Реклама
Великі оберти двигуна на холодну Вектра а
#1
Опубликовано 08 Март 2024 - 17:34
На холодну "вектра а 1.6 1994" заводиться добре і стабільно працює, але коли натиснути на педаль газу і відпустити, машина так і продовжує працювати на високих оборотах до повного прогріву. Коли нагрілася, працює нормально. Прошу допомоги!
РХХ ТА ДПДЗ Замінено, верхню частину моноінжектора теж замінив(підтікав бензоклапан),нічого не змінилося
Дросельна заслонка,тросик не підклинює
На газу також великі оберти,але трохи менші ніж на бензині
#3
Опубликовано 08 Март 2024 - 20:28
Після яких робіт? Навіть не можу точно відповісти...Це сталося якось поступово...спочатку занижені....плаваючі оберти,а потім поступово високі
Якщо датчик температури охолоджувальної рідини,то він працює. А скажіть,він або працює,або ні,так?
#10
Опубликовано 08 Март 2024 - 22:48
И не повысится давление на впуске. Может мембрана или пьезоэлемент подклинивают на холодную. Или со шлангами что-то. Типа датчик продолжает фиксировать высокое давление пока мотор не прогреется. Теория. Но я бы проверил.
Нагреть его строительным феном на холодном движке?
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#12
Опубликовано 09 Март 2024 - 06:43
Якщо датчик температури охолоджувальної рідини,то він працює. А скажіть,він або працює,або ні,так?
Не знаю конструктива саме цього мотора, датчиків температури ОР може бути 2: на приборку і на ЕБК. "Працює" - це коли показує температуту коректно, а не на Марсі.
ПТН ПНХ
#13
Опубликовано 09 Март 2024 - 08:56
Якщо Ви за мапсенсор,то він в нормі
"Коробочка" на кузові, позаду двигуна. Якщо 100 відсотків перевірений, і шланг до нього і щтуцер на корпусі мултека, то питань немає.
датчиків температури ОР може бути 2
Не в датчиках ОР справа. Тут ЕБК бачить відкритий дросель, тому і газує. ІМХО.
Изменено: Avtomobilist, 09 Март 2024 - 08:56
#14
Опубликовано 09 Март 2024 - 23:41
у меня нечто похожее было ( но как оказалось чисто механическая поломка) . кожух тросика газа както выскочил из резинки которая крепится на двигателе , и вроде все ходит туду сюда и работает ,в общем отсоеденил трос от заслонки и вытащил его из крепления , там где заканчивается оплетка ( кожух ) и выходит внутренняя ( рабочая ) часть троса. вроде все норм ... а при сборке просто правильно вставил оплетку в резинку которая крепится к двигателю и все норм
#18
Опубликовано 11 Март 2024 - 21:13
В когось ще є якісь варіанти?
Може проблема в ебу? А може бути грм зміщено?
Коли трос навіть від'єднаний від тяги(дросельної заслонки),нічого не міняєтьсяу меня нечто похожее было ( но как оказалось чисто механическая поломка) . кожух тросика газа както выскочил из резинки которая крепится на двигателе , и вроде все ходит туду сюда и работает ,в общем отсоеденил трос от заслонки и вытащил его из крепления , там где заканчивается оплетка ( кожух ) и выходит внутренняя ( рабочая ) часть троса. вроде все норм ... а при сборке просто правильно вставил оплетку в резинку которая крепится к двигателю и все норм
#19
Опубликовано 11 Март 2024 - 21:40
Давай спочатку.
Якщо завести і не давити на газ до прогріву двигуна, все працює нормально впродовж прогріву і далі.
Якщо оберти зависли при прогріву, то з прогрівом двигуна вони повертяються до нормальних для ХХ, і далі все працює нормально.
Я правильно зрозумів?
І ще питання.
На яких обертах прцює двигун після натискання на газ?
При прогріві двигуна оберти спадають поступово, або різко в якийсь момент?
Після чого настав такий баг?
А може бути грм зміщено?
Не воно.
Изменено: Avtomobilist, 11 Март 2024 - 21:43
#20
Опубликовано 11 Март 2024 - 22:50
1.Іноді Наберає оберти і без газу( але буває таке,якщо заглушити і завести,то оберти на якісь час падають десь до 800
2.Якщо оберти зависли при прогріву, то з прогрівом двигуна вони повертяються до нормальних для ХХ, і далі все працює нормально.
2. Приходиться глушити,бо йде в рознос і через декілька заглушень,працює на холостих( мабуть тому,що прогрівається),але останнім часом і при прогріві буває підгазовує
3.При прогріві двигуна оберти спадають поступово, або різко в якийсь момент?
3. Оберти поступово падають
Після чого настав такий баг?Давай спочатку.
Якщо завести і не давити на газ до прогріву двигуна, все працює нормально впродовж прогріву і далі.
Якщо оберти зависли при прогріву, то з прогрівом двигуна вони повертяються до нормальних для ХХ, і далі все працює нормально.
Я правильно зрозумів?
І ще питання.
На яких обертах прцює двигун після натискання на газ?
При прогріві двигуна оберти спадають поступово, або різко в якийсь момент?
Після чого настав такий баг?
Не воно.
Та якось поступово це починалося...
Изменено: FIRE777, 11 Март 2024 - 22:39
#23
Опубликовано 12 Март 2024 - 10:00
На протязі кількох місяців(взимку) заводив і газу не давав,бо починала одразу працювати на повишених обертах(на вскидку ..1500), без газу сама теж набирала,але не багато...поробить трохи і тоді нормально стає.
Ну взагалі то звичайний режим роботи при пуску в холодну пору року
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#24
Опубликовано 12 Март 2024 - 11:12
Ставив монік без проставки під газ,теж самеМожливо ГБО таке дає. Я б його відключив фізично і спробував.
Завів сьогодні-газує....помучив її,прийшли оберти в норму... поїхав,наче все добре,але коли проїхав по дорозі з ямами,почала знову газувати...Пробував від'єднати датчик температури,нічого не міняється.Може проводка дає прикурити? Куди лізти? Де щупати? Може комусь відео роботи авто скинути?
Изменено: FIRE777, 12 Март 2024 - 11:13
#33
Опубликовано 13 Март 2024 - 17:31
Таке відчуття,що відкривається РХХ ,але не закривається. Що може впливати на таку роботу?
Або механічне підклинювання або таки відповідний сигнал живлення на РХХ . Міряй сигнал(змінюється чи ні) щоб виключити механічну причину.
ЗІ. Який саме мотор? X16SZ? Що з ЕГРом?
Изменено: Andre_71, 13 Март 2024 - 17:37
#34
Опубликовано 13 Март 2024 - 21:02
Так,двигун х16sz. ЕГР вже давно заглушений.Або механічне підклинювання або таки відповідний сигнал живлення на РХХ . Міряй сигнал(змінюється чи ні) щоб виключити механічну причину.
ЗІ. Який саме мотор? X16SZ? Що з ЕГРом?
Підкажіть як поміряти сигнал?Так,двигун х16sz. ЕГР вже давно заглушений.
Изменено: FIRE777, 13 Март 2024 - 21:02
#35
Опубликовано 13 Март 2024 - 22:19
як поміряти сигнал?
Якщо РХХ 4-х піновий, то по схемі в цьому посиланні https://avto.pro/aut...nosti-20190228/ можна поміряти напругу на пінах А\В та C\D. І порівняти їх в нормальному режимі х.х та на "підгазовуванні". Цифри будуть умовні, але по їх співвідношенню буде зрозуміло, чи змінюється сигнал керування РХХ.
Стабільності добився тим,що при нормальному холостому скинув фішку з РХХ.
А якщо скидати цю фішку при "завищених" обертах - що відбувється? Оберти не міняються? Нормалізуються? Глохне?
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых