Виникла наступна проблема. На запущеному двигуні при ввімкнені ближнього світла стрілки приборів на якусь мить падають до нуля. Це відбувається не постійно а через раз. Підключив ELM ЕБУ показує напругу на хх 13,7-13,8В.
Це не обов'язково має бути якось пов'язане одне з одним.
Якщо влючати навантаження (обігрів скла, світло) напруга падає до 13.1 навіть 12,6. я правильно розумію, що проблема в реле регуляторі?
Якщо все це вмикається на холостому ходу двигуна, то так воно і буде
Генератор починає нормально працювати при обертах двигуна після 1500
А якщо на холостих навантажити його ввімкнувши обігрів скла, вентілятор салону на повну потужність, все світло фар яке тількі є, а ще на додаток кондіціонер, двірники, а при цьому ще сидіти й гратися склопід'йомниками то
напруга в бортмережі обвалиться ще нижче чим 12,6
У всякому разі, 13,7-13,8В на холостому це маловато буде
Нормальна напруга в бортмережі при вимкненних споживачах, конкретно для цієї машини повинна бути 14,2 - 14,5В
Може це бути поганий контакт на клемах генератора?
Цілком.
І не тількі на самому генераторі.
Клеми аккумулятора не гріються?
Спробуй ще "протестувати" роботу генератора на його "робочих обертах"
Посади когось та попроси потримати педаль так щоб постійно було 1500-1800 обертів
Поміряй напругу з генератора без навантаженн, а потім з навантаженням
Підкажіть будь ласка каталожний номер реле регулятора. Дякую
Немає у GM регулятора на цей генератор як окремої запчастини.
Орігінал -це тількі як генератор в сборі по "замінному коду"
Якщо треба міняти регулятор, то тількі замінники. А якщо брати замінники то краще вже або Bosch або Hitachi
Подивись як в тебе реалізован роз'єм L-DFM, бо в залежності від року випуску, там може бути фішка роз'єма чи просто на болтиках
В залежності від цього будуть різні номери регуляторів