Opel astra G универсал 2001год
Изменено: Mr.valerich, 28 Март 2024 - 11:21
Опубликовано 28 Март 2024 - 11:20
Изменено: Mr.valerich, 28 Март 2024 - 11:21
Опубликовано 28 Март 2024 - 12:30
Люк є? Може ще скло вітрове.
Тема точно треба в опелеманії?
проверь под капотом, под крышками блока реле и предохранителе. Там сухо? бывает пересыхает уплотнитель и по проводам херячит в салон
Изменено: Mr.valerich, 28 Март 2024 - 12:31
Опубликовано 28 Март 2024 - 14:47
Знімати передні сидіння, бороду, ковролін і паралон, лити водичкою на лобове і дивитись звідки потече. Вже тепло,
Зняти колесо і знайти в бризговику проржавівше через яке напряму з під колеса фугує вода..........
(вже друга машина за місяць приїздить з такою болячкою)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 28 Март 2024 - 15:15
Зняти колесо і знайти в бризговику проржавівше через яке напряму з під колеса фугує вода..........
(вже друга машина за місяць приїздить з такою болячкою)
Не той випадок. Якщо за ніч дощем натекло, то це тече в районі жабо\водостоку з жабо у лонжерон\лобовухи і тд. Нажаль, за ОАГ не обізнаний, у ОВА всі проблеми від швів кузовної панелі жабо, або водостоку в крило з того самого жабо і зварочних швів, які лежать прямо по всій довжині водостока.
Опубликовано 28 Март 2024 - 15:57
У Omega B така саме історія, пічальна історія насправді. Я все ще думаю що Astra G це машина. А їм вже зараз більше ніж моїй ефці було у 2007мому.
Ну це суто опелівська історія того часу - класти зварочні шви по водостокам. У мене в цьому плані було майже повне бінго, крім лобовухи. На експертну думку не претендую, але розбор (навіть марний) салону однозначно поставив би відповіді на всі запитання.
Я все ще думаю що Astra G це машина. А їм вже зараз більше ніж моїй ефці було у 2007мому.
Та нормал, жити можна, але це вже більше про робити, а не їздити.
Опубликовано 30 Март 2024 - 17:47
Я написал что это произошло стоя на парковке, это разве что кто ночю в тихаря без меня катался кто то)Зняти колесо і знайти в бризговику проржавівше через яке напряму з під колеса фугує вода..........
(вже друга машина за місяць приїздить з такою болячкою)
Пороги сухие карты тоже дома напором лил прямо в стекло и в зеркало тоже ефекта не дало вставлял шланги прямо в дренаж в крыло тоже без толку.После дождя, при открытии дверей пороги сухие? По левой стороне до протекания карты дверей/двери разбирались?
Изменено: Mr.valerich, 30 Март 2024 - 17:49
Опубликовано 31 Март 2024 - 07:23
Я написал что это произошло стоя на парковке, это разве что кто ночю в тихаря без меня катался кто то)
Пороги сухие карты тоже дома напором лил прямо в стекло и в зеркало тоже ефекта не дало вставлял шланги прямо в дренаж в крыло тоже без толку.
Мені видається що фізика процеса така:
Вода шурує через шпарину в бризговику на обезшумку...Безшумка напитується водою....
Не одразу,а через деякий час вода під силою тяжіння попадає з безшумки моторного щита на безшумку поліка пасажира...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 31 Март 2024 - 11:28
На Пежо це досить типова проблема, на різних моделях, може бути в ногах водія або переднього пасажира. У мене зі сторони водія. Знімав жабо, дивилися дренаж, нічого там не забито, двигун склоочищувачів і пічка у воді не плавають, збиралися знімати лобове (добре, що не зробили цього).
Випадково після дощу помітив поперечний слід крапель води з нижньої дірки резинового трубчатого ущільнювача водійських дверей, тобто вода йде по ущільнювачу всередині і внизу виливається направо через поріжок. Як вона потрапляє в порожнину ущільнювача - донт ноу, кажуть, що має бути дефект зварювального шову на дверному пройомі.
Я ущільнювачі не знімав, а якщо і знімав би, то зварювання і фарбування у мої плани не входило (тому і не знімав). Тому ставлю машину на тривалий час або горизонтально (у поперечній площині), або з нахилом на лівий бік, тоді сухо. Якщо з нахилом на правий бік - тоді мокро, тобто саме цього треба уникати. Звучить як багато клопоту, але на практиці я знаю куди нахил на різних паркомісцях під моїм будинком, а у всіх інших місцях вона не ночує і це не має значення.
Стосовно поливання зі шлангу для діагностики - після інтенсивного дощу навіть при нахилі направо було сухо, а мокро було після дощів, які капали, а не лили. Тобто під напором вода перескакує це місце, через яке вона затікає. Але просочується самотьоком. Тому після шлангу сухо, також у свій час так намагався знавйти вразливе місце. Можна спробувати лити згори дуже малою цівкою, але невідомо, чи потрапить вода у проблемне місце.
У тебе, звичайно, може бути щось інше, включно з лобовим. Але те, що проблема з одного боку, натякає на те, що це таки у районі лівих дверей або дверних пройомів, а не лобового і так далі.
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых