Перейти к содержимому


Реклама









Фото

На прогрітому двигуні при ввімкненні запалювання не горить лампа тиску оливи


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
6 ответов в теме

#1
Bravos

Bravos

    Начавший говорить

    • Сообщений 3
  • Имя:Андрей
  • Авто:Опель астра g 1.6
  •  
  • Регистрация: 01.03.2024

Опубликовано 01 Март 2024 - 13:07

Двигун z16xep на прогрітому двигуні при ввімкненні запалювання не загорається лампа тиску оливи,на холодному загорається,тиск в нормі ,датчик замінив нічого не змінилося,в чому може бути проблема?
  • 0

#2
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24845
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 01 Март 2024 - 16:53

провод на масу пробував ложити на горячому двигуні?


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#3
Bravos

Bravos

    Начавший говорить

    • Сообщений 3
  • Имя:Андрей
  • Авто:Опель астра g 1.6
  •  
  • Регистрация: 01.03.2024

Опубликовано 01 Март 2024 - 22:19

А що воно дасть,на не прогрітому лампочка робе, аби проводка або лампочка зовсім не робило не на холодну не на гарячу я так вважаю, але за відповідь дякую
  • 0

#4
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 01 Март 2024 - 23:00

А що воно дасть,на не прогрітому лампочка робе, аби проводка або лампочка зовсім не робило не на холодну не на гарячу я так вважаю,

Буде зрозуміло, що ланка  від датчика справна і на холодну, і на гарячу. І причина у самому датчику. 

Яким інакшим способом ти  збираєшся локалізовувати місце несправності?



Ну можеш одразу полізти до датчика, перевірити, чи не забитий у ньому отвір.


  • 0

#5
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8812
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 01 Март 2024 - 23:40

полізти до датчика

Так другой поставил. Или акула глухая или ..)))

Просит совета и отказывается. На верное с ФБ пришёл)


Изменено: Дмитрий Владимирович, 01 Март 2024 - 23:41

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#6
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1999
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 01 Март 2024 - 23:45

А що воно дасть,на не прогрітому лампочка робе, аби проводка або лампочка зовсім не робило не на холодну не на гарячу я так вважаю,

Много чого дасть

Тобі абсолютно правильно порадили.

Датчик тиску це примитивне одноконтактне нормально замкнуте релє, роль другого проводу грає сам корпус

Коли тиску немає датчик замкнут на масу, тому й світиться лампочка на приборці. Коли тиск мастила в двигуні після запуску достигає 0,3 - 0,4 bar (чи скількі там порог спрацювання), релє тупо розмикається і лампочка гасне

Все просто як паперова гривня.

Якщо  на гарячому (чи на працюючому) двигуні зняти роз'єм з датчика та тупо замкнути провод на масу, то по любому лампочка засвітиться, крім випадків коли є обрив провода або згоріла лампочка

Якщо на гарячу, при замиканні на пряму лампочка горить, а при одягненому роз'ємі ні, то причини дві. 

Або міняй датчик, або тиск мастила не падає нижче порогу спрацювання датчика.

Тоді вже треба шукати інші причини


Изменено: Igor C., 02 Март 2024 - 00:18

  • 0

#7
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 02 Март 2024 - 00:32

Так другой поставил.

Ох ты ж, провтыкал...


Або міняй датчик, або тиск мастила не падає нижче порогу спрацювання датчика.

Igor C., двое нас... :sm13_:


  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых