Реклама
Нема іскри опель астра,g
#3
Опубликовано 24 Апрель 2024 - 20:10
Нормально заповнити профіль не не чув?
Халепа
Опель астра g, вискочив чек, почав погано заводитись двигун, через пів дня зовсім перестав, провірив на діагностиці помилки P0341...P0344, купив нову катушку нічого не змінилось іскри немає, датчик колінвала робочий, що може бути?
Точніше помилки P0351, P0352,P0353 P0354
#6
Опубликовано 24 Апрель 2024 - 20:24
Точніше помилки P0351, P0352,P0353 P0354
Коды DTC P0351 - Р0354 регистрируются блоком управления двигателя автомобиля Opel каждый раз, когда напряжение на катушках зажигания отличается от заводских настроек более чем на 10%.
Эта аномалия может быть вызвана неисправной катушкой зажигания , коротким замыканием в проводке,
нестабильным контактом на разъёмах либо неисправностью блока управления двигателем
#8
Опубликовано 24 Апрель 2024 - 20:32
Блок вже раз перепаював, може хто знає розпіновку?
щоб знати розпиновку, треба знати для початку хоча б який конкретно двигун та рік випуску
В Астрі - G встановлювалося півтора десятка моделей двигунів, з різними блоками керування та в залежності від року, різними роз'ємами
#13
Опубликовано 24 Апрель 2024 - 21:20
2001 рік, 1,4, без твін порту
Номер на блоку управління 09353459
Це двигун Z14XE
Блок керування Delco "Multec" . 2001р - це "старий" тип роз'єма з круглими клемами.
Номер вже не маэ значення
Масу на катушку перевір для початку
Болт маси катушки знаходиться на лівій (по ходу авто) стороні двигуна
масса.jpg 76,07К 12 раз скачано
Ну а роз'єм ЕБК з котрого виходить проводка на катушку запалення, це Х72
x72.jpg 71,67К 18 раз скачано
Тобі потрібні клеми 1, 17, 2, 18, 33, 49, 34 та 50
z14xe-2.jpg 130,92К 13 раз скачано
#20
Опубликовано 25 Апрель 2024 - 07:32
Для людей котрі спеціалізуються на ремонті/перепрошивці блоків керування двигуном - не проблема
Тобі порадили Bank або Ignac
Міняють все "комплектом" , блок керування + іммобілайзер з ключами коли немає можливості або немає часу вирішити проблему програмно
P.S. Хіба в 2001 р. двигуни Х14ХЕ ще встановлювалися на Астри? Повинен бути Z14XE
Чи в тебе педаль газа тросикова а не єлектронна?
#22
Опубликовано 25 Апрель 2024 - 07:46
Питання риторичне. Комусь проблемно, комусь ні.чи проблемно підвязати блок управління, чи краще брати з ключем?
Можна взяти будь-який блок hsfi 2.1 і запрограмувати під мотор z14xe та іммобілайзер.
Так само можна взяти комплект блок + іммо + ключ з іншого авто
Не плутайте z14xe та z14xep.В знайомого така ж астра тільки 2008 то вже стоїть z14
По коду вашого блока у вас має бути z14xe
#23
Опубликовано 25 Апрель 2024 - 07:55
Вже двадцять постів. З назвою двигуна досі не розібралися.
x14хе... дросель на тросику,
z14xe вже на електронному дроселі,
z14xep вже з твінпортом.
у профілі достатньо модель авто, рік випуску та двигун (не обьем, наприклад 1,4 що був і ще при Керінському, а нормальну стандартну назву).
На моїй Астрі Г 2001 року вже був z14xe, на Combo C 2008 вже z14xep. Це ще ходові популярні моделі, а скільки було рідких версій. Кожна система має свої відмінності, місцями просто принципові по надійності та ремонту.
#25
Опубликовано 25 Апрель 2024 - 08:35
Справа кількох секунд. Взяти ліхтарик та подивитися модель двигуна на стику блока та коробки
Невже грати в "вгадай двигун" простіше
motor-opel-astra-g-1.4-16v-90-cv-6222-0.jpg 89,17К 12 раз скачано
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых
-
Facebook (1)