Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Astra H, штатний ксенон працює в довільному порядкуПрава фара живе своїм життям


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
37 ответов в теме

#1
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 30 Март 2024 - 21:57

Права фара була запотівша, зняв, прочистив вентиляцію. Фара в стоці, з то працючим, то не працюючим ближнім ксеноном. На приборці горить повідомлення помилки, по опкому помилка "U1113-00 Неизвесньій код ошибки (DTC)". На фарі замінив модуль на самій лампочці, без змін, купив новий блок розпалювання з обманкою, без змін. Міняв лампочки місцями, без змін. Підключав для тесту 12 вольтову лампочку в контакти роз'єму до фари саме в піни ксенон+/земля- (пін 3, пін 10 на роз'ємі), спочатку загорілась згодом потухла, тобто вже на самому роз'ємі на скільки зрозумів є вже проблема. Помітно, що якщо підключити роз'єм штатний до фари, то ксенон не так яскраво світить, і якщо роз'єм не підключати, то світить без вимикання.

Ліва  фара працює через 'заколхожений' блок розпалювання з обманкою, але працює стабільно, без нюансів. Коса від фари лівої до правої сторино візуально не пошкоджена.

Що ще можна перевірити?

 


  • 0

#2
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 30 Март 2024 - 22:17

"U1113-00 Неизвесньій код ошибки (DTC)".

U1113 - отсутствует связь с силовым модулем правой фары.

 

 

 

Помітно, що якщо підключити роз'єм штатний до фари, то ксенон не так яскраво світить, і якщо роз'єм не підключати, то світить без вимикання...........Коса від фари лівої до правої сторино візуально не пошкоджена.

 

WTF? Це що, двойне підключення, від колхозной коси та від штатного роз'єму?


Изменено: Andre_71, 30 Март 2024 - 22:18

  • 0

#3
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 30 Март 2024 - 22:36

З фари зняв модуль керування ксеноном (на цоколі лампочки висить приблуда) і зняв блок розпалювання. Далі зробив врізку  до двох дротів роз'єма які відповідають за підключення ксенона. На фото піни 3 і 10, до цих пінів підключив альтернативний блок розпалювання з обманкою (по такій схемі зроблена ліва фара, працює без проблем). Поставив інший блок розпалювання на ліву фару бо був впевнений, що причина в ньому, а виявилась причина на пінах 3 і 10 ксенону (плюс і земля на них). 

На фото схема підключення фари  на галоген і ксенон. Якщо альтернативним блоком розпалювання включати, то сам роз'єм тільки використовується для габаритів і дального галогену. Друге фото знятий комплект розпалювання для безпроблемної лівої фари. По лівій варі аналогічно робив підключення в правій фарі.

Прикрепленные файлы:


  • 0

#4
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1999
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 30 Март 2024 - 22:38

U1113 - отсутствует связь с силовым модулем правой фары.

 

Как всегда опередил )))))))

 

Нормальные версии  ОП-КОМ /VauxCom  четко определяют:   U1113-00  - No communications with Right power light module  тоесть то, что Андрей написал выше

 

 

Во вторых. Какие фары?   Просто ксенон с авторегулировкой по высоте (AHL), или полноценные AFL?

В зависимости от этого абсолютно разные схемы подключения

 

Если обычный ксенон (не AFL) то питание на контроллер ксенона  , который находится под фарой подается с подкапотного модуля UEC раздельно на левую фару с клеммы 24 разъёма ХЕ1

и на правую с клеммы 29  того же разъёма ХЕ1

Дальше, уже по внутренней проводке фары на блок розжига (который непосредственно на лампочке)

Обычно, проблема в окислившихся контактах разъёмов блоков, которые находятся под фарой

В любом случае, искать  слабый контакт / обрыв либо на желтом проводе от балласта правой фары к блоку UEC, либо на соединении с массой (коричневый провод)


Изменено: Igor C., 30 Март 2024 - 22:46

  • 0

#5
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 30 Март 2024 - 22:44

Фари  AFL, права в стоці, ліва 'пожована' життям, без блока розпалювання штатного, зроблена з альтернативним розпалом, але світить абсолютно без проблем. 

Авторегулювання фар, або бе працює, або блокується помилкою, але мені те стільки важливо регулювання фар як їх прогнозована світимість.

Фари вже можу знімати і ставити з закритими очима :-) 

Думав причина в модулі як на фото, взяв іншого, але без змін. Після нього взяв  новий комплект блоку розпалювання, живлення на нього подав з 3 і 10 піна і вкрутив цоколь в лампу, але не допомогло.

Прикрепленные файлы:


Изменено: vasp, 30 Март 2024 - 22:54

  • 0

#6
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1999
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 30 Март 2024 - 23:27

AFL це складніше, але якщо відкинути виконавчі механізми регулювання фар, та динамічного освітлення, то загалом, схема живлення безпосередньо контроллерів ксенона залишається та ж сама

Від  UEC XE1/24 -  ліва фара, та від ХЕ1/29 права

Працездатність блока керуванням автоматичного регулювання/ динамічного освітлення на вмикання самої ксенонової лампи на ближнє світло не впливає.

Регулюватися не буде, помилку вибивати буде, ала сама лампа повинна світитися.

 

Зрозумів з твого опису що ти поміняв блок розпалювання  (квадратний, котрий на самій лампі), а ось який саме з блоків під фарою ти ставив інший, щось з першого разу не дойшло

 

За ввімкнення ксенонової лампи відповідає ось цей блок - блок крування ксенона

Прикрепленный файл  6dc789998531736c9a4adc066638031c5874adbb.jpg   12,67К   3 раз скачано

 

На ньго подається безпосередньо в першу чергу +12В  з клеми 3 (жовтий провод)  та масса з клеми 10  зовнішнього роз'єму фари.

А з ньго вже йде внутрішня проводка у фарі безпосередньона блок розпалювання

Блок регулювання та блок динамічного освітлення поворота до нього ніяк не торкаються

 

І проблема зазвичай з цим блоком в тому , що якщо накопичкється конденсат у фарі, (постійно запотіває фара) то поступово вода так чи інакше потрапляє в роз'ем цього блока, тому що він розташован  у "днищі" фари

 

Ти цей блок міняв чи який?

 

Для початку - ввімкни фари, і на знятому розї'мі заміряй напругу між контактами 3 та 10. Якщо напруга така ж як і напруга в бортмережі, то з живлення з UEC подається

Далі, зніми блок керування ксеноном (той що в тебе на фото обведений більшим овалом та уважно подивись відповідну частину роз'єму,

ту що в фарі, чи немає там окисленних контактів

Ну а якщо ти міняв не цей блок, то цілком можливо що він може бути джерелом проблеми 


Изменено: Igor C., 30 Март 2024 - 23:27

  • 0

#7
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 30 Март 2024 - 23:40

Я до 3-го і 10-го контакту вкінці підключав звичайну лампочку на 12 вольт. Вона таки погасла, тобто вже на 3-му і 10-му контакті є проблема, ще до самої фари. Це вже виявив коли все інше варіанти перепробував, був куплений інший блок на цоколь лампи (квадратний девайс), потім був куплений новий блок розпалу з обманкою по аналогії з лівою фарою повний комплект. Все гасне бо все йде через контакт на ближній з пінів 3 і 10 роз'єма, а там якийсь з низ підглючує, чому підглучує мені ще не відомо. Тобто до фари не доходить стабільна напруга для ввімкнення ближнього ксенону.  


  • 0

#8
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1999
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 31 Март 2024 - 00:17

То виходить, ти сам відповів на питання.

Первіряти весь ланцюг від підкапотного модулю до правої фари.

Дякуючи богу він  зовсім не складний.

Ось підкапотний модуль (UEC) . Тобі потрібен роз'єм ХЕ1

Прикрепленный файл  uec.jpg   86,95К   11 раз скачано

 

В роз'ємі ХЕ1 дивишся жовтий провод від клеми 29

Прикрепленный файл  XE1.jpg   65,57К   11 раз скачано

 

Він йде в жгуті від підкапотного блоку до лівої фари, потім вздовж по передній балці між фарами, від лівої до правої , на клему 3 зовнішнього роз'ему фари

 

Також дивишся провод маси , коричньовий, від клеми 10.  Він йде одразу на болт на лонжероні біля фари

 

Прикрепленный файл  ground.jpg   70,31К   9 раз скачано

 

Якщо ніяких пошкоджень цих двох дротів, або клем роз'ємів як з боку фари, так і з боку підкапотного модуля  візуально не зможеш виявити, то просто продублюй їх


Изменено: Igor C., 31 Март 2024 - 00:17

  • 0

#9
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 31 Март 2024 - 00:37

Підключав для тесту 12 вольтову лампочку в контакти роз'єму до фари саме в піни ксенон+/земля- (пін 3, пін 10 на роз'ємі), спочатку загорілась згодом потухла, тобто вже на самому роз'ємі на скільки зрозумів є вже проблема.

до 3-го і 10-го контакту вкінці підключав звичайну лампочку на 12 вольт. Вона таки погасла, тобто вже на 3-му і 10-му контакті є проблема, ще до самої фари.

Ну так, Ігор вже вказав на логічну причину. Може ще добавити, що для перевірки дротів живлення(від самої маси до 29 піна UEC) можна вставити в розрив ланки амперметр на 10А(на місці будь якого чорного перехрестя на  малюнку)  та фіксувати його значення. А попередньо  зробити таке саме на робочій фарі, щоб  мати уяву про нормальний робочий струм, при якому все працює коректно.
Блок UEC по цих ланках має вбудований захист від перевантажень та обривів. Тож на проблемній фарі  дивитись, що відбувається  зі струмом, чи то він вище за номінальний(тоді можливе десь коротить на масу "+"), чи то навпаки, нижче(тоді можливий нестабільний контакт десь в ланці).  Ну і далі йти по косі.
 Наступним етапом(коли  дроти будуть в нормі) треба буде таки залізти до самого UEC, перевірити на платі пайку контакту піна 29.
Якщо це все не дасть результату, то за умови  упевненості у справності  блока рожарювання причина, швидше за все, знаходиться у тих самих ланках контролю в електронних компонентах UECу.

ЗІ. Можуть бути винні не ланки контролю, а самий транзисторний ключ виходу, але це не міняє суті проблеми - то вже потребує ремонту самого блоку UEC.
 
image.jpg


Изменено: Andre_71, 31 Март 2024 - 00:55

  • 0

#10
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 31 Март 2024 - 00:50

Дякую, відповідь максимально розгорнута.  :sm302:

Завтра певно знов весь день в гаражі буду жити, бо без фари ніяк.


  • 0

#11
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 31 Март 2024 - 00:53

Ще така думка: ланки живлення  фар ще іноді поводять себе так, як проблемна(вимикають живлення) коли не прописаний ксенон у параметрах конфігурації у певних електронних блоках і контролер некоректно розпізнає навантаження.  За умови штатного ксенону то маловерогідна справа, тим більш, що  ліва фара працює норм. Але враховуючи, що вона(ліва) вже зазнала переробок та й права не факт, що рідна, то бути може все. Тож якщо є можливість перевірити присутність AFL у конфігурації, то краще це зробити, щоб не виконувати зайвих рухів


Изменено: Andre_71, 31 Март 2024 - 00:54

  • 0

#12
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 31 Март 2024 - 01:14

Дивився через опком, всі  конфігурації мали ALF фари. Їх навіть для проби відключав, з думкою хоча б щоб  не блимала помилка на приборці, і робив скидання параметрів, але без змін.


  • 0

#13
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 31 Март 2024 - 01:27

Дивився через опком, всі конфігурації мали ALF фари. Їх навіть для проби відключав, з думкою хоча б щоб не блимала помилка на приборці, і робив скидання параметрів, але без змін.
Зрозуміло. Тоді  все у вище заначеному напрямку.
  • 0

#14
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 17876
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:ML400
  • Гос. номер:BANK
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 31 Март 2024 - 10:01

Я до 3-го і 10-го контакту вкінці підключав звичайну лампочку на 12 вольт. Вона таки погасла, тобто вже на 3-му і 10-му контакті є проблема, ще до самої фари.

Так в системі прописаний ксенон, а причепили звичайну, без зміни конфігурації…
  • 0

#15
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 31 Март 2024 - 10:17

Зміна через опком конфігурації з AFL, у мене на проблему не вплинула. Помилка буде мигати на приборці. Пробував відключати всі згадки про AFL у всіх конфігураціях, всеодно мигає, можливо ще щось потрібно було змінити через опком. Думав поставити звичайні галогенки, мені їх світла вистачило б, а ці продати, але з помилкою на приборці не розібрався, а лампочку виймати з приборки, як деякі подушку відключають, то зовсім якось негарно.


Изменено: vasp, 31 Март 2024 - 10:21

  • 0

#16
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 17876
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:ML400
  • Гос. номер:BANK
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 31 Март 2024 - 14:07

Щоб не мигало на приборці, відключаєте afl у приборці у варіантах конфігурації. А щоб перевірити не простих лампах, відключаєте afl у варіантах конфігурації блока UEC
  • 0

#17
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 31 Март 2024 - 19:48

Перевіряв дроти від 29-го піна, до фари і від маси акумулятора до фари, опір по двох лініях не більше Ома.

На третьому фото, напруга на контактах 3 і 10, без якихось маніпуляцій з авто.

На відео https://youtu.be/MXipyOJAcvc демонстрація роботи. На заглушеному двигуну все ок, після запуску, проблема.

 

Прикрепленные файлы:


  • 0

#18
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48813
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 31 Март 2024 - 20:01

купив новий блок розпалювання з обманкою

Ліва  фара працює через 'заколхожений' блок розпалювання з обманкою
Это штатно?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#19
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 31 Март 2024 - 20:10

Права була штатна, думав проблема в заводських блоках, було докуплено спочатку блок на цоколь лампи (оригінал), зміни не було, потім був куплений новий комплект блоку розпалювання з обманкою (неоригінал), ситуація і з ним не змінилася, зараз в праву фару все поставив штатне оригінальне, в любому випадку права фара не працює коректно.  Ліва світить взагалі без проблем з неоригінальним блоком розпалювання, з коси взято + і землю на ксенон і пропущено через нештатні блоки.


Изменено: vasp, 31 Март 2024 - 20:11

  • 0

#20
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15098
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 31 Март 2024 - 22:23

На відео https://youtu.be/MXipyOJAcvc демонстрація роботи. На заглушеному двигуну все ок, після запуску, проблема.

А щоб перевірити на простих лампах, відключаєте afl у варіантах конфігурації блока UEC

 Це робилось?

До того ж  на відео у переносці звичайна лампа на 21Вт.  Її струм навряд чи співпадає зі струмом блока розжарювання. Можливо саме тому  захист вимикає ланку.


  • 0

#21
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 31 Март 2024 - 22:34

Конфігурацію  UEC можливо пропустив, інше де бачив AFL вибирав не присутнє. Лампу для демонстрації підключав, відключається, що ця переноска, що ксенон з штатним розпалювачем, що з нештатним розпалювачем однаково, через короткий проміжок часу після запуску двигуна.  Зараз права фара зібрана з штатними, оригінальними запчастинами по розпалюванню лампи ксенона.

 

Згодом: UEC через наявний опком не можу підключити...


Изменено: vasp, 01 Апрель 2024 - 21:23

  • 0

#22
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 09 Апрель 2024 - 20:15

Забрав 'колхоз' з лівої фари, тобто поставив штатний блок розпалювання(новий, не оригінал але все штатно стає на місце без доопрацювань) і модуль на цоколь лампи, поставив дві нові лампочки у фари, помилка залишилася. Спочатку працювала все норм, обидві фари на ходу пропрацювали хвилин 10, потім погасли обидві. Але виключення-включення ближнього світла включили світло. Номер помилки не змінився, під час перевірки повороту через опком права фара показує неактивна,  ліва активна. Може бути проблема в UEC?

 

 

Трохи не по темі. Можливо хто в курсі де можна купити пару реле в опком?


Изменено: vasp, 09 Апрель 2024 - 20:44

  • 0

#23
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1999
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 09 Апрель 2024 - 21:14

 

Трохи не по темі. Можливо хто в курсі де можна купити пару реле в опком?

Маєш на увазі релє котрі стоять на платі  ОП-КОМ?

 

Якщо "хороший" Китай,  то ставлять релюшки фірми NEC, або на крайній випадок  NAIS    UB2-4,5NU

 

Якщо зовсім "дешман" то  "FT"    B4CA4,5Z

 

Подивись на сайті  РКС Радіомаг. 

 

Не скажу чи відіграє велику роль якщо замість 4,5 вольтових релюшек поставит 5 вольтову, 

Є такі ж релюшки  KEMET  UB2-5NU  майже на кожному радіобазарі  


Изменено: Igor C., 09 Апрель 2024 - 21:23

  • 0

#24
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 09 Апрель 2024 - 21:24

Да, саме ці реле. Виявилось що не міг зайти на UEC своїм опкомом. Випаяв всі реле, одне було з відірваною ногою інше взагалі ніякої реакції на напругу. Коєкак приціпив одному ногу, інше об стіл стукнув, запрацювали на один раз, зараз знов не деякі модулі не можу зайти зі свого опкома (перетасував реле на платі).

 

Дякую за сайт, думаю ці підійдуть https://www.rcscompo...sawa_27523.html

 


Изменено: vasp, 09 Апрель 2024 - 21:33

  • 0

#25
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1999
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 09 Апрель 2024 - 21:40

Ці надійніші, але й дорожчі

Такі використовуються в  сканерах  Делфі

 

https://prom.ua/p796...le-ud2-5nu.html


  • 0

#26
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 09 Апрель 2024 - 21:46

Можна й такі. Дивлюсь, щоб вже було в наявності. У мене є ще десь так званий 'опком-обманка' типу повного макету, там наче є реле але не можу згадати де той опком і чи там дійсно реле :-)


  • 0

#27
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 23 Апрель 2024 - 10:28

Оpcom, таки працює після заміни реле. Дякую за допомогу. 

Вирішив повернутися до проблеми з фарою. Методом "наукового тика" проблема з відключенням фари після всіх маніпуляцій, підозра падає на стартер/ігнітор, можливо помиляюся в назві, висить на цоколі лампи. Заміна цих блоків місцями, гасить одну сторону. Попередньо був дозамовлений один, але певно один наявний, таки проблемний.

Також зняв блок керування з однієї фари, який не відповідав при діагностиці через опком. Там таки є потрапляння води, з допомогою спеціаліста плата вичищена, але виявився під питанням ключ/транзистор (виділив на фото) і відсутній кусок піна на роз'ємі. З контактом, на роз'ємі то можна щось придумати, а от по транзистору проблема бо не відомо на, що можна замінити. Знайшов на олх блок керування від мерса там відрізняється код на блоці двома останніми цифрами, на скільки зрозумів це прошивка під конкретну модель автофари. Чи можливо заміною прошивки (перепайки мікросхеми з прошивкою) зробити заміну блока? Чому не взяв бушного конкретно по рідному блоку номера, та ціну на шроті просять аналогічну ціні двох галогенових фар у повному комплекті.

Як варіант по невідомій деталі https://www.infineon...16eac8dd685005c

 

Прикрепленные файлы:


Изменено: vasp, 23 Апрель 2024 - 12:11

  • 0

#28
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1999
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 23 Апрель 2024 - 17:15

 Чи можливо заміною прошивки (перепайки мікросхеми з прошивкою) зробити заміну блока?

Це вже клубні єлектронщики хай скажуть. Бо для такої роботи звичайним діагностичним обладнанням не обійдешся

 

 

Чому не взяв бушного конкретно по рідному блоку номера, та ціну на шроті просять аналогічну ціні двох галогенових фар у повному комплекті.

 

Новий в райні 4000 - 4500 грн. Скількіж цікаво "розбірники" просять за б/у- шний?

 

 

 Заміна цих блоків місцями, гасить одну сторону. Попередньо був дозамовлений один, але певно один наявний, таки проблемний.

 

 

Взагалі, якщо машина планується на продаж десь ближчим часом, то самим простим і найдешевшим варіантом було б  купити китайський комплект  ксенона D2S Наприклад той ж самий "Guarand" за 1500грн, та перепрограмувати оп-комом на звичайний ксенон (без АФЛ)

 

Шторка дальнього світла у фарі працює?  По висоті регулюються?

 

Або, сфоткай більш якісно і крупним планом щоб було видно що це за транзістор . Маркування якесь є?

Замінити будь яку радіодеталь аналогом завжди можливо, але потрібно точно знати що це за деталь і які в неї параметри


  • 0

#29
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 23 Апрель 2024 - 18:25

За беушний у невідомому стані від 4тис. грн. кажуть нормальний блок, сухий :-). Це ціна двох фар галогенок в стоці у повному комплекті. Той, що думав брати від мерса на олх коштував 700грн, але вже не має, чи пропало бажання продавати за таку ціну у продавана. Транзистори замовив нові, по 15грн штука, ще й замовив модулі підключити ардуїно по СAN до автівки, хочу попробувати, сподобалось як чел вивів температуру ОР на екран бортового (постійно висить зверху на екрані).  Зараз по опкому відключив лише блимання помилки стосовно фар, можна й все відключити. За шторку не в курсі, дочекаюсь транзисторів і ще одного стартера на цоколь лампи і на вихідних до переможного в гаражі :-) Автівка да, вже висить на продажу, але на заміну не бачу нічого в околопродажну суму, ну може повернусь до зефіри, бо рідня каже в цій укачує чото всіх  :ac:, але це не точно.


  • 0

#30
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1999
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 23 Апрель 2024 - 18:59

За беушний у невідомому стані від 4тис. грн. кажуть нормальний блок, сухий :-). 

 

Охренели???

4200-4400 это цена нового 

https://avto.pro/zap...5DF00870421-GM/

https://avto.pro/zap...F00870421-OPEL/



За шторку не в курсі, 

Ти мабуть в курсі. лампи не бі-ксенонові, а в Астрі звичайний Д2С.

Бі-ксенонові самі фари. Шторка дальнього світла у фарах повинна працювати незалежно від блока АФЛ

 

 

 ну може повернусь до зефіри, 

Зафіри - Б??

Тіж самі яйця тількі в профіль.   В чомусь мабуть навіть гірша по єлектриці за Астру


Изменено: Igor C., 23 Апрель 2024 - 18:49

  • 0

#31
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 23 Апрель 2024 - 19:00

Там якийсь вал показує на фото по лінках. Написане одне, показує інше. За 4шт.грн це саме дешевше знайшов, а так за той шматок плати 5-7тис.грн., за не новий у кількості 1 штука :-) На мерсову фару такий же блочок був за 700, а тут не можу придумати де ця ціна взялася.

Але то таке, не запуститься, вручну відрегулюю по висоті фари тай хай собі світять, паралельно буду моніторити по адекватній ціні блочок.


  • 0

#32
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1999
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 23 Апрель 2024 - 19:11

Там якийсь вал показує на фото по лінках. 

Та не звертай уваги)))))   На Авто-про це трапляється

Там по другому посиланню  якщо відкрити сайт будь кого з продавців написано АФЛ и каталожний номер 13210773

Це як раз той що в тебе.


  • 0

#33
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 23 Апрель 2024 - 19:15

Завтра попробую написати по магазинам. Але там пробігся по відгукам і один попався: "після довготривалого очікування реакції на замовлення, замовлена позиція виявилась дорожчою в два рази !"  :sm13_: 


  • 0

#34
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 17876
  • Возраст: 43
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:ML400
  • Гос. номер:BANK
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 23 Апрель 2024 - 19:19

Нещодавно замовляв клієнту, чи то за 2, чи то за 2.5кгрн за б/в.

За беушний у невідомому стані від 4тис. грн.

 

Це вже клубні єлектронщики хай скажуть.

Піду я мабуть з цієї теми. Тут чим далі розвиток подій, тим "нештатніше" стає штатне обладнання


  • 0

#35
vasp

vasp

    Поселенец

    • Сообщений 130
  • Имя:Василь
  • Город:Ненька
  • Авто:Astra H, 1.9
  •  
  • Регистрация: 17.01.2016

Опубликовано 23 Апрель 2024 - 19:56

Дайте лінк/координати  за около таку суму, за годний девайс,  4тис. або береш, або не турбуй мене продавана у відповідь від продавців. Саме в цій темі все прямує до штатного варіанту , той колхоз, що був після придбання, зараз відсутній, варіант з прошивкою ймовірно теж був штатним в кінці, якщо плата всередині однакова і відрізняється лише прошивкою, то чому б ні, але не склалося перевірити.


  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых