так виходить, що питання можно умовно розділити на два пункти:
1. Присутність великої корекції на бензі та іі відсутність на газу. Це цілком пояснюється у наведеному тобою роліку - потрібне правильне налаштування, що й було припущено ще на початку теми.
2. Зниження коррекції під час разгерметизації вентиляції. За рахунок чого воно відбувається? Цікавий сам механізм зворотнього зв'язку.
#46
Опубликовано 21 Февраль 2024 - 20:18
Ну тобто впливає таки вміст\кількість цієї складової. А тиск у картері - ні.
Ще не вистачає данних щодо дінамики корекції при вийманні щупа при роботі на газу.
.
baton45, так виходить, що питання можно умовно розділити на два пункти:
1. Присутність великої корекції на бензі та іі відсутність на газу. Це цілком пояснюється у наведеному тобою роліку - потрібне правильне налаштування, що й було припущено ще на початку теми.
2. Зниження коррекції під час разгерметизації вентиляції. За рахунок чого воно відбувається? Цікавий сам механізм зворотнього зв'язку.
При роботі на газу все простіше: я можу впливати на величину корекції - збільшуючи чи зменшуючи множник часу відкривання форсунок. Немає повного розуміння, чому бензинова корекція велика. Підсосу не виявлено, ще залишається перевірити тиск палива в рампі. Якщо не помиляюсь, повинно бути 3,9-4 бар.
#47
Опубликовано 21 Февраль 2024 - 20:32
sodom, ти читав моє повідомлення №42 за сьогодні? Я надав відео по настроюванні з причинами бензинових корекцій. І час де це подивитися у ролику.
Ти множник міняєш, та міняєш потік паливної енергії через двигун, а двигуну треба не більше, і не менше чим йому достатньо. Коли дитину недокормлюють то вона голодна, коли перекормлюють, то буде ригати від надлишків. Логічно?
Карти газові повторюють бензинові, а взагалі так повинно бути чі це не обов"зково. Перехід між бензином і газом, бензинові форсунки міняють величину імпульсу, чи ні? Це муторна робота, ловити карту по точкам, та ти сам поліз у паливну корекцію. То послухай хоч майстра з ГБО у ролику. Звичайно і тиск палива буде впливати, і тиск повітря. Та ми не побачили газову карту тут на форумі, може там множник менше одиниці?
Ох, шось вже я з Реком починаю погоджуватися.
Изменено: baton45, 21 Февраль 2024 - 20:39
#48
Опубликовано 21 Февраль 2024 - 22:07
sodom, ти читав моє повідомлення №42 за сьогодні? Я надав відео по настроюванні з причинами бензинових корекцій. І час де це подивитися у ролику.
Ти множник міняєш, та міняєш потік паливної енергії через двигун, а двигуну треба не більше, і не менше чим йому достатньо. Коли дитину недокормлюють то вона голодна, коли перекормлюють, то буде ригати від надлишків. Логічно?
Карти газові повторюють бензинові, а взагалі так повинно бути чі це не обов"зково. Перехід між бензином і газом, бензинові форсунки міняють величину імпульсу, чи ні? Це муторна робота, ловити карту по точкам, та ти сам поліз у паливну корекцію. То послухай хоч майстра з ГБО у ролику. Звичайно і тиск палива буде впливати, і тиск повітря. Та ми не побачили газову карту тут на форумі, може там множник менше одиниці?
Ох, шось вже я з Реком починаю погоджуватися.
Повторюсь ще раз- газова карта в мене практично ідеально повторює бензинову(-5...+5%). Таких відео переглянув десятки, і впевнений, що все зробив правильно.
Просте запитання - хто має досвід експлуатації чи обслуговування двигуна Z16XE1 : при роботі на бензині довгострокова корекція палива в межах+14...+16% це норма чи ні? Підсосу не виявлено, ще залишається перевірити тиск в рампі. Дякую за розуміння)
#54
Опубликовано 22 Февраль 2024 - 07:10
sodom, привіт
А я в сусідньому розділі борюся навпаки з підняттям корекції на газі.
Може тобі спробувати ще почитати не ЕЛМ'ом, а чимось серйознішим? Ну, про всяк. Раптом ЕЛМ помиляється і малює криву цифру?
Ще є важча артилерія- OPCOM , цифри такі самі.
#57
Опубликовано 24 Февраль 2024 - 10:06
Нє-нє!! Ми з тобою вже попрацювали, так що за половину на психолога ми магорич заробили. Не треба нікуди йти.
Але от фраза, що в основному їздиш на бензині починає турбувати. "Нє наш чєлавєк..."
Переконали. Оскільки на газу корекції палива ідеальні, буду більше їздити на цьому виді палива.
ГЕТЬ БЕНЗИН, ДЕЄШ ГБО!!!!
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых