Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Питання по генератору Opel Astra G Z14XEPПитання по генератору Opel Astra G Z14XEP


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
9 ответов в теме

#1
mnp2610

mnp2610

    Старожил

    • Сообщений 323
  • Возраст: 48
  • Имя:Михаил
  • Город:Кропивницкий
  • Авто:Astra G 1.4 Twinport 2005 + ГБО
  •  
  • Регистрация: 28.06.2012

Опубликовано 29 Март 2024 - 09:57

Виникла наступна проблема. На запущеному двигуні при ввімкнені  ближнього світла стрілки приборів на якусь мить падають до нуля. Це відбувається не постійно а через раз. Підключив ELM ЕБУ показує напругу на хх 13,7-13,8В. Якщо влючати навантаження (обігрів скла, світло) напруга падає до 13.1 навіть 12,6. я правильно розумію, що проблема в реле регуляторі? Може це бути поганий контакт на клемах генератора?

Підкажіть будь ласка каталожний номер реле регулятора. Дякую


Изменено: mnp2610, 29 Март 2024 - 10:03

  • 0

 

 


#2
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1989
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 29 Март 2024 - 11:05

Виникла наступна проблема. На запущеному двигуні при ввімкнені  ближнього світла стрілки приборів на якусь мить падають до нуля. Це відбувається не постійно а через раз. Підключив ELM ЕБУ показує напругу на хх 13,7-13,8В.

Це не обов'язково має бути якось пов'язане одне з одним.

 

 

 Якщо влючати навантаження (обігрів скла, світло) напруга падає до 13.1 навіть 12,6. я правильно розумію, що проблема в реле регуляторі? 

 

Якщо все це вмикається на холостому ходу двигуна, то так воно і буде

Генератор починає нормально працювати при обертах двигуна після 1500

А якщо на холостих навантажити його ввімкнувши обігрів скла, вентілятор салону на повну потужність, все світло фар яке тількі є, а ще на додаток кондіціонер, двірники, а при цьому ще сидіти й гратися склопід'йомниками то 

напруга в бортмережі обвалиться ще нижче чим 12,6

 

У всякому разі, 13,7-13,8В на холостому це маловато буде

Нормальна напруга в  бортмережі при вимкненних споживачах, конкретно для цієї машини повинна бути 14,2 - 14,5В

 

 

 Може це бути поганий контакт на клемах генератора?

 

Цілком.

І не тількі на самому генераторі.  

 

Клеми аккумулятора не гріються?

Спробуй ще "протестувати" роботу генератора на його "робочих обертах"

Посади когось  та попроси потримати педаль так щоб постійно було 1500-1800 обертів 

Поміряй напругу з генератора без навантаженн, а потім з навантаженням

 

 

 

Підкажіть будь ласка каталожний номер реле регулятора. Дякую

Немає у GM регулятора на цей генератор як окремої запчастини.  

Орігінал -це  тількі як генератор в сборі по "замінному коду"

 

Якщо треба міняти регулятор, то тількі замінники.  А якщо брати замінники то краще вже або Bosch або Hitachi

 

Подивись як в тебе реалізован роз'єм  L-DFM, бо в залежності від року випуску, там може бути  фішка роз'єма чи просто на болтиках

В залежності від цього будуть різні номери регуляторів


  • 0

#3
pierre

pierre

    еколог-археолог

    • Сообщений 3868
  • Возраст: 43
  • Имя:Петро
  • Город:Правобережжя київської області
  • Авто:Tigra Astra Vectra
  •  
  • Регистрация: 15.07.2005

Опубликовано 29 Март 2024 - 11:06

Стрілки приборів на якусь мить падають до нуля.

Може це бути поганий контакт на клемах генератора?

Якщо стрілки, тодуже сумніваюся


  • 0

ptycQHG.jpg


#4
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 13365
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 29 Март 2024 - 11:24

це бути поганий контакт на клемах генератора?

окислення на клемах АКБ (там де запресовано). Перевір чи гріються


  • 0

#5
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48796
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 29 Март 2024 - 12:48

ХХ - 13,5 с включенными потребителями есть норма.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#6
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8809
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 29 Март 2024 - 13:19

ELM ЕБУ показує напругу на хх 13,7-13,8В
Так ты же мерял не на генераторе). ЭЛМ и будет показывать такое напряжение, запитываясь с разъёма диагностики. Возьми проверенный тестер и мерять на клеммах аккумулятора. 

А как крутит стартер при пуске? Вяло? А после поездки повторный пуск? Обычно стрелки падают при очень низком заряде ил скорой кончине аккумулятора.


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#7
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 13365
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 29 Март 2024 - 13:32

Обычно стрелки падают при очень низком заряде ил скорой кончине аккумулятора.

в мене таке було через клему + . допоміг дообжим гідравлікою. грілась не клема а її стик з проводом


  • 0

#8
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8809
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 29 Март 2024 - 13:39

vigors, так это даже не обсуждается. Проверка всех соединений.


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#9
mnp2610

mnp2610

    Старожил

    • Сообщений 323
  • Возраст: 48
  • Имя:Михаил
  • Город:Кропивницкий
  • Авто:Astra G 1.4 Twinport 2005 + ГБО
  •  
  • Регистрация: 28.06.2012

Опубликовано 29 Март 2024 - 14:48

Дякую всім за поради!

Так ты же мерял не на генераторе). ЭЛМ и будет показывать такое напряжение, запитываясь с разъёма диагностики. Возьми проверенный тестер и мерять на клеммах аккумулятора. 

А как крутит стартер при пуске? Вяло? А после поездки повторный пуск? Обычно стрелки падают при очень низком заряде ил скорой кончине аккумулятора.

 

Клеми на акумуляторі перевіряв, не гріються. Акумулятор хоч і старенький, поки проблем з пуском не було. Але спробую підкинути інший. 


  • 0

 

 


#10
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 8809
  • Возраст: 56
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 29 Март 2024 - 15:17

на акумуляторі
абсолютно все! Массы в том числе. Желательно со снятием и замером на сопротивление.

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%





1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых