Реклама
На прогрітому двигуні при ввімкненні запалювання не горить лампа тиску оливи
#4
Опубликовано 01 Март 2024 - 23:00
А що воно дасть,на не прогрітому лампочка робе, аби проводка або лампочка зовсім не робило не на холодну не на гарячу я так вважаю,
Буде зрозуміло, що ланка від датчика справна і на холодну, і на гарячу. І причина у самому датчику.
Яким інакшим способом ти збираєшся локалізовувати місце несправності?
Ну можеш одразу полізти до датчика, перевірити, чи не забитий у ньому отвір.
#6
Опубликовано 01 Март 2024 - 23:45
А що воно дасть,на не прогрітому лампочка робе, аби проводка або лампочка зовсім не робило не на холодну не на гарячу я так вважаю,
Много чого дасть
Тобі абсолютно правильно порадили.
Датчик тиску це примитивне одноконтактне нормально замкнуте релє, роль другого проводу грає сам корпус
Коли тиску немає датчик замкнут на масу, тому й світиться лампочка на приборці. Коли тиск мастила в двигуні після запуску достигає 0,3 - 0,4 bar (чи скількі там порог спрацювання), релє тупо розмикається і лампочка гасне
Все просто як паперова гривня.
Якщо на гарячому (чи на працюючому) двигуні зняти роз'єм з датчика та тупо замкнути провод на масу, то по любому лампочка засвітиться, крім випадків коли є обрив провода або згоріла лампочка
Якщо на гарячу, при замиканні на пряму лампочка горить, а при одягненому роз'ємі ні, то причини дві.
Або міняй датчик, або тиск мастила не падає нижче порогу спрацювання датчика.
Тоді вже треба шукати інші причини
Изменено: Igor C., 02 Март 2024 - 00:18
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых