Реклама
Опель вектра а 2.0 1990року
#2
Опубликовано 10 Октябрь 2024 - 14:14
Ніяким, на ОВА сенсу від сканера не багато. Дивитись який ЕБУ стоїть, читати скріпкою діагностичний роз'єм над лівим стаканом, де октан-корректор стоїть і дивитись коди помилок під Ваш ЕБУ. В інтернеті є і коди, і детальні інструкції як це зробити. Помилки по АБС читати там же.
Займає не більше 10 хвилин часу.
#4
Опубликовано 10 Октябрь 2024 - 14:29
Ая зрозумів.
А таке ще питання як відрегулювати фари особливо ліву я пробував болт крутити він щось трохи в одну сторону і в іншу прокручується і вче
Якщо рідні бошевскі\карелло, то буває, всередині пластикові шестерні, які іноді злизані вже.. Мав те саме на правій. Головка на 6, якщо я правильно пам'ятаю, і крутив хвилин 30 по півобороту, бо уже зібрав фару на той момент. Але в мене тоді фара на руках була, не на авто.
Це якщо поворот по горизонталі, по вертикалі налаштування зі зворотньої сторони фари, де кришка, біля поворотника. Якщо є електрокорректор, то на ньому, якщо нема, то просто ручка на тому місці.
Изменено: Opel77, 10 Октябрь 2024 - 14:32
#7
Опубликовано 10 Октябрь 2024 - 21:07
А ще така проблема інколи виникає що коли я ключем відкриваю двері центральний замок то на задній двері наче спрацьовує привід цз але не підіймається до кінця, а потім почалося на іншій задній двері тільки навпаки не закриває флажок
З мого досвіду, саме задні приводи ЦЗ першими помирають чомусь. Можливо, хтось туди вже лазив і закрутив солдатика до упору на тій двері, що не підіймається до кінця, як варіант. Можна зняти пластикову накладку навколо солдатика і подивитись, чи стане працювати нормально.
Знімати карти, знімати замки і дивитись приводи ЦЗ. Заживити їх від аккума в руках і подивитись, чи доходить до крайніх положень. Наскільки я пам'ятаю, вони навіть піддаються ремонту, але при ціні в 100-150грн на розборці за оригінальний, не має сенсу.
0 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых