Так і працює на великих обертахЯкщо РХХ 4-х піновий, то по схемі в цьому посиланні https://avto.pro/aut...nosti-20190228/ можна поміряти напругу на пінах А\В та C\D. І порівняти їх в нормальному режимі х.х та на "підгазовуванні". Цифри будуть умовні, але по їх співвідношенню буде зрозуміло, чи змінюється сигнал керування РХХ.
А якщо скидати цю фішку при "завищених" обертах - що відбувється? Оберти не міняються? Нормалізуються? Глохне?
Реклама
Великі оберти двигуна на холодну Вектра а
#36
Опубликовано 14 Март 2024 - 19:17
#37
Опубликовано 14 Март 2024 - 20:04
Так і працює на великих обертах
Ну тобто або таки РХХ зависає в тому положенні, або таки то команда з мозгу. Зя'совуй відповідність сигналу на РХХ до фактичних обертів.
ЗІ.На дросільну крім тросіка приводу ще щось має вплив? Може там яка механічна система прогріву чи ще якісь механічні принади.
#38
Опубликовано 14 Март 2024 - 21:35
Ні,немає нічогоНу тобто або таки РХХ зависає в тому положенні, або таки то команда з мозгу. Зя'совуй відповідність сигналу на РХХ до фактичних обертів.
ЗІ.На дросільну крім тросіка приводу ще щось має вплив? Може там яка механічна система прогріву чи ще якісь механічні принади.
#39
Опубликовано 14 Март 2024 - 21:58
Ну якщо дросіль не при справх, то справа залишається у РХХ. Підвищення можливо тільки через нього.
З електричної точки зору можна припусти десь поганий контакт у ланці від пінів мозку до пінів РХХ. Часом контакт погіршується та струму сигналу невистачає, щоб повернути шток РХХ в потрібне положення, він "застрягає" у відкритому стані до поновлення контакту на черговій ямі або до перезапуску системи, коли попередньо знімається живлення з обох обмоток та зникає сумарне магнітне поле в сердечнику штока.
Якщо простими словами я перевіряв би на опір(в Омах) саме ті чотири дроти, що йдуть від РХХ до ЕБУ. А краще хочаб тимчасово підмінив їх напряму іншими.
#40
Опубликовано 15 Март 2024 - 02:43
Була така думка,але не можу розібратися в розпіновціНу якщо дросіль не при справх, то справа залишається у РХХ. Підвищення можливо тільки через нього.
З електричної точки зору можна припусти десь поганий контакт у ланці від пінів мозку до пінів РХХ. Часом контакт погіршується та струму сигналу невистачає, щоб повернути шток РХХ в потрібне положення, він "застрягає" у відкритому стані до поновлення контакту на черговій ямі або до перезапуску системи, коли попередньо знімається живлення з обох обмоток та зникає сумарне магнітне поле в сердечнику штока.
Якщо простими словами я перевіряв би на опір(в Омах) саме ті чотири дроти, що йдуть від РХХ до ЕБУ. А краще хочаб тимчасово підмінив їх напряму іншими.
#43
Опубликовано 15 Март 2024 - 16:30
Опір на ав/cd по 53.5 ома,напруга(при знятій фішці 12v на обидвох парах і при натиску на дросельну заслонку нічого не міняється...раз було показало 6v(можливо погано щуп притиснув до контакта)Якщо РХХ 4-х піновий, то по схемі в цьому посиланні https://avto.pro/aut...nosti-20190228/ можна поміряти напругу на пінах А\В та C\D. І порівняти їх в нормальному режимі х.х та на "підгазовуванні". Цифри будуть умовні, але по їх співвідношенню буде зрозуміло, чи змінюється сигнал керування РХХ.
А якщо скидати цю фішку при "завищених" обертах - що відбувється? Оберти не міняються? Нормалізуються? Глохне?
ДПДЗ працює як книжка пише...міряли мультиметром
Якщо сигнал керування рхх не змінюється,то...?
Изменено: FIRE777, 15 Март 2024 - 16:29
#44
Опубликовано 15 Март 2024 - 17:43
Опір на ав/cd по 53.5 ома
Це лише свідчить про цілість та симетричність обмоток шагового двигуна РХХ, в принципі - таке, ніачьом.
напруга(при знятій фішці 12v на обидвох парах і при натиску на дросельну заслонку нічого не міняється.Напруга міряється при під'єднаній фішці, тільки на навантажені будуть коректні показники. При відключеному від фішки РХХ ті 12В - вагалі не показник.
Якщо сигнал керування рхх не змінюється,то...?не змінюється відносно чого? прогріву? натискання на газ? Який саме режим цікавить? Питання не коректне.
АгаТо може хоч маркування ЕБУ треба дати, щоб хтось щось порадив?
#45
Опубликовано 15 Март 2024 - 18:49
Не змінюється при натискані на газЦе лише свідчить про цілість та симетричність обмоток шагового двигуна РХХ, в принципі - таке, ніачьом.Напруга міряється при під'єднаній фішці, тільки на навантажені будуть коректні показники. При відключеному від фішки РХХ ті 12В - вагалі не показник.
не змінюється відносно чого? прогріву? натискання на газ? Який саме режим цікавить? Питання не коректне.
То може хоч маркування ЕБУ треба дати, щоб хтось щось порадив?
Маркування ЕБУ
16198339
GM
RF
16138339
DELCO ELECTRONICS A-SUBSIDIARY OF SA HUGHES ELECTRONICS
BJMD
MADE IN UK
Изменено: FIRE777, 15 Март 2024 - 20:35
#46
Опубликовано 15 Март 2024 - 21:40
Не змінюється при натискані на газ
Міряти треба корректно, під навантаженням обмоток РХХ. Взагалі форму сигнала краще осцилографом дивитись. Або хоч стрілочним прибором, він краще відображує зміну діючого значення напруги. В ідеалі два прибори, на кожну обмотку, і дивитись на зміну показників, вони мають змінюватись в протифазі під час процессу регулювання. Ти ж мабуть цифровим дивився?
ЗІ. Мабуть цей шлях краще відкласти поки що. Треба деякий досвід роботи з електричним принаддям та розуміння фізичних процесів у приладах..
Логічніше (з огляду на замінений РХХ та ЕБК) таки звернути увагу на проводку. По распіновці цього ЕБК справді щось нічого путнього не гуглиться, може хто зтикався з таким та загляне у тему.
Але можна спробувати знайти відповідні дроти за кольром. На ЕБК вони мають бути такі, як і на РХХ, тобто синьо-чорний(A), синьо-зелений(B), зелений(С) та зелено-білий(D). На ЕБК вони мають також бути поруч, в однім ряду пінів, або послідовно - 2(А),3(B),4(D),5(С)), або розділені однім піном - 5(С),6(D), 8(B),9(A). В жгуті ще будуть зелені дроти, але вони будуть досить далеко по номеру від цих чотирьох. Інші дроти з цієї четвірки РХХ не повторюються.
Можливо твої дроти до РХХ мають таку распіновку, АЛЕ ЦЕ НЕ ТОЧНО!!! Тому цей малюнок лише як приклад розташування пінів у фішках.
Опір на ав/cd по 53.5 ома,напруга(при знятій фішці 12v на обидвох парах і при натиску на дросельну заслонку нічого не міняється...
До речі, схеми Опеля малють послідовність у фішці не ABCD, а ACBD. І міряти напругу треба було на тих пінах, яки відповідають кінцям обмоток( на яких по 53,5 Ом), ну тобто ту напругу, що подається на кожну обмотку, а не просто за розкладом букв.
Якщо робити висновки по ЕБК до попередніх моделей моніка, то керування РХХ відбуваєтьс ШИМ- напругою 5В. Тобто більше 5В там не має бути ні в якій комбінації сигналу при правильному підключенні для заміру.
Изменено: Andre_71, 15 Март 2024 - 21:48
#47
Опубликовано 16 Март 2024 - 09:16
Все вірно,на a/b 53.5 ома і на с/d так само і напруга на цих пінах по 12v, в іншому порядку немає нічогоМіряти треба корректно, під навантаженням обмоток РХХ. Взагалі форму сигнала краще осцилографом дивитись. Або хоч стрілочним прибором, він краще відображує зміну діючого значення напруги. В ідеалі два прибори, на кожну обмотку, і дивитись на зміну показників, вони мають змінюватись в протифазі під час процессу регулювання. Ти ж мабуть цифровим дивився?
ЗІ. Мабуть цей шлях краще відкласти поки що. Треба деякий досвід роботи з електричним принаддям та розуміння фізичних процесів у приладах..
Логічніше (з огляду на замінений РХХ та ЕБК) таки звернути увагу на проводку. По распіновці цього ЕБК справді щось нічого путнього не гуглиться, може хто зтикався з таким та загляне у тему.
Але можна спробувати знайти відповідні дроти за кольром. На ЕБК вони мають бути такі, як і на РХХ, тобто синьо-чорний(A), синьо-зелений(B), зелений(С) та зелено-білий(D). На ЕБК вони мають також бути поруч, в однім ряду пінів, або послідовно - 2(А),3(B),4(D),5(С)), або розділені однім піном - 5(С),6(D), 8(B),9(A). В жгуті ще будуть зелені дроти, але вони будуть досить далеко по номеру від цих чотирьох. Інші дроти з цієї четвірки РХХ не повторюються.
Можливо твої дроти до РХХ мають таку распіновку, АЛЕ ЦЕ НЕ ТОЧНО!!! Тому цей малюнок лише як приклад розташування пінів у фішках.
До речі, схеми Опеля малють послідовність у фішці не ABCD, а ACBD. І міряти напругу треба було на тих пінах, яки відповідають кінцям обмоток( на яких по 53,5 Ом), ну тобто ту напругу, що подається на кожну обмотку, а не просто за розкладом букв.
Якщо робити висновки по ЕБК до попередніх моделей моніка, то керування РХХ відбуваєтьс ШИМ- напругою 5В. Тобто більше 5В там не має бути ні в якій комбінації сигналу при правильному підключенні для заміру.
#50
Опубликовано 18 Март 2024 - 11:42
Сьогодні замінив рхх(це вже третій) і проблема вирішилася...поки що....
Другий може був від ланоса
РХХ ТА ДПДЗ Замінено, верхню частину моноінжектора теж замінив(підтікав бензоклапан),нічого не змінилося
Мабуть треба ще писати виробника зп для повної картини
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых